Деловодна информация
00350
РД-14-7516 25/10/2018 (дд/мм/гггг)
не
00350-2018-0018 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Тутракан 000565626
ул. Трансмариска №31
Тутракан BG325 7600 България
Цветелина Георгиева, Валя Христова +359 86660621
tutrakan@b-trust.org +359 86660636

Интернет адрес/и

http://tutrakan.egov.bg

http://109.120.204.206/procurements.aspx?ProviderID=24786c60-6e8b-4093-af0a-0b14e6f77358


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://109.120.204.206/procurement.aspx?ProviderID=24786c60-6e8b-4093-af0a-0b14e6f77358&Guid=68e71de4-c0a5-4f7f-84c6-ddc21bd6d8b0
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на публичност и визуализация на проект: „Инвестиционен проект за изграждане на ГПСОВ и доизграждане на канализационна мрежа в гр. Тутракан“, по обособени позиции”
22100000      
Услуги

Ролята на мерките за информация и комуникация е да разяснят целта на проекта, ползата му за обществеността и подкрепата на ЕС и фондовете за осъществяването му. Проекта включва: Изработка и доставка на печатни материали (брошури и дипляни) с информация за дейностите и целите на проекта, билбордове, постоянни обяснителни табели, интерактивни рекламни карти с добавена реалност; провеждане на публични събития и официални церемонии; изработване на промоционален филм с информация за дейностите по проекта; предоставяне на информация за одобрения проект, неговите цели и резултати, и текущ напредък на интернет страницата на община Тутракан. Всички мерки за информация и публичност ще бъдат изпълнени в съответствие с „Насоки за информация и комуникация на проекти, финансирани по Оперативна програма Околна среда 2014-2020“, съгласно „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г.“ към Националната комуникационна стратегия за 2014-2020 г.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
65500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Изпълнение на публичност и визуализация на проект „Инвестиционен проект за изграждане на ГПСОВ и доизграждане на канализационна мрежа в гр. Тутракан“ непопадащи в обхвата на Списъка на стоките и услу 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

Община Тутракан

Дейности, включени в обособена позиция № 1: Дейност № 1: Организация и провеждане на 1 (един) брой встъпителна пресконференция, Дейност № 2: Организация и провеждане на 3 (три) броя публични събития с предмет по преценка на Възложителя, Дейност № 3: Организация и провеждане на 1 (един) брой заключителна пресконференция, Дейност № 4: Организация и провеждане на официална церемония „Първа копка“, Дейност № 5: Организация и провеждане на официална церемония „Откриване на обекта“, Дейност № 6: Изработка и/или доставка и монтаж на 3 (три) броя билбордове, Дейност № 7: Изработка и/или доставка и монтаж на 4 (четири) броя постоянни обяснителни табели, Дейност № 8: Изработка на 1 (един) брой промоционален филм, Дейност № 9: Изработка и доставка на интерактивни рекламни карти с добавена реалност (пакет софтуер с 500 броя карти)
Критериите по-долу
 
ДА „Техническа оценка на офертата” (ТО)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
60500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 04/10/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
АДБФП рег. № BG16M1OP002-1.009-0002-C01, финансиран по Оперативна програма „Околна среда“ 2014-2020“

II.2) Описание 1

„Изпълнение на публичност и визуализация на проект „Инвестиционен проект за изграждане на ГПСОВ и доизграждане на канализационна мрежа в гр. Тутракан“ ,попадащи в обхвата на Списъка на стоките и услу 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22150000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

община Тутракан

Дейности, включени в обособена позиция № 2:
Дейност № 1: Изработка и доставка на 2000 (две хиляди) броя брошури
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка на офертата (ТО)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
5000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 04/10/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
АДБФП рег. № BG16M1OP002-1.009-0002-C01, финансиран по Оперативна програма „Околна среда“ 2014-2020

Във връзка с чл. 12, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП настоящата обществена поръчка, в частта й на Обособена позиция № 2, е запазена, и е предназначена за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

не приложимо
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не приложимо

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

не приложимо

III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
ДА
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят определя Гаранция за изпълнение на договора, която е в размер на 2% (два процента) от стойността на договора за обществена поръчка/обособена позиция без включен ДДС. Гаранцията се предоставя в една от следните форми: парична сума; банкова гаранция; застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ плаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ Цената по Договор, както следва: 100% за всяка изпълнена дейност по този Договор, въз основа на 1. Приемо-предавателен протокол за изпълнени и предадени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и приети без забележки от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ дейности, и 2. Оригинална фактура за дължимата сума за съответната дейност, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и представена на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, в която се посочва номера и предмета на договора, по който се извършва разходът;
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/11/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/11/2018 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

гр. Тутракан, ул. Трансмариска №31, ет.2- заседателна зала

Заседанието по отваряне на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представителите на средствата за масово осведомяване, съгласно чл.54, ал.2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Във връзка с чл. 12, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП настоящата обществена поръчка, в частта й на Обособена позиция № 2, е запазена, и е предназначена за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти, или техния еквивалент съгласно законодателството на държава членка, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение, и при спазване на разпоредбите на чл. 80 и чл. 81 от ППЗОП.За Обособена позиция № 2 могат да участват лица, спазвайки изискванията на чл. 12, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, при условие че най-малко 30 на сто от списъчния им състав е от хора с увреждания или такива в неравностойно положение, както и че са регистрирани като специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания най-малко три години преди датата на откриване на конкретната процедура за възлагане на обществена поръчка.Специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания могат да участват в настоящата обществена поръчка, в частта й за Обособена позиция № 2, при условие че могат да изпълнят най-малко 80 на сто от нейния предмет със собствени машини, съоръжения и човешки ресурс. За изпълнение на условието те могат да ползват подизпълнители или да се позовават на капацитета на трети лица, ако подизпълнителите или третите лица са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. При определянето на ресурса в обема на собствения ресурс се включват необходимите разходи за суровини и материали, енергия, горива, водоснабдяване, лицензи и други подобни, независимо че доставчиците им не са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Не е налице изпълнение на дейности със собствено производство или ресурс, когато специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания предоставят на възложителя без съществена допълнителна преработка стоки, доставени от други лица.В случай, че за Обособена позиция № 2 са подадени оферти както от лица, за които поръчката е запазена, така и от други лица, първо се разглеждат офертите на лицата, за които поръчката е запазена. Офертите на останалите лица се разглеждат само ако няма допуснати оферти на лица, за които поръчката в частта й на Обособена позиция № 2 е запазена.Участниците удостоверяват, че отговарят на изискванията на чл.12, ал.5 и 6 от ЗОП като попълват еЕЕДОП в приложимите полета, както и данни относно вписване в регистъра по чл.29 от Закона за интеграция на хората с увреждания (ЗИХУ).За доказване на съответствието си с това условие в случаите по чл.67, ал.6 от ЗОП, участникът, избран за изпълнител представя копие на валидно Удостоверение за регистрация в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хората с увреждания по чл.29 от Закона за интеграция на хората с увреждания, заверено от участника на всяка страница с гриф „Вярно с оригинала”.Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за когото е налице което и да е от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 от ЗОП, както и: за когото е налице обстоятелството по чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП; който не изпълни условие на Възложителя, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията; участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката; оферта, която не отговаря на правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 от ЗОП; който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 - 5 ЗОП; за когото са налице а обстоятелствата по чл.69 от ЗПКОНПИ, който е свързано лице съгласно съгласно дефиницията на § 2, т. 45 от ДР на ЗОП; както и лица, за които се отнасят обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/10/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва