Деловодна информация
01262
ПО-05 08/05/2019 (дд/мм/гггг)
не
01262-2019-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Район Лозенец Столична община 0006963270564
бул. Васил Левски № 2
София BG411 1242 България
Виктор Георев +359 28656672
v.georev@lozenets-sofia.org +359 28656604

Интернет адрес/и

www.lozenets-sofia.org

www.lozenets-sofia.org


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.lozenets-sofia.org
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Поддържане и текущ ремонт на уличната мрежа и пътните съоръжения на територията на район „Лозенец“ - Столична община включваща местност „Лозенец“, „Драгалевска спирка“, НПЗ „Хладилника – Витоша“,
45000000      
Строителство

„Поддържане и текущ ремонт на уличната мрежа и пътните съоръжения на територията на район „Лозенец“ - Столична община включваща местност „Лозенец“, „Драгалевска спирка“, НПЗ „Хладилника – Витоша“, „Кръстова вада“, „Витоша ВЕЦ – Симеоново“. За осъществяване предмета на поръчката възложителя предвижда сключване на рамково споразумение с един изпълнител за срок от две години.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1800000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

строителните работи ще се изпълняват на територията на район Лозенец

Предмет на настоящата обществена поръчка е текущ ремонт на уличната мрежа и пътните съоръжения на територията на Столична община - район Лозенец.За осъществяване предмета на поръчката възложителя предвижда сключване на рамково споразумение с един изпълнител. Срок на рамковото споразумение – 2 години, считано от датата на сключване на споразумението.
Обхвата и обемът на отделните поръчки възлагани въз основа на рамково споразумение ще зависи от конкретната необходимост на възложителя в срока на споразумението. За всеки конкретен договор за изпълнение, който ще бъде сключен в рамките на споразумението, възложителят ще конкретизира вида и обема на строителните работи.
Критериите по-долу
 
ДА техническо предложение на участника    60
подпоказател 1Технология и организация на изпълнението на строителството    50
подпоказател 2 Управление на риска    10
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
1800000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изискванията към участниците и изискуемите документи са посочени в документацията за участие публикувана в профила на купувача
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

.Всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер минимум на 650 000 /шестстотин и петдесет хиляди/ лева.
За доказване на икономическото и финансовото състояние по т. 1 участниците представят един или няколко от следните документи:
1.1. Удостоверения от банки;
1.2. Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква;
1.3. Справка за общия оборот за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
участниците да притежават застраховка „Професионална отговорност на строителя“ по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за втора група, четвърта категория строежи. Обектът – предмет на поръчката е четвърта категория, съгласно чл. 8, ал.1 от Наредба № 1 за Номенклатурата на видовете строежи на МРРБ и чл.137, ал.1, т.4, буква „Б“ от ЗУТ, и/или еквивалентно и др. изисквания посочени в документацията за участие.


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците следва да са изпълнили поне три дейности с идентичен и/или сходен предмет през последните пет години, считано от датата на подаването на оферта за участие в процедурата за избор на изпълнител. Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2015 и/ или еквивалентен с област на приложение идентичен с предмета на поръчката.Сертификат за внедрена система за управление на околната среда по стандарт EN ISO 14001:2015 и/ или еквивалентен, с област на приложение идентичен с предмета на поръчката.Сертификат за внедрена система за охрана на труда ISO 18001:2007 /BS OHSAS/ или еквивалентен и др. изисквания посочени в документацията за участие

III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

ДА
  
Рамково споразумение с един оператор
  
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/06/2019 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 9

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/06/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

зала 71, ет. 7, гр. София бул. Васил Левски № 2

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подаде в 10 дневен срок по реда на чл. 197 ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/05/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва