Версия за печат

BG-с. Аврен

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Аврен, ул. "Тодор Ноев" № 8, За: Деница Тодорова - Ръководител проект, Република България 9135, с. Аврен, Тел.: 05106 2700, E-mail: avren.eu@gmail.com, Факс: 05106 2208

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.avren.bg.

Адрес на профила на купувача: http://192.168.0.253/section-73-profil_na_kupuvacha.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Организацията и обезпечаването на цялостното провеждане на работно посещение в Италия, община Венафро, което включва наем на зали, осигуряване на лектори, кетъринг и всичко необходимо за провеждане на семинар и кръгла маса, както и организирането на кръгла маса в с. Аврен, Община Аврен. Посещение на места, от които могат да се проучат добри практики в областта на ромската интеграция в Италия. Ще бъде проведено петдневно посещение в община Венафро, провинция Исерния от 14 общински експерти, които да проучат добри практики в следните области: - достъп до образование и насърчаване на ромските деца; - насърчаване на трудовата заетост и социалното включване; - здравеопазване; - жилищно осигуряване и комунално –битови условия на ромските семейства. За целта ще бъдат посетени, общински и държавни служби, работещи предимно с ромско население, служби работещи, в областта на дискриминация на малцинствата, училища, неправителствени ромски организации, квартали с концентрирано ромско население. При тези посещения ще се търси ролята на общината при решаване на проблемите с интеграцията на ромите, техния подход и стратегия. Същевременно ще се потърси техния подход при прилагане на 10-те основни принципа на интеграция на ромите. В рамките на работното посещение ще бъде организиран семинар и кръгла маса.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79951000

Описание:

Услуги по организиране на семинари


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Изпълнителят следва да изпълни следните дейности за работното посещение в Италия: • Посещение на общинска администрация Венафро, Италия; • Наем на зали и оборудване за провеждане на двудневен семинар и кръгла маса в гр. Венафро; • Осигуряване на кетъринг по време на семинара и кръглата маса, включващ минимум 2 кафепаузи на ден за минимум 15 души; • Осигуряване на лектори за двудневен семинар по следните теми: o “Трудово включване и социална интеграция на ромите” – лектори от социален отдел на община Венафро; o “Трудово включване и социална интеграция на ромите” – лектори от „Трудова борса”, регионален отговорник за активни услуги по заетостта в Регион Молизе; o „ Как да осигурим присъствието на ромските деца в училище и какда се справим с ранното напускане на училище” – лектори от Главен отдел „Образовние” в провинция Исерния; o „Сигурност” – лектори от местната полицейска служба; o „Процедури за отпускане на обществени жилища” – лектори от Институт за обществени жилища в провинция Исерния; o „Здравеопазване” – лектори от социално и здравно звено на община Венафро; o “Социална интеграция, запазване на традициите и отстраняване на съществуващи стереотипи” – лектор-представители на различни ромски организации, свързани с културата, образованието и социалното включване; • Осигуряване на преводач за симултанен превод от български на италиански език и обратното; • Осигуряване на посещение в Историческия център на Исерния и Музея на ромските облекла; • Организация на Кръгла маса на тема: „Ромската интеграция, проблеми и добри практики” с участието на местните и регионалните власти от Провинция Исерния и община Венафро, както и българските представители от община Аврен; • Посещение на музей „Саннитико от Кампобассо”; Изпълнителят следва да изпълни следните дейности за кръгла маса в община Аврен, България: • Наем на оборудване за провеждане на кръгла маса; • Осигуряване на кетъринг с кафе-паузи за 60 души;

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

21250 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Аврен,Италия, провинция Исерния, Община Венафро

NUTS:

BG331

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Оферта могат да подадат всички български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения. Минимални изисквания за техническо състояние на участниците:1. За доказване на техническото изискване, кандидатите представят списък с изпълнени договори сходни с предмета на поръчката, придружен с препоръки, които съдържат следната информация: период на изпълнение на съответните договори, дати на започване и приключване, стойност, място на изпълнение, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания, като минималното изискване на възложителя е участникът да има изпълнени поне 3 (три) договори със сходен предмет за последните три години (2009, 2010 и 2011 год.);2.Списък на лицата, пряко ангажирани с изпълнение на услугата. Към списъка да бъдат приложени документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участниците и на лицата, които отговарят за извършването на услугата;В случай, че участникът е обединение посоченото изискване ще се прилага за обединението като цяло.В случай на участие на подизпълнители посоченото изискване ще се прилага и за подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие;3. Лиценз за туроператор и/или еквивалентен такъв документ;4.Лиценз за турагент и/или еквивалентен документ;5.Застраховка за отговорност на туроператора и/или еквивалентен такъв документ;6.Валиден сертификат EN ISO 9001:2008 и/или еквивалентен такъв документ; Минимални изисквания за икономическото и финансово състояние на участниците: 1. Участникът трябва да е реализирал минимален оборот от дейности сходни с предмета на поръчката през последните три финансови години (2009, 2010 и 2011 год.) – ОБЩО, не по-малко от 40 000 ( четиридесет хиляди) лева без включен ДДС. Всяка оферта се представя в непрозрачен запечатан плик, съдържащ три отделни непрозрачни запечатани плика. Плик 1: „Документи за подбор“;Плик 2: „Техническа оферта”;Плик 3: „Предлагана цена”

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Техническа оценка на техническо предложение - тегловен коефициент - 70 Предложена от участника цена - тегловен коефициент – 30.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

12/11/2012 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Пълен достъп до документите и образците се съдържа на сайта на Община Аврен, в раздел Профил на купувача: www.avren.bg. Всяка оферта се представя в непрозрачен запечатан плик, съдържащ три отделни непрозрачни запечатани плика.Плик 1: „Документи за подбор“;Плик 2: „Техническа оферта”;Плик 3: „Предлагана цена” Не се приемат за участие в процедурата и се връщат незабавно на участниците предложения, които са представени след изтичане на крайния срок за получаване или в незапечатан, прозрачен или скъсан плик. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП и декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

05/11/2012