Деловодна информация
00369Община Луковит
01-2312 17/07/2018 (дд/мм/гггг)
не
00369-2018-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Луковит 000291602
ул. Възраждане № 73
Луковит BG315 5770 България
гл. експерт ППОП А.Цветанова +359 69752464
lukovit@lukovit.bg +359 69752014

Интернет адрес/и

www.op.lukovit.bg

https://op.lukovit.bg/vsichki-obshtestveni-porachki/208-%20


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://op.lukovit.bg/vsichki-obshtestveni-porachki/208-%20
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Реконструкция и рехабилитация на общински пътища на територията на община Луковит”: 000098
45233200      
Строителство

„Реконструкция и рехабилитация на общински пътища на територията на община Луковит”: Подобект 1: Общински път LOV 1253 „Дъбен -Тодоричене, Ш-307 - участък Лот П-от км. 10+500 до км. 15+000 - 4.5 км“ Обектът е Втора група, Трета категория, чл. 137, ал.1, т. 3, б. “а“ от ЗУТ; Реконструкция и рехабилитация на общински път LOV 1253 „Дъбен -Тодоричене, Ш-307 - участък Лот П-от км. 10+500 до км. 15+000 - 4.5 км“. Реконструкция и рехабилитация на тротоари по общински път LOV 1253 „Дъбен -Тодоричене, Ш-307 - участък Лот П-от км. 10+500 до км. 15+000 - 4.5 км“. Изграждане на трасе на кабелна мрежа по път LOV 1253 „Дъбен -Тодоричене, Ш-307 - участък Лот П-от км. 10+500 до км. 15+000 - 4.5 км“. Проектът е разработен с технически елементи съответстващи на проектна скорост 60 км/час в отделните хомогенни участъци от пътя, съгласно изискванията на Норми за проектиране на пътища /НПП/, при условието за максимално придържане към съществуващия път. Подобект 2: „Общински път LOV 1090 “ІІІ-305, Ъглен-То
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4994299      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

Община Луковит, с.Дъбен- Тодоричене, с. Ъглен- Торос.

„Реконструкция и рехабилитация на общински пътища на територията на община Луковит”: Подобект 1: Общински път LOV 1253 „Дъбен -Тодоричене, Ш-307 - участък Лот П-от км. 10+500 до км. 15+000 - 4.5 км“, Реконструкция и рехабилитация на общински път LOV 1253, Реконструкция и рехабилитация на тротоари по общински път LOV 1253 и 5. Изграждане на трасе на кабелна мрежа по път LOV 1253. Подобект 2: „Общински път LOV 1090 “ІІІ-305, Ъглен-Торос / Торос-Дъбен/ LOV 1253“ (стар № 10347) – от км 0+000 до км 6+700 - 6,7 км“, Реконструкция и рехабилитация на общински път LOV 1090, Реконструкция и рехабилитация на тротоари по общински път LOV 1090 и Изграждане на трасе на кабелна мрежа по път LOV 1090.
Критериите по-долу
 
ДА „Качество на техническото предложение“    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
4994299      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Непредвидени разходи са в размер до 237 823,81 лв. от стойността на СМР и подлежат на доказване.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
договор за финансово подпомагане № 11/07/2/0/00639/ 21.03.2018 година, сключен между ДФЗ – Разплащателна агенция и Община Луковит по Програмата за развитие на селските райони 2014-2020 г., съфинансира

Участниците в процедурата следва да се съобразят с Решението на кмета на Община Луковит за определяне на референтни стойности за изграждането и полагането на подземни мрежи за широколентов интернет по дължината на общинските пътища, Част Оптични комуникации.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да има регистрация (вписване) в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Р. България, за изпълнение на строежи от: ІІ - ра (втора) група - трета категория по смисъла на чл. 5, ал. 6, т. 2.3.1 от Правилника за реда за вписване и водене на централния професионаленрегистър на строителя (ПРВВЦПРС), във връзка с чл. 137, ал. 1, т.3 буква "а" от ЗУТ, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. Вписването в съответен аналогичен регистър на държава-членка на ЕС, или на друга държава-страна по споразумението за Европейското икономическо пространство има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено. Доказване: При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в е- ЕЕДОП (Образец № 2), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел А – Годност, т.1); На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в е- ЕЕДОП, а именно: Копие от удостоверения или талони за регистрация или други еквивалентни документи, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.60, ал.1 от ЗОП – Копие от удостоверения или талони за регистрация или други еквивалентни документи. Преди сключване на договор за обществена поръчка и в съответствие с чл. 112, ал. 1, т.4 от ЗОП, чуждестранното лице следва да извърши съответната регистрация или да представи документ за вписване в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. В съответствие с чл. 54, ал.1, т. 1 -7 от ЗОП и чл. 55, ал.1 от ЗОП Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка всеки участник, за когото е налице някое от цитираните обстоятелства. Участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3, т. 8 във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮДРСЛТДС), освен когато не са налице условията по чл. 4 от закона.В ЕЕДОП на участниците декларират наличието или липсата на горепосочените обстоятелства в раздел ІІІ, б.Г „Специфични национални основания за изключване, които са посочени в съответното обявление или в документацията за обществената поръчка“. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участникът – обединение, което не е юридическо лице, следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението. В случай че определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред Възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено. Съгласно чл. 59, ал. 6 от ЗОП, при участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказват от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Участниците посочва
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

При подаване на офертата участниците декларират съответствието си в с посочения критерий за подбор в е- ЕЕДОП (Образец № 2), попълнен в съответната част, а именно: Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т. 1 а) от е- ЕЕДОП, сьгласно описаното в тях. При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП участникът, а при сключване на договор – избраният изпълнител следва да представи един или няколко от следните документи - Удостоверения от банки; - Годишни финансови отчети или техни съставни части; - Справка за общия оборот за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Доказване: При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в е- ЕЕДОП (Образец № 2), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Б: икономическо и финансово състояние, т.5); Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в е- ЕЕДОП, а именно: Доказателства за наличие на застраховка "Професионална отговорност", когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.62, ал.1, т. 2 от ЗОП – Доказателства за наличие на застраховка "Професионална отговорност". Когато по основателна причина кандидат или участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние със съответен документ, удостоверяващ посоченото обстоятелство.

А). Участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот, за последните три приключили финансови години (2015, 2016 и 2017 г.), в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер минимум 5 000 000,00 ( пет милиона лева). Б). Участникът трябва да притежава застраховка "Професионална отговорност" с покритие съгласно чл.5, ал.2, т.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Ако участникът е обединение, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява строително-монтажни работи, съобразно вида и обема на изпълняваната от него работа.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

- Списък на строителството, еднакво или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, и o Посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, и/или o Прилагане на удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания (удостоверенията трябва да съдържат дата и подпис на издателя и данни за контакт), и/или o Прилагане на копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности, както и дали е изпълнено в съответствие с норматилните изисквания. Доказване: При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в е- ЕЕДОП (Образец № 2), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, т.1б); Пояснения: В Списъка с изпълнени договори следва да бъдат посочени и вписани само най-важните строителни обекти, сходни с предмета на поръчката, които покриват минималните изисквания на Възложителя и за всеки, посочен в списъка договор, трябва да има приложени доказателства, удостоверяващи верността на отразените в списъка данни. !!! В случай, че съответен договор, на който се позовава Участникът, е изпълняван от него като член в Обединение и Удостоверението е издадено на Обединението - изпълнител по договора, следва да се представи копие от споразумение между членовете на обединението, от което категорично да е видно: (1) кои са конкретните дейности, изпълнявани от съответния участник/член на обединение/подизпълнител в настоящата процедура и (2) тяхната стойност. Участникът доказва съответствието си с критериите за подбор със Списък на лица които ще бъдат ангажирани с изпълнението на обществената поръчка, в който се посочва професионалната компетентност на лицата, посочен в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т.2 от е- ЕЕДОП. Уточнение: При използването на експерти - чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно - квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности. Прилагат се разпоредбите на Директива 2005/26/ЕО, както и условията и реда за признаване на професионални квалификации, придобити в други държави членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в Република България, приети с Решение на Министерски съвет № 352 от 21.05.2015 г. Прилага се също ио чл. 59 Проэрачност" от изменената Директива 2005/36/ЕО на Европейския парламент и на Съвета от 7 септември 2005 година относно признаването на професионалните квалификации.
Документите, с които ще се доказва: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на е-ЕЕДОП, като представи списък на експертите, които ще изпълняват обществената поръчка с посочени: ./ Специалист/експерт (трите имена и позиция (дльжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка)./ Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение)
./ Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател) ./ Професионален опит (месторабота, период, дльжност, основни функции, участие в проекти сходни с предмета на поръчката) При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП участникът, а при сключване на договор, п Т.VІ,3).


3.1. Участникът да е изпълнил строителни дейности, с предмет и обем идентичен или сходен с тези на поръчката за последните пет години считано от датата на подаване на офертната с минимум една строителна дейност. ! !! Под идентични или сходни с предмета и обема на поръчката следва да се разбират дейности по строително-монтажни работи в областта на изграждане/ново строителство и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или ремонт на улици и/или пътища и съорьженията към тях в минимален обем от 43 100 (четиридесет и три хиляди и сто) квадратни метра. Изискването за обем може да бъде доказано и с изпълнението на повече от една поръчка. 3.2. Участникът трябва да предложи инженерно-технически състав, притежаващ необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, включващ като минимум:
3.2.1. Ръководител обект, който да отговаря на следните минимални изисквания: а) има призната образователно - квалификационна степен "бакалавър" или .магистър", с придобита специалност .Пътно/Гранспортно строителство", или еквивалентна (вкл. и за чуждестранни експерти и/или експерти, с придобита в чужбина специалност); б) притежава минимум 5 (пет) години професионален опит по признатата му специалност; в) има опит като ръководител на обект или ръководител на екип на минимум 1 (един) строителен обект за изграждане/ново строителство и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или ремонт на улици и пътища и съоръженията към тях. 3.2.2. Технически ръководител, който да отговаря на следните минимални изисквания: а) има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ, или еквивалентна (вкл. и за чуждестранни експерти и/или експерти, с придобита в чужбина специалност); б) придобил е минимум 3 (три) години професионален опит по признатата му специалност; в) има опит като технически ръководител на поне 1 (един) строителен обект за изграждане/ново строителство и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или ремонт на улици и пътища и съоръженията към тях. 3.2.3. Отговорник/специалист по контрола на качеството, който да отговаря на следните минимални изисквания: а) има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ, или еквивалентна (вкл. и за чуждестранни експерти и/или експерти, с придобита в чужбина специалност); б) има минимум 1(една) година опит в осъществяването на контрол на качеството при изпълнение на строително-монтажни работи; в) притежава валиден към датата на подаване на офертата документ (Удостоверение/Сертификат) за преминат курс за осъществяване контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания по ЗУТ. 3.2.4. Координатор/дльжностно лице по безопасност и здраве, който да отговаря на следните минимални изисквания: а) има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал.2 от ЗУТ, или еквивалентна (вкл. и за чуждестранни експерти и/или експерти, с придобита в чужбина специалност); б) има минимум 1 (една) година опит в областта на безопасността и здравето при работа в строителството. в) притежава валиден към датата на подаване на офертата документ (Удостоверение/Сертификат) за преминат курс на обучение за Координатор по безопасност и здраве в строителството (по реда на Наредба №2/22.03.2004 г.) и/или за длъжностно лице по безопасности здраве при работа (по реда на Наредба № РД-07-2/16.12.2009 г.). 3.2.5. Най-малко 1 /един/ експерт с професионална квалификация „Геодезия“ (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност) и минимален опит по специалността 3 години. Под "еквивалентно образование" или „еквиеалентно специалност" следва да се разбира придобито образование иили специалност продължение: VІ,3).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Оферираната от участника обща цена за изпълнението на поръчката трябва да включва всички работи, дейности, услуги и др., нужни за качественото изпълнение на предмета на обществената поръчка, в това число непредвидени разходи, в размер до 237 823,81 лв. от стойността на СМР, подлежащи на доказване. В ценовото си предложение участникът посочва стойности на елементите на ценообразуване, по които ще се остойностяват възникналите непредвидени разходи. Участниците задължително съобразяват предложенията си с посочените пределни стойности. 1. Авансово плащане до 30% от стойността на договора, в срок от 30 календарни дни. 2. Междинни плащания до 50 % от стойността на договора и Окончателно плащане в от 30 дни. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора без включен ДДС.Парична стройност внесена по сметка на Община Луковит: • IBAN – BG40 UBBS 800 233
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/08/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/08/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Луковит, ул. Възраждане № 73, ет.3

Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

специалност приравнени към посочените. Приравнени са специалностите, при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на някоя от специалностите, посочени по-горе. ! ! ! Едно физическоs лице може да изпълнява функциите само на един експерт! 3.3 Инструменти, съоръжения и техническо оборудване, с които разполага участникът за изпълнение предмета на поръчката. * Участниците следва да разполагат със следните инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката: ? Комбиниран багер – 1 бр.; ? Самосвали – 2 бр.;
? Земекопна техника – 1 брой, ? Валяк бандажен 2-3 тона с вибрации – 1 бр.; ? Вибрационен валяк за земниработи – 1 брой; ? Валяк пневматичен – 1брой; ? Асфалтополагаща машина – 1 бр.; ? Водоноска с оросяващо устройство – 1 брой; ? Машина за студено фрезоване – 1 брой; Участникът доказва съответствието си с критериите за подбор със Списък на инструменти, съоръжения или техническо оборудване което ще бъде на негово разположение за изпълнение на обществената поръчка, посочени в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, т.9 от е-ЕЕДОП, като предоставя информация за собственно или наето техническо оборудване, както следва: регистрация на МПС, договори за покупко-продажба / лизинг / наем / декларации от трети лица за предоставяне на техниката. 3.4. Участникът да разполага със собствена и/или наета акредитирана лаборатория за контрол на качеството, или да има сключен предварителен договор за обслужване с акредитирана лаборатория за контрол на качеството на вложените материали за целия срок на изпълнение на договора. За удостоверяване на това обстоятелство, участникът попълва раздел. В) технически и професионални способности, т.3) от ЕЕДОП. 3.5. Участникът трябва да има внедрена и сертифицирана Система за управление на качеството (СУК) по стандарт ISO 9001: 2015 или еквивалент, с предметен обхват в областта на строителството. 3.6. Участникът трябва да има внедрена и сертифицирана Система за управление на околната среда (СУОС) по стандарт ISO 14001:2004/2015 или еквивалент, с предметен обхват в областта на строителството. Доказване: Участникът попълва от раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП . - В случай, че валидността на един или и на двата сертификата изтича в срока на валидност на офертата, участникът следва да представи Декларация (в свободен текст), че ще продължи валидността на съответния сертификат за срока на валидност на офертата и за целия период на изпълнение на договора. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.64, ал.1, т. 10 от ЗОП - сертификати, издадени от акредитирани лица, за контрол на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти - ISO 9001:2015 и/или еквивалентно – за управление на качеството; сертификати, издадени от акредитирани лица, за екологично управление - ISO 14001: 2004/2005 и/или еквивалентно - за управление на околната среда; Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато кандидат или участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация съгл. чл.197, ал.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Луковит
ул. Възраждане № 73
Луковит 5770 България
lukovit@lukovit.bg +359 69752464
www.op.lukovit.bg +359 69752014

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/07/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва