Деловодна информация
00285ЮЗУ "Неофит Рилски"
ОП-09-00-10 11/05/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
11/05/2018 (дд/мм/гггг)
00285-2018-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Югозападен университет Неофит Рилски 000017149
ул. Иван Михайлов, 66
Благоевград BG413 2700 България
Илинка Терзийска +359 884941390
op@swu.bg +359 73885516

Интернет адрес/и

www.swu.bg

https://op.swu.bg/proc/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://op.swu.bg/proc/8-procedure-articles/37-00285-2018-0007
друг адрес: (моля, посочете друг адрес)
Югозападен университет Неофит Рилски 000017149
ул. Иван Михайлов, 66
Благоевград BG413 2700 България
Камелия Илиева +359 73885501
op@swu.bg +359 73885516

Интернет адрес/и

www.swu.bg

https://op.swu.bg/proc/

до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Югозападен университет Неофит Рилски 000017149
ул. Иван Михайлов, 66
Благоевград BG413 2700 България
Красимира Златкова +359 73885505
op@swu.bg +359 73885516

Интернет адрес/и

www.swu.bg

http://op.swu.bg/proc/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на изпълнител за извършване на специализирани дейности по проект BatsConserve, финансиран по програма за трансгранично сътрудничество INTERREG V-A „Гърция-България 2014-2020”
73110000      
Услуги

Услугите, предмет на настоящата обществена поръчка, включват: Дейност 1: Анализ и систематизиране на наличните данни за прилепната фауна в проектната територия; Дейност 2: Надграждане на наличната информация за прилепната фауна в проектната територия; Дейност 3: Идентифициране на потенциални заплахи и фактори, въздействащи върху популациите на прилепите в проектната територия; Дейност 4: Картиране на местообитанията на видовете прилепи и тяхното разпространение в рамките на проектната територия. Създаване на база данни; Дейност 5: Създаване на геопортал; Дейност 6: Оценка на видовото разнообразие, активност, прилепни хабитати и потенциални заплахи; Дейност 7: Оценка на природозащитното състояние; Дейност 8: Разработване на ръководства за опазване на прилепите; Дейност 9: Поставяне на къщички за прилепи; Дейност 10: Разработване на публикация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
487320.16      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
73110000      
71620000      
90711300      
71351700      
71354000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

Териториалният обхват на обществената поръчка включва трансграничните територии по поречието на река Места от двете страни на границата и пещери от района Източни Родопи, с обща площ от 35000 ha.

Услугите от предмета на обществената поръчка, са: Дейност 1: Анализ и систематизиране на наличните данни за прилепната фауна в проектната територия с прогнозна стойност 40 745,83 лв. без ДДС; Дейност 2: Надграждане на наличната информация за прилепната фауна в проектната територия с прогнозна стойност 146 685 лв. без ДДС; Дейност 3: Идентифициране на потенциални заплахи и фактори, въздействащи върху популациите на прилепите в проектната територия с прогнозна стойност 40 745,83 лв. без ДДС; Дейност 4: Картиране на местообитанията на видовете прилепи и тяхното разпространение в рамките на проектната територия. Създаване на база данни с прогнозна стойност 65 193,33 лв. без ДДС; Дейност 5: Създаване на геопортал с прогнозна стойност 16 298,33 лв. без ДДС; Дейност 6: Оценка на видовото разнообразие, активност, прилепни хабитати и потенциални заплахи с прогнозна стойност 65 193,33 лв. без ДДС; Дейност 7: Оценка на природозащитното състояние с прогнозна стойност 32 596,67 лв. без ДДС; Дейност 8: Разработване на ръководства за опазване на прилепите с прогнозна стойност 48 895 лв. без ДДС; Дейност 9: Поставяне на къщички за прилепи с прогнозна стойност 22 817,67 лв. без ДДС; Дейност 10: Разработване на публикация с прогнозна стойност 8 149,17 лв. без ДДС.
Критериите по-долу
 
ДА „Качество на организацията на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката”    65%
Цена
35%
II.2.6) Прогнозна стойност
487320.16      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/08/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Обществената поръчка е за изпълнение на проект BatsConserve, финансиран по програма за трансгранично сътрудничество INTERREG V-A „Гърция-България 2014-2020”

Обект на изследване в района Момчилград – Комотини ще бъдат пещери и убежища за прилепи в района. Изпълнителят следва да идентифицира и обследва не по-малко от 3 пещери/убежища на територията на Република България и 3 пещери/убежища на територията на Република Гърция.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания към участниците по отношение на годност за упражняване на професионална дейност, включително изисквания във връзка с изискванията за вписване в професионални или търговски регистри
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следва да докажат, че: 1. имат реализиран минимален общ оборот за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си; 2. имат реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.Под „оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ се има предвид реализиран оборот от дейности в областта на околната среда.

Участниците следва да докажат: 1. че имат реализиран минимален общ оборот за последните три приключили финансови години (2015, 2016 и 2017 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер на 800 000 лв. (осемстотин хиляди лева); 2. че имат реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години (2015, 2016 и 2017 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер на 400 000 лв. (четиристотин хиляди лева).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да са изпълнили през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум 2 услуги с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
Под „услуги с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката“ се има предвид услуги, свързани с мониторинг и/или провеждане на теренни изследвания и/или анализи и оценки и/или картиране в областта на биологичното разнообразие.
2. Да разполагат с екип от ключови експерти за изпълнението на описаните в техническите спецификации дейности с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката съгласно изискванията на документацията.


1. Участникът да е изпълнил минимум 2 услуги с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години, считано от подаване на офертата, в зависимост от датата на учредяване или започване на дейността. 2. Участникът да предложи минимум ключови експерти, притежаващи необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на обществената поръчка, както следва: „Ръководител на екип“ - 1 бр., експерт „Прилепи” – 2 бр., експерт „Околна среда” – 1 бр., експерт „Горско стопанство” – 1 бр., експерт „Местообитания“ – 1 бр., експерт „ГИС и бази данни“ – 2 бр.
Участникът трябва да посочи отделни лица за всяка от позициите от експертния състав.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т.т. 1, 2, 3, 4 и 5 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен ако не е налице изключенията по чл. 4 от същия закон, както и обстоятелствата по чл. 69, ал. 1 и 2 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/06/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/06/2018 (дд/мм/гггг)   09:30 (чч:мм)

ЮЗУ "Неофит Рилски", Благоевград, ул. Иван Михайлов 66, ректорат, втори етаж, Заседателна зала.

Съгласно чл. 54, ал. 2 от ППЗОП офертите се отварят в публично заседание, на което могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора е в размер 3 (три) на сто от стойността на договора без ДДС. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор. Гаранцията за изпълнение се представя по един от следните начини:под формата на банкова гаранция – в оригинал; парична сума; застраховка (оригинал на полица), която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В срока по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва