Версия за печат

BG-с. Аврен

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Аврен, ул. "Тодор Ноев" № 8, За: Ирена Иванова - Главен Юрисконсулт на Община Аврен, Република България 9135, с. Аврен, Тел.: 05106 2739, E-mail: avren.eu@gmail.com, Факс: 05106 2208; 052 608858

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.avren.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.avren.bg/section-73-profil_na_kupuvacha.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

"Строителен надзор по време на строителството" по проект „Прилагане на мерки за енергийна ефективност в образователна инфраструктура в община Аврен“, финансиран от Европейски фонд за регионално развитие чрез Оперативна Програма „Регионално Развитие“ 2007-2013 г. по Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161РО001/1.1-09/2010/029, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-09/2010 „Подкрепа за прилагане на мерки за енергийна ефективност в общинската образователна инфраструктура в градските агломерации“. Изпълнителят следва да осъществява строителен надзор съгласно чл. 168 от Закона за Устройството на територията и НАРЕДБА № 2 от 31.07.2003г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти и НАРЕДБА № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и действащи в момента нормативни актове за извършване на СМР до въвеждането на обектите в експлоатация.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Строителен надзор ще се извършва по време на строително-монтажните работи общо на 6 обекта на територията на Община Аврен, а именно: СОУ „Св. Св. Кирил и Методий“ в с. Синдел; ОУ „Петър Берон“ в с. Приселци; ОУ „Климент Охридски“ в с. Дъбравино; ЦДГ „Синчец“ в с. Синдел; ЦДГ „Детелина“ в с. Садово; ЦДГ „Приказка“ в с. Казашка река.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

30000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Аврен - с. Синдел, с. Приселци, с. Дъбравино, с. Садово и с. Казашка река.

NUTS:

BG331

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изпълнителят следва да осъществява строителен надзор съгласно чл. 168 от Закона за Устройството на територията и НАРЕДБА № 2 от 31.07.2003г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти и НАРЕДБА № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и действащи в момента нормативни актове за извършване на СМР до въвеждането на обектите в експлоатация .МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИКОНОМИЧЕСКОТО СЪСТОЯНИЕ НА УЧАСТНИЦИТЕ:Участникът да има общ оборот от услуги сходни с предмета на поръчката, сумарно за последните три години (2009; 2010 и 2011) не по-малко от 85 000 лева без ДДС. Оборота се доказва с представената от участника декларация и заверени копия от счетоводни баланси и отчети за приходите и разходите за последните три счетоводни години (2009; 2010 и 2011), в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато не се прилага чл. 23, ал. 4 от Закона за търговския регистър;МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ТЕХНИЧЕКИТЕ ВЪЗМОЖНОСТИ НА УЧАСТНИЦИТЕ:Лиценз за упражняване на дейността по чл.166,ал.1,т.1 от ЗУТ, издаден при условията и по реда, определени с Наредба № 9 от 22.05.2001г. за лицензиране на лицата, упражняващи строителен надзор;Участникът да има документ, удостоверяващ наличието на валидно сключена застраховка „Професионална отговорност“, съгласно изискванията на чл.171, ал.1 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда на задължителното застраховане в проектирането и строителство за строежи трета, четвърта и пета категория, която застраховка да отговаря на предмета на поръчката, съгласно Наредба № 1/30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи, а именно за строежи от III, IV и V категория съгласно чл. 137, ал.1,т.3 от ЗУТ;Участникът през последните 3 години /2009, 2010, 2011/ да е изпълнил минимум 3 договора за услуга с предмет, сходен на предмета на настоящата поръчка. Изпълнението на договорите трябва да е приключило преди датата на подаване на офертата от участника.* Забележка: За „договори за услуга с предмет, сходен на предмета на настоящата поръчка“ Възложителят ще приема договори за осъществяване на строителен надзор при строителство и строително-монтажни работи на сгради за внедряване на мерки за енергийна ефективност.Всеки представен договор от приложения списък трябва да е придружен с препоръка за добро изпълнение и удостоверения за въвеждане на обектите в експлоатация и/или удостоверение за ползване, като в препоръката се посочат стойността, датата, мястото на изпълнение на дейността, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания;Участникът да притежава валидни сертификати за въведена система с обхват, както следва:ISO 9001:2008 – система за управление на качеството, по-нов или еквивалентен;ISO 14001:2004 – система за управление на околна среда, по-нов или еквивалентен;BS OHSAS 18001:2007 – система за управление на здравословните и безопасни условия на труд, по-нов или еквивалентен;Декларацията, която участника представя за екипа, с който ще осъществява строителния надзор, трябва да включва ръководни и технически лица. Екипът от физически лица, чрез които консултантът ще упражнява строителен надзор, трябва да включва съответните специалисти, имащи необходимата квалификация, съгласно чл. 6 от Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор, а именно:Участникът да разполага със съответния минумум от специалисти, подробно обисани в тръжната документация.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

17/10/2012 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Пълен достъп до документите и образците се съдържа на сайта на Община Аврен, в раздел Профил на купувача: www.avren.bg. Всяка оферта се представя в непрозрачен запечатан плик, съдържащ три отделни непрозрачни запечатани плика.Плик 1: „Документи за подбор“;Плик 2: „Техническа оферта”;Плик 3: „Предлагана цена” Не се приемат за участие в процедурата и се връщат незабавно на участниците предложения, които са представени след изтичане на крайния срок за получаване или в незапечатан, прозрачен или скъсан плик. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП и декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

10/10/2012