III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
Възложителят поставя следния критерий за подбор относно икономическото и финансовото състояние на участниците в процедурата: Изисквания по Обособена позиция № 1: Участниците по Обособена позиция № 1 следва да имат реализиран минимален общ оборот (нетни приходи от продажби) за последните три приключили финансови години (2015, 2016 и 2017г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер на 7 000 000.00 (седем милиона) лева; За съответствие с изискванията за финансовото и икономическото състояние на участниците: Участникът попълва раздел Б: икономическо и финансово състояние в Част IV: Критерии за подбор от електронния Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Преди сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя заверено копие на годишен финансов отчет за всяка от последните три приключили финансови години или негова съставна част, когато публикуването им се изисква или справка за общия оборот. В случаите, когато съответните документи са публикувани в Търговски регистър на Агенция по вписванията, представянето на документите не се изисква. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. Изисквания по Обособена позиция № 2: Участниците по Обособена позиция № 2 следва да имат реализиран минимален общ оборот (нетни приходи от продажби) за последните три приключили финансови години (2015, 2016 и 2017) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер на: 120 000.00 (сто и двадесет хиляди) лева За съответствие с изискванията за финансовото и икономическото състояние на участниците: Участникът попълва раздел Б: икономическо и финансово състояние в Част IV: Критерии за подбор от електронния Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Преди сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя заверено копие на годишен финансов отчет за всяка от последните три приключили финансови години или негова съставна част, когато публикуването им се изисква или справка за общия оборот. В случаите, когато съответните документи са публикувани в Търговски регистър на Агенция по вписванията, представянето на документите не се изисква. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
Критерий за подбор относно техническите способности на участниците в процедурата:Изисквания по Обособена позиция № 1-Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум 3 (три) дейности, с предмет и обем, идентичен или сходен с този на предмета на обособената позиция. „Дейност, с предмет, сходен с този на предмета на обособената позиция“ по смисъла на Обособена позиция № 1 е „Анализ, проектиране, разработване и внедряване на софтуерна платформа, разработка на електронни административни услуги и дигитализиране на хартиен масив“.Възложителят ще приема за валидни дейности с предмет, идентичен или сходен с този на предмета на настоящата обособена позиция, независимо от това дали същите са изпълнени от участника в рамките на един или повече договори/проекти.За доказване на техническите способности преди сключване на договора за обществена поръчка участникът, избран за изпълнител, следва да представи списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга; Изисквания по Обособена позиция № 2:Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум 3 (три) дейности, с предмет и обем, идентичен или сходен с този на предмета на обособената позиция. „Дейност, с предмет и обем, сходен с този на предмета на обособената позиция“ по смисъла на Обособена позиция № 2 е „Анализ, проектиране и разработка на уеб-базирана софтуерна система“.Възложителят ще приема за валидни дейности с предмет, идентичен или сходен с този на предмета на настоящата обособена позиция, независимо от това дали същите са изпълнени от участника в рамките на един или повече договори/проекти.За доказване на техническите способности преди сключване на договора за обществена поръчка участникът, избран за изпълнител, следва да представи списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга; Важно!!! Когато участникът участва за повече от една обособена позиция, следва да отговаря на критериите за подбор, поставени за всяка една от тях.
Критерий за подбор относно професионалните способности на участниците в процедурата: Участникът следва да разполага с екип от експерти, с определена професионална компетентност, съответстваща на спецификата на обществената поръчка по съответната обособена позиция за която подава оферта, пряко ангажирани за изпълнението на съответните дейности от обхвата й, в минимален състав, както следва: За Обособена позиция № 1: Ръководител на екипа - 1 брой;Ключов експерт „Бизнес аналитик“ – 1 брой;Ключов експерт „Юрист“ - 1 брой;Ключов експерт „Ръководител на софтуерна разработка“ - 1 брой;Ключов експерт „Бази данни“ - 1 брой;Ключов експерт „Специалист по качеството“ – 1 бр. Ключов експерт„Програмист“ - 3 бр.Ключов експерт „Системен администратор“ – 1 бр. Ключов експерт„Ръководител архивна обработка“- 1 бр. Участникът трябва да осигури минимум 5 експерта „Архивисти“ и/или „Оператори“ за подготовка, сканиране и индексиране на документи, с опит в обработка, сканиране и индексиране на документи. Изискванията за образование, професионален и специфичен опит са изчерпателно посочени в Раздел IV. КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР от Документацията. За доказване на техническите и професионални способности преди сключване на договора за обществена поръчка, участникът, определен за изпълнител, следва да представи актуален списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата съгласно чл. 64, ал.1, т.6 от ЗОП. В списъка на персонала, който ще изпълнява поръчката и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението участникът, определен за изпълнител, следва да посочи подробна информация за професионалната компетентност на лицата, включително образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение), Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател),професионален опит в съответната област (месторабота, работодател/възложител период, длъжност, основни функции, начален и краен срок на изпълнение). За Обособена позиция № 2: Ръководител на екипа - 1 брой;Ключов експерт „Бизнес аналитик“ – 1 брой;Ключов експерт „Ръководител на софтуерна разработка“ - 1 брой;Ключов експерт „Ръководител по качеството“ – 1 бр. Ключов експерт„Програмист“ - 2 бр. Изискванията за образование, професионален и специфичен опит са изчерпателно посочени в Раздел IV. КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР от Документацията. За доказване на техническите и професионални способности преди сключване на договора за обществена поръчка, участникът, определен за изпълнител, следва да представи актуален списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата съгласно чл. 64 ал.1 т.6 от ЗОП. В списъка на персонала, който ще изпълнява поръчката и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението участникът, определен за изпълнител, следва да посочи подробна информация за професионалната компетентност на лицата, включително образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение), Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател),професионален опит в съответната област (месторабота, работодател/възложител период, длъжност, основни функции, начален и краен срок на изпълнение).Забележка по отношение и на двете обособени позиции: Едно лице не може да бъде предложено за повече от една експертна позиция. Участниците трябва да прилагат Системи за управление на качеството: Изисквания по Обособена позиция № 1:Участниците трябва да имат внедрена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001 или еквивалентен, чийто обхват включва анализ, проектиране, разработване и внедряване на информационни системи и електронни административни услуги;Продължава в Раздел VI.3. -Доп.информ.
|