ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Дейност по информация и публичност“ по проект „Прилагане на мерки за енергийна ефективност в образователна инфраструктура в община Аврен” по проект „Прилагане на мерки за енергийна ефективност в образователна инфраструктура в община Аврен” по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №BG161PO001/1.1-09/2010/029 по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-09/2010, по Оперативна програма „Регионално развитие”, съфинансирана от ЕС чрез Европейския фонд за регионално развитие.С оглед осигуряване на публичност и информираност за проекта и в изпълнение на насоките за осъществяване на мерките за информация и публичност от бенефициента, в случая Възложителят по настоящата процедура във връзка с реализиране на проект „Прилагане на мерки за енергийна ефективност в образователна инфраструктута в община Аврен ” по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.1-09/2010/029, финансиран от Оперативна програма „Регионално развитие" 2007-2013, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие, е необходимо да бъдат осъществени:Начална пресконференция при стартиране на проекта, включваща наем на зала и кафе-пауза – 1 бр; Междинна пресконференция след приключване на първите обекти (в края на първата година), включваща наем на зала и кафе-пауза – 1 бр;Финална пресконференция за отчитане резултатите по проекта, включваща наем на зала и кафе-пауза;Публикации: Общо 9 бр-в национални мeдии – 3 бр;в местни и регионални медии – 6 бр;Издаване на брошури-при стартиране на проекта за предствяне на идеята, целите и дейностите– 300 бр.;в края на проекта за представяне резултатите със снимки на обектите – преди и след – 400 бр.;Изработка, доставка и монтаж на билбордове за обектите – 6 бр.;Изработка, доставка и монтаж на постоянни информационни табели за обктите по проектите – 6 бр.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
79952000, 22000000, 22100000
Описание:
Услуги, свързани с организирането на събития
Печатни материали и свързани с тях продукти
Печатни книги, брошури и диплянки
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
1.Организирани и проведени пресконференции /начална, междинна и финална/ – Общо - 3 бр.;
2.Публикации в национални, местни и регионални медии – Общо 9 бр., от които 3 в национални и 6 в местни и регионални медии;
3.Издадени брошури при стартиране на проекта – Общо 300бр;
4.Издадени брошури в края на проекта – Общо 400 бр.;
5.Изработени, доставени и монтирани билбордове за обектите – Общо 6 бр;
6.Изработени, доставени и монтирани информационни табели за обектите на проекта – Общо 6 бр.;
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Офертите да бъдат изготвени съобразно Техническото задание – Приложение №1 и изискванията на Възложителя.Оферта могат да подадат всички български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения. Минимални изисквания за техническо състояние на участниците:1. За доказване на техническото изискване, кандидатите представят списък с изпълнени договори сходни с предмета на поръчката, придружен с препоръки, които съдържат следната информация: период на изпълнение на съответните договори, дати на започване и приключване, стойност, място на изпълнение, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания, като минималното изискване на възложителя е участникът да има изпълнен поне 3 (три) договора за последните три години (2009, 2010 и 2011 год.).2. Списък на лицата, пряко ангажирани с изпълнение на услугата. Към списъка да бъдат приложени документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участниците и на лицата, които отговарят за извършването на услугата.В случай, че участникът е обединение посоченото изискване ще се прилага за обединението като цяло.В случай на участие на подизпълнители посоченото изискване ще се прилага и за подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие.Изпълнението на изискването се доказва с представяне на списък (свободна форма), съдържащ имената, професионалната квалификация и конкретните отговорности на всеки един от екипа по изпълнение на поръчката. Списъкът се придружава с копия на документи, удостоверяващи спазването на горепосочените изисквания - напр. дипломи, сертификати, удостоверения, професионална автобиография и други.Участникът да има въведена система за стандартизация и качество, което се удостоверява с валиден сертификат ISO 9001-2008, издаден от акредитиран орган.
Минимални изисквания за икономическото и финансово състояние на участниците:1. Участникът трябва да е реализирал минимален оборот от дейности сходни с предмета на поръчката през последните три години (2009, 2010 и 2011 год.) – ОБЩО, не по-малко от 15 000.00 ( петнадесет хиляди) лева без включен ДДС.
Всяка оферта се представя в непрозрачен запечатан плик с надпис „Дейност по информация и публичност” по проект „Прилагане на мерки за енергийна ефективност в образователна инфраструктура в община Аврен”, по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.1-09/2010/029 Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-09/2010 по Оперативна програма „Регионално развитие”, съфинансирана от ЕС чрез Европейския фонд за регионално развитие, съдържащ три отделни непрозрачни запечатани плика. Плик 1: „Документи за подбор“ Плик 2:„Техническа оферта”,Плик 3: „Предлагана цена”
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Техническа оценка на техническо предложение - тегловен коефициент – 30.
Предложена от участника цена - тегловен коефициент – 70.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Допълнителна информация във връзка с процедурата може да се намери на www.avren.bg секция "Профил на купувача" и в документацията.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: