ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Абонаментно поддържане на програмен продукт за автоматизирано счетоводство. Предметът на поръчката включва абонаментно поддържане на програмен продукт за автоматизирано счетоводство, закупен и съответно инсталиран за нуждите на Народно събрание, редакция „Държавен вестник”, Хранителен комплекс, Издателска дейност и ЛВБНС – Велинград, Националния център за изучаване на общественото мнение (НЦИОМ) и Регионален секретариат за парламентарно сътрудничество в Югоизточна Европа към Народното събрание на Република България. Програмният продукт включва следните модули: Автоматизирано счетоводство AC2007; Модул за съставяне на дневници по ЗДДС AC2007 -ДДС; ASWin-Фактуриране; Обединена оборотна ведомост; Програмен модул Каса; Програмен продукт BankDocs; Модул за отчитане на Дълготрайни активи.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
72267100
Описание:
Услуги по поддържане на софтуер на информационните технологии
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Предметът на поръчката включва абонаментно поддържане на програмен продукт за автоматизирано счетоводство, закупен и съответно инсталиран за нуждите на Народно събрание, редакция „Държавен вестник”, Хранителен комплекс, Издателска дейност и ЛВБНС – Велинград, Националния център за изучаване на общественото мнение (НЦИОМ) и Регионален секретариат за парламентарно сътрудничество в Югоизточна Европа към Народното събрание на Република България. Програмният продукт включва следните модули: Автоматизирано счетоводство AC2007; Модул за съставяне на дневници по ЗДДС AC2007 -ДДС; ASWin-Фактуриране; Обединена оборотна ведомост; Програмен модул Каса; Програмен продукт BankDocs; Модул за отчитане на Дълготрайни активи.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
в сградите на Народното събрание в гр. София, пл. "Народно събрание" № 2 и пл. “Княз Александър I” № 1.
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1.Оферта може да бъде подавана от лицето, притежаващо авторски права или други права на интелектуалната собственост върху ползвания програмен продукт, включващ посочените модули („Алгос” ООД, със седалище и адрес на управление област София, община Столична, гр. София 1612, район „Красно село”, ж.к. „Хиподрума”, бул. „Акад. Ив. Ев. Гешов”, № 104, ет. 6, ап. 11) или от лица, оторизирани от него да извършват поддръжката му и да сключват договор във връзка с настоящата обществена поръчка;
2. В обхвата на абонаментното поддържане се включва: мониторинг на програмния продукт; диагностика и отстраняване на повреди; поддръжка и обновяване на програмния продукт в т.ч. системна актуализация на програмния продукт съобразно промените в нормативната уредба в срок определен в нормативния документ; съдействие по използване на програмния продукт, включително изготвяне при необходимост на препоръки и указания за ползване, както и други услуги, свързани с осигуряване на нормалното функциониране на продукта. По време на изпълнението определеният за изпълнител следва да извършва абонаментното поддържане в обхвата посочен по-горе, с екип от квалифицирани специалисти. Срокът за отстраняване на възникналите проблеми, свързани с ползването на програмния продукт, следва да е не по-дълъг от 5 (пет) работни дни, като времето за реакция след получаване на писмено уведомление за възникнал проблем следва да е не по-късно от 4 (четири) часа. В срока по договора определеният за изпълнител предоставя безплатно на Възложителя всички следващи свои версии на програмния продукт, предмет на обществената поръчка, вкл. и на инсталираните модули;
3. Срок за изпълнение на поръчката – до 31.12.2013 г.;
4. Срокът на валидност на офертите е еднакъв за всички оференти и е 60 календарни дни, считано от крайния срок за подаването им;
5. Офертите, подадени за участие в обществената поръчка, следва да съдържат:
5.1. Текстова част, съдържаща изчерпателно техническо описание на услугата и условията й съгласно т. 2 и т. 3 и срок на валидност на офертата, съобразно посоченото в т. 4.
5.2. Ценово предложение, съдържащо:
а) месечна цена за абонаментно поддържане на програмния продукт, инсталиран за нуждите на Народно събрание, в левове, без начислен ДДС.
б) месечни цени за абонаментното поддържане на програмния продукт, инсталиран за нуждите на редакция “Държавен вестник”, Хранителен комплекс, Издателска дейност и ЛВБНС – Велинград, Националния център за изучаване на общественото мнение (НЦИОМ) и Регионален секретариат за парламентарно сътрудничество в Югоизточна Европа към Народното събрание на Република България, в левове, без начислен ДДС.
в) обща месечна цена за абонаментното поддържане на програмния продукт, включваща стойността на месечното абонаментно поддържане по т.„а” и т. „б”, в левове, без ДДС, в която се включват всички разходи по изпълнението на договора.
г) начин на формиране на предложените цени, вкл. предложени отстъпки (ако се предлагат такива).
5.3. Копие от документа за регистрацията или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър;
5.4. Оригинал или нотариално заверено копие от удостоверение за актуално състояние по регистрацията на оферента, издадено не по-рано от 3 месеца преди крайния срок за получаване на оферти, когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър;
5.5. Копие от регистрация по ЕИК по БУЛСТАТ и/или копие от регистрацията по ЗДДС (ако има такава);
5.6. Документ, издаден от лицето, разработило програмния продукт и притежаващо авторски права или други права на интелектуалната собственост върху него, удостоверяващ отстъпените права в полза на оферента да извършва поддръжката на продукта и да сключва договор във връзка с настоящата процедура (в случай, че офертата се подава от лице, което не притежава авторските права върху разработения продукт).
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Крайният срок за получаване на оферти е до 16:00 ч. на 08.01.2013 г. в сградата на Народното събрание, София, пл. "Народно събрание" № 2, отдел "Обща канцелария" - деловодство, тел. 939-23-71. Офертите се подават лично от законен или упълномощен представител на оферента. Законните представители се легитимират с лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната им власт. Упълномощените представители се легитимират с лична карта и депозират изрично пълномощно или копие от общо търговско пълномощно. Офертите се поставят в запечатан непрозрачен плик, върху който задължително се поставя надпис: “Оферта за абонаментно поддържане на програмен продукт за автоматизирано счетоводство”, и се посочват фирмата на оферента, точен адрес за кореспонденция, телефон, факс и електронен адрес.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: