Версия за печат

BG-с. Аврен

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Аврен, ул. "Тодор Ноев" № 8, За: Ирена Иванова - гл. специалист "Обществени поръчки", Република България 9135, с. Аврен, Тел.: 05106 2739, E-mail: avren.eu@gmail.com, Факс: 05106 2238

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.avren.bg.

Адрес на профила на купувача: http://192.168.0.253/section-71-profil_na_kupuvacha.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Дейности за информация, публичност и печатни издания” по проект „Диалог за добро управление чрез аутсорсинг и ПЧП”.Настоящата поръчка включва дейности в изпълнението на мерките за информация, публичност и печатни издания по проект „Диалог за добро управление чрез аутсорсинг и ПЧП“. Настоящата поръчка обхваща организиране на две пресконференции (наем зала, наем оборудване, кетъринг), организиране и провеждане на две информационни кампании, брандиране, тиражиране, печатане и доставка на рекламни материали (печатни материали /брошури/, папки, химикали ) за популяризиране на целите на изпълнението на проекта „Диалог за добро управление чрез аутсорсинг и ПЧП” по Бюджетна линия за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG051PO002/10/1.6-02 по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от ЕС чрез Европейския Социален фонд.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79952000, 22000000, 22100000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития
Печатни материали и свързани с тях продукти
Печатни книги, брошури и диплянки


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1.Организиране на конференция – 2 броя; 2.Брандирани рубрики (публикации) в местни и регионални медии (4 броя);3.Информационни брошури (информационни листовки) 400 броя;4.Папки (60 броя);5.Отпечатване на Наръчник (300 броя);6.Организиране и провеждане на две информационни кампании в гр. Варна и с.Аврен, Област Варна.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

9267 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Аврен, с. Аврен

NUTS:

BG331

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Поръчката да се изпълни при спазване изискванията на Възложителя, посочени в Техническото задание.Офертите се събират под формата на писмени предложения, изготвени в отговор на поканата на Възложителя и трябва да съдържат:Всяка оферта се представя в непрозрачен запечатан плик, съдържащ три отделни непрозрачни запечатани плика. Плик 1: „Документи за подбор“ Плик 2: „Техническа оферта” Плик 3: „Предлагана цена” Съдържанието в Плик № 1:1) Списък на документите, подписан и подпечатан от участника;2) Заявление за участие и административни сведения - (Образец 1);3) Административни сведения (Образец 2);4) Регистрационни документи на участника:1.копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър;2.когато участникът е физическо лице копие от документа за самоличност;3.когато участникът е обединение, което не е юридическо лице – нотариално заверено споразумение за създаване на обединението и/или препис;4.копие от документа за регистрация по ЗДДС, ако е регистриран. 5) Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП (декларациите се представят от лицата посочени в чл.47, ал.4, 6 и 8 ЗОП, - Образци № 3 и № 4;6) Баланс и отчет за приходите и разходите от годишния финансов отчет за всяка една от последните три финансови години (2009, 2010 и 2011) – заверено копие. Изискването не важи за участници, за които данните са достъпни в Търговския регистър, както и с представяне на справка- декларация от участника, съдържаща данни за общия оборот и оборота от сходни, с предмета на поръчката дейности за последните три финансови години;7) Списък на договорите с предмет, сходен на предмета на поръчката (свободна форма ), изпълнени през последните 3 (три) години, придружен от препоръки за добро изпълнение;8) Списък на лицата, пряко ангажирани с изпълнение на услугата. Към списъка да бъдат приложени документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участниците и на лицата, които отговарят за извършването на услугата;9) Декларация за участието или неучастието на Подизпълнители (Образец № 5);10) Декларация от Подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – попълва се Образец № 6 /когато е приложимо/11) Декларация от участник в обединение – Образец № 7;12) Декларация за приемане на условията в проекта на договор – Образец № 8.13) Парафиран проект на договор. (Образец № 11) Съдържанието на документите в плик № 2 е: „Техническа оферта” на участника. (образец 9); Документи в плик 3 „Предлагана цена“: Предлаганата цена да се представи в отделен запечатан непрозрачен плик. 1.Ценова оферта – Образец № 10;

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показател 1 (П1) – техническа оценка на техническо предложение - тегловен коефициент – 50. Показател 2 (П2) - предложена от участника цена - тегловен коефициент – 50.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

17/09/2012 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:


СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

07/09/2012