Деловодна информация
00334
32-211132 20/07/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
20/07/2018 (дд/мм/гггг)
00334-2018-0025 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция Митници 000627597
ул. Г.С.Раковски № 47
София BG411 1202 България
Мариана Митева +359 0298594108
mariana.miteva@customs.bg +359 0298594060

Интернет адрес/и

http://customs.bg

http://customs.bg/bg/page/357


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://customs.bg/bg/page/358
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Агенция Митници 000627597
ул. Г.С.Раковски № 47
София BG411 1202 България
Красимира Василева +359 0298594411
krasimira.vasileva@customs.bg +359 0298594066

Интернет адрес/и

www.customs.bg

http://customs.bg/bg/page/357

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

митническа дейност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка, инсталация, интеграция и гаранционна поддръжка на единно решение за нуждите на Агенция „Митници“
30200000      
Доставки

Предметът на поръчката, включва изпълнението на следните дейности:
1. Доставка на:
o Блейд сървърна система с единна точка на управление:
? Блейд (blade) сървъри ТИП 1 - 22 бр.;
? Блейд (blade) сървъри ТИП 2 - 12 бр.;
? Шасита за инсталация на блейд сървъри – мин. 5 бр. ;
? Устройства за централизирано управление и предоставяне на мрежова свързаност на двата типа сървъри – 2 бр.
o Допълнителни интерфейсни карти за съществуващи комутатори – 2 бр.
o Дисков масив - 1 бр.;
o Платформа за управление и дистрибутирано съхранение на данни - 1 бр.
o Лентова библиотека — 1 бр.
o Сървърен шкаф – 2 бр.
o Сървъри ТИП 3 – 6 бр.
o Комутатори – 6 бр.
o SFP модули – 24 бр.
2. Първоначална инсталация на доставеното оборудване.
3. Конфигурация и интеграция на доставеното оборудване към съществуващата среда.
4. Обучение на служители от персонала на Възложителя за работа с доставеното оборудване.
5. Гаранционна поддръжка за срок от 36 месеца.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2960000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
51611100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, 1202, ул. „Г. С. Раковски“ № 47, Централно митническо управление, Агенция „Митници“.

Предметът на поръчката, включва изпълнението на следните дейности:
1. Доставка на:
o Блейд сървърна система с единна точка на управление:
? Блейд (blade) сървъри ТИП 1 - 22 бр.;
? Блейд (blade) сървъри ТИП 2 - 12 бр.;
? Шасита за инсталация на блейд сървъри – мин. 5 бр. ;
? Устройства за централизирано управление и предоставяне на мрежова свързаност на двата типа сървъри – 2 бр.
o Допълнителни интерфейсни карти за съществуващи комутатори – 2 бр.
o Дисков масив - 1 бр.;
o Платформа за управление и дистрибутирано съхранение на данни - 1 бр.
o Лентова библиотека — 1 бр.
o Сървърен шкаф – 2 бр.
o Сървъри ТИП 3 – 6 бр.
o Комутатори – 6 бр.
o SFP модули – 24 бр.
2. Първоначална инсталация на доставеното оборудване.
3. Конфигурация и интеграция на доставеното оборудване към съществуващата среда.
4. Обучение на служители от персонала на Възложителя за работа с доставеното оборудване.
5. Гаранционна поддръжка за срок от 36 месеца.
Срокът за изпълнение на поръчката е не повече от 42 месеца, считано от деня, следващ деня на сключване на договора.
Срокът за изпълнение на поръчката се формира като сбор от следните срокове:
1. Срок на изпълнение на дейностите по доставка на оборудването: до 90 дни от сключване на договора.
2. Срок на изпълнение на дейностите по първоначална инсталация на оборудването: до 30 дни, считано от дата на приемане на дейностите по доставка.
3. Срок на изпълнение на дейностите по конфигурация, интеграция и обучение: до 60 дни, считано от дата на приемане на дейностите по първоначална инсталация на оборудването.
4. Срок на изпълнение на дейностите по гаранционна поддръжка: 36 месеца, считано от дата на приемане на дейностите по първоначална инсталация на оборудването.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2960000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
42

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изискване към годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност на участниците, респективно участниците не попълват информация в ЕЕДОП, а изпълнителят не представя документи за годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изискване към икономическото и финансовото състояние на участниците, с оглед на което, участникът не трябва да посочва никаква информация в ЕЕДОП, Част IV „Критерии за подбор“, раздел „Б: Икономическо и финансово състояние“, респективно при условията на чл. 67, ал. 6 от ЗОП не трябва да представя нито един от документите, предвидени в чл. 62 от ЗОП.

няма
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет, идентични или сходни с тези на поръчката, най-много за последните три години от датата на подаване на офертата, съгласно чл. 63, ал. 1, т. 1, б. „б“ от ЗОП.
2. Участникът да прилага системи за управление на качеството, съгласно чл. 63, ал. 1, т. 10 от ЗОП.


1.Участн. сл. да е изпълнил най-малко една дейност с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, най-много за последните три години от датата на подаване на офертата.
Под „дейности с предмет, идентичен с тези на възлаганата обществена поръчка” следва да се разбира: Доставка на Блейд сървърна система с единна точка на управление: Блейд (blade) сървъри ТИП 1; Блейд (blade) сървъри ТИП 2; Шасита за инсталация на блейд сървъри ; Устройства за централизирано управление и предоставяне на мрежова свързаност на двата типа сървъри;Допълнителни интерфейсни карти за съществуващи комутатори; Дисков масив; Платформа за управление и дистрибутирано съхранение на данни; Лентова библиотека; Сървърен шкаф; Сървъри ТИП 3; Комутатори; SFP модули; Първоначална инсталация на доставеното оборудване; Конфигурация и интеграция на доставеното оборудване към съществуващата среда; Обучение на служители за работа с доставеното оборудване и гаранционна поддръжка.
Гореописаното изискване може да бъде изпълнено в рамките на една или повече дейности.
Под дейности с предмет, сходен с предмета на възлаганата общ. поръчка, сл. да се разбира: доставка, монтаж и/или инсталация и/или интеграция и гаранционна поддръжка на информационно-комуникационна инфраструктура, включваща дискови масиви и/или сървъри и/или активно мрежово оборудване.
Заб.: Възложителят не поставя изискване относно обема на изпълнените дейности.
„Изпълнена” е тази дейност, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от Възложителя период.
1.1. Изпълн. на дейностите, идентични или сходни с предмета на поръчката Уч. декларира в ЕЕДОП, част IV „Критерий за подбор“, раздел В: „Технически и професионални способности“, поле 1б), колона „Отговор“ като предоставя следната информация: в колона „Описание“ се описват дейностите, които са изпълнени от него, като предоставя информация относно: „Суми“ - посочва се размер на изпл. сума за изп. от участника дейност, „Дати“ - посочва се датата, на която изпълнението е приключило и прието от получателя, в колона „Получатели“ се посочва наименование на получателя на изпълнената дейност, независимо дали получателят е публичен или частен субект.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят, може да изиска от участника представянето на доказателства за изпълнените дейности – списък по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП.
При усл. на чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключването на договора Уч., определен за изпълнител представя акт. документи – списък по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП на доставките, които са идентични или сходни с предмета на общ. поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с док. за извършената доставка.
В сл., в които уч. е участвал в обединение или като подизпълнител се описва само тази част от дейностите, които участникът сам е изпълнил и за които може да представи съответните доказателства за това.
2. Участникът да прилага система за управление на качеството EN ISO 9001:200х или еквивалент, в съответствие с чл. 64, ал. 3 от ЗОП, с обхвата на обществената поръчка или за конкретната дейност от предмет на поръчката, която ще извършва.
2.1. За доказване съответствието с изискването на т. 2., Участникът декларира в ЕЕДОП, част IV „Критерии за подбор“, Буква Г: сертификати, изготвени от независими органи и доказващи, че икономическият оператор отговаря на стандартите за осигуряване на качеството, както и описание на обхвата, за който е участникът е сертифициран.
При условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП участникът, респективно изпълнителят представя документ/сертификат по чл. 64, ал. 4 от ЗОП, който удостоверява съответствието на участника със система за управление на качеството EN ISO 9001:200х или еквивалент.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Офертите на участниците трябва да бъдат изготвени при спазване на задълженията, свързани с данъци и осигуровки (ДО), опазване на околната среда (ООС), закрила на заетостта и условията на труд (ЗЗУТ), които са в сила в страната и са приложими към предоставяните услуги.
Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с ДО, ООС, ЗЗУТ, които са в сила в Република България и са относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:
Относно задълженията, свързани с ДО:
НАП:
Информационен телефон на НАП – 0700 18 700;
интернет адрес: http://www.nap.bg“ www.nap.bg
Относно задълженията, свързани с ООС:
МОСВ:
Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;
1000 София, ул. „У. Гладстон“ № 67; Телефон: 02/ 940 6331;
Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/
Относно задълженията, свързани със ЗЗУТ:
МТСП:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица № 2
Телефон: 8119 443.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

24/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/08/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София, ул. Г.С.Раковски № 47, Централно митническо управление, зала 10 етаж

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което имат право да присъстват Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 10, ал. 2 от ЗОП, няма изискване обединението участник в процедурата да има определена форма, за да участва при възлагането на поръчката, както и не поставя условие за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител Участник е обединение от физически и/или юридически лица.
2. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, , по чл. 101, ал. 11 от ЗОП, по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛ, както и тези по чл. 69 от ЗПКОНПИ.
3. В съответствие с разпоредбата на чл. 47, ал. 6 от ППЗОП и в случаите по чл. 104, ал. 2 от ЗОП възложителят допуска ценовите предложения да не се представят в запечатан непрозрачен плик.
4. Предвид обстоятелството, че всички предложения от офертите на участниците се представят чрез числова стойност, която се оповестява в момента на отваряне на офертите, на основание чл. 104, ал. 2 от ЗОП Възложителят обявява, че оценката на техническите и ценовите предложения на участниците ще се извърши преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор.
5. За обезпечаване изпълнението на договора за възлагането на обществената поръчка, определеният за Изпълнител представя гаранция за изпълнение в размер на 5 % от цената на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се представя под формата на парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Гаранция за изпълнение на договора изпълнителят е длъжен да представи и в случай на изменение, с което се извършват допълнителни дейности по договора.В случай, че Изпълнителят предостави гаранция под формата на банкова гаранция или застраховка, то същите се предоставят в два отделни документа, съответно за 3 % от стойността на договора, с който се обезпечава своевременната доставка, инсталация и интеграция и за 2 % от стойността на договора, с който се обезпечава гаранционната поддръжка на оборудването.
6. Възложителят ще заплаща на Изпълнителя цената по един от следните начини:
1. в срок до 30 дни след представяне на двустранно подписан приемо-предавателен протокол за доставката, инсталацията и интеграцията на доставеното решение, придружен от оригинал на фактура, издадена от Изпълнителя за стойността на дължимото плащане и съдържаща всички реквизити по Закона за счетоводството;
2. авансово в срок до 2 раб. дни след представяне от Изпълнителя, съгласувано с Възложителя, обезпечение за 100 % от стойността на авансовото плащане.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалбата срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/07/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва