Версия за печат

BG-град Банско

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Банско, област Благоевград, Община Банско, град Банско, пл. "Никола Вапцаров" №1, За: Г- жа Сашка Въчкова - зам. кмет на Община Банско, Република България 2770, град Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633

Място/места за контакт: Община Банско

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bansko.bg/index.php.

Адрес на профила на купувача: http://www.bansko.bg/index.php/bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

”Почистване на земни маси и подравняване на терен общинска собственост – ПИ 47023, местн. „Белият кръст”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

90600000

Описание:

Услуги по почистване и възстановяване и подобни услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Прогнозната стойност на настоящата поръчка е в размер на 66 000 лв. (шестдесет и шест хиляди) без ДДС;

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Мястото за изпълнение на поръчката е община Банско, област Благоевград, Република България.

NUTS:

BG413

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника: Изискуеми документи и минимални изисквания: • Участникът да има сумарно за последните 3 (три) календарни години (2010г., 2011г. и 2012г. - в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си) оборот от извършена дейност в размер не по-малко от 150 000.00 (сто и петдесет хиляди лева) лева без ДДС. Доказва се със: Справка за оборота от извършената дейност от участника за последните 3 (три) години, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си - попълва се Образец № 9 и заверени копия на отчети за приходите и разходите за последните три счетоводни години (2010г., 2011г. и 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен; Доказателства за техническите възможности и/или квалификация за изпълнение на обществената поръчка Изискуеми документи и минимални изисквания: • През последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), участникът, да е изпълнил поне един договор с предмет, подобен (сходен) на предмета на настоящата поръчка – попълва се Образец №10 Доказва се със: копие от договора или референция/ препоръка за добро изпълнение Договорите трябва да са изпълнени преди датата на подаване на офертата от кандидата. Под договори с предмет, сходен на предмета на настоящата поръчка се считат договори за почистване и изравняване на терени и превоз на земни маси. Участникът трябва да притежава следната собствена или наета техника или еквивалентна: • - багер с фадрома – 1 бр.; фадрома – 1 бр.; тежкотоварни автомобили – 2 бр. – попълва се Образец №11

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Комплексната оценка (КО) на офертата на участника се изчислява по формулата: КО = П1 + П2, където: П1 – Инвестиционно предложение в полза на Община Банско – тежест 50 точки П2 - Обща цена за извършване на услугата – тежест 50 точки Максимална комплексна оценка (КО) = 100 точки

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

17/05/2013 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Указанията и изискванията за изпълнение на поръчката,техническото задание, методиката за оценяване и образците на документите са публикувани на интернет адреса на община Банско - www.bansko.bg.Община Банско предоставя пълен свободен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена и получена и от интернет адреса на възложителя: http://www.bansko.bg/index.php/bg, раздел "Профил на купувача". Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител, лично или по пощата с препоръчано писмо, с обратна разписка. Подава се в Общинска администрация – Банско, служба “Деловодство” до 16.30 часа на 17.05.2013 г., като върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, трябва да бъде написано името на фирмата, която подава офертата и поръчката, за която участва участникът. Геодезическото заснемане, описано в техническата спецификация може да се разгледа в сградата на Общинска администрация, стая 302.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

16/05/2013