III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
Участниците трябва да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти (чл. 61, ал.1, т.1 от ЗОП). За доказване на изискването участникът представя: При подаването на офертата, участникът декларира съответствието си с поставеното минимално изискване за икономическо и финансово състояние чрез представяне на Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), изготвен по електронния образец от документацията за обществената поръчка, като следва да посочи изискуемата информацията в Част IV: Критерии за подбор, буква Б: „Икономическо и финансово състояние“, т. 1а. Обстоятелствата във връзка с поставеното изискване се доказват с документите по чл. 62, ал. 1, т. 3 или т. 4 от ЗОП, а именно: - годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква; - справка за общия оборот, при условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, . 2 от ЗОП. В случаите, когато съответните документи са публикувани в Търговски регистър на Агенция по вписванията, представянето на документите не се изисква. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Данните за оборота по т. 2. могат да обхващат най-много последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Минимално изискване: Възложителят изисква от участниците да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от дата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер на 300 000,00 лв. без включен ДДС.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с този на поръчката за последните три години от датата на подаване на офертата (чл. 63, ал.1, т.1 от ЗОП). При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на дейностите, които са идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка, за която се участва, с посочване на описание на дейностите, стойностите, датите и получателите. Данните се представят чрез попълване на информацията в част ІV, б. „В“ на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), изготвен по електронния образец от документацията за обществената поръчка. В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. 2. Участникът да прилага системи за управление на качеството (чл.63, ал.1, т.10 от ЗОП). При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на стандарта, съгласно който прилагат внедрена и сертифицирана система за управление на качеството с обхват извършване на анализи и/или проучвания, включени в предмета на обществената поръчка. Данните се представят чрез попълване на информацията в част ІV, б. „Г“ на ЕЕДОП, изготвен по електронния образец от документацията за обществената поръчка. Ако съответните документи са на разположение в електронен формат, моля, посочете: уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа. В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден сертификат за съответствие на системата за управление на качеството на участника със стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен. 3. Участникът да разполага с персонал за изпълнение на поръчката, с определена професионална компетентност (чл. 63, ал. 1, т. 5 от ЗОП) При подаване на офертата, Участникът попълва поле 6 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), изготвен по електронния образец от документацията за обществената поръчка, в който подробно описва данните за образованието и професионалния опит за всяко лице от персонала, който ще изпълнява поръчката и на изискуемия ръководен състав, така че да се удостовери съответствие с минимално поставените изисквания за професионална компетентност. В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата съгласно чл. 64 ал.1 т.6 от ЗОП. В списъка на персонала следва да са посочени образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение), професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател), професионален опит в съответната област (месторабота, работодател/възложител период, длъжност, основни функции, начален и краен срок на изпълнение), както и подробна информация за изискваните сертификати (дата на издаване, валидност, обхват, организация, издала сертификата и т.н). Към списъка се представят и съответните документи, които доказват професионална компетентност на лицата (дипломи, удостоверения за професионална квалификация, сертификати, трудови/служебни/осигурителни книжки, референции, протоколи от работни срещи, служебни бележки от предходни работодатели и др.).
Минимално изискване по т. 1: Участникът да е изпълнил минимум 1 (една) услуга през последните три години, чийто предмет е еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка, считано от датата на подаване на офертата. * Под „изпълнена услуга“ се разбира такава, при която независимо от датата на възлагането й, дейсността е приключила в посочения по-горе период. * Под дейности с „идентичен или сходен“ предмет да се разбира изпълнението на минимум следните услуги: поддръжка на ИТ инфраструктура и/или поддръжка на информационни системи и/или портали и/или електронна административна услуга и/или регистър и/или приложен софтуер. Минимални изисквания т. 2 Участникът трябва да прилага внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват, включващ: услуги в областта на информационните технологии - анализ, администриране и поддръжка на продукти в областта на информационните технологии, поддръжка на приложен софтуер и хардуер. Минимални изисквания т. 3: Ключов експерт № 1 – Ръководител на екип: Висше образование с образователно-квалификационна степен минимум „бакалавър“ или еквивалентна по специалност от едно от следните професионални направления: „Математика“; „Информатика и компютърни науки“; „Комуникационна и компютърна техника“; „Електротехника, електроника и автоматика“ „Право“, „Икономика“, „Администрация и управление“, съгласно ПМС № 125 от 24.06.2002 г. за утвърждаване класификатор на областите на висше образование и професионалните направления или еквивалентни на посочените професионални направления; Опит като ръководител или помощник ръководител на проект/екип в поне 2 /две/ дейности с предмет, включващ поддръжка на уеб базирани информационни системи, от които поне 1 /една/ дейност да е свързана със софтуер в областта на индустриалната или интелектуалната собственост и минимум 1 /една/ дейност да е свързана с информационни системи и/или портали и/или електронни административни услуги. Да притежава международно признат сертификат по управление на проекти като PMP (сертификат за управление на проекти от PMI), MSF, Prince2 или еквивалентна; Ключов експерт № 2 – Бизнес аналитик: Висше образование с образователно-квалификационна степен минимум „бакалавър“ или еквивалентна по специалност от едно от следните професионални направления: „Математика“; „Информатика и компютърни науки“; „Комуникационна и компютърна техника“; „Електротехника, електроника и автоматика“ „Право“, „Икономика“, „Администрация и управление“, съгласно ПМС № 125 от 24.06.2002 г. за утвърждаване класификатор на областите на висше образование и професионалните направления или еквивалентни на посочените професионални направления; Опит в бизнес анализа на поне 1 /една/ дейност в областта на информационните технологии, включващи внедряване и поддръжка на уеб базиран програмен продукт; Да притежава сертификат за преминато обучение по моделиране на бизнес процеси. Ключов експерт № 3 – Бази данни: Да притежава сертификат MCTS: SQL Server 2008, или Database Development, или MCITP: Database Developer 2008, или еквивалентен; Опит в поне 1 /една/ дейност за проектиране и/или подобряване качеството и/или интегриране на бази данни и поддръжка на бази данни със средствата на MS SQL Server 2008; Да притежава сертификат по някоя от методологиите за управление на софтуерна разработка и/или предоставяне на ИТ услуги (RUP, SCRUM, ITIL или еквивалентни). Продължава в Раздел VI. 3. Допълнителна информация
|