Деловодна информация
00808
92-01-13 26/11/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
26/11/2019 (дд/мм/гггг)
00808-2019-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Държавна агенция по метрологичен и технически надзор 000695096
бул. Г.М.Димитров №52 А
София BG411 1797 България
Елена Хаджиева +359 879504399
Elena.Hadzhieva@damtn.government.bg +359 29861707

Интернет адрес/и

http://www.damtn.government.bg/

https://www.damtn.government.bg/profil-na-kupuvacha/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.damtn.government.bg/?q=page&idd=index
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изграждане на Web базирана информационна система, включваща създаване, поддържане и развитие на информационни бази данни за нуждите на Държавна агенция за метрологичен и технически надзор“
48610000      
Услуги

Обществената поръчка е с предмет: „Изграждане на Web базирана информационна система, включваща създаване, поддържане и развитие на информационни бази данни за нуждите на Държавна агенция за метрологичен и технически надзор“ по проект BG16RFOP002-2.004–0001, финансиран по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 г.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
400000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48610000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Изпълнението на обществената поръчка включва изграждане на автоматизирана информационна система (АИС) с единен интерфейс, включваща три модула, осигуряващи актуална информация за нуждите на надзора на пазара, метрологичния надзор и контрола на качеството на течните горива.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
400000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/10/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект по Договор BG16RFOP002-2.004–0001 за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания за притежаване на правоспособност за упражняване на професионална дейност от участниците.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът да е изпълнил дейности за последните три години от датата на подаване на офертата, с предмет идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка, считано от датата на подаване на офертата.
2. Участникът да има внедрена система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват: разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи.
3.Участникът избран за изпълнител следва да притежава валиден сертификат за информационна сигурност EN ISO 27001 в актуална версия или еквивалент, чийто обхват да е относим към предмета на обществената поръчка.
4.Участникът трябва да прилага система за управление на ИТ услуги, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 20000-1:20хх или еквивалентен.
5.Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката


1.Участникът да е изпълнил поне една дейност за последните три години от датата на подаване на офертата, с предмет идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка, считано от датата на подаване на офертата.
2.Участникът да има внедрена система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват: разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи, което се доказва с представянето на сертификат.
3.Участникът избран за изпълнител следва да притежава валиден сертификат за информационна сигурност EN ISO 27001 в актуална версия или еквивалент, чийто обхват да е относим към предмета на обществената поръчка, което се доказва със сертификат.
4.Участникът трябва да прилага система за управление на ИТ услуги, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 20000-1:20хх или еквивалентен. Сертификатът трябва да е с обхват предоставяне на услуги по разработване и поддръжка на софтуерни продукти, приложения, хардуерна инфраструктура, комуникационни и информационни системи за външни клиенти.
5.Участникът следва да разполага с минимум 13 човека персонал, с които ще изпълнява поръчката, които са подробно описани в т. 5.3 от Техническото задание към поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/01/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/01/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, Г.М.Димитров № 52 А

На отваряне на офертите могат да присъстват участниците, представители на участниците, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят изисква гаранция за изпълнение на обществената поръчка в размер на 3% от стойността на договора без ДДС по всяка от обособените позиции.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е по чл. 197, ал. 1 т. 1 от Закона за обществените поръчки
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/11/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва