ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Национален статистически институт, ул. "Панайот Волов" № 2, За: Любомир Калпаков, Република България 1038, София, Тел.: 02 9857613, E-mail: Lkalpakov@nsi.bg, Факс: 02 9857225
Място/места за контакт: отдел "Правно обслужване"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nsi.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.nsi.bg/oporachki.php.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
“Избор на Служба по трудова медицина - 2013 г.”
- Осъществяване на дейност за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд от Служба по трудова медицина на работещите в НСИ на Р България, съгласно чл. 25 от ЗЗБУТ и Наредба № 3/2008 г. на МЗ - за 1119 служители на НСИ.
- Кандидатът следва да осигури като подизпълнител лечебно заведение, което да организира и извърши периодични профилактични медицински прегледи, като подсигури медицински център за прегледите от лекари специалисти:
- терапевт, невролог, офталмолог, както и лабораторни изследвания на кръв и урина, които задължително да включват холестерол (тотален холестерол, HDL, LDL и триглицериди) и кръвна захар – за 1000 служители на ЦУ и на ТСБ в страната;
- АГ специалист, мамограф, изследване за остеопороза – за 800 служители на ЦУ и на ТСБ в страната.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
85147000
Описание:
Услуги по трудова медицина
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Вида и начина, по който трябва да се изпълни услугата са посочени в техническото задание - неразделна част от проекта на договор.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
гр. София, ул. "Панайот Волов" № 2
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изисквания към участниците:
1. Регистрационни документи:
1.1. За юридическите лица - да имат регистрация в Търговския регистър - валидно удостоверение за актуално състояние или посочен ЕИК, съгласно чл.23 ЗТР;
1.2. За юридическите лица - да не са в ликвидация, несъстоятелност или в съответна процедура по обявяване на такава - декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3 от ЗОП (по образец - приложение).
1.3. Удостоверение за регистрация на Службата по трудова медицина по реда на чл. 8 от Наредба № 3/25.01.2008 г. за условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина - заверено копие с подпис със син цвят;
1.4. Удостоверение за регистрация на лечебното заведение по реда на чл.40 от Закона за лечебните заведения (за подизпълнителя ) - заверено копис с подпис със син цвят.
2. Техническото предложение да бъде изготвено съгласно Техническото задание, приложено към документацията за участие:
2.1. Участникът следва да представи поне 2 сходни договора за предоставяне на услуга със сходен предмет на обществена поръчка, изпълнени през последните три години (2010 г., 2011 и 2012 г.), чиито срок на изпълнение е приключил до 31.12.2012 г., а ако не е приключил - реално отчетените дейности от услугата към тази дата. Договорите трябва да бъде придружени от препоръки за добро изпълнение, съдържащи предмета на договора, датата и мястото на предоставянето на услугата, стойността, дата;
3. Срок на валидност на офертата - не по-малко от 60 /шестдесет/ дни след датата, определена за краен срок за получаване на офертите за участие.
4. Предлагана цена - в лева без ДДС, в съответствие с приложения към поканата образец на ценова оферта.
Всички представени документи към офертата да са заверени с гриф "Вярно с оригинала" и подпис на участника, както и печат ако участникът е юридическо лице, както и име и фамилия на лицето, което представлява участника.
5. Офертата трябва да отговаря на следните условия:
- Да е представена единична цена за всяка дейност - както за Службата за трудова медицина, така и за подизпълнителя;
- Да е представена обща цена, включваща всички дейности по изпълнението от страна на Службата за трудова медицина и на подизпълнителя;
- Да се декларира възможността за извършване на профилактичните прегледи във всички ТСБ в страната и в ЦУ;
- Де се представи списък с квалифицираните специалисти за извършване на дейностите от Службата по трудова медицина и от подизпълнителя - лечебно заведение.
Офертата и всички документи към нея се подават на български език. Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице документите му за регистрация по т.1.1.се представят в официален превод, а всички останали документи на чужд език и в превод.
- Всяка оферта трябва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, поставени в общия запечатан, непрозрачен и надписан плик, както следва:
Плик №1 с надпис: „Документи за подбор”.
В него се поставят документите, изискани от Възложителя, отнасящи се до критериите за подбор на участниците.
Плик № 2 с надпис: „Предложение за изпълнение на поръчката”.
В него се поставя техническото предложение на участника, съобразно посочените в Техническото задание изисквания.
Плик № 3 с надпис: „Предлагана цена”.
В него се поставя ценовата оферта.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
- Информация и документите, описани като приложения към поканата са налични на електронната страница на НСИ-www.nsi.bg. - раздел "Профил на купувача/ПУблични покани".
- Офертата на Участника, заедно с приложените към нея необходими документи и плика да бъдат с надпис:
До
Национален статистически институт
гр.София;п.к.1038;ул."Панайот Волов" № 2
Оферта за "Избор на служба по трудова медицина - 2013 г.", точен адрес на подателя, лице за контакт, както и факс, телефон /GSM/ за връзка.
При сключване на договора, определеният за Изпълнител участник следва да представи:
- Гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора, със срок на валидност един месец след изпълнение на договора, представена в една от следните форми: безусловна и неотменяема банкова гаранция или парична сума, внесена на името на НСИ в.............., BIC............., IBAN.......................
- Документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелства по чл.47.ал.1.т.1 ЗОП и декларация за обстоятелствата по чл.47.ал.5. ЗОП - оригинал или нотариално заверено копие.
- Документ, издаден от Национална агенция за приходите за наличие или липса на задъжения на участника;
Оферти, които надхвърлят сумата от 66 000 /шестдесет и шест хиляди/ лева без включен ДДС няма да се допускат до разглеждане.
ДДС се начислява върху сумата за абонаментно обслужване. Съгласно чл.39, т.1 от ЗДДС профилактичните прегледи за освободена доставка и върху тях не се начислява ДДС.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: