Деловодна информация
00031Малко Търново
28-00-66 06/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
00031-2019-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА МАЛКО ТЪРНОВО 000057086
ул. Малкотърновска комуна № 3
Малко Търново BG341 8162 България
Деян Йотов +359 876078020
mt_kmet@b-trust.org +359 59523128

Интернет адрес/и

http://www.malkotarnovo.org/

https://sop.bg/malkotarnovo-370/proceduri-20-2-zop/#h


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/malkotarnovo-370/proceduri-20-2-zop/#h
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
ОБЩИНА МАЛКО ТЪРНОВО 000057086
ул. Малкотърновска комуна № 3
Малко Търново BG341 8162 България
Деян Йотов +359 876078020
mt_kmet@b-trust.org +359 59523128

Интернет адрес/и

http://www.malkotarnovo.org/

https://sop.bg/malkotarnovo-370/proceduri-20-2-zop/#h

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„РЕМОНТ И РЕКОНСТРУКЦИЯ НА УЛИЧНА МРЕЖА В ГРАД МАЛКО ТЪРНОВО“
45233252      
Строителство

Предметът на обществената поръчка включва и гаранционно поддържане на всеки от подобектите, в съответствие е предложения от избрания изпълнител План за осигуряване на гаранционната поддръжка и устойчивост на изпълнения обект, в рамките на предложените от него гаранционни срокове.
Място за изпълнение на поръчката:
Улици в гр. Малко Търново, както следва:
улица "Стара Планина" от ОТ 76 до ОТ 83
улица "Райна Княгиня" от ОТ 119 до ОТ 127
улица "Родопи" от ОТ 120 до ОТ 123
улица "Патриарх Евтимий" от ОТ 199 до ОТ 195
улица "Славянска" от ОТ 127 до ОТ 79
улица "Славянска" /ОK 127-128-195-213-212-OK 214/
улица УПИ VI-1720 (паркинг)
Срок за изпълнение на поръчката: 120 (сто и двадесет) дни, считано от датата на откриване на строителна площадка
Целта на проекта е подобряване и модернизиране на градската среда и естетичния вид на град Малко Търново посредством възстановяване и подобряване на транспортно-експлоатационните качества на пътната и тротоарна настилка
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
645000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
45233253      
45233330      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Улици в гр. Малко Търново, както следва: ул.Хр. Смирненски; ул. "М. Герджиков; ул."Д. Благоев; ул."Зеленика"; - ул."3-ти Март"; ул. „Марица“

Предметът на обществената поръчка включва и гаранционно поддържане на обектите, в съответствие с предложения от избрания изпълнител: „План за осигуряване на гаранционната поддръжка и устойчивост на изпълнения обект, в рамките на предложените от него гаранционни срокове“.
Изпълнението на строителните и монтажни работи ще се извършва съгласно одобрен инвестиционен проект
по: ЗЕМНИ РАБОТИ; АСФАЛТОВИ РАБОТИ; ПЪТНИ РАБОТИ; ХОРИЗОНТАЛНА МАРКИРОВКА И ВЕРТИКАЛНА СИГНАЛИЗАЦИЯ
Обществената поръчка ще се извършва съгласно изискванията и указанията на Възложителя и при спазване на:
- Закон за устройство на територията;
- Наредба № РД-02-20-19 от 12.11.2012 г. за поддържане и текущ ремонт на пътищата;
- Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти;
- Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;
- Всички приложими законови и подзаконови нормативни актове, предписания и стандарти за този вид строителство, включително и тези по безопасност и хигиена на труда, с влагане на материали, механизация, организация на труда, обезпечаващи качествено и в срок изпълнение на строителството, както и ползване на обекта по предназначение.
Количествата на строителните и монтажни работи ще се доказват с протокол за действително извършени СМР, съставен по реда на Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.
При основният ремонт на улиците се запазват габаритите на улиците (широчини, дължини). Запазват се същото техните нивелети и наклони. Ремонтът цели възстановяване на конструкцията на улиците и тяхната цялост
Целта на проекта е подобряване и модернизиране на градската среда и естетичния вид на град Малко Търново посредством възстановяване и подобряване на транспортно-експлоатационните качества на пътната и тротоарна настилка с оглед осигуряване условия за безопасност на автомобилното и пешеходно движение, комфорт на пътуващите и добро отводняване на улицата.
Проектното решение разглежда следните видове работи:
- пълно изгребване на същ.настилка
- възстановяване на уличното платно;
- възстановяване на уличната настилка;
- възстановяване на отводняването;
- монтиране на нови и възстановяване на пътните принадлежности.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
645000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от II група - строежи от транспортната инфраструктура, IV категория - строежи по чл. 137, ал. 1, т. 4, буква "а" от ЗУТ - частни пътища, улици от второстепенната улична мрежа V и VI клас и съоръженията към тях, а за чуждестранните лица в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата в която е установен
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има застраховка “Професионална отговорност в строителството”, която покрива минималната застрахователна сума за строеж, минимум четвърта категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.

Изискването се доказва съгласно чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – с доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, която да обхваща минимум четвърта категория.
За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. Документите се представят при условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди подписване на договора за обществена поръчка съгласно чл. 112, ал.1, т. 2 от ЗОП.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

3.4.1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем идентичен или сходен с тези на поръчката за последните пет години от датата на подаване на офертата.
Документът, с който се доказва изискването е Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания


Участникът трябва да има опит в изпълнение на строителство с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката, за която подава оферта, за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата.
Под „строителство, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка да се разбира извършване на СМР/СРР по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на улици и пътища, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2, б. „а”, и/или чл. 137, ал. 1, т. 3, б. „а” и/или чл. 137, ал. 1, т. 4, б. „а”, от Закона за устройство на територията. Видовете СМР могат да бъдат изпълнени на повече от 1 обект.
Възложителят не поставя изискване за обем!
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Начин на финансиране и плащане:
Авансово плащане: в размер на 30 (тридесет) % от стойността на договора
Периодично плащане: предвижда се извършване на периодични плащания с общ размер до 70 (седемдесет) %, които ще се извършат на база реално извършени СМР. Преди плащане се извършва 100 % документална проверка и проверка на мястото на обекта за удостоверяване извършването на заявените за плащане СМР, базирани на сключения договор между Възложителя и Изпълнителя.
2. Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на 5 (пет процента) % от стойността на договора без ДДС. Условията за освобождаване са посочени в пркета на договора
Възложителя отстранява от участе участници за които са налице условията по чл. 54 ал. 1 ЗОП и чл. 55 ал. 1 т. 1 от ЗОП
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

02/09/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Сградата на общинска администрация - гр. Малко Търново, ул. Малкотърновска комуна № 3, ет. 2, конферентна зала

Отварянето на офертите е публично.
При отваряне на офертите в залата могат да присъстват участниците подали оферти в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1 т.4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 06/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва