BG-Карлово

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Карлово, ул. Петко Събев № 1, За: Йорданка Костадинова, Република България 4300, Карлово, Тел.: 0335 954586, E-mail: ykostadinova@karlovo.bg, Факс: 0335 954581

Място/места за контакт: Община Карлово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.karlovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.karlovo.bg/%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%B8/120-1.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Карлово.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30197630, 30197643, 30192000, 39263000

Описание:

Хартия за печатане
Фотокопирна хартия
Принадлежности за офиса
Офис принадлежности


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Няма заложени количества в техническото задание поради спецификата на доставките, които се обуславят от конкретните нужди на Община Карлово. Посочената по-долу стойност е без ДДС и е прогнозна.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Карлово

NUTS:

BG421

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изисквания за технически възможности: 1. Списък на доставките, които са еднакви или сходни* с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаването на офертата, като бъдат посочени стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка съгласно разпоредбата на чл. 51, ал. 4 от ЗОП. *Под "доставка, еднаква или сходна с предмета на настоящата обществената поръчка" следва да се разбира: Доставка на канцеларски материали. Минимални изисквания към техническите възможности: 1. Участниците трябва да са изпълнили през последните три години, минимум 3 (три) договора за доставка на канцеларски материали. Договорите се описват в приложения образец. Вписва се дата, срок на изпълнение, възложител, стойност. За участие в поръчката се представя оферта в надлежно надписан от участника, запечатан, непрозрачен плик. Върху плика се посочват предмета на обществената поръчка, адрес за кореспонденция, телефон, факс, електронен адрес. Документи, които всеки участник трябва да представи: Оферта по образец на Възложителя; Участинците трябва да представят декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП (по образец). Срокът на валидност на офертите не може да бъде по-малък от 30 дни. Ако участникът ползва подизпълнител трябва да декларира тези обстоятелства в собственоръчно написана декларация.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Обща цена - 70 т. Срок на доставка - 30 т.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

17/02/2016 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Отварянето на офертите ще се извърши на 18.02.2016 г. от 11:00 ч. в стая 401 в сградата на общинската администрация, ул. "Петко Събев" № 1. Образците на документи ще бъдат пубикувани в "профила на купувача". При сключване на договор определеният за изпълнител представя документи съгласно чл. 101е, ал. 2 от ЗОП. При оценка на офертите, комисията по своя преценка може да приложи разпоредбите на чл. 70 от ЗОП.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

17/02/2016