Деловодна информация
2621
82 04/12/2018 (дд/мм/гггг)
не
2621-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Трето основно училище Братя Миладинови 000010902
ул. Полковник Дрангов № 17
Гоце Делчев BG413 2900 България
Мариана Халачева +359 75160302
tr_ou_gd@abv.bg +359 75160302

Интернет адрес/и

www.treto-gd.com

https://sop.bg/treto-gd-594/#h


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/treto-gd-594/#h
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Доставка на закуски и обяди за учениците от Трето основно училище "Братя Миладинови", гр. Гоце Делчев по две обособени позиции
55524000      
Доставки

“Доставка на закуски и обяди за учениците от Трето основно училище "Братя Миладинови", гр. Гоце Делчев по обособени позиции както следва:
- Обособена позиция І - “Доставка на закуски за учениците от І до ІV клас”
- Обособена позиция ІІ - “Доставка на обяди за учениците от І до VІ клас целодневно обучение”
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
77176.75      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

“Доставка закуски на учениците от І до ІV клас” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
55524000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Трето основно училище "Братя Миладинови", гр. Гоце Делчев

Изпълнителят на обществената поръчка следва да доставя закуски за децата от първи до четвърти клас на училището ежедневно, във всеки един учебен ден в периода на действие на договора съгласно предварителна заявка от Възложителя. Броят на закуските за всеки ден варира според бройката на децата в горепосочените класове. Към настоящия момент те са 195, т.е. прогнозният брой закуски, които изпълнителят следва да осигурява са до 195 закуски дневно за приблизително 155 учебни дни. В случай на увеличение на бройката на децата изпълнителят, по заявка на възложителя следва да увеличи и броя на закуските, които ще осигурява. При необходимост и след предварителна заявка от възложителя изпълнителят следва да доставя и закуски за диабетно болни. Закуските трябва да отговарят на изискванията, посочени от Възложителя в техническата спецификация, съставляваща част от документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА Срок на отстраняване на рекламации    20
„Асортимент на закуските/обядите чрез предложено седмично и месечно меню    40
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
12593.75      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на обяди на ученици от І до VІ клас целодневно обучение” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
55524000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

гр. Гоце Делчев, ул. Полковник Дрангов, Трето Основно училище Братя Миладинови

Изпълнителят на обществената поръчка следва да осигурява ежедневно, във всеки един учебен ден в периода на действие на договора обяди, включващи 2-ро и 3-то ядене, хляб и салата за ученици от І до VI клас. Веднъж седмично се включва месна супа и веднъж седмично - постна супа. Броят на обядите за всеки ден от изпълнението на договора се уточнява в заявка от Възложителя и варира според бройката на децата в горепосочените класове. Към настоящия момент те са 200, т.е. прогнозният брой обяди, които изпълнителят следва да осигурява са до 200 обяда дневно за приблизително 155 учебни дни. В случай на увеличение на бройката на учениците изпълнителят, по заявка на възложителя следва да увеличи и броя на обядите, които ще доставя. При необходимост и след предварителна заявка от възложителя изпълнителят следва да доставя и храна за диабетно болни. Обядите трябва да отговарят на изискванията, посочени от Възложителя в техническата спецификация, съставляваща част от документацията за участие в поръчката.
Критериите по-долу
 
ДА „Асортимент на закуските/обядите чрез предложено седмично и месечно меню/АМ/“    40
Срок за реакция в случай на рекламация    20
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
64583      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да разполагат с обект или обекти, регистриран/и по чл. 12 от Закона за храните, за производство и/или търговия с храни, за всички групи храни, а за чуждестранните участници – с обект, регистриран съгласно аналогични регистри/списъци, в съответствие с националното законодателство на държавата, в която са установени.
За доказване на съответствието си с изискването за годност участника следва да представи попълнен ЕЕДОП в частта по т. „Годност”, подточка 1, съгласно описаното в нея, като посочва адрес и вид на обекта, наименование на собственика, номер на удостоверението/ията, издадено/и от Българска агенция по безопасност на храните, Областна дирекция по безопасност на храните (ОДБХ) за регистрация на обект/и по чл. 12 от Закона за храните, групите храни за които е/са издадено/и, както и данни за основанието за ползване на регистрирания обект/и, а за чуждестранни лица документ удостоверяващ правото да осъществява възлаганата дейност в държавата, в която ще се извършва реализацията. В ЕЕДОП се представя информация относно разположение на документа в електронен формат.
При подписване на договора определения изпълнител следва да представи заверено копие на валиден документ, удостоверяващ изискваната регистрация.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние

възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да има през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите, дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на предмета на поръчката. При подаване на офертата участникът представя изискуемата информация относно горепосоченото изискване за технически и професионални способности чрез попълване на Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, т.1 б от ЕЕДОП съгласно описаното в нея.
2.Участникът да разполага за периода на изпълнение на договора за обществена поръчка с определено техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката. При подаване на офертата участникът представя изискуемата информация относно горепосоченото изискване за технически и професионални способности чрез попълване на Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, т.1 б от ЕЕДОП съгласно описаното в нея, като представя информация за номер и дата на издаване на удостоверението за регистрация от БАХБ, съответната Областна дирекция , собствеността му, посочване на вид на суровините и храните, които могат да се превозват, както и данни за основанието за ползването му, а за чуждестранни лица – данните от съответните документи, удостоверяващи правото да осъществява възлаганата дейност в държавата, в която ще се извършва реализацията.
3. Участникът да разполага с персонал за изпълнение на поръчката. При подаване на офертата участникът представя изискуемата информация относно горепосоченото изискване за технически и професионални способности чрез попълване на Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, т.1 б от ЕЕДОП съгласно описаното в нея, като представя информация за професионалната компетентност на лицата, образование, специалност, професионална квалификация.
В ЕЕДОП се представя информация относно достъп до съответния документ в електронна форма.
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Комисията може да изисква следните документите за доказване на съответствието с критериите за подбор:
- списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на поръчката с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената доставка.
– списък по чл. 64, ал.1, т.4 от ЗОП за разположение на транспортни средства с приложени доказателства: копие на регистрационен талон, договор за наем/лизинг, в случай, че не е собствен и/или друг еквивалентен документ, удостоверяващ права за ползване и копие от Удостоверение за регистрация на транспортното средство от съответната Областна дирекция към Българска агенция по безопасност на храните (БАБХ) и по ЗВМД, а за чуждестранни лица - документи удостоверяващи правото да осъществява възлаганата дейност в държавата, в която ще се извършва реализацията.
– списък по чл. 64, ал.1, т.6 от ЗОП на персонала за изпълнение на поръчката


1. По т.1. минимално изискване: 2 (две) изпълнени дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на предмета на поръчката.“Дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката” да се разбира: “приготвяне и/или доставка на храни в готов вид". При участие за двете обособени позиции, изискването се прилага с натрупване, т.е. изисква се за всяка обособена позиция по минимум 2 изпълнени дейности
2.По т.2: минимум 2 броя транспортни средства, от които поне едно е регистрирано за транспортиране на хранителни продукти от животински произход съгласно чл. 246, ал. 4 от Закона за ветеринарномедицинската дейност, а за чуждестранни лица — в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. Изискването се прилага за всяка от Обособените позиции без натрупване.
По т.3. участникът да разполага с минимум: един готвач за приговяне на храната, един шофьор за доставка на храната, един диетолог или медицинско лице за изготвяне или съгласуване на предлаганите менюта с изискванията за ученическото хранене. Изискването се прилага за всяка обособена позиция без натрупване.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/12/2018 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/01/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Трето основно училище Братя Миладинови, гр. Гоце Делчев, ул. Полковник Дрангов

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно /оригинал или копие заверено "вярно с оригинала" от участника/.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 55, от ЗОП. Участникът се отстранява и в случаите, когато е обединение и за член на обединението е налице някое от основанията за отстраняване. Обстоятелствата, които съставляват основания за отстраняване, не трябва да са налице спрямо под-изпълнителите и спрямо всяко трето лице, на чийто капацитет се позовава участника. В случай, че за някое от тези лица е налице основание за отстраняване, възложителят изисква участникът да замени посоченото от него трето лице или подизпълнител. Обстоятелства, при които участникът се отстранява от участие в процедурата:1.Лицето е осъдено с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл. 108а, чл. 159а – 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194 – 217, чл. 219 – 252, чл. 253 – 260, чл. 301 – 307, чл. 321, 321а и чл. 352 – 353е от Наказателния кодекс;2.Лицето е осъдено с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление, аналогично на тези по т. 1, в друга държава членка или трета страна;3.Лицето има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях, към държавата или към общината по седалището на възложителя и на кандидата или участника, или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, освен ако е допуснато разсрочване, отсрочване или обезпечение на задълженията или задължението е по акт, който не е влязъл в сила;4.Налице е неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5 на ЗОП.5.Установено е, че участника: а) е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;б) не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;6.Установено е с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, че при изпълнение на договор за обществена поръчка участника е нарушил чл. 118, чл. 128, чл. 245 и чл. 301 – 305 от Кодекса на труда или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;7.Налице е конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен;8.Обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, или е преустановил дейността си, а в случай че участникът е чужд.лице - се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен;8.Лишен е от правото да упраж опред.професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието;Пояснение:под „определена професия или дейност“ да се разбира професия или дейност, св.с производство и/или търговия с храни;9.Док.е, че е виновен за неизпъл.на договор за общест.поръчка или на договор за концесия за строителство или за услуга, довело до предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стои?ността или обема на договора;10.Уча-кът е опитал да: а) повлияе на вземането на решение от страна на възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, вкл.чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или б) получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка.11.Специф.основания за отстр.: на осн.чл.3, ал.8 от ЗИФОДРЮПДРKТЛТДС уч-кът да не е дружество, рег.в юрисдикция с префер.данъчен режим и контролир.от тях лица, вкл.ч/з граж.друж-во, в което уч.друж-во рег.в юрисд.с преференциален данъчен режим

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.179 от ЗОП. Съгласно чл.197, ал.1, т.7 от ЗОП в 10-дневен срок от получаване на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/12/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва