Деловодна информация
00803
УД-02-17-797 23/07/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
23/07/2018 (дд/мм/гггг)
00803-2018-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Кубрат 000505846
ул. „Княз Борис I“ № 1
Кубрат BG324 7300 България
С. Любенова - мл. експерт ОП +359 08487-2020
kubrattown@abv.bg +359 08487-3205

Интернет адрес/и

http://www.kubrat.bg

http://kubrat.bg/bg/profile/buyerprofile.php


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://kubrat.bg/bg/profile/buyerprofile_zop2016_031.php
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Строително-монтажни работи по проект „Рехабилитация на път RSE2170/III-2102,Борисово – Юпер/Черешово – граница общ. (Сливо поле – Кубрат) – Сеслав - /II-23/... продължава в раздел VI.3)
45233120      
Строителство

Обособена позиция № 1: Предмет на поръчката е рехабилитация на общински път RSE2170/III-2102,Борисово – Юпер/Черешово – граница общ. (Сливо поле – Кубрат) – Сеслав - /II-23/.
Предвидено е изпълнението на строително-монтажни работи по възстановяване на пътната настилка и ремонт на пътното тяло.
За осигуряване на добро отводняване на пътната настилка и пътното тяло са предвидени дейности по възстановяване на необлицованите окопи.
Обособена позиция № 2: Предмет на поръчката е рехабилитация на общински път RAZ3061 /II-23, Беловец – Кубрат/ - Горичево – Божурово /III-2102/.
Предвидено е изпълнението на строително-монтажни работи по възстановяване на пътната настилка и ремонт на пътното тяло.
За осигуряване на добро отводняване на пътната настилка и пътното тяло са предвидени дейности по възстановяване на необлицованите окопи.
Заб.: Подробно изискванията към изп-ето на поръчката са посочени в техн. спецификации за двете об. позиции, приложени към документацията за обществ. поръчка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
5606205.10      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Рехабилитация на общински път RSE2170/III-2102,Борисово – Юпер/Черешово – граница общ. (Сливо поле – Кубрат) – Сеслав - /II-23/“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

Територията на община Кубрат

Обособена позиция № 1: Предмет на поръчката е рехабилитация на общински път RSE2170/III-2102,Борисово – Юпер/Черешово – граница общ. (Сливо поле – Кубрат) – Сеслав - /II-23/.
Предвидено е изпълнението на строително-монтажни работи по възстановяване на пътната настилка и ремонт на пътното тяло.
За осигуряване на добро отводняване на пътната настилка и пътното тяло са предвидени дейности по възстановяване на необлицованите окопи. Предвидено е изграждането на нови водоотвеждащи съоръжения. За осигуряване на отводняването на общинския път и провеждането на повърхностните води са предвидени тръбни водостоци Ф50 под заустванията на полските пътища.
Предвидено е монтирането на пътни принадлежности: пътни знаци и предпазни огради.
Предвидено е изграждането на тръбна мрежа, състояща се от защитна РЕ-HD тръба и потопяеми пластмасови кабелни шахти, през която ще може да бъде изградена и оптична свързаност.
Забележка: Подробно изискванията към изпълнението на поръчката са посочени в техническата спецификация за Обособена позиция № 1, представляваща Приложение № 1 към документацията за обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2571476.70      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
8

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор № 17/07/2/0/00092/ 28.03.2018 г. за БФП по подмярка 7.2 от мярка 7 от ПРСР 2014-2020 г.

II.2) Описание 1

„Рехабилитация на общински път RAZ3061 /II-23, Беловец – Кубрат/ - Горичево – Божурово /III-2102/“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

Територията на община Кубрат

Обособена позиция № 2: Предмет на поръчката е рехабилитация на общински път RAZ3061 /II-23, Беловец – Кубрат/ - Горичево – Божурово /III-2102/.
Предвидено е изпълнението на строително-монтажни работи по възстановяване на пътната настилка и ремонт на пътното тяло.
За осигуряване на добро отводняване на пътната настилка и пътното тяло са предвидени дейности по възстановяване на необлицованите окопи. Предвидено е изграждането на нови водоотвеждащи съоръжения. За осигуряване на отводняването на общинския път и провеждането на повърхностните води са предвидени нови тръбни водостоци Ф50 под заустванията на полските пътища.
Предвидено е монтирането на пътни принадлежности: пътни знаци и предпазни огради.
Предвидено е изграждането на тръбна мрежа, състояща се от защитна РЕ-HD тръба и потопяеми пластмасови кабелни шахти, през която ще може да бъде изградена и оптична свързаност.
Забележка: Подробно изискванията към изпълнението на поръчката са посочени в техническата спецификация за Обособена позиция № 2, представляваща Приложение № 2 към документацията за обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3034728.40      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
10

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор № 17/07/2/0/00092/ 28.03.2018 г. за БФП по подмярка 7.2 от мярка 7 от ПРСР 2014-2020 г.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Изискване за вписване в професионален регистър:
Участниците в обществената поръчка трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камара на строителите в България (КСБ), а за чуждестранните лица – в аналогичен регистър съгласно законодателството на държава – членка на Европейския съюз, в която са установени или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
За Обособена позиция № 1 и Обособена позиция № 2:
Минимално ниво: участникът следва да има правоспособност да изпълнява строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката – втора група, трета категория.
Удостоверяване: Обстоятелството се удостоверява с посочване в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А. Годност чрез изписване на данните за вписването в ЦПРС, респ. в аналогичен регистър, дали съответните документи са на разположение в електронен формат; посочва се уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа (рег. номер и период на валидност) и обхвата на регистрацията (групата и категорията строежи, описани в него).
В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП.
Доказване:
При сключване на договора възложителят изисква копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попадат обектите на поръчката.
В случай, че данните могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до национална база данни при държавите членки, Възложителя не изисква такъв документ при сключване на договор.
В случай, че избраният за изпълнител е чуждестранно лице, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, за изпълнение на строежи от категорията строежи, в който попада обекта на поръчката, включително че е извършил съответната регистрация, когато е необходимо съгласно чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Изискване за реализиран минимален общ оборот:
Участниците следва да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти.
Забележка: Съгласно § 2, т. 66 от ДР на ЗОП “годишен общ оборот“ е сумата от нетните приходи от продажби.
Удостоверяване:
При подаване на офертата участникът попълва в еЕЕДОП, Част IV: „Критерии за подбор“, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“ данни за неговия „годишен общ оборот“ за последните три финансови години, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си, съгласно годишните му финансови отчети.
В хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП.
Доказване:
При сключване на договора участникът, избран за изпълнител следва да представи заверени копия на годишните финансови отчети за последните приключили 3 (три) финансови години, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си, или техните съставни части, когато публикуването им се изисква.
2. Изискване за наличие на застраховка:
Участниците в обществената поръчка следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията за „строител“. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171. ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. Застрахователното покритие следва да съответства на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт.
Удостоверяване:
При подаване на офертата обстоятелството се декларира в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б. Икономическо и финансово състояние се посочват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа – №, дата на издаване, застраховано лице, вид на застрахованата дейност и период на валидност) за наличие на валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл. 171 ал. 1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката.
В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП.
Доказване:
При сключване на договора, участникът избран за изпълнител, следва да представи заверено копие на валидна застрахователна полица или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в случай че участникът е установен в друга държава – членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство /за чуждестранните лица/, съобразно декларираното в еЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица.
В случай, че данните могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до национална база данни при държавите членки, възложителят не изисква такъв документ при сключване на договора.


1. Относно изискването за реализиран минимален общ оборот:
За Обособена позиция № 1:
Минимално ниво:
Участниците в обществената поръчка трябва през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността да са реализирали минимален общ оборот в размер на 4 000 000,00 (четири милиона) лева, изчислен на база годишните обороти.
За Обособена позиция № 2:
Минимално ниво:
Участниците в обществената поръчка трябва през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността да са реализирали минимален общ оборот в размер на 5 500 000,00 (пет милиона и петстотин хиляди) лева, изчислен на база годишните обороти.
Забележка: В случай, че участник подава оферта за повече от една обособена позиция, оборотът не се изисква в натрупване по отношение на позициите, за които участникът кандидатства (т.е. оборотът на съответния участник не трябва да е равен на сбора от изискваните обороти за двете обособени позиции взети заедно).
2. Относно изискването за наличие на застраховка:
За Обособена позиция № 1 и Обособена позиция № 2:
Минимално ниво: Участникът да е застрахован с „Професионална отговорност“ за застрахователно събитие на стойност съобразно чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (най-малко за обекти от трета категория строежи).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Изискване за наличие на опит:
Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
Удостоверяване:
При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В. Технически и професионални способности с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на изпълненото строителство.
В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП.
Доказване:
При сключване на договора, участникът избран за изпълнител, следва да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, съобразно декларираното в еЕЕДОП, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Изискване за технически екип за изпълнение на поръчката:
Участникът трябва да разполага с технически екип за изпълнение на поръчката.
Удостоверяване:
При подаване на офертата, съответствие с изискването се декларира в т. 2 от Част IV, Раздел В „Технически и професионални способности“ от еЕЕДОП с посочване на информация за професионалната компетентност на лицата:
- образованието или професионалната квалификация на предложените експерти – учебно заведение, където е придобито образованието или квалификацията, номер на документа, удостоверяващ придобитото образование или квалификация и период на обучение;
- специфичния опит на експертите (когато се изисква) – посочва се организацията на възложителя/работодателя, при когото е придобит опита, наименование на длъжността/ описание на функцията на лицето в техническия екип при изпълнение на обекта, описание на обекта, за който лицето е упражнявало съответната функция.
В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП.
Доказване:
При сключване на договора Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на ръководния състав, който ще отговаря за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата, съобразно декларираните в ЕЕДОП обстоятелства.


1. Относно изискването за наличие на опит:
За Обособена позиция № 1 и Обособена позиция № 2:
Минимално ниво:
Участникът да е изпълнил строителни дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката на строежи от пътната техническа инфраструктура.
За „строителни дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката“ се приемат строителни дейности (изпълнени на един или няколко обекта), свързани с изграждане или реконструкция или основен ремонт на строежи от пътната техническа инфраструктура.
За „обем, идентичен или сходен с обема на поръчката” се приема:
За Обособена позиция № 1 – изпълнено/ни пътно/и трасе/та с обща дължина минимум 7 900 метра;
За Обособена позиция № 2 – изпълнено/ни пътно/и трасе/та с обща дължина минимум 7 000 метра.
2. Относно изискването за технически екип за изпълнение на поръчката:
За Обособена позиция № 1 и Обособена позиция № 2:
Минимално ниво:
а) Технически ръководител:
- да притежава степен на образование, отговарящо на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентно;
- да има опит като технически ръководител при изпълнение на поне един строеж от пътната техническа инфраструктура.
б) Координатор по безопасност и здраве:
- да притежава степен на образование не по-ниска от средно специално или еквивалент;
- да притежава валидно удостоверение за преминато обучение по здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно.
в) Специалист по контрол върху качеството:
- да притежава най-малко образователно-квалификационна степен „бакалавър” или еквивалент по строителна специалност;
- да притежава удостоверение или сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно.
г) Геодезист
- да притежава образователно-квалификационна степен „магистър“ по специалност „Геодезия“ или еквивалент;
- да има опит при изпълнение на поне един строеж от пътната техническа инфраструктура.
Забележка: При използването на експерти – чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно – квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности. Прилагат се разпоредбите на Директива 2005/26/ЕО, както и условията и реда за признаване на професионални квалификации, придобити в други държави членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в Република България. С Решение на Министерски съвет № 352 от 21.05.2015 г. е приет Първи национален план за действие по взаимна оценка на регулираните професии в държавите членки съгласно чл. 59 „Прозрачност“ от изменената Директива 2005/36/ЕО на Европейския парламент и на Съвета от 7 септември 2005 година относно признаването на професионалните квалификации.
Под „еквивалентна специалност” следва да се разбира, придобито образование или специалност приравнени към посочените. Приравнени са специалностите, при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на някоя от специалностите посочените по-горе. Под „еквивалентно образование” следва да се разбира специалност, получена в чуждестранно учебно заведение в еквивалентни на тези области специалности по смисъла на ПМС 125 от 24.06.2002 г. за утвърждаване Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления. Под „еквивалентно обучение“ следва да се разбира обучение, проведено от чуждестранен обучител на теми, еквивалентни на изискваните за съответните позиции.
ВАЖНО !!!!!!
При подаване на оферта за повече от една обособена позиция, участникът следва да предложи отделни технически екипи. Един експерт не може да съвместява повече от две позиции от изискуемия технически екип за изпълнение на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % от общата цена на договора за обществената поръчка без включен ДДС. Същата може да бъде представена в една от формите по чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Допълнителна информация се съдържа в раздел 7 от документацията на обществената поръчка.
2. Условията за извършване на плащанията за изпълнение на дейностите по Обособена позиция № 1 и по Обоособена позиция № 2 са подробно разписани в Проекта на договор за Обособена позиция № 1, представляващ Приложение № 3.1 към документацията за обществената поръчка и Проекта на договор за Обособена позиция № 2, представляващ Приложение № 3.2 към документацията за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/08/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Община Кубрат, гр. Кубрат, ул. „Княз Борис I“ № 1

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно разпоредбата на чл. 54, ал. 2 от ППЗОП. При представляване на участниците при отваряне на офертите от упълномощени представители, същите трябва да се легитимират с пълномощно.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от раздел II.1.1) ... и път RAZ3061 /II-23, Беловец – Кубрат/ - Горичево – Божурово /III-2102/ на територията на община Кубрат“ по две обособени позиции“
1. Възложителят отстранява от участие в процедурата участници, по отношение на които е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1 и чл.55 ал.1 от ЗОП.
2. Други специфични основания за отстраняване, които следва да не са налице за участниците са:
- осъждания за престъпления по чл. 194 – 208, чл. 213а – 217, чл. 219 – 252 и чл. 254а – 255а и чл. 256 - 260 НК (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП);
- нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
- нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
- наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 44 от ДР на ЗОП между кандидати/ участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП);
- наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКЛТДС), освен ако са налице изключенията по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС;
- обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
3. При участие на обединение, което не е самостоятелно ЮЛ, участникът следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната общ. поръчка: правата и задълженията на участниците в обединението; клауза за солидарна отговорност на лицата – участници в обединението, за задълженията по договора за обществена поръчка; видът и делът на дейностите, които ще изпълнява всеки от членовете на обединението. Документът следва да е подписан от лицата в обединението, като в него задължително се посочва представляващият обединението. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.
4. Възложителят не се възползва от възможността по чл. 10, ал. 2 от ЗОП и не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато определеният изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Ако преди сключване на договора за обществена поръчка определеният изпълнител - обединение по собствена воля и желание учреди и регистрира юридическо лице, съобразно изискванията на приложимата нормативна уредба, възложителят ще приеме новосъздадената правноорганизационна форма на изпълнителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. Изтичането на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/07/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва