ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Аврен, ул. "Тодор Ноев" № 8, За: Ирена Иванова - гл. юрисконсулт, Република България 9135, с. Аврен, Тел.: 05106 2226, E-mail: avren.eu@gmail.bg, Факс: 05106 2208
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.avren.bg.
Адрес на профила на купувача: www.avren.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Събиране, извозване на ТБО и предаване за обезвреждане чрез депониране на твърди битови отпадъци (ТБО), които са в резултат на жизнената дейност на хората по домовете, дворните места, административните, социалните и други обществени сгради, търговски обекти и съпътстващи производството занаятчийски дейности, обекти за отдих, туризъм и забавления на територията на населените места в община Аврен: с. Аврен, с. Бенковски, с. Близнаци, с. Болярци, с. Добри дол, с. Дъбравино, с. Здравец, с. Казашка река, с. Китка, с. Круша, с. Приселци, с. Равна гора, с. Садово, с. Синдел, с. Тръстиково, с. Царевци, с. Юнак и к.к. „Камчия”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
90511000, 90511100, 90513000
Описание:
Услуги по събиране на битови отпадъци
Услуги по събиране на твърди отпадъци в населените места
Услуги по превозване на отпадъци
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Срок за изпълнение на поръчката – до достигане на сумата по чл. 14, ал. 4, т. 2 от ЗОП в размер на 65 999.99 лева (шестдесет и пет хиляди деветстотин деветдесет и девет лева и 99 ст.) без ДДС.
- Прогнозната стойност на поръчката до 65 999,99 лв. (шестдесет и пет хиляди деветстотин деветдесет и девет лева и 99 ст.)без ДДС.
- Оферираната цена следва да е формирана до краен получател и да включва всички разходи за изпълнение на поръчката.
- Плащането на избраният изпълнител ще се извършва в лева, по банков път, по посочена банкова сметка на Изпълнителя, на база реално извършена работа, след подписване на протокол за приемане на извършената работа и представяне на фактура.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Дейността по сметосъбиране и сметоизвозване на твърди битови отпадъци ще се осъществява на територията на населените места на община Аврен
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
В процедурата за възлагане на поръчката могат да участват български или чуждестранни Участник в процедурата за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на условията, посочени в Закона за обществените поръчки (ЗОП) и предварително обявените от Възложителя условия. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените от възложителя условия. Участниците в откритата процедура са длъжни да спазват изискуемите срокове и условия, посочени в обявлението, техническите спецификации и документацията на процедура за възлагане на обществена поръчка.Участникът следва да представи оферта с приложени документи в обхвата, посочен в чл. 56, ал. 1 от ЗОП и съгласно условията на Възложителя за участие в настоящата процедура.Участниците задължително представят оферта за пълния обем на работите, предмет на поръчката. В случай, че бъде представена оферта само за част от обекта, участникът ще бъде отстранен отучастие. Участникът, избран за изпълнител, трябва да изпълни поръчката в зададения обем, за цена не по-висока от оферираната и в срок, не по - дълъг от посочения в офертата.Участие в откритата процедура за възлагане на обществена поръчка могат да вземат на равни начала всички български и чуждестранни физически и юридически лица, както и техните обединения, притежаващи капацитет за работи и услуги, необходими за успешна реализация на обекта на настоящата обществена поръчка. Ако участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно персонифицирано или неперсонифицирано юридическо лице, преди подаването на офертата за настоящата обществена поръчка, тогава неговите членове задължително сключват споразумение помежду си за целите на настоящата обществена поръчка.Едно и също физическо или юридическо лице няма право да участва едновременно в две обединения, които са участници в процедурата, или да участва в процедурата самостоятелно и в обединение. Установяването на подобно обстоятелство ще доведе до отстраняване на всички предложения, с които е ангажирана страната.
При участие на подизпълнители, те подават същите документи, които се подават от участника.Участниците са задължени да подадат оферта за пълния обем на поръчката и не може да оферират само за част от нея.Правата за изпълнение на настоящата поръчка не могат да бъдат прехвърляни на други лица.Участниците трябва да имат професионален опит в изпълнение на подобни услуги. Да притежават необходимото техническо оборудване и персонал за изпълнение на поръчката. Да разполагат с разрешение за извършване на дейности с отпадъци издадено по реда на Закона за управление на отпадъците /ЗУО/, регистрационен документ и/или еквивалентен издаден по реда на ЗУО. В случай, че участника е чуждестрано лице, документ доказващ регистрацията от компетентните органи съгласно националния му закон - чл. 49 от ЗОП.
Всеки участник в откритата процедура за възлагане на обществената поръчка може да участва само с една оферта, при което варианти не се допускат. Представянето на повече от една оферта, ще доведе до отстраняване на всички предложения, с които е ангажирана страната.
Участникът следва да отговаря на нормативно установените изисквания, посочени в чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. За доказване на тези изисквания, участникът следва да представи декларации /по образец/ за липсата на обстоятелствата по горецитираните членове от ЗОП.
Минимални изисквания към участниците
1. Участникът следва да представи справка - декларация по образец с информация за общия оборот и за оборота от услуги, сходни с предмета на поръчката, за последните три години (2010, 2011 и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - като оборота от услуги, сходни с предмета на поръчката да не е по – малко от 132 000 лева без включен ДДС.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
КА - Предложена цена – мах. 80 т.
КБ – Срок за реакция при настъпване на извънредно събитие – 20 т.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Допълнение към минимални изисквания към участниците
За доказване на това обстоятелство, участникът представя заверено копие от следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) финансови години /2010, 2011 и 2012/, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, а именно: заверено копие на балансите за последните 3 (три) финансови /2010, 2011 и 2012/ години; заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) финансови /2010, 2011 и 2012/ години, когато не се прилага чл. 23, ал. 4 от Закона за търговския регистър
2. Участникът трябва да е изпълнил най-малко 1 (един) договор за услуги, сходни с предмета на поръчката през последните три години, считано от датата на подаване на офертата и в зависимост от датата на която участника се е регистрирал или е започнал дейността си, придружен от препоръки (референции) за добро изпълнение. Изпълнението на договори със сходен предмет се доказва с копия от двустранно подписани протоколи/актове за извършване на услуги, както и с препоръки за добро изпълнение. Представените препоръки задължително трябва да съдържат информация за предмета на съответния договор, обхвата и обема на работа, стойността на договора и датата на започване и приключване на работата по него, както и дали е изпълнен качествено;
3. Участникът следва да разполага и докаже наличието на минимум специализирана техника и машини за дейностите включени в предмета на поръчката, както следва:- специализирани автомобили с комбинирано товарене на кофи и контейнери 1100 л. /тип „BOBАR”/ - 3 (три) броя;- специализиран автомобил за измиване и дезинфекция на съдове за ТБО тип „Бобър” и тип кофа – 1 брой;За доказване на това обстоятелство, участника попълва Образец № 8 – Декларация за техническото оборудване (собствено или наето), с което разполага участникът за изпълнение на поръчката, в която описва техниката с която разполага, като към нея прилага и документи за собственост, наем, лизинг и/или еквивалентни за доказване на собствеността.
4. Участникът следва да разполага със задължителен минимален брой квалифициран персонал, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, със следната квалификация: Комунални работници – сметосъбирачи – минимум 6 бр., с минимален стаж 1 година в областта на сметосъбирането и сметоизвозването; Шофьори на специализирани сметосъбиращи машини – камиони, минимум 3 броя, с минимален стаж в областта на управлението на товарни автомобили над 12 т. – 5 години;За доказване на това обстоятелство, участника преставя Образец № 9 – Декларация – списък на техническите лица, ангажирани с изпълнение на поръчката.
5. Разрешение за извършване на дейности с отпадъци издадено по реда на Закона за управление на отпадъците /ЗУО/, регистрационен документ и/или еквивалентен издаден по реда на ЗУО. В случай, че участника е чуждестрано лице, документ доказващ регистрацията от компетентните органи съгласно националния му закон - чл. 49 от ЗОП, доказва се с представено от участника заверено за вярност копие
Пълен достъп до документите и образците се съдържа на сайта на Община Аврен, в раздел Профил на купувача: www.avren.bg.
Всяка оферта се представя в един запечатан, непрозрачен плик.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: