ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Карлово.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30197630, 30197643, 30192000, 39263000
Описание:
Хартия за печатане
Фотокопирна хартия
Принадлежности за офиса
Офис принадлежности
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Няма заложени количества в техническото задание поради спецификата на доставките, които се обуславят от конкретните нужди на Община Карлово. Посочената по-долу стойност е без ДДС и е прогнозна.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изисквания за технически възможности: 1. Списък на доставките, които са еднакви или сходни* с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаването на офертата, като бъдат посочени стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка съгласно разпоредбата на чл. 51, ал. 4 от ЗОП. *Под "доставка, еднаква или сходна с предмета на настоящата обществената поръчка" следва да се разбира: Доставка на канцеларски материали. Минимални изисквания към техническите възможности: 1. Участниците трябва да са изпълнили през последните три години, минимум 3 (три) договора за доставка на канцеларски материали. Договорите се описват в приложения образец. Вписва се дата, срок на изпълнение, възложител, стойност. За участие в поръчката се представя оферта в надлежно надписан от участника, запечатан, непрозрачен плик. Върху плика се посочват предмета на обществената поръчка, адрес за кореспонденция, телефон, факс, електронен адрес. Документи, които всеки участник трябва да представи: Оферта по образец на Възложителя; Участинците трябва да представят декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП (по образец). Срокът на валидност на офертите не може да бъде по-малък от 30 дни. Ако участникът ползва подизпълнител трябва да декларира тези обстоятелства в собственоръчно написана декларация.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Обща цена - 70 т.
Срок на доставка - 30 т.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Отварянето на офертите ще се извърши на 18.02.2016 г. от 11:00 ч. в стая 401 в сградата на общинската администрация, ул. "Петко Събев" № 1. Образците на документи ще бъдат пубикувани в "профила на купувача". При сключване на договор определеният за изпълнител представя документи съгласно чл. 101е, ал. 2 от ЗОП. При оценка на офертите, комисията по своя преценка може да приложи разпоредбите на чл. 70 от ЗОП.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: