ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Русе, пл. Свобода 6, За: Лидия Лечева - Господинова - гл. експерт дирекция " Европейско развитие", България 7000, Русе, Тел.: 082 881788, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Община Русе
Интернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: www.ruse-bg.eu.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предметът на обществената поръчка е „Разработване на Общински план за развитие на Община Русе за периода 2014-2020г.“
Общинският план за развитие обвързва сравнителните предимства и потенциал за развитие на местно ниво с ясно дефинирана визия, цели и приоритети за постигане на стратегически цели, като повишаване на жизнения стандарт на хората в общината, устойчиво развитие и др., както и решаването на проблемите на икономическото, социалното и екологичното развитие на местните общности.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
71000000
Описание:
Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Обемът на Общинския план за развитие на Община Русе за периода 2014-2020г. трябва да е не по-малък от 150 печатни страници без приложенията
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
- Минимални изисквания за техническите възможности и квалификация на участниците
Участникът да осигури за целия период на изпълнение на обществената поръчка, експерт, чиято компетентност покрива спецификата на поръчката, а именно:
• Ръководител
Минимална образователна степен „магистър“ в една от следните области –стопанско управление, регионално развитие, урбанизъм, устройствено планиране, стратегическо и бизнес планиране, методи за стратегически изследвания, стопанско управление, архитектура. Образователната степен се доказва с копие от диплома за завършено висше образование. Минимум 7 години професионален опит, от който на-малко 5 през последните 10 години са в поне една от следните области: анализиране и прогнозиране на регионалното развитие; стратегическо планиране; планиране на регионалната политика; инфраструктурно и градско развитие; разработване на бизнес стратегии; планиране на иновациите и инвестициите; макромоделиране; подготовка и управление на проекти, финансирани или съ-финансирани от фондовете на ЕС и/или международни финансови институции и или национални/регионални фондове за развитие. Общият трудов страж следва да бъде доказан с копия от трудови/служебни/осигурителни книжки или еквивалент, а професионалният опит - с копия от договори/референции (удостоверения) от работодатели (възложители). Нужно е да познава действащото българско и европейско законодателство в областта на регионалното развитие, както и да притежава отлични компютърни умения.
- Минимални изисквания за икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Информация за общия оборот, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; Копия от годишните финансови отчети за 2010, 2011 и 2012 г., или в зависимост от датата, която участникът е учреден или е започнал дейността си;
Забележка: В случай, че участникът е учреден или е започнал дейност през последните три (2010, 2011 и 2012 г.) години и не може да представи баланси и отчети за приходите и разходите за посочените три (2010, 2011 и 2012 г.) години, същият посочва това обстоятелство в офертата и представя исканите документи от датата на учредяване, респективно на започване на дейността, като в този случай следва да е изпълнил изискването за общ оборот от датата на учредяването си, респективно на започване на дейността си.
- Изисквано минимално ниво
В процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да участват лица, които са реализирали сумарен оборот за предходните три финансово приключили години (2010, 2011 и 2012 г.) не по-малко от 180 000 (сто и осемдесет хиляди) лева., от тях минимум 60 000 лв. (шестдесет хиляди лева) от договори за предоставяне на консултантски услуги на местни власти. Участниците трябва да представят минимум един договор за извършване на услуга в областта на планирането.
- Цена, начин на плащане:
Предлаганата цена трябва да е твърдо фиксирана стойност в лева с ДДС. Цената трябва да включва всички разходи за изпълнението на услугата.
Забележка: Посочената прогнозна стойност в Раздел ІІІ от публичната покана е без вкл. 20% ДДС;
Начин на плащане: Авансово плащане – 30% от общата стойност на поръчката до 20 дни след подписване на договор; Окончателно плащане – 70% от общата стойност на поръчката до 30 дни след като са изпълнени следните изисквания: Представяне на финален доклад за изпълнение на поръчката; Обсъждане и приемане с решение на Общински съвет на Общинският план за развитие на Община Русе за периода 2014-2020 г; Подписване на двустранен приемо -предавателен протокол между Възложител и Изпълнител.
Документацията за участие е публикувана на интернет страницата на Община Русе – www.ruse-bg.eu., в профила на купувача.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
П1 – Предлагана цена - 20 т.
П2 - Методика за изпълнение на обществената поръчка - 80 т.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертата трябва да съдържа:
Документи за правосубектност на участника: копие от документа за регистрация, заверено с подпис и печат на лицето, представляващо дружеството, или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, когато Участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато Участникът е физическо лице; когато Участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включени в обединението; Оферта за участие - Образец №1; Предложение за участие в обществена поръчка и административни сведения – Образец №2; Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – Образец №3. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т. 5.1, 5.7, 5.8, 5.9, 5.10, 5.11, 5.14, 5.15, 5.17, 5.18 се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съгласно предвиденото в тези указания и документацията и съобразно дела и вида на тяхното участие; Техническо предложение за изпълнение на поръчката – Образец №4; Ценово предложение – Образец №5; Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47 от ЗОП; Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 – Образец №11; Декларация, съдържаща списък на ключовите експерти – Образец №12; Професионална автобиография на експерт – Образец №13. Към автобиографията се прилагат документи удостоверяващи обстоятелствата и фактите, посочени в тях: Копия от дипломи за завършено висше образование и документи за придобита допълнителна квалификация; Копия от сертификати, удостоверения, трудови и/или служебни книжки, граждански договори и/или референции, или еквивалентни документи за доказване на трудови/служебни/облигационни отношения и/или референции; Декларация за ангажираност на експерт – Образец №14; Проект на договор, парафиран и подпечатан от участника на всяка страница, без да се посочва цена – Образец №15; Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл. 50 от ЗОП, потвърждаващи, че Участника отговаря на изискванията, посочени от Възложителя в обявлението за обществена поръчка: Заверени копия от годишните финансови отчети за 2010, 2011 и 2012 г., или в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си; за физическите лица се представят официални документи (копие или оригинал), удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три години, оформени съгласно Закона за счетоводството. Изискванията за представяне на годишни финансови отчети за 2010 г., 2011 г. и 2012 г. не важи за участници, представили ЕИК и за които данните са достъпни в Търговския регистър; Информация за общия оборот за последните три години (2010, 2011 и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; за физическите лица се представят официални документи (копие или оригинал), удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три години - Образец №16; Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП: Списък на основните договори за услуги, сходни с обекта на настоящата обществена поръчка и изпълнени през последните три години (2010, 2011 и 2012 г.), включително стойностите, предметите на договорите, периодите на изпълнение и възложителите – Образец №17; Списъкът трябва да е придружен от копие на договора или референция. Информация за стойността, предмета на договора, периода на изпълнение и възложителите;
Списък на документите съдържащи се в офертата - Образец №18
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: