Деловодна информация
00797
93-ОП18-77 12/10/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
12/10/2018 (дд/мм/гггг)
00797-2018-0046 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул. Александровска № 26
Бургас BG341 8000 България
Гергана Стоянова +359 56907288
ge.stoyanova@burgas.bg +359 56860912

Интернет адрес/и

www.burgas.bg

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/36163


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/36163
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изработване на Подробен устройствен план – План за регулация и застрояване /ПУП-ПРЗ/ за ПИ с идентификатор 61145.80.9 по КККР на с. Равнец“
71220000      
Услуги

Предмет на обществената поръчка е изготвяне на проект за ПУП–ПРЗ за имот с идентификатор 61145.80.9 по КККР на с. Равнец във фаза Окончателен проект в обем и съдържание, съгласно приложеното задание за проектиране и в съответствие с изисквания на Наредба №8 за ОС на УП и Наредба №7 за Правила и норми за устройство на отделните видове устройствени зони. Целта на проекта е създаване на устройствена основа за реализиране на инвестиционната инициатива на община Бургас за изграждане на високотехнологичен индустриален парк и логистичен парк. Намеренията на община Бургас са територията да се превърне в зона за изграждане на съвременни предприятия за безвредни производства, складови и обслужващи сгради и други съпътстващи дейности.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
41666.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71220000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Територията на Община Бургас

Предмет на обществената поръчка е изготвяне на проект за ПУП–ПРЗ за имот с идентификатор 61145.80.9 по КККР на с. Равнец във фаза Окончателен проект в обем и съдържание, съгласно приложеното задание за проектиране и в съответствие с изисквания на Наредба №8 за ОС на УП и Наредба №7 за Правила и норми за устройство на отделните видове устройствени зони. Целта на проекта е създаване на устройствена основа за реализиране на инвестиционната инициатива на община Бургас за изграждане на високотехнологичен индустриален парк и логистичен парк. Намеренията на община Бургас са територията да се превърне в зона за изграждане на съвременни предприятия за безвредни производства, складови и обслужващи сгради и други съпътстващи дейности. Съгласно действащ ТУП на община Бургас, имотът предмет на планиране представлява специален терен.С ПУП следва да се урегулират поземлени имоти, с функционално отреждане в съответствие с посочените дейности, както и да се осигури необходимата за целесъобразното обслужване на УПИ улична мрежа, в комуникационна връзка с главната улична мрежа на населеното място и съществуващата пътна мрежа. Конфигурацията и размерите на УПИ следва да се предвидят, така че да осигуряват оптимално застрояване и обслужване. Предвид инвестиционните намерения на община Бургас да се обособят УПИ с площи от минимум 5 дка, осигуряващи възможност за реализиране на производствено-складови дейности, транспортно обслужване, благоустрояване и озеленяване в границите на УПИ.С ПРЗ следва да бъдат осигурени възможности за реализиране на следните инвестиционни инициативи:Модернизация и устойчиво устройство на територията, което да я превърне в притегателен представителен високотехнологичен Индустриален и Логистичен Парк.С ПУП да се осигури възможност за реализиране на производствени предприятия за високотехнологични производства, складови сгради, научно-изследователски лаборатории, комплекси и сгради за експериментална и иновационна дейност, административни и делови сгради и офиси, изложбени зали, общежития за работещите в зоната, магазини и заведения за обществено хранене и обслужване за нуждите на работещите в зоната и други съпътстващи дейности.В територията с ПУП следва да се предвидят необходимите места за крайулично паркиране, основни и обслужващи автомобилни пътища, пешеходни и велосипедни трасета и др.С ПУП и схемите към него следва да се осигури възможност за осигуряване на необходимите мрежи и съоръжения на техническата инфраструктура и отводняването на територията. С ПУП следва да се обследват съществуващите в обхвата му съоръжения и с цел осигуряване на оптимални условия за функциониране на зоната същите да се доразвият и да се предвидят нови.С ПУП следва да се обследва необходимостта от предвиждане и на нови пътни връзки, обвързани със съществуващи пътища за гарантиране на безпроблемен и бърз достъп до територията без създаване на допълнително неудобство на населението на с.Равнец. С ПУП следва да се осигури възможност за етапна реализация на уличната мрежа и елементите на инфраструктурата и поетапно усвояване на територията, както и застрояването в УПИ.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изготвяне - К2    35
Цена
65
II.2.6) Прогнозна стойност
41666.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

В срока, посочен в Раздел II.2.7. „Продължителност на поръчката“ не включва срока за отстраняване на забележки, по предадения ПУП-ПРЗ.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Неприложимо!
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за проектант, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането, или съответен валиден аналогичен документ.

Участникът попълва поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Когато участникът участва като обединение, което не е регистрирано юридическо лице, поне един от членовете на обединението трябва да притежава валидна застраховка, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Подизпълнителите, (ако има такива), трябва да притежават валидна застраховка, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
*При подаване на оферта участниците, попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

По т. 1. участникът попълва поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
При подаване на оферта участниците попълват само съответните раздели в ЕЕДОП.
По т.2 Участникът попълва поле 9 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи декларация за инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката.При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП
По т.3 Участникът попълва поле 2 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в които е посочена професионалната компетентност на лицата, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


1. Участниците трябва да имат опит в изпълнение на минимум 1 (една) услуга, а именно: проектиране, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата. Под проектиране „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: Опит в проектирането на устройствени планове, със сходен предмет, с площ на територията не по-малко от 10дка.
2. Участниците следва да разполагат със техника и софтуер за проектиране на устройствени планове – CAD формат.
3.Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, а именно: с екип, с професионален опит на проектанти, с пълна проектантска правоспособност по всички специалности, съгласно приложените задания за проектиране. Екипите следва да включват проектанти по следните специалности: 1.Архитектура или Урбанизъм;2. Електро; 3.ВиК, 4. Озеленяване и благоустрояване; 5.Пътна; 6.Геодезия;7. Геология.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл.54 от ЗОП и чл3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.2.Възложителят сключва писмен договор за общ. поръчка с определения изпълнител по реда на чл.112 от ЗОП.3. Съгласно чл.67,ал.6 ЗОП, преди сключване на договор, участникът, избран за изпълнител предоставя актуални документи,удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор.Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.4.Посочената прогнозна стойност в т.ІІ.2.6)е максимално предвиденият финансов ресурс за изпълнението й.Участниците следва да предложат цена за изпълнение, която не надвишава посочена в т.ІІ.2.6)прогнозна стойност.5.Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 3% от стойността на дог-ра, без ДДС. Усл. за задържане и освобож. на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/11/2018 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/11/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Сградата на община Бургас, ул. Александровска № 26, Заседателна зала

На публичното заседание може да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация, свързана с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната са НАП, Министерство на околната среда и водите, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (http://nap.bg, http://www3.moew.government.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg,http://www.az.government.bg/).2. При изготвяне на офертата си, участниците попълват приложените към документацията образци!3. Възложителят ще отстрани от участие в обществената поръчка участник, за когото е налице, някое от изброените в чл. 54, чл.55,ал.1,т.1,3 и 5 и чл. 107 от ЗОП обстоятелства.4. Възложителят сключва писмен договор за обществена поръчка с определения изпълнител по реда на чл.112 от ЗОП.5. Съгласно чл.67, ал.6 ЗОП, преди сключване на договор, участникът, избран за изпълнител предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.6. Посочената прогнозна стойност в т.ІІ.2.6) е максимално предвиденият финансов ресурс за изпълнението й. Финансирането ще се осъществява от бюджета на община Бургас.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 103, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/10/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва