Деловодна информация
940
12-00-34 05/07/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
05/07/2019 (дд/мм/гггг)
940-2019-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средните предприятия 131304835
ул. Леге 2-4
София BG411 1000 България
Боряна Минчева +359 29407974
office@sme.government.bg +359 29407932

Интернет адрес/и

https://www.sme.government.bg/

https://www.sme.government.bg/?cat=135


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.sme.government.bg/?p=44930
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

УСЛУГИ ПО ОСИГУРЯВАНЕ НА САМОЛЕТНИ БИЛЕТИ ЗА ПРЕВОЗ НА ПЪТНИЦИ И БАГАЖ, РЕЗЕРВАЦИИ И ХОТЕЛСКО НАСТАНЯВАНЕ, МЕДИЦИНСКИ ЗАСТРАХОВКИ, ВЪТРЕШЕН ТРАНСПОРТ И ТРАНСФЕР ПРИ ПЪТУВАНИЯ В СТРАНАТА И ЧУЖБИНА НА П
63500000      
Услуги

Основната цел на настоящата процедура е да бъдат избрани изпълнители, притежаващи професионална квалификация и практически опит в доставка на услугата за осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж, медицински застраховки при поискване от Възложителя за всеки отделен случай, хотелско настаняване, вътрешен транспорт и трансфер при пътувания в страната и чужбина, на които ИАНМСП да възложи изпълнението на настоящата обществена поръчка, при икономически най-изгодни условия и за най-ефективното разходване на средствата при следване на принципите на публичност, прозрачност, осигуряване на свободна и лоялна конкуренция и недопускане на дискриминация при осъществяване на дейности, финансирани със средства от Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, както и за осъществяване на служебните пътувания на служители на Агенцията във връзка с изпълнение на нейната дейност.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1616666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Услуги по осигуряване на самолетни билети за превоз на пътници и багаж, резервации и хотелско настаняване, медицински застраховки, вътрешен транспорт и трансфер при служебни пътувания в страната и чуж 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
63500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София и територията на Р България, Европа и извън Европа.

Дейност 1 по (обособена позиция 1) - Услуги по осигуряване на самолетни билети за превоз на пътници и багаж, резервации и хотелско настаняване, медицински застраховки, вътрешен транспорт и трансфер при служебни пътувания в страната и чужбина на представители на бизнеса и на служители на ИАНМСП, финансирани със средства по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност 2014-2020“.
С цел да бъдат реализирани предвидените цели и очаквани резултати, изпълнителят следва да извърши следните дейности, под-дейности и свързаните с тях услуги, предоставяни на служители от ИАНМСП и представители на бизнес средите от страната и чужбина.
Изпълнителят трябва да предостави услуги по осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина, резервации и хотелско настаняване, медицински застраховки, транспорт и вътрешен трансфер за организиране и провеждане на промоционални прояви за представители на бизнеса, в т.ч. и служители на ИАНМСП, относно организиране и провеждане на промоционални прояви за представители на бизнеса и служители на ИАНМСП в страни-членки на ЕС и в трети страни“.
Под-дейности:
• осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина, резервации и хотелско настаняване, медицински застраховки, транспорт и вътрешен трансфер за организиране и провеждане на промоционални прояви за представители на бизнеса за организиране и провеждане на промоционални прояви на посочените категории лица в страни-членки на ЕС и в трети страни, съгласно всяка конкретна заявка на възложителя (ИАНМСП), в т.ч. и осигуряване на превоз до крайната дестинация в случаи, когато крайната дестинация не разполага с възможности за въздушен превоз;
• осигуряване на хотелско настаняване при поискване от Възложителя, за всеки отделен случай, за организиране и провеждане на промоционални прояви на представители на бизнеса и служители на ИАНМСП в страни-членки на ЕС в трети страни;
• осигуряване на медицински застраховки при поискване от Възложителя за всеки отделен случай;
• осигуряване на вътрешен транспорт (различен от трансфера, споменат по-горе) за организиране и провеждане на промоционални прояви на представители на бизнеса, и служители на ИАНМСП от мястото на пристигане до мястото на настаняване и обратно, както и придвижване от мястото на настаняване до мястото на провеждане на проявите и др., в случаите, когато те се провеждат извън мястото на настаняване.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1366666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност 2014-2020“ ,съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

II.2) Описание 1

Услуги по осигуряване на самолетни билети за превоз на пътници и багаж, резервации и хотелско настаняване, медицински застраховки, вътрешен транспорт и трансфер при служебни пътувания в страната и чуж 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
63500000      
63512000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София и територията на Р България, Европа и извън Европа.

