Деловодна информация
0808
92-01-11 25/10/2019 (дд/мм/гггг)
не
0808-2019-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Държавна агенция за метрологичен и технически надзор 000695096
Г.М.Димитров № 52 А
София BG411 1797 България
Силвия Ангелова +359 885622582
Silvia.Angelova@damtn.government.bg +359 29861707

Интернет адрес/и

http://www.damtn.government.bg/.

http://op.damtn.government.bg/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.damtn.government.bg/?q=page&idd=index
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Организиране и провеждане на специализирани обучения и предаване на опит и/или добри практики за служители на ДАМТН“ в 3 обособени позиции.
80510000      
Услуги

„Организиране и провеждане на специализирани обучения и предаване на опит и/или добри практики за служители на ДАМТН“ в 3 обособени позиции.Обществената поръчка е в изпълнение на проект BG05SFOP001-2.006-0026-C01/31.07.2018 г. “Усъвършенстване на специализираните знания и умения на служителите от надзорните и контролни органи в Държавната агенция за метрологичен и технически надзор”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Добро управление“, приоритетна ос 2 „Ефективно и професионално управление в партньорство с гражданското общество и бизнеса“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. Обособена позиция № 1 с предмет: „Организиране и провеждане на обучения по стандарт БДС EN ISO 14731:2019“ ще бъде възложена по реда на чл. 21, ал. 6 от ЗОП.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
71349.47      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Организиране и провеждане на обучение относно надзор на пазара на електронни магазини и платформи и др. за онлайн продажби на продукти, попадащи в обхвата на компетенциите на ДАМТН“; 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
80510000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Република България

Участникът следва да представи програма за обучение (попълва се в Техническото предложение по съответната обособена позиция), която да обхваща посочените по-долу теми и съдържание:•цялостно представяне на онлайн търговията;•подходи, методи и техники за извършване на проверката;•изисквания към съдържателите на онлайн сайтове и техните отговорности;•проследяване на онлайн продажбите и съдържателите на сайтове;•идентифициране на възможности и подобряване на онлайн проверките;•практически примери;•взаимодействие с други контролни органи при извършването на онлайн продажби.Изисква се да бъдат проведени 3 двудневни обучения за осъществяване на надзор на пазара на електронни магазини и платформи и др. за онлайн продажби на продукти, попадащи в обхвата на компетенциите на ДАМТН. Организирането и провеждането на обученията трябва да се осъществи в рамките на 7 (седем) последователни работни дни. Обща стойност на обученията – 29 500 лв. без ДДС.
Изпълнителят е длъжен да осигури за всяко едно обучение:
•хотел, който да е един за всички участници в даденото обучение и да осигурява зала с необходимия капацитет за провеждане на обучението;
•резервация, настаняване и покриване на 1 нощувка в хотел - мин.3* (в стаи със самостоятелен санитарен възел, с включена закуска и вечеря), както следва:
-за обучението в гр. София – 20 участници, като 11 от тях ще нощуват;
-за обучението в гр. Стара Загора – 20 участници, като 17 от тях ще нощуват;
-за обучението в гр. Велико Търново – 20 участници, като 17 от тях ще нощуват;
•2 броя обяд за всички участници за всяко от обученията;
•лекторски услуги (осигуряване на български или чуждестранен лектор);
•консекутивен превод по време на обученията (при необходимост);
•зала с капацитет 20-25 човека и стандартно оборудване (екран, мултимедия, лаптоп, флипчарт, озвучаване, връзка с интернет);
•превод на учебни материали на български език (при необходимост);
•размножаване, отпечатване и комплектуване на необходимите учебни материали;
•регистрация на участниците в предварително подготвени и съгласувани от Възложителя присъствени списъци;
•необходимите спомагателни обучителни материали за всяко едно от обученията като: маркери, флипчарт листове и др.
•дневен ред/програма за обучението;
•необходимите указателни материали и табели за придвижване до мястото на обучението, при спазване на всички изисквания по отношение на информацията и комуникацията, съдържащи се в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020;
•заснемане с фотоапарат по време на провеждане на обученията, от което да е видно присъствието на регистрираните участници за всеки ден от обучението;
•по 2 броя кафе паузи на ден (4 бр. за 1 обучение) за всички участници
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
29500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 20/01/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
“Усъвършенстване на специализираните знания и умения на служителите от надзорните и контролни органи в Държавната агенция за метрологичен и технически надзор”

II.2) Описание 1

Предоставяне на услуги, свързани с логистичното осигуряване на срещи за предаване на опит и/или добри практики в областта на осъществяване на контрол на язовирните стени и съоръженията към тях 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79632000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Република България

Обособена позиция № 3 с предмет: „Предоставяне на услуги, свързани с логистичното осигуряване на срещи за предаване на опит и/или добри практики в областта на осъществяване на контрол на язовирните стени и съоръженията към тях, контрол на качеството на течните горива и надзор на пазара“
Изисквания към Изпълнителя за изпълнение на обучението:
Срещите за обмяна на опит/или добри практики трябва да бъдат проведени в посочените по-долу места и в срок, които да бъдат предварително съгласувани и одобрени от Възложителя, а именно:
-гр. София - 1 двудневна среща за предаване на опит и/или добри практики във връзка с извършваната контролна дейност от ГДККТГ по отношение на нормативната уредба и законосъобразното прилагане на административните норми и принципи при производството по издаване на наказателни постановления, в която ще вземат участие 14 служители на ДАМТН (12 служители на ГД ККТГ и 2-ма лектора от ДАМТН) - прогнозна стойност на срещата за предаване на опит - 770,83 лв. без ДДС ;
-гр. Стара Загора - 1 двудневна среща за предаване на опит и/или добри практики във връзка с извършваната контролна дейност от ГД ККТГ по отношение на изготвянето на различни документи от проверки и последващи действия, обсъждане на казуси по прилагане на нормативната уредба при контрол на качеството на течните горива, причини за отмяна на наказателни постановления и др.; Запознаване и обсъждане на вътрешни процедури, инструкции и записи от системата за управление, разработени в лабораторията на ГД ККТГ по изискванията на стандарт БДС 17025:2018, както и изпълнение на технически изисквания, свързани с калибриране на технически средства, осигуряване на метрологична проследимост и неопределеност на измерване; Анализ на риска – идентифициране и превенция при извършване на дейностите в ГД ККТГ. В срещата ще вземат участие 47 служители на ДАМТН (45 служители на ГД ККТГ и 2-ма лектора от ДАМТН). (Двудневната програма на срещата предвижда през първия ден служителите на ГД ККТГ да бъдат в една обща група, а през втория ден служителите на дирекцията да бъдат разделени на 2 подгрупи като тематиката на обучението да е насочена и съобразена със съответната подгрупа служители на ГД ККТГ) - прогнозна стойност на срещата за предаване на опит - 10 866,66 лв. без ДДС;
-гр. София - 1 двудневна среща за предаване на опит и/или добри практики при извършване на надзорна дейност от ГД НП за уеднаквяване на подходите и механизмите на работа, извършване на анализ на различни случаи и съдебни решения с цел подобряване организацията на дейността, в която ще вземат участие 64 служители на ДАМТН (62 служители на ГД НП и 2-ма лектора от ДАМТН) - прогнозна стойност на срещата за предаване на опит - 11 350 лв. без ДДС;
-8 двудневни срещи в района на или в следните населени места (по предложение на Изпълнителя, което ще бъде съгласувано от страна на Възложителя), разположени в района на 8-те комплексно значими язовири:
- гр. Сапарева баня (яз. Дяково);
- гр. Монтана ( яз. Огоста);
- гр. Севлиево ( яз. Ал. Стамболийски);
- гр. Велики Преслав ( яз. Тича);
- гр. Приморско ( яз. Ясна поляна);
- гр. Кричим ( яз. Въча);
- гр. Кърджали ( яз. Кърджали);
- гр. Земен (яз. Пчелина)
Това са двудневни срещи за предаване на опит и/или добри практики при осъществяване на контрол от ГД НЯСС на техническото състояние и безопасната експлоатация на язовирните стени и съоръженията към тях, работа с база данни на язовирите в страната и др., в които ще вземат участие общо 89 служители на ДАМТН (73 служители от ГД НЯСС и по 2-ма лектора от ДАМТН на всяка среща) - прогнозна стойност на срещата за предаване на опит - 18 861,96 лв. без ДДС.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
41849.47      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 20/01/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
“Усъвършенстване на специализираните знания и умения на служителите от надзорните и контролни органи в Държавната агенция за метрологичен и технически надзор”

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изискване към годността за упражняване на професионална дейност на участника.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изискване към икономическото и финансово състояние на участника.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата, да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, да разполага с необходимия брой технически лица и/или организации, включени или не в структурата на кандидата или участника, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, да прилага система за управление на качеството по БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент с предметен обхват, съответстващ на предмета на поръчката (предоставяне на услуги по организиране и/или провеждане на обучения и/или логистично обезпечаване на събития.

Участникът да има изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата “най-малко две дейности“, които са идентични или сходни с предмета и обема на настоящата обществена поръчка.(относим критерий за обособени позиции 2 и 3) Участникът да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, в съответствие с изискванията на Техническата спецификация. (относим критерий по обособена позиция № 2)Участникът да разполага с необходимия брой технически лица и/или организации, включени или не в структурата на кандидата или участника, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, за изпълнение на поръчката в съответствие с изискванията на Техническата спецификация (относим критерий за обособени позиции 2 и 3). Участникът да прилага система за управление на качеството по БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент с предметен обхват, съответстващ на предмета на поръчката (предоставяне на услуги по организиране и/или провеждане на обучения и/или логистично обезпечаване на събития) или с предметен обхват: предоставяне на услуги по организиране и/или логистично обезпечаване на събития.(относим критерий за обособени позиции 2 и 3)
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/11/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/11/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, бул. д-р Г.М.Димитров № 52 А

На отварянето на офертите могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят изисква гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора за възлагане на обществената поръчка без ДДС.
Изискването по т.III.2.3. Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката е относимо за обособена позиция №2.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е по чл. 197, ал. 1 т. 1 от Закона за обществените поръчки
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/10/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва