Деловодна информация
00025
3584 27/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
00025-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Куклен 115631816
ул. Александър Стамболийски 43
Куклен BG421 4101 България
инж. Тодор Атанасов Лозанов +359 31152120
todor_lozanov@abv.bg +359 31152165

Интернет адрес/и

www.kuklen.org

http://buyers-profile.kuklen.org/?q=page&idd=index&porachkaid=20190827wlPQ867260


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://buyers-profile.kuklen.org/?q=page&idd=index&porachkaid=20190827uJFh833065
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Проектиране и упражняване на авторски надзор(АН) за обект „Аварийно възстановяване на свлачищни участъци от общински път PDV 3016 (ІІІ-8604) Яворово – Добралък при км 5+900, км 10+350 и км 10+930, общ
70000000      
Услуги

Обществената поръчка е с предмет „Проектиране и упражняване на авторски надзор (АН) за обект „Аварийно възстановяване на свлачищни участъци от общински път PDV 3016 (ІІІ-8604) Яворово – Добралък при км 5+900, км 10+350 и км 10+930, Община Куклен”.
Реализацията на тази главна цел по възстановяване на посочените участъци изисква изготвяне на инвестиционен проект по смисъла на ЗУТ, и последващо изпълнение на СМР, предвидени в него.
Обхват на поръчката :
Предметът на настоящата обществена поръчка включва изпълнение на следните две дейности:
? Дейност 1 : проектиране
Изготвяне на инвестиционен проект, фаза: технически проект, за строеж: „Аварийно възстановяване на свлачищни участъци от общински път PDV 3016 (ІІІ-8604) Яворово – Добралък при км 5+900, км 10+350 и км 10+930, община Куклен“;
? Дейност 2 : авторски надзор
Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР на обект : „Аварийно възстановяване на свлачищни участъци от общински път PDV 3016 (ІІІ-8604) Яворово
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
35500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
70000000      
71000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

град Куклен, ул. Александър Стамболийски 43

Обществената поръчка е с предмет „Проектиране и упражняване на авторски надзор (АН) за обект „Аварийно възстановяване на свлачищни участъци от общински път PDV 3016 (ІІІ-8604) Яворово – Добралък при км 5+900, км 10+350 и км 10+930, Община Куклен”.
Реализацията на тази главна цел по възстановяване на посочените участъци изисква изготвяне на инвестиционен проект по смисъла на ЗУТ, и последващо изпълнение на СМР, предвидени в него.
Обхват на поръчката :
Предметът на настоящата обществена поръчка включва изпълнение на следните две дейности:
? Дейност 1 : проектиране
Изготвяне на инвестиционен проект, фаза: технически проект, за строеж: „Аварийно възстановяване на свлачищни участъци от общински път PDV 3016 (ІІІ-8604) Яворово – Добралък при км 5+900, км 10+350 и км 10+930, община Куклен“;
? Дейност 2 : авторски надзор
Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР на обект : „Аварийно възстановяване на свлачищни участъци от общински път PDV 3016 (ІІІ-8604) Яворово – Добралък при км 5+900, км 10+350 и км 10+930, община Куклен“;
Място на изпълнение :
община Куклен, общински път PDV 3016 (ІІІ-8604) Яворово – Добралък при км 5+900, км 10+350 и км 10+930
Критериите по-долу
 
ДА срок за изготвяне на проекта    30
организация за изпълнение на проектирането    30
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
35500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
40

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. През последните три години, считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил дейности с предмет, идентичeн/сходeн с предмета на поръчката.
ДЕФИНИЦИЯ: Дейности, сходни/идентични с тези на поръчката, са: услуги, свързани с изготвяне на инвестиционни проекти (проектиране), включващо и/или упражняване на АН, във фаза техническа и/или работна за изграждане и/или основен ремонт и/или обновяване и/или реконструкция на пътища и/или улици от първостепенната улична мрежа III и IV клас, включващо и проектиране на укрепващи съоръжения към тях, с категория, съответна на предмета на поръчката, т.е. III-та категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3, буква а) и/или д) от Закон за устройство на територията или по-висока (чл. 137, ал. 1, т. 2, буква а) и/или и); чл. 137, ал. 1, т. 1, буква а) и/или н);).
Минимално ниво: Участникът следва да е изпълнил минимум 1 /една / дейност с предмет, идентичeн/сходeн с предмета на поръчката.
Удостоверяване:
При подаване на офертата обстоятелството се декларира в еЕЕДОП, (Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности, т.1б), с посочване на изпълнените дейности - през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с предмет, идентичен/сходен с предмета на обществената поръчка, както и с посочване на стойностите, датите и получателите.
Доказване: Избраният изпълнител при сключване на договора представя списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга.
При условията на чл.67, ал.5 от ЗОП Възложителя може да изисква по всяко време, след отварянето на офертите, представяне на всички или на част от докумените, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
2. Участникът следва да разполага със следния персонал и ръководен състав, които ще отговарят за изпълнението на поръчката:
а. Ръководител на екип – Инженер със специалност «Транспортно стрителство», «Пътно строителство», «Геодезия», «Строителни конструкции», «Строителство на сгради и съоръжения», «Промишлено и гражданско строителство» или еквивалентна специалност, с минимум 5 годишен опит по придобитата специалност, притежаващ пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и опит като «ръководител екип» в изпълнението на поне една услуга/дейност със идентичен/сходен предмет, по смисъла на така дефинираното понятие в поръчката.
б. Ключов експерт по част “Конструктивна” - Инженер със специалност «Строителни конструкции», «Строителство на сгради и съоръжения», «Промишлено и гражданско строителство» или еквивалент(или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност), притежаващ пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и минимум 5 годишен опит като проектант по част “Конструктивна”.
в. Ключов експерт по част “Геодезия” - Инженер със специалност „Геодезия” или еквивалент (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност), притежаващ пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и минимум 5 годишен опит като проектант по част “Геодезия”.
г. Ключов експерт по част “Пътна”: Инженер със специалност „Пътно строителство” или еквивалент (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност), притежаващ пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и минимум 5 годишен опит като проектант по част “Пътна”.
д. Ключов експерт по част „Пожарна безопасност”– строителен инженер, притежаващ пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ, по интердисциплинарна част «Пожарна безопасност».
Удостоверяване: Участникът декларира съот
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Икономическо и финансово състояние
?Изискване за наличие на застраховка:
Участниците в обществената поръчка следва да имат застраховка „Професионална отговорност“ за „проектант“, съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171. ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. Застрахователното покритие следва да съответства на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт.
Минимално ниво: Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност за проектант - в съответствие с чл.5, ал.1, т.3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството/2004 г., в размер не по-малко от 100 000 /сто хиляди/ лв., покриваща минималната застрахователна сума за строежи трета категория, или еквивалент.
Удостоверяване:
При подаване на офертата обстоятелството се декларира в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние, като се посочват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа – №, вид на застрахованата дейност и срок на валидност)за наличие на валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ за „проектант“, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/.
В хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в еЕЕДОП.
Доказване:
При сключване на договора, участникът избран за изпълнител, следва да представи заверено копие на валидна застрахователна полица или еквивалентна застраховка за професионална отговорност, в случай че участникът е установен в друга държава – членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство /за чуждестранните лица/, съобразно декларираното в еЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица.
?Изискване за наличие на реализиран оборот :
Участниците трябва да са реализирали оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността си.
Минимално ниво: Участникът следва да е реализирал оборот от дейности по проектиране и/или упражняване на авторски надзор , в размер на минимум 70 000 лв.
Удостоверяване:
При подаване на офертата обстоятелството се декларира в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние, т. 1б), като се посочват данни за реализираните обороти през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността си.
Доказване:
При сключване на договора, участникът избран за изпълнител, следва да представи заверено копие на документи по чл. 62, ал. 1, т. 3 от ЗОП - годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, съгласно законодателството на държавата, в която участикът е установен, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

През последните три години, считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил дейности с предмет, идентичeн/сходeн с предмета на поръчката.
ДЕФИНИЦИЯ: Дейности, сходни/идентични с тези на поръчката, са: услуги, свързани с изготвяне на инвестиционни проекти (проектиране), включващо и/или упражняване на АН, във фаза техническа и/или работна за изграждане и/или основен ремонт и/или обновяване и/или реконструкция на пътища и/или улици от първостепенната улична мрежа III и IV клас, включващо и проектиране на укрепващи съоръжения към тях, с категория, съответна на предмета на поръчката, т.е. III-та категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3, буква а) и/или д) от Закон за устройство на територията или по-висока (чл. 137, ал. 1, т. 2, буква а) и/или и); чл. 137, ал. 1, т. 1, буква а) и/или н);).
Минимално ниво: Участникът следва да е изпълнил минимум 1 /една / дейност с предмет, идентичeн/сходeн с предмета на поръчката.
Удостоверяване:
При подаване на офертата обстоятелството се декларира в еЕЕДОП, (Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности, т.1б), с посочване на изпълнените дейности - през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с предмет, идентичен/сходен с предмета на обществената поръчка, както и с посочване на стойностите, датите и получателите.
Доказване: Избраният изпълнител при сключване на договора представя списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга.
При условията на чл.67, ал.5 от ЗОП Възложителя може да изисква по всяко време, след отварянето на офертите, представяне на всички или на част от докумените, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
2. Участникът следва да разполага със следния персонал и ръководен състав, които ще отговарят за изпълнението на поръчката:
а. Ръководител на екип – Инженер със специалност «Транспортно стрителство», «Пътно строителство», «Геодезия», «Строителни конструкции», «Строителство на сгради и съоръжения», «Промишлено и гражданско строителство» или еквивалентна специалност, с минимум 5 годишен опит по придобитата специалност, притежаващ пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и опит като «ръководител екип» в изпълнението на поне една услуга/дейност със идентичен/сходен предмет, по смисъла на така дефинираното понятие в поръчката.
б. Ключов експерт по част “Конструктивна” - Инженер със специалност «Строителни конструкции», «Строителство на сгради и съоръжения», «Промишлено и гражданско строителство» или еквивалент(или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност), притежаващ пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и минимум 5 годишен опит като проектант по част “Конструктивна”.
в. Ключов експерт по част “Геодезия” - Инженер със специалност „Геодезия” или еквивалент (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност), притежаващ пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и минимум 5 годишен опит като проектант по част “Геодезия”.
г. Ключов експерт по част “Пътна”: Инженер със специалност „Пътно строителство” или еквивалент (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност), притежаващ пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и минимум 5 годишен опит като проектант по част “Пътна”.
д. Ключов експерт по част „Пожарна безопасност”– строителен инженер, притежаващ пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ, по интердисциплинарна част «Пожарна безопасност».
Удостоверяване: Участникът декларира


съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Информацията се посочва в Част ІV. „Критерии за подбор”, буква „В”, „Технически и професионални способности”, т. 6) от ЕЕДОП, като за всяко от предложените лица се посочва :
? Експерт/специалист (трите имена и позиция/длъжност, която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);
? Образование (степен, специалност, година на дипломиране, номер на диплома, учебно заведение);
? Професионална квалификация (направление, година на придобиване, номер на издадения документ, издател);
? Професионален опит (месторабота, период).
Доказване:
Избраният изпълнител представя Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват декларираните обстоятелства в ЕЕДОП за професионалната компетентност на лицата.
Чуждестранните участници представят еквивалентни на посочените документи съобразно законодателството си.
Под „еквивалентна специалност” следва да се разбира, придобито образование или специалност приравнени към посочените. Приравнени са специалностите, при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на някоя от специалностите посочените по-горе. Под „еквивалентно образование” следва да се разбира специалност, получена в чуждестранно учебно заведение в еквивалентни на тези области специалности по смисъла на ПМС 125 от 24.06.2002 г. за утвърждаване Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления. Под „еквивалентно обучение“ следва да се разбира обучение, проведено от чуждестранен обучител на теми, еквивалентни на изискваните за съответните позиции.
Когато в държавата, в която участникът е установен, не се изискват документи за посочените обстоятелства или когато документите не включват всички обстоятелства, участникът представя декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен.
Ако участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, „Списъкът” се попълва само от онези членове в обединението, чрез които обединението доказва, че отговаря на поставения критерий за подбор.
ВАЖНО: Посочените изисквания и експерти са дефинирани като критерий за подбор от Възложителя на етап кандидатстване. При изпълнение на поръчката, избраният изпълнител следва да осигури/да разполага с експертен състав и компетентни лица, които да изготвят всички необходими проектни части, съгласно посоченото в Техническите спецификации/техническото задание.
ВАЖНО !!!!!!
Допуска се един ескперт да изпълнява няколко длъжности в рамките на екипа на участника, ако има компетентност за това и покрива поставените критерии за подбор.
В хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в еЕЕДОП.
3. Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта EN ISO 9001 : 2015 или еквивалент с обхват в областта на проектирането. Съответният сертификат за качество трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА „Българска служба за акредитация" или друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Доказва се със: Посочване на информацията в Част ІV. „Критерии за под
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

14/01/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/09/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

сградата на администрацията на община Куклен, гр. Куклен, ул. Александър Стамболийски 43, зала1, етаж трети

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Преди отваряне на офертите упълномощените лица представят на комисията писмено пълномощно от законния/те представител/и на участника.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора без вкл. ДДС.
2.Гаранцията може да бъде под формата на:
- парична сума,преведена по банкова сметка на Възложителя:
IBAN: BG72 CECB 9790 33G0 6636 00,
BIC: CECBBGSF,
ЦКБ АД КЛ. АСЕНОВГРАД – БЪЛГАРИЯ.
или
- безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на възложителя,
или
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
2. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора.
3. Когато гаранцията е представена под формата на парична сума или банкова гаранция, то тогава тя може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
4. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
5. Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора или застрахователната полица преди подписването на договора за възлагане на обществената поръчка.
6. Условията и сроковете на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.
Забележка: Изпълнителят трябва да предвиди и заплати таксите по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на получената от възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в процедурата/договора размер.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва