BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Ирена Видева - експерт търговия; Илиян Николов - Ръководител звено Автотранспорт, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3130/; 0417 83305/3014/, E-mail: i_videva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Административен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=0.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Превоз на товари от площадката на отдел "Логистика и контрол" на "Мини Марица-изток" ЕАД, гр. Раднево до рудниците, съгласно Техническа спецификация и условия за изпълнение на поръчката - Приложение № 1, която може да бъде намерена в профила на купувача, посочен по-горе.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

60000000

Описание:

Транспортни услуги (с изключение на извозването на отпадъци)


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно нуждите на Възложителя. Максималната стойност на договора е до 66 000 лв без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Рудник „Трояново – 1”, с. Трояново; Рудник „Трояново – север”, с. Ковачево; Рудник „Трояново – 3”, с. Медникарово; Отдел „Логистика и контрол”, град Раднево, ул. „Заводска” № 26, съгласно /Incoterms 2010/.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно Техническа спецификация и условия за изпълнение - Приложение №1, която може да бъде намерено в профила на купувача, посочен по-горе в настоящата публична покана. 2. Срокове и начин на изпълнение на поръчката: до 12 (дванадесет) месеца от датата на сключване на договор или до достигане на максималната стойност на договора в размер на 66 000 лв. без ДДС, в зависимост от това, кое от събитията настъпи първо. При достигане на стойността от 66 000 лв. без ДДС договора се прекратява. Договорът се прекратява след получаване на лиценз за товарни превози от "Мини Марица - изток" ЕАД. Изпълнението става на базата на писмени заявки от страна на Възложителя. Възложителят не се ангажира с ежедневно и непрекъснато използване на договорените автомобили. 3. Условията на плащане: Фактурира се в последния календарен ден на текущия месец. Фактурата се представя до 5-то число на следващия месец за извършената в предходния месец услуга. Разплащането е разсрочено, по банков път, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на фактура- оригинал и придружаващите документи, описани в техническата спецификация. Срокът на плащане, започва да тече от датата на последно представения документ (фактура и придружаващи документи). 4. Участниците да представят с офертата си: Заверено копие на валиден лиценз за извършване на обществен превоз на товари на територията на Република България или на ЕО; Участниците да разполагат със следната механизация: - 6 броя с товароносимост от 10 до 20 тона. Възложителят допуска разлика в товароносимостта ±10 %. -3 броя седлови влекачи с полуремаркета с товароносимост от 25 до 30 тона. - 1 брой влекач с ремарке платформа с товароносимост от 60 до 80 тона. Доказва се с Декларация за техническо оборудване, с което разполага участника за изпълнение на обществената поръчка по образец на Възложителя съдържаща информация за рег. номер, товароносимост, техническа изправност. Същата се придружава от: свидетелство за регистрация на превозното средство, част І или свидетелство за регистрация на МПС от стар тип, копия на удостоверения за преминал годишен технически преглед. Ако автомобилите не са собствени, участникът представя декларация от третото лице, за съгласие за предоставяне на ресурса на участника времето на изпълнение на поръчката и декларация, че ще ползва ресурсите на трето лице. 5. Не се позволя в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 6. В ценовата си оферта участникът да посочи единична цена в лв без ДДС за извършване на услугата за тон/км за разстояние 15 км ( Ц1) и цена за 1 час престой на автомобила.За нуждите на класирането единичната цена на услугата т/км трябва да бъде формирана на базата на цена на "Лукойл България" ЕООД - Нефтохим Бургас за литър дизелово гориво с процентно съдържание на биодизел, съгласно чл.47 от Закон за енергията и възобновяемите източници, в размер на 1288 лв без ДДС. Промяната на горивото участва в 50 % от образуването на цената. Останалите 50% са постоянни за целия срок на договора и не подлежат на промяна. Единичните цени, по които Възложителя ще заплаща на Изпълнителя за разстояния по -големи от 15 км се определят на база предложената от Изпълнителя цена Ц1 по следния начин: - от 15 до 20 км - 0,70*Ц1, лв без ДДС за тон/км. - от 20 до 30 км - 0,60*Ц1, лв без ДДС за тон/км. - от 30 до 40 км - 0,55 *Ц1, лв без ДДС за тон/км. - от 40 до 100 км - 0,50 *Ц1, лв без ДДС за тон/км. - над 100 км - 0,45 * Ц1, лв без ДДС за тон/км. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост - оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Съгласно методика публикувана в профила на купувача.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

08/02/2016 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Източник на финансиране на поръчката: собствени средства. Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417/8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на комисията ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” № 13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката. Отварянето на офертите ще се извърши публично на 09.02.2016 г. от 09:00 часа в заседателна зала на Възложителя (административна сграда, партер). На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

07/02/2016