Деловодна информация
1261
009-01 04/02/2020 (дд/мм/гггг)
не
1261-2020-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

СТОЛИЧНА ОБЩИНА - РАЙОН КРЕМИКОВЦИ 0006963270686
кв. Ботунец
София BG411 1870 България
Кмет на район Кремиковци Лилия Донкова +359 29945282
donkova_kre@abv.bg +359 29945257

Интернет адрес/и

www.kremikovci.org

http://kremikovci.org/index.php/profil-na-kupuvacha/publichno-sastezanie/292-009012020


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://kremikovci.org/index.php/profil-na-kupuvacha/publichno-sastezanie/292-009012020
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Строителни дейности по ремонт и реконструкция на транспортната инфраструктура на територията на район „Кремиковци" - Столична община"
45000000      
Строителство

строителни дейности по ремонт и рехабилитация на обекти и съоръжения от транспортната инфраструктура на територията на район „Кремиковци“- СО /вкл. всички населени места на територията на район „Кремиковци“/, в т.ч. дейности по благоустрояване на междублоковите пространства, ремонт на тротоари, настилки и алеи, стълбища, мостове и др.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Територията на район "Кремиковци" - Столична община /вкл. 10-те населени места/

Изпълнението на отделните видове работи ще се възлага с възлагателно писмо от Възложителя, при възникване на необходимост (сигнали от граждани и/или институции, констативни притоколи от служители на район "Кремиковци" и др.) и осигурен финансов ресурс.
Към настоящия момент не може да бъдат определени вида и количеството на сторителните дейности, които ще бъдат възлагани.
Критериите по-долу
 
ДА 1. Технология и организация на изпълнение на строителството    25
Управление на риска    15
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
1000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Всеки участник трябва да е вписан в Централния регистър на Камарата на строителите за втора група, трета категория строежи или да е вписан в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата, в която е установен за посочения обхват на дейности или еквивалент.
При подаване на офертата, изпълнението на изискването по т. 11. се декларира в Част IV раздел А от ЕЕДОП, като се посочват и съответните национални бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или се посочват компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, са длъжни да предоставят информация.
За доказване на изискването по т. 11 участникът, избран за изпълнител преди подписване на договора представя копие от Удостоверението за регистрация в ЦПРС заверено с „Вярно с оригинала“ и подпис на представляващия участника при условията на чл. 67 ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на случаите, при които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, посочено в договора за създаване на обединението, е предвидено, че тези лица ще изпълняват строителство. Всяко от лицата, изпълняващо строителство, трябва да има съответната регистрация.
В случай, че участник в процедурата е чуждестранно лице, същият следва да съответства на изискването за годност съобразно националното законодателство на държавата по регистрацията си. В случай, че чуждестранен участник бъде избран за изпълнител същия преди сключване на договор за изпълнение следва да представи валиден документ за регистрация в ЦПРС при Камарата на строителите в Р. България за съответната група и категория строежи.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Всеки участникът трябва да е постигнал положително съотношение между активи и пасиви по Коефициент на бърза ликвидност (К бл), съгласно т.1.2. от Методика към член 61, ал.1, т.3 от ЗОП, изчислен на база на данни от годишния финансов отчет (ГФО) на предприятието на участника към 31 декември 2018г. Стойността на коефициента за бърза ликвидност на участника, следва да е не по-малко от 1,00 и се изчислява, съгласно чл.61, ал.6 от ЗОП, чрез Приложение № 2 към чл. 31, ал. 2 от ППЗОП.
Във връзка с настоящата точка участниците попълват съответната информация в част IV, раздел „Б“, от ЕЕДОП.
За доказване на изискването участникът избран за изпълнител, преди сключване на договора представя копие от годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, заверени с „Вярно с оригинала“ и подпис на представляващия участника при условията на чл.67, ал.5 и чл. 112 от ЗОП, както и справка за оборота, която се попълва в част IV, раздел ,,Б“, от ЕЕДОП. Когато по
основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


Всеки участникът трябва да е постигнал положително съотношение между активи и пасиви по Коефициент на бърза ликвидност (К бл), съгласно т.1.2. от Методика към член 61, ал.1, т.3 от ЗОП, изчислен на база на данни от годишния финансов отчет (ГФО) на предприятието на участника към 31 декември 2018г. Стойността на коефициента за бърза ликвидност на участника, следва да е не по-малко от 1,00
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Всеки участник следва да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си, дейности с предмет идентичен и/или сходен с този на поръчката.
*Под строителство с идентичен и/ или сходен предмет, следва да се разбират за целите на настоящата обществена поръчка дейности свързани с демонтаж на елементи от съществуваща пътна инфраструктура и транспорт на строителни материали, както и СМР за изграждане и/или ремонт и/или реконструкция на пътища и /или улици и направа на тротоари и /или облагородяване на междублокови пространства и/или паркове и/или градини и/или зелени площи включващи: дейности по направа на алеи.
За доказване на изискването по т. 13.1. участниците представят Списък на строителството , идентично и/ или сходно с предмета на поръчката, който се попълва в част IV, раздел ,,В“ от ЕЕДОП и съдържа информация за стойността, датите на които е приключило, мястото, вида и обема на изпълнените дейности и получателите, в съответствие с нормативните изисквания при условията на чл. 67 ал. 5 и чл.112 от ЗОП.
2. Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, включващ най-малко:
- 1 (един) квалифициран специалист - технически ръководител (правоспособно лице по смисъла на чл.163, ал.4 от ЗУТ), притежаващ опит по специалността не по-малко от 3 (три) години.
- 8 (осем) броя строителни работника
Участникът предоставя (декларира) в част IV, раздел ,,В“ Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т.13.2. за инженерно-техническия персонал, в който посочва образователната и професионална квалификация, опит на лицето/лицата и когато е необходимо и данни за съответното удостоверение.
3. Участникът трябва да разполага с техническо оборудване, което включва минимум:
- валяк: мин. 1 бр.;
-мини челен товорач: мин. 1 бр.;
-комбиниран багер: мин. 1 бр.;
-виброплоча: мин. 1 бр.;
-фугорез: мин. 1 бр.
-фреза за асфалт с 50 см широчина – мин. 1 бр.
-фреза за асфалт с мин. 100 см. широчина – мин. 1 бр.
- асфалтополагач – мин. 1 бр.
- автомобил - самосвал – мин. 1 бр.
• Минимално необходимият брой пътни знаци за въвеждане на Временна организация на движение (ВОД) при ремонтни работи и възникнали аварийни ситуации.
- Всички превозни средства и машини на обекта да са сигнализирани съгласно действащата нормативна уредба.
- ВОД при краткотрайни и подвижни ремонтни работи, при дълготрайни ремонтни работи без отбиване на движението, при дълготрайни ремонтни работи с отбиване на движението
Минимално-необходимият брой знаци, ТРП-та, конуси и бализи са:
- Конуси - 18 бр.
- Тръбно-решетъчен парапет (ТРП) - 6 бр.
- Бализи C3.1-4 бр; C4.3-4 бр.; C4.4. – 4 бр.
- Знаци - А23-10 бр.; C16-6 бр.; B2-6 бр.; B1-4 бр.
като обстоятелството се декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), Част IV, в т. 3 на Раздел В.
Във връзка с настоящата точка участниците попълват съответната информация в ЕЕДОП, като описват техническото оборудване, с което разполагат.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи доказателства за наличието на посоченото в т. 13.3. техническо оборудване.


1. 13.1. Всеки участник следва да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си, дейности с предмет идентичен и/или сходен с този на поръчката.
2. 13.2. Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, включващ най-малко:
- 1 (един) квалифициран специалист - технически ръководител (правоспособно лице по смисъла на чл.163, ал.4 от ЗУТ), притежаващ опит по специалността не по-малко от 3 (три) години.
- 8 (осем) броя строителни работника
3. 13.3. Участникът трябва да разполага с техническо оборудване, което включва минимум:
- валяк: мин. 1 бр.;
-мини челен товорач: мин. 1 бр.;
-комбиниран багер: мин. 1 бр.;
-виброплоча: мин. 1 бр.;
-фугорез: мин. 1 бр.
-фреза за асфалт с 50 см широчина – мин. 1 бр.
-фреза за асфалт с мин. 100 см. широчина – мин. 1 бр.
- асфалтополагач – мин. 1 бр.
- автомобил - самосвал – мин. 1 бр.
• Минимално необходимият брой пътни знаци за въвеждане на Временна организация на движение (ВОД) при ремонтни работи и възникнали аварийни ситуации.
- Всички превозни средства и машини на обекта да са сигнализирани съгласно действащата нормативна уредба.
- ВОД при краткотрайни и подвижни ремонтни работи, при дълготрайни ремонтни работи без отбиване на движението, при дълготрайни ремонтни работи с отбиване на движението
Минимално-необходимият брой знаци, ТРП-та, конуси и бализи са:
- Конуси - 18 бр.
- Тръбно-решетъчен парапет (ТРП) - 6 бр.
- Бализи C3.1-4 бр; C4.3-4 бр.; C4.4. – 4 бр.
- Знаци - А23-10 бр.; C16-6 бр.; B2-6 бр.; B1-4 бр.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Количеството и вида на работа се възлага с възлагателни писма в зависимост от необходимостта и осигурения финансов ресурс с който разполага Възложителя. Извършената работа се отчита и приема, след съставяне и подписване на Протокол - Акт образец №19 за извършената работа.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

24/02/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

25/02/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. София, район "Кремиковци", ул. "Челопешко шосе" №267 вх. Б, заседателна зала - №22

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Представителят на участника удостоверява своята самоличност и представя пълномощно, освен ако е законен представител на участника.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % от общата цена на договора за обществена поръчка без включен ДДС.
Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция (оригинал) или парична сума, преведена по посочената в настоящата документация сметка на възложителя, а именно: № BG20 UNCR 9660 3315 8418 21 банка UniCredit Bulbank, BIC: UNCRBGSF или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Гаранцията под формата на банкова гаранция или парична сума може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл. 197 и сл. от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/02/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва