Деловодна информация
00212
92-00-1966 08/06/2018 (дд/мм/гггг)
не
00212-2018-0017 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА ПЕТРИЧ 000024916
ул.Цар Борис III№ 24
Петрич BG413 2850 България
инж.Костадин Стойков +359 74569112
oa_petrich@mbox.contact.bg +359 74562090

Интернет адрес/и

www.petrich.bg

http://info-m.eu/petrichnew/?p=5762


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://info-m.eu/petrichnew/?p=5762
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Основен ремонт на Югозападна болница филиал гр. Петрич – Първи етап
45000000      
Строителство

Демонтаж на съществуваща дограма по фасади – 669,46 кв.м., Демонтаж на интериорни врати – 763,02 м2, Доставка и монтаж на PVC петкамерна дограма с двоен стъклопакет, с коефициент на топлопреминаване U<1,40 W/m2K – 559,93 м2, Доставка и монтаж на алуминиева дограма с двоен стъклопакет, с коефициент на топлопреминаване U<1,70 W/m2K – 63,78 м2, Доставка и монтаж на Алуминиева дограма с коефициент на топлопреминаване U<1,70 W/m2K за входните противопожарни врати с антипаник брави – 64,35 м2, Доставка и монтаж на PVC дограма с коефициент на топлопреминаване U<1,40 W/m2K – 143,91 м2, Доставка и монтаж на Алуминиева дограма с коефициент на топлопреминаване U<1,70 W/m2K – 181,26 м2., Доставка и монтаж на алуминиеви интериорни врати – 478,10 м2, Вътрешнообръщане около дограмата, ширина до 15см включително шпакловка и ръбохранител – 2032,40 м, Подмяна на вертикалните щрангове и подвързващата арматура към тях за Блок В – Г 1 – 1150 м, Изграждане на нова абонатна станция в сутерена на блок Г 1
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
464000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Гр. Петрич, пощенски код 2850, ул. „Рокфелер“ № 54 – 56, имот 56126.603.1555 по КККР на гр. Петрич

В предмета на поръчката са включени следните демонтажни и строително - монтажни работи: Демонтаж на съществуваща дограма по фасади – 669,46 кв.м., Демонтаж на интериорни врати – 763,02 м2, Доставка и монтаж на PVC петкамерна дограма с двоен стъклопакет, с коефициент на топлопреминаване U<1,40 W/m2K – 559,93 м2, Доставка и монтаж на алуминиева дограма с двоен стъклопакет, с коефициент на топлопреминаване U<1,70 W/m2K – 63,78 м2, Доставка и монтаж на Алуминиева дограма с коефициент на топлопреминаване U<1,70 W/m2K за входните противопожарни врати с антипаник брави – 64,35 м2, Доставка и монтаж на PVC дограма с коефициент на топлопреминаване U<1,40 W/m2K – 143,91 м2, Доставка и монтаж на Алуминиева дограма с коефициент на топлопреминаване U<1,70 W/m2K – 181,26 м2., Доставка и монтаж на алуминиеви интериорни врати – 478,10 м2, Вътрешнообръщане около дограмата, ширина до 15см включително шпакловка и ръбохранител – 2032,40 м, Подмяна на вертикалните щрангове и подвързващата арматура към тях за Блок В – Г 1 – 1150 м, Изграждане на нова абонатна станция в сутерена на блок Г 1.
В изпълнение на Договора за строителство се предвижда Изпълнителят по Договора да извърши следните дейности:
- Изработване на План за безопасност и здраве;
- Законосъобразно, качествено и срочно започване, изпълнение и завършване на строителството, включително доставка на строителни продукти, механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството в съответствие с техническите спецификации и инвестиционните проекти, съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове по прилагането му, всички други действащи нормативни документи и Договора за изпълнението на обществената поръчка;
- Получаване на всички необходими становища и разрешения, необходими за извършване на неговата работа, съгласно българското законодателство;
- Своевременно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството в съответствие с изискванията на чл. 163, ал. 2, т. 3 от ЗУТ;
- Съхраняване и предоставяне при поискване от останалите участници в строителството или от контролен орган на строителните книжа, заповедната книга на строежа по чл. 170, ал. 3 от ЗУТ, актовете и протоколите, съставени по време на строителството, и друга техническа документация по изпълнението на строежа;
- Изготвяне на екзекутивна документация съгласно чл. 175 от Закона за устройство на територията;
- Изпитвания при завършване на строителните и монтажните работи, където е необходимо;
- Отстраняване на всички констатирани дефекти в рамките на гаранционния срок;
- Гаранционно обслужване до изтичане на гаранционния срок;
- Изпълнение на административните изисквания съгласно приложимата нормативна уредба.
Критериите по-долу
 
ДА „Предложение за изпълнение на поръчката” (ПП)    65
Цена
35
II.2.6) Прогнозна стойност
464000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

В съответствие с чл. 60 ал. 1 от ЗОП Възложителят изисква участникът да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България (КСБ), съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС) и Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, за изпълнение на строежи от „Първа група: „Строежи от високото строителство (жилищно, общественообслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения” - строежи от „Четвърта категория”, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата, в която са установен.
Забележка: Участниците следва да имат предвид, че съгласно чл.25а, ал.1 от Закона за камарата на строителите в случаите на временно или еднократно предоставяне на строителни услуги лицата, които имат право да извършват такава дейност по законодателството на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, уведомяват комисията по чл. 26 от закона за пълното и точно наименование на строежа съгласно издаденото разрешение за строеж на основание чл. 148 от Закона за устройство на територията или пълното и точно наименование на строителните и монтажните работи по сключения с главния изпълнител договор, и следва да се снабдят с удостоверение за извършване на еднократна или временна строителна услуга за конкретен строеж на територията на Република България, което покрива необходимия обхват на вписване в Централния професионален регистър на строителите за изпълнение на този строеж.
При подаване на офертата, съответствието с изискването за годност (правоспособност) се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица, които ще изпълняват строителни дейности. Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП, като се попълва се част IV раздел А от ЕЕДОП.
За доказване на това изискване преди сключването на договора участникът, определен за изпълнител представя заверено копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от първа група, четвърта категория или удостоверение, издадено по реда на чл.25а от Закона за камарата на строителите.
В случай, че участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, удостоверението за регистрация в ЦПРС/документът по чл.25а от Закона за камарата на строителите, се изисква от членове на обединението, който ще изпълняват строителни дейности.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж, предмет на обществената поръчка, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т. „Застрахователна полица за риск „професионална отговорност“ (т. 5).
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител, следва да представи валидна застраховка по чл.171 от ЗУТ или еквивалентни документи за чуждестранните участници.


Участникът следва да притежава Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж, предмет на обществената поръчка, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил през последните 5 години от датата на подаване на офертата, строителство с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата общ. поръчка.
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, т. „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид“ (т.1а).
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител, следва да представи: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с Удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът трябва да разполага с ръководен състав, персонал и техн. лица със следните квалификация и професионален опит:
2.1 Технически ръководител
2.2. Отговорник Контрол по качеството
2.3. Отговорник по безопасност и здраве в строителството
По отношение на персонала от експерти или ръководния състав не се допуска едно и също лице да съвместява повече от една позиция, т.е. участникът следва да предложи за различни експерти със съответната професионална компетентност.
2.4. Работници с проф.опит в област „Производство на дограма“ или еквивалентна минимум 3 години – 6 човека.
2.5. Работници с проф.опит в област „Монтаж на дограма“ или еквивалентна минимум 3 години – 6 човека.
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, т. „За поръчки за строителство: Технически лица или органи, които ще извършат строителството“ (т. 2).
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител, следва да представи: Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
Предложените от участника ръководен състав, персонал и технически лица трябва да отговарят на подробно описаните изисквания.
Всяка промяна в персонала, който ще изпълнява поръчката, или в ръководния състав, който ще отговаря за изпълнението се извършва при спазване на разпоредбите на договора за изпълнение на обществената поръчка.
3. Участникът трябва да разполага с производствена/и база/и с техническо оборудване с капацитет за производство на алуминиева и PVC дограма и стъклопакети
При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, т. „Инструменти, съоръжения или техническо оборудване“ (т. 9),
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител, следва да представи: Декларация за инструментите, съоръженията и техн. оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката, в която са посочени местонахождение и капацитет за месечно производство
4. Участникът следва да прилага система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или екв.,с предм.обхват в областта на производството и монтажа на дограма или екв.
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Г – Стандарти за осигуряване на качеството;
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи: заверено копие или оригинал на сертификат за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015/БДС EN ISO


1. Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил през последните 5 години от датата на подаване на офертата, строителство, с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка.
Под строителство с обем, идентичен или сходен, с тези на поръчката се разбира:
А). Изпълнено строителство на нов строеж или преустройство/реконструкция/осн.ремонт на съществуващ строеж, включващо като минимум монтаж на 600м2 PVC дограма със стъклопакет и монтаж на 400м2 алуминиева дограма. Забележка: Изискването се отнася за един изпълнен от участника строеж!
ИЛИ Б). Изпълнено строителство на нов строеж или преустройство / реконструкция / основен ремонт на съществуващ строеж, включващо като минимум монтаж на 600,00 м2 PVC дограма със стъклопакет. Забележка: Изискването се отнася за един изпълнен от участника строеж! И
Изпълнено строителство на нов строеж или преустройство / реконструкция / основен ремонт на съществуващ строеж, включващо като минимум монтаж на 400,00 м2 алуминиева дограма. Забележка: Изискването се отнася за един изпълнен от участника строеж!
2. Участникът трябва да разполага с ръководен състав, персонал и технически лица със следните квалификация и професионален опит:
2.1 Технически ръководител, който има квалификация „строителен инженер”, „архитект“ или „строителен техник” и отговаря на изискванията за образователен ценз, съгласно чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна, с професионален опит като технически ръководител минимум 3 години.
2.2. Отговорник Контрол по качеството, който има квалификация „строителен инженер”, „архитект“ или „строителен техник” и притежава Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, с професионален опит като Отговорник Контрол по качеството или еквивалент минимум 2 години.
2.3. Отговорник по безопасност и здраве в строителството, който притежава удостоверение за Експерт за безопасност и здраве съгласно Наредба № РД-07- 2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентен документ, с професионален опит като Отговорник по безопасност и здраве в строителството или еквивалент минимум 2 години.
2.4. Работници с професионален опит в област „Производство на дограма“ или еквивалентна минимум 3 години – 6 човека.
2.5. Работници с професионален опит в област „Монтаж на дограма“ или еквивалентна минимум 3 години – 6 човека.
3. Участникът трябва да разполага с производствена/и база/и с техническо оборудване с капацитет за производство на:
3.1. минимум 700 м2 РVC дограма месечно;
3.2. минимум 700 м2 алуминиева дограма месечно;
3.3. минимум 700 м2 стъклопакети месечно.
4. Участникът следва да прилага система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или екв., с предметен обхват в областта на производството и монтажа на дограма или еквивалентна.
Сертификатът трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискванията.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Избраният изпълнител, преди сключване на договора за възлагане на обществената поръчка, следва да представи гаранция за изпълнение в размер на 5 % (пет на сто) от стойността на договора. Гаранцията може да се предостави в една от следните форми: Парична сума; Банкова гаранция; Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Участникът, избран за изпълнител, сам избира формата на гаранция за изпълнение. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката. Когато гаранцията е под формата на парична сума или банкова гаранция, последната може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант. Условията и сроковете за представяне, както и за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/07/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/07/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр.Петрич, ул.Цар Борис III№ 24, Общинска администрация-Петрич

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за когото е налице и някое от следните обстоятелства, посочени в обявлението, възникнали преди или по време на процедурата:
а) обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен;
б) лишен е от правото да упражнява професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието, когато съответната професия или дейност е необходима за изпълнението на обществената поръчка;
в) сключил е споразумение с други лица с цел нарушаване на конкуренцията, когато нарушението е установено с акт на компетентен орган;
г) опитал е да:
аа) повлияе на вземането на решение от страна на Възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или
бб) получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка.
2. Основанията по т. 1, б. г) се отнасят за лицата, които представляват участника, за лицата, които са членове на управителни и надзорни органи на участника и за други лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи.
3. Отстранява се и участник в процедурата - обединение от физически и/или юридически лица, когато за член на обединението е налице някое от посочените по т. 2.2.1 основания за отстраняване.
4. Основанията за отстраняване по т.1, б. б) –г) се прилагат до изтичане на три години от датата на настъпване на обстоятелствата, освен ако в акта, с който е установено обстоятелството, е посочен друг срок. Информация относно липсата или наличието на обстоятелства по т. 2.2.1 се попълва в Част ІІІ, Раздел В от ЕЕДОП.
5. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата:
5.1. Участници, които са свързани лица.
5.2. Участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3, т. 8 във вр. с чл.5, ал.1, т.3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮДРСЛТДС), освен когато не са налице условията по чл. 4 от закона.
5.3. Участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 69, ал. 1 и ал. 2 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
5.4. Участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в тази документация.
5.5. Участник, който е представил оферта, която не отговаря на:
а) предварително обявените условия на поръчката;
б) правила и изисквания, свързани със социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 от ЗОП.
5.6. Участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал.1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3–5 ЗОП.
5.7. Участник, който след покана от Възложителя и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си.
5.8. Участник, който е предложил цена за изпълнение на поръчката, по-висока от определената от Възложителя в настоящата документация за участие прогнозна стойност.
Информация относно липсата или наличието на обстоятелства по т. 5.1, 5.2 и 5.3 се попълва в Част ІІІ, Раздел Г от ЕЕДОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/06/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва