Деловодна информация
1418
20Ю-РОП-11 27/05/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
27/05/2020 (дд/мм/гггг)
1418-2020-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА ПЛОВДИВ - РАЙОН ЮЖЕН 0004715040070
гр. Пловдив, ПК 4004, ул. „Македония“ №73А
Пловдив BG421 4004 България
Елена Николаева Абрашева +359 32276142
jurist@south-plovdiv.bg +359 32674130

Интернет адрес/и

https://south-plovdiv.bg/

https://south-plovdiv.bg/buyer-profile


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://south.plovdiv.bg/2020/05/27/1/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на мляко и млечни продукти за нуждите на детските ясли и детските кухни на територията на район „Южен“- Община Пловдив
15500000      
Доставки

Изпълняват се периодични доставки на мляко и млечни продукти, определени по вид, спецификации и прогнозни количества в техническата спецификация по конкретната обществена поръчка, по заявка на Възложителя или крайния получател, до адреса на складовите помещения на крайните получатели, определени в проекта на Договор за възлагане на обществена поръчка. В обема на обществената поръчка са включени 10 броя артикули.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
164374.43      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

BG421 / гр.Пловдив

Изпълняват се периодични доставки на мляко и млечни продукти, определени по вид, спецификации и прогнозни количества в техническата спецификация по конкретната обществена поръчка, по заявка на Възложителя или крайния получател, до адреса на складовите помещения на крайните получатели, определени в проекта на Договор за възлагане на обществена поръчка. Естеството и количествата на доставяните продукти са както следва:
1. Краве кисело мляко, произведено в България или други страни от ЕС от сурово краве мляко, с 3.6% масленост, без растителни мазнини, без консерванти, в съответствие с БДС 12:2010 или екв., доставяно в пластмасови кофички по 0,400кг. – 25434 бр.;
2. прясно краве мляко, Произведено в България или други страни от ЕС от сурово краве мляко, с 3% масленост, без растителни мазнини, без консерванти, пастьоризирано, доставки на опаковки от 1л – 33730 литра;
3. Прясно краве мляко, произведено в България или други страни от ЕС от сурово краве мляко, с 3,2% масленост, без растителни мазнини, без консерванти, пастьоризирано, доставки на опаковки от 1л – 200 литра;
4. Сирене, Бяло, саламурено, узряло, 100% краве мляко. Доставка на вакуумирани разфасовки над 1 кг , произведено в съответствие с БДС 15:2010 или екв. – 180 кг.;
5. Кашкавал, 100% краве мляко, узрял, доставка на вакуумирани разфасовки над 1 кг., произведен в съответствие с БДС 14:2010 или екв. – 100 кг.;
6. Кашкавал, 100% краве мляко, узрял, доставка на вакуумирани разфасовки до 1 кг., произведен в съответствие с БДС 14:2010 или екв. – 80 кг.;
7. Кашкавал, 100% краве мляко, узрял, доставка на вакуумирани разфасовки до 1 кг., произведен в съответствие с БДС 14:2010 или екв. Максимално съдържание на сол 2% - 1600 кг.;
8. Сирене, Бяло, саламурено, узряло, 100% краве мляко. Доставка на вакуумирани разфасовки до 1 кг , произведено в съответствие с БДС 15:2010 или екв. – 3020 кг.;
9. Масло, Произведено от 100% сурово краве мляко, доставка на разфасовки от 0,125кг. до 0,500кг, без добавени растителни мазнини, в съответствие с европейските регламенти – 1800 кг.;
10. Извара, Произведена от 100% краве мляко, доставка на разфасовки от 0,500кг. до 1 кг., без сол, без добавени растителни мазнини, произведено в съответствие с европейските регламенти – 200 кг.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
164374.43      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

В настоящата процедура офертите ще се разглеждат от комисията по извършване на подбор, разглеждане и оценка офертите на участниците по чл. 103 ЗОП по реда на чл. 104, ал.2 ЗОП, поради което не е необходимо Ценовото предложение да се представя в отделен запечатан плик.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, общо за последните три приключили финансови години /2017 г., 2018 г., 2019г./, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер 200 000 лева, без ДДС.
За минимален оборот в сферата се приема оборота от брутни приходи,, реализиран от дейност/дейности по доставка на храни и/или хранителни продукти.


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

5.1. Участникът следва да е изпълнил най-малко една дейност с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката за последните 3 години от датата на подаване на офертата.
*Забележка:
Под дейност с предмет „сходен с предмета на поръчката“ следва да се разбира доставка на хранителни продукти.
Дейностите, се считат за „изпълнени“, когато изпълнението е приключило в рамките на заложения от Възложителя период.
5.2. Участникът да е въвел системи за управление на процесите в областта на предмета на настоящата поръчка:
5.2.1. стандарт EN ISO 9001:2015, или еквивалентен, с обхват, включващ доставка на хранителни продукти, или еквивалентни мерки за осигуряване на качеството;
5.2.2. стандарт EN ISO 22000:2005 или еквивалентен, с обвхат, включващ доставка на хранителни продукти, или еквивалентни мерки за управление на безопасността на хранителните продукти
5.3. Участникът следва да разполага със следното техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно чл. 63, ал.1, т.8 ЗОП.
5.3.1. Минимум едно транспортно средство за превоз на хранителни продукти от животински произход, странични животински продукти и продукти, получени от тях, притежаващо удостоврение за регистрация на транспортно средство, издадено на основание чл. 246 Закон за ветернирано медицинската дейност.
5.4. Участникът следва да разполага за целия срок на договора с Удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните (ЗХ) за най-малко един обект за производство и/или за търговия с групата храни, предмет на настоящата обществена поръчка, издадено от областната дирекция по безопасност на храните (ОДБХ) по местонахождението на обекта, съответно да е вписан в регистъра по чл. 14 от ЗХ.
5.5. Чуждестранните участници следва да притежават аналогичен документ, съответно вписване в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/06/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/06/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

гр. Пловдив, ПК 4004, ул. „Македония“ №73А

Офертите се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


01.11.2020г. - Доставка на пакетирани храни за нуждите на детските ясли и детските кухни на територията на район „Южен“- Община Пловдив; 01.11.2020г. - Доставка на мляко и млечни продукти за нуждите на детските ясли и детските кухни на територията на район „Южен“- Община Пловдив

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В настоящата процедура офертите ще се разглеждат от комисията по извършване на подбор, разглеждане и оценка офертите на участниците по чл. 103 ЗОП по реда на чл. 104, ал.2 ЗОП, поради което не е необходимо Ценовото предложение да се представя в отделен запечатан плик.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата.
Жалба може да се подаде в 10-дневен срок от връчването на решението за определяне на изпълнител;
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/05/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва