Версия за печат

BG-Габрово

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Габрово, пл. Възраждане № 3, За: Я.Здравкова, България 5300, Габрово, Тел.: 066 818382, E-mail: zdravkova@gabrovo.bg, Факс: 066 809371

Място/места за контакт: Община Габрово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.gabrovo.bg/articles/index/lang:bg/p:166.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

“Извършване на пощенски услуги за нуждите на Община Габрово по две обособени позиции”, Обособена позиция № 1 – Универсална пощенска услуга Обособена позиция № 2 - Неуниверсална пощенска услуга - „Куриерски услуги”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

64112000, 64121000

Описание:

Пощенски услуги, свързани с писма
Куриерски мултимодални услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Общата стойност на поръчката е до 32650.00 лв. без ДДС, в т. ч. Обособена позиция № 1 – 15100 лв. без включен ДДС, Обособена позиция № 2 – 17550 лв. без включен ДДС

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

32650 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Република България

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Представената оферта трябва да съдържа:1. Списък на документите, съд. се в офертата, подписан от представл.участника или изрично упълномощено от него лице.2. Документи за правосубектност на участника: копие от документа за регистрация, заверено с подпис и печат на лицето, представляващо дружеството, или Единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър. Когато Участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включени в обединението. 3. Оферта – по обр. №1 от док. за участие 4. Деклар. за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.2 от ЗОП (по обр. №2). 5. Деклар. за отсъствие на обстоятелствата по чл.47,ал.1, т.1 и ал.2, т.2 и т.5 от ЗОП (по обр. №3). 6. Деклар. за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП (обр. №4).7. Заверено копие от Удостоверение за администратор на лични данни.8. Участниците по позиция №1 следва да представят заверено копие от Лицензия от КРС за извършване на универсални пощенски услуги или лицензия за извършване на услуги, включени в обхвата на универсалната пощенска услуга 9. Участниците по позиция №2 следва да представят заверено копие от Удостоверение за извършване на неуниверсална пощенска услуга.10. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника.10.1. Деклар.(по Обр. 5), съд. информация за оборота от дейност, сходна с предмета на поръчката за последните три фин. прикл. години .10.2. Заверено копие на Отчет за приходите и разходите за последните 3 фин. прикл. години или деклар. (в св. текст), че същите са обявени в ТР при Агенция по вп. за ЮЛ и ЕТ или еквивалентни документи за чуждестранните участници, одобрени и заверени, съгласно изискванията на нац. законод. на участника, когато публикуването им се изисква .Мини. изискв.: Участникът да има реализ. оборот от д-ст, сходна с предм.на поръчката за последните три фин. прикл. год. в размер не по-малко от 45 000 лв. без ДДС.Под „оборот от дейност, сходна с предмета на поръчката”, се разбира:За об.п. 1 – Оборот от «Извършване на универсални пощенски услуги» За Об. п. . 2 – Оборот от «Извършване на Неуниверсални пощенски услуги - „Куриерски услуги” » 11. Доказателства за техническите възможности на участника 11.1. Списък (Обр 6) на основните договори за услуга, с предмет, сходен с предмета на поръчката, изп. през последните три години, считано до изтичане крайния срок за подаване на оферта. Към всеки посочен в списъка договор следва да има приложена референция/препоръка за добро изпълнение.Мин. изискв: Участникът да има успешно изпълнени през посл. три год., считано до изтичане кр.срок за подаване на оферти, поне 2 (два) договора с предмет, сходен с предмета на поръчката.Под „ договори с предмет, сходен с предмета на поръчката” се разбират договори за извършване на: За об. п. 1 - “Извършване на универсални пощенски услуги» За Об. п. . 2 - “Извършване на Неуниверсални пощенски услуги - „Куриерски услуги”.11.2. Подписана Деклар.- списък (по обр. на участника) на клоновете/офисите или представителите на участника на територията на страната, с посочени адрес, е-мейл, телефон/факс, лице за контакт Мин. изискв.: Участникът да разполага с минимум по един клон/ офис във всички областни градове на страната 11.3. Заверено копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват, съответстващ на предмета на поръчката, в т.ч. и об. поз. за която се кандидатства.11.4. Подписана Декларация – списък (по образец на участника) на предл. специалисти - куриери за изп. на поръчката, с посочване вида на правоотношение с участника /трудов, граждански договор или друго/, дата на сключване и срок на действие на договора. Мин. изискв.: за об.п. 1 - Уч. да разполага минимум с 8 бр. куриери за обслужване на офиса в Габрово. за об.п. 2 - Уч. да разполага минимум с 3 бр. куриери за обсл. на офиса в гр. Габрово. Продължава в "Допълнителна информация"

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

За обособена позиция № 1: Комплексната оценка КО = ТО х 0,70 + ФО х 0,30, където: ТО – техническа оценка ФО – финансова оценка на офертата. За обособена позиция № 2: Комплексната оценка КО = ТО х 0,60 + ФО х 0,40, където: ТО – техническа оценка ФО – финансова оценка на офертата. Конкретните стойности на показателите и начинът за определяне на тежестта им в комплексната оценка, са разписани в Методиката за определяне на комплексната оценка - приложение към поканата.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

01/07/2013 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Продължение към "Изисквания за изпълнение на поръчката" 11.5. Подписана Декларация (по образец на участника)), за техническото оборудване - автомобили, с които участникът разполага, с посочен вид и регистрационен номер. Към декларацията следва да бъдат приложени Заверени копия на документи, удостоверяващи, че Участникът разполага със собствени или ползвани на друго валидно правно основание автомобили. Минимално изискване: Участникът следва да разполага минимум с два броя собствени, наети или ползвани на друго правно основание автомобили за обслужване на офис Габрово. 12. Техническо предложение за изпълнение на поръчката - попълва се по образец №7.1 или 7.2 (в зависимост от позицията, за която се подава оферта), към него се прилага и Копие от общите условия на участника. 13. Ценова оферта – – попълва се по образец № 8.1или 8.2(в зависимост от позицията, за която се подава оферта), като към нея се прилага и пълен ценоразпис на всички предлагани от участника услуги. 14. Декларация за приемане условията на проекта на договор - Образец 9. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик с придружително писмо и всички необходими документи в деловодството на Община Габрово. Всички документи могат да бъдат намерени на интернет страницата на Община Габрово, в раздел "Обществени поръчки". Срок за изпълнение – до 31.12.2014 г.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

28/06/2013