Версия за печат

BG-с. Аврен

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Аврен, ул. "Тодоро Ноев" 8, За: Ирена Иванова - Гл. специалист "Обществени поръчки", България 9135, с. Аврен, Тел.: 05106 2739, E-mail: avren.eu@gmail.com, Факс: 05106 2238

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.avren.bg.

Адрес на профила на купувача: http://192.168.0.253/section-73-profil_na_kupuvacha.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Дейност по информация, публичност и печатни издания“ по проект „Партньорството – ключ за ефективна интеграция на ромите”. Настоящата поръчка включва дейности в изпълнението на мерките за информация, публичност и печатни издания по проект „Партньорството – ключ за ефективна интеграция на ромите”. Настоящата поръчка обхваща организиране и провеждане на две пресконференции (откриваща и закриваща), брандиране, тиражиране, печатане и доставка на рекламни материали (информационни листи, плакати, банер, химикали, семинарни папки, семинарни чанти, блок листи за писане и отпечатване на наръчник ) за популяризиране на целите на изпълнението на проекта „Партньорството – ключ за ефективна интеграция на ромите” по Бюджетна линия за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG051PO002/10/1.6-02 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от ЕС чрез Европейския Социален фонд.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79952000, 22000000, 22100000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития
Печатни материали и свързани с тях продукти
Печатни книги, брошури и диплянки


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1)Информационни листи – 300 бр.;2)Плакати – 200 бр.;3)Банер – 1 бр.; 4)Семинарни папки – 100 бр.; 5)Семинарни чанти – 14 бр.;6)Химикали – 150 бр.;7)Блок листи за писане – 1 500 бр.;8.)Публикации в местни и регионални ежедневници – 2 бр.;9)Организиране на пресконференции – 2 бр.;10. Предпечатна подготовка и отпечатване на Наръчник «Добрите общински за приобщаване на ромите » - 500 бр.;11)Предпечатна подготовка и отпечатване на брошюра – бълг. език – 300 бр.;12)Предпечатна подготовка и отпечатване на брошура – англ. Език – 100 бр.;

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

19380 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Аврен, с. Аврен

NUTS:

BG331

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Поръчката да се изпълни при спазване изксванията на Възложителя, посочени в Техническото задание. Офертите се събират под формата на писмени предложения, изготвени в отговор на поканата на Възложителя и трябва да съдържат: Всяка оферта се представя в непрозрачен запечатан плик, съфържащ три отделни непрозрачни запечатани плика. Плик 1: „Документи за подбор“ ,Плик 2: „Техническа оферта”,Плик 3: „Предлагана цена” Съдържанието на документите в плик № 1 е както следва: 1) Списък на документите, подписан и подпечатан от участника; 2) Заявление за участие и административни сведения - (Образец 1); 3) Административни сведения (Образец 2); 4) Регистрационни документи на участника: 1.копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър; 2.когато участникът е физическо лице копие от документа за самоличност; 3.когато участникът е обединение, което не е юридическо лице – нотариално заверено споразумение за създаване на обединението и/или препис; 4.копие от документа за регистрация по ЗДДС, ако е регистриран. 5) Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП (декларациите се представят от лицата посочени в чл.47, ал.4, 6 и 8 ЗОП, - Образци № 3 и № 4; 6) Баланс и отчет за приходите и разходите от годишния финансов отчет за всяка една от последните три финансови години (2009, 2010 и 2011) – заверено копие. Изискването не важи за участници, за които данните са достъпни в Търговския регистър, както и с представяне на справка- декларация от участника, съдържаща данни за общия оборот и оборота от сходни, с предмета на поръчката дейности за последните три финансови години; 7) Списък на договорите с предмет, сходен на предмета на поръчката (свободна форма ), изпълнени през последните 3 (три) години, придружен от препоръки за добро изпълнение; 8) Списък на лицата, пряко ангажирани с изпълнение на услугата. Към списъка да бъдат приложени документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участниците и на лицата, които отговарят за извършването на услугата 9) Декларация за участието или неучастието на Подизпълнители (Образец № 5); 10) Декларация от Подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – попълва се Образец № 6 /когато е приложимо/. 11) Декларация от участник в обединение – Образец № 7; 12) Декларация за приемане на условията в проекта на договор – Образец № 8. 13) Парафиран проект на договор. (Образец № 11) Съдържанието на документите в плик № 2 се съдържа „Техническа оферта” на участника. (образец 9) Документи в плик 3 „Предлагана цена“: Предлаганата цена да се представи в отделен запечатан непрозрачен плик. 1.Ценова оферта – Образец № 10; Когато участникът е чуждестранно юридическо лице или обединение на чуждестранни юридически лица, при подготовка на офертата си трябва да спазва изискванията на чл.56, ал.4 от ЗОП.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показател 1 (П1) – техническа оценка на техническо предложение - тегловен коефициент – 50. Показател 2 (П2) - предложена от участника цена - тегловен коефициент – 50.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

18/09/2012 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

www.avren.bg

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

11/09/2012