Дейност 2 (обособена позиция 2) - Услуги по осигуряване на самолетни билети за превоз на пътници и багаж, резервации и хотелско настаняване, медицински застраховки, вътрешен транспорт и трансфер при служебни пътувания в страната и чужбина на служители на ИАНМСП, финансирани със средства от бюджета на ИАНМСП
Под-дейности:
• осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина, резервации и хотелско настаняване, медицински застраховки, транспорт и вътрешен трансфер за организиране и провеждане на промоционални прояви за служители на агенцията в страни-членки на ЕС и в трети страни, съгласно всяка конкретна заявка на възложителя (ИАНМСП), в т.ч. и осигуряване на превоз до крайната дестинация в случаи, когато крайната дестинация не разполага с възможности за въздушен превоз;
• осигуряване на хотелско настаняване при поискване от Възложителя, за всеки отделен случай, за организиране и провеждане на промоционални прояви на представители на служители на ИАНМСП в страни-членки на ЕС в трети страни;
• осигуряване на медицински застраховки при поискване от Възложителя за всеки отделен случай;
• осигуряване на вътрешен транспорт (различен от трансфера, споменат по-горе) за организиране и провеждане на промоционални прояви на служители на ИАНМСП от мястото на пристигане до мястото на настаняване и обратно, както и придвижване от мястото на настаняване до мястото на провеждане на проявите и др., в случаите, когато те се провеждат извън мястото на настаняване.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

По обособена позиция 1: Участникът следва да е вписан в Регистъра на туроператорите и туристическите агенти – част от Националния туристически регистър, в съответствие с чл. 61, ал. 2 и ал. 4 от Закона за туризма за осъществяване на туроператорска дейност и/или туристическа агентска дейност.
За чуждестранни лица важи изискването да са вписани в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
В случаите, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за участника/участниците в обединението, които ще осигуряват самолетните билети и хотелските настанявания.
Доказване: Участникът следва да декларира съответствието с изискването, като предостави информация за удостоверението в Част IV: „Критерии за подбор”, буква А: Годност, т. 1 от ЕЕДОП.
При поискване от страна на Възложителя, в случаите по чл. 67, ал. 5, изискването се доказва с представяне на копие от удостоверението за регистрация или линк към съответния регистър. За чуждестранни лица – копие на еквивалентен документ или линк към съответния регистър.
По обособена позиция 2: Участникът следва да е вписан в Регистъра на туроператорите и туристическите агенти – част от Националния туристически регистър, в съответствие с чл. 61, ал. 2 и ал. 4 от Закона за туризма за осъществяване на туроператорска дейност и/или туристическа агентска дейност.
За чуждестранни лица важи изискването да са вписани в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
В случаите, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за участника/участниците в обединението, които ще осигуряват самолетните билети и хотелските настанявания.
Доказване: Участникът следва да декларира съответствието с изискването, като предостави информация за удостоверението в Част IV: „Критерии за подбор”, буква А: Годност, т. 1 от ЕЕДОП.
При поискване от страна на Възложителя, в случаите по чл. 67, ал. 5, изискването се доказва с представяне на копие от удостоверението за регистрация или линк към съответния регистър. За чуждестранни лица – копие на еквивалентен документ или линк към съответния регистър.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

По обособена позиция 1 - "Услуги по осигуряване на самолетни билети за превоз на пътници и багаж, резервации и хотелско настаняване, медицински застраховки, вътрешен транспорт и трансфер при служебни пътувания в страната и чужбина на представители на бизнеса и на служители на ИАНМСП, финансирани със средства по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност 2014-2020“ : Участникът да има реализиран минимален оборот в размер на 2700000 (два милиона и седемстотин хиляди) лв. без ДДС в сферата (туроператорски и/или турагентски услуги, в т.ч. продажба на самолетни билети и хотелско настаняване), попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, общо за последните три приключили финансови години. Информация за оборота се посочва в част ІV, раздел Б, т. 2а от ЕЕДОП („2а-конкретен“). При поискване от страна на Възложителя, в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП, изискването се доказва със Справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката общо за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, или линк към съответния регистър, в който е публикувана такава информация.
По обособена позиция 2 "Услуги по осигуряване на самолетни билети за превоз на пътници и багаж, резервации и хотелско настаняване, медицински застраховки, вътрешен транспорт и трансфер при служебни пътувания в страната и чужбина на служители на ИАНМСП, финансирани със средства от бюджета на ИАНМСП": Участникът да има реализиран минимален оборот в размер на 500 000 (петстотин хиляди) лв. без ДДС в сферата (туроператорски и/или турагентски услуги, в т.ч. продажба на самолетни билети и хотелско настаняване), попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, общо за последните три приключили финансови години. Информация за оборота се посочва в част ІV, раздел Б, т. 2а от ЕЕДОП („2а-конкретен“). При поискване от страна на Възложителя, в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП, изискването се доказва със Справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката общо за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, или линк към съответния регистър, в който е публикувана такава информация.


По обособена позиция 1 - "Услуги по осигуряване на самолетни билети за превоз на пътници и багаж, резервации и хотелско настаняване, медицински застраховки, вътрешен транспорт и трансфер при служебни пътувания в страната и чужбина на представители на бизнеса и на служители на ИАНМСП, финансирани със средства по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност 2014-2020“ : Участникът да има реализиран минимален оборот в размер на 2700000 (два милиона и седемстотин хиляди) лв. без ДДС в сферата (туроператорски и/или турагентски услуги, в т.ч. продажба на самолетни билети и хотелско настаняване), попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, общо за последните три приключили финансови години. Информация за оборота се посочва в част ІV, раздел Б, т. 2а от ЕЕДОП („2а-конкретен“). При поискване от страна на Възложителя, в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП, изискването се доказва със Справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката общо за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, или линк към съответния регистър, в който е публикувана такава информация.
По обособена позиция 2 "Услуги по осигуряване на самолетни билети за превоз на пътници и багаж, резервации и хотелско настаняване, медицински застраховки, вътрешен транспорт и трансфер при служебни пътувания в страната и чужбина на служители на ИАНМСП, финансирани със средства от бюджета на ИАНМСП": Участникът да има реализиран минимален оборот в размер на 500 000 (петстотин хиляди) лв. без ДДС в сферата (туроператорски и/или турагентски услуги, в т.ч. продажба на самолетни билети и хотелско настаняване), попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, общо за последните три приключили финансови години. Информация за оборота се посочва в част ІV, раздел Б, т. 2а от ЕЕДОП („2а-конкретен“). При поискване от страна на Възложителя, в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП, изискването се доказва със Справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката общо за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, или линк към съответния регистър, в който е публикувана такава информация.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

По обособена позиция 1 - "Услуги по осигуряване на самолетни билети за превоз на пътници и багаж, резервации и хотелско настаняване, медицински застраховки, вътрешен транспорт и трансфер при служебни пътувания в страната и чужбина на представители на бизнеса и на служители на ИАНМСП, финансирани със средства по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност 2014-2020“: . При съобразяване разпоредбата на чл. 63, ал. 1, т. 1 от ЗОП участникът следва да е изпълнил минимум 1 (една) услуга с предмет на дейност и обем идентичен или сходен с този на поръчката (туроператорски и/или турагентски услуги, продажба на самолетни билети и хотелско настаняване,) и обем не по-малко от 1000 сам. билета и 3000 бр. нощувки, общо за последните 3 години от датата на подаване на офертата. Възложителят ще приеме доказване на обема с една или повече услуги изпълнени за посочения период. В случаите, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася общо за обединението.
Под сходни услуги с предмета и обема на обществената поръчка, следва да се разбират услуги по туроператорски и/или турагентски услуги, продажба на самолетни билети и хотелски настанявания при с посочения в настоящата документация обем.Участникът трябва да прилага система за управление на качеството, съответстваща на стандарт ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват предмета на поръчката (туроператорски и/или турагентски услуги, включително осигуряване на самолетни билети и хотелско настаняване). В случаите, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за участника/участниците в обединението, които ще осигуряват самолетните билети и хотелските настанявания.
По обособена позиция 2 "Услуги по осигуряване на самолетни билети за превоз на пътници и багаж, резервации и хотелско настаняване, медицински застраховки, вътрешен транспорт и трансфер при служебни пътувания в страната и чужбина на служители на ИАНМСП, финансирани със средства от бюджета на ИАНМСП": При съобразяване разпоредбата на чл. 63, ал. 1, т. 1 от ЗОП участникът следва да е изпълнил минимум 1 (една) услуга с предмет на дейност и обем идентичен или сходен с този на поръчката (туроператорски и/или турагентски услуги, продажба на самолетни билети и хотелско настаняване,) и обем не по-малко от 300 сам. билета и 900 бр. нощувки, общо за последните 3 години от датата на подаване на офертата. Възложителят ще приеме доказване на обема с една или повече услуги изпълнени за посочения период. В случаите, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася общо за обединението.
Под сходни услуги с предмета и обема на обществената поръчка, следва да се разбират услуги по туроператорски и/или турагентски услуги, продажба на самолетни билети и хотелски настанявания при с посочения в настоящата документация обем.
Участникът трябва да прилага система за управление на качеството, съответстваща на стандарт ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват предмета на поръчката (туроператорски и/или турагентски услуги, включително осигуряване на самолетни билети и хотелско настаняване). В случаите, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за участника/участниците в обединението, които ще осигуряват самолетните билети и хотелските настанявания.


По обособена позиция 1:
1.Участникът следва да е изпълнил минимум 1 (една) услуга с предмет на дейност и обем идентичен или сходен с този на поръчката (туроператорски и/или турагентски услуги, продажба на самолетни билети и хотелско настаняване,) и обем не по-малко от 1000 сам. билета и 3000 бр. нощувки, общо за последните 3 години от датата на подаване на офертата.
2.Участникът трябва да прилага система за управление на качеството, съответстваща на стандарт ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват предмета на поръчката (туроператорски и/или турагентски услуги, включително осигуряване на самолетни билети и хотелско настаняване).
По обособена позиция 2:
1. Участникът следва да е изпълнил минимум 1 (една) услуга с предмет на дейност и обем идентичен или сходен с този на поръчката (туроператорски и/или турагентски услуги, продажба на самолетни билети и хотелско настаняване,) и обем не по-малко от 300 сам. билета и 900 бр. нощувки, общо за последните 3 години от датата на подаване на офертата.
2. Участникът трябва да прилага система за управление на качеството, съответстваща на стандарт ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват предмета на поръчката (туроператорски и/или турагентски услуги, включително осигуряване на самолетни билети и хотелско настаняване).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Преди сключване на рамково споразумение за обществена поръчка, Възложителя изисква от участника, избран за изпълнител, да представи актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор, вкл. валидни за срока на изпълнение на рамковото споразумение. Документите се представят и за подизпълнителите и за трети лица, ако има такива. Възложителя изисква гаранцията за изпълнение на рамковото споразумение, която трябва да се представи от всеки изпълнител и е в размер на 1 % от прогнозната стойност на рамковото споразумение без ДДС. Всеки изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение на рамковото споразумение.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

ДА
  
Рамково споразумение с няколко оператора
  5
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/08/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/08/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средните предприятия - гр. София, ул. Леге 2-4, зала Партер.

Отварянето на получените оферти е публично, като на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени предтавители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В обществената поръчка може да участва всяко лице, което отговаря на условията на чл.10, ал.1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП), и посочените изисквания на възложителя в обявлението и документацията. Възложителят отстранява от процедурата за възлагане участник, за когото са налице основанията по чл.54, ал.1, чл.55, ал.1,3,4 и 5, и чл.107 от ЗОП. Не се допуска пряко или косвено участие в настоящата обществена поръчка на дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим и на свързаните с тях лица, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим, освен при наличие на изключенията по смисъла на чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен в случаите на изключенията по чл.4 от ЗИФОДРЮПДЛС.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Участник може да се позове на капацитета на трето/и лице/лица за доказване съответствие с минималните изисквания за икономическо и финансово състояние и технически и професионални способности.
В случай, че при изпълнение на поръчката участникът ползва капацитета на трети лица, последните следва да отговарят на критерия за подбор, за доказването на който участникът се позовава на техния капацитет. Участникът трябва да разполага с документи за поетите от третите лица задължения.
За третите лица не следва да са налице основанията за отстраняване съгласно чл. 54, ал.1, и чл.55, ал.1, т.1,3,4 и 5 и чл.107,т.4 от ЗОП. В случай, че при изпълнение на поръчката участникът ще ползва подизпълнители съответният критерий за подбор се прилага за подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, които те ще изпълняват.
За подизпълнителите не следва да са налице основанията за отстраняване съгласно чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 и чл.107,т.4 от ЗОП.
Участниците декларират липсата на основанията за отстраняване, вкл. за всяко поотделно и съответствието с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП. Към ЕЕДОП се прилагат документи за доказване на предприетите мерки за надежност/ когато е приложимо/.
Преди сключването на договор за обществена поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и
съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП - 10 дневен срок, считано от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/07/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва