Деловодна информация
00696
РД 52-115 04/05/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
04/05/2018 (дд/мм/гггг)
00696-2018-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на земеделието, храните и горите 831909905
бул. Христо Ботев № 55
София BG411 1040 България
Борислав Динов +359 298511346
opop@mzh.government.bg +359 29813422

Интернет адрес/и

www.mzh.government.bg

http://www.mzh.government.bg/mzh/bg/procurement.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.mzh.government.bg/MZH/bg/procurement/ZOP_Procedure2017.aspx?YlvmS1RacnH797zA9WTVFlpL0dmi%2bqX3Z6OXGBhxGmlHuZcK%2buye8e1T%2bYWSFB1j7W8MPEMCQPrSk1mVr9TgUQ%3d%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

селско, рибно стопанство, храни и гори

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Осигуряване на физическа денонощна въоръжена охрана на 21 броя комплексни и значими язовири – публична държавна собственост
79713000      
Услуги

Обхватът на дейността включва осигуряване на физическа денонощна въоръжена охрана, съгласно изискванията на възложителя, посочени в техническата спецификация на 21 броя комплексни и значими язовири – публична държавна собственост, съгл. приложение 1 към чл. 13 от Закона за водите, с предоставени от държавата права за управление на Министерство на земеделието, храните и горите“ с четири обособени позиции, както и обновяване и разширяване на системите за видеонаблюдение, доставка, монтаж, тестване, въвеждане в експлоатация и поддръжка на сигнално-охранителна техника (СОТ), технически средства и оборудване, подробно описани в техническата спецификация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4217750      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Осигуряване на физическа денонощна въоръжена охрана на язовир „Тича”, язовир „Георги Трайков (Цонево)”, язовир „Бели Лом”, язовир „Съединение” и язовир „Ястребино“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG33

Язовир „Тича”, язовир „Георги Трайков (Цонево)”, язовир „Бели Лом”, язовир „Съединение” и язовир „Ястребино“.

„Осигуряване на физическа денонощна въоръжена охрана на язовир „Тича”, язовир „Георги Трайков (Цонево)”, язовир „Бели Лом”, язовир „Съединение” и язовир „Ястребино“. В обхвата на поръчката влиза и обновяване и разширяване на системите за видеонаблюдение, доставка, монтаж, тестване, въвеждане в експлоатация и поддръжка на сигнално-охранителна техника (СОТ) , технически средства и оборудване, подробно описани в техническата спецификация.
Във връзка с изготвянето на офертите е необходимо участниците да извършат оглед на всеки от обектите по обособената позиция. Огледът на обектите е задължителен за участниците в обществената поръчка. По време на огледа се оценява моментното техническо състояние на системите за видеонаблюдение, както и останалите технически средства и оборудване, необходими за охраната на обектите. За извършения оглед се подписва двустранен протокол по образец между представител на участника и съответното лице за контакт, посочено в документацията за участие. Организирането на огледите е описано в документацията за участие.
Изисквания към участниците:
1. Участниците следва да разполагат с регистрация, като администратор на лични данни, съгласно Закона за защита на личните данни.
2. Участниците следва да прилагат система за управление на информационната сигурност за дейността предмет на поръчката по стандарт ISO 27001:2005 или еквивалентен и да разполагат с валиден сертификат с обхват, приложим към предмета на обществената поръчка.
3. Участниците следва да разполагат с денонощен оперативен център (включен или не в структурата на участника), който да оказва съдействие на охраната в извънредни ситуации.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на дейността    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
1036520      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Методиката за определяне на комплексната оценка на офертите е описана в РАЗДЕЛ IV. КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА от Документацията за участие.

II.2) Описание 1

„Осигуряване на физическа денонощна въоръжена охрана на язовир „Кула”, язовир „Огоста”, язовир „Рабиша”, язовир „Горни Дъбник” и язовир „Сопот” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG31

Язовир „Кула”, язовир „Огоста”, язовир „Рабиша”, язовир „Горни Дъбник” и язовир „Сопот”

„Осигуряване на физическа денонощна въоръжена охрана на язовир „Кула”, язовир „Огоста”, язовир „Рабиша”, язовир „Горни Дъбник” и язовир „Сопот”. В обхвата на поръчката влиза и обновяване и разширяване на системите за видеонаблюдение, доставка, монтаж, тестване, въвеждане в експлоатация и поддръжка на сигнално-охранителна техника (СОТ) , технически средства и оборудване, подробно описани в техническата спецификация.
Във връзка с изготвянето на офертите е необходимо участниците да извършат оглед на всеки от обектите по обособената позиция. Огледът на обектите е задължителен за участниците в обществената поръчка. По време на огледа се оценява моментното техническо състояние на системите за видеонаблюдение, както и останалите технически средства и оборудване, необходими за охраната на обектите. За извършения оглед се подписва двустранен протокол по образец между представител на участника и съответното лице за контакт, посочено в документацията за участие. Организирането на огледите е описано в документацията за участие.
Изисквания към участниците:
1. Участниците следва да разполагат с регистрация, като администратор на лични данни, съгласно Закона за защита на личните данни.
2. Участниците следва да прилагат система за управление на информационната сигурност за дейността предмет на поръчката по стандарт ISO 27001:2005 или еквивалентен и да разполагат с валиден сертификат с обхват, приложим към предмета на обществената поръчка.
3. Участниците следва да разполагат с денонощен оперативен център (включен или не в структурата на участника), който да оказва съдействие на охраната в извънредни ситуации.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на дейността    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
913330      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Методиката за определяне на комплексната оценка на офертите е описана в РАЗДЕЛ IV. КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА от Документацията за участие.

II.2) Описание 1

„Осигуряване на физическа денонощна въоръжена охрана на язовир „Ахелой”, язовир „Жребчево”, язовир „Малко Шарково”, язовир „Порой” и язовир „Тракиец“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG34

Язовир „Ахелой”, язовир „Жребчево”, язовир „Малко Шарково”, язовир „Порой” и язовир „Тракиец“

„Осигуряване на физическа денонощна въоръжена охрана на язовир „Ахелой”, язовир „Жребчево”, язовир „Малко Шарково”, язовир „Порой” и язовир „Тракиец“. В обхвата на поръчката влиза и обновяване и разширяване на системите за видеонаблюдение, доставка, монтаж, тестване, въвеждане в експлоатация и поддръжка на сигнално-охранителна техника (СОТ) , технически средства и оборудване, подробно описани в техническата спецификация.
Във връзка с изготвянето на офертите е необходимо участниците да извършат оглед на всеки от обектите по обособената позиция. Огледът на обектите е задължителен за участниците в обществената поръчка. По време на огледа се оценява моментното техническо състояние на системите за видеонаблюдение, както и останалите технически средства и оборудване, необходими за охраната на обектите. За извършения оглед се подписва двустранен протокол по образец между представител на участника и съответното лице за контакт, посочено в документацията за участие. Организирането на огледите е описано в документацията за участие.
Изисквания към участниците:
1. Участниците следва да разполагат с регистрация, като администратор на лични данни, съгласно Закона за защита на личните данни.
2. Участниците следва да прилагат система за управление на информационната сигурност за дейността предмет на поръчката по стандарт ISO 27001:2005 или еквивалентен и да разполагат с валиден сертификат с обхват, приложим към предмета на обществената поръчка.
3. Участниците следва да разполагат с денонощен оперативен център (включен или не в структурата на участника), който да оказва съдействие на охраната в извънредни ситуации.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на дейността    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
912770      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Методиката за определяне на комплексната оценка на офертите е описана в РАЗДЕЛ IV. КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА от Документацията за участие.

II.2) Описание 1

„Осигуряване на физическа денонощна въоръжена охрана на язовир „Панчарево”, язовир „Пчелина”, язовир „Пясъчник”, язовир „Домлян”, язовир „Дяково” и язовир „Тополница” 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG41

Язовир „Панчарево”, язовир „Пчелина”, язовир „Пясъчник”, язовир „Домлян”, язовир „Дяково” и язовир „Тополница”

„Осигуряване на физическа денонощна въоръжена охрана на язовир „Панчарево”, язовир „Пчелина”, язовир „Пясъчник”, язовир „Домлян”, язовир „Дяково” и язовир „Тополница”. В обхвата на поръчката влиза и обновяване и разширяване на системите за видеонаблюдение, доставка, монтаж, тестване, въвеждане в експлоатация и поддръжка на сигнално-охранителна техника (СОТ) , технически средства и оборудване, подробно описани в техническата спецификация.
Във връзка с изготвянето на офертите е необходимо участниците да извършат оглед на всеки от обектите по обособената позиция. Огледът на обектите е задължителен за участниците в обществената поръчка. По време на огледа се оценява моментното техническо състояние на системите за видеонаблюдение, както и останалите технически средства и оборудване, необходими за охраната на обектите. За извършения оглед се подписва двустранен протокол по образец между представител на участника и съответното лице за контакт, посочено в документацията за участие. Организирането на огледите е описано в документацията за участие.
Изисквания към участниците:
1. Участниците следва да разполагат с регистрация, като администратор на лични данни, съгласно Закона за защита на личните данни.
2. Участниците следва да прилагат система за управление на информационната сигурност за дейността предмет на поръчката по стандарт ISO 27001:2005 или еквивалентен и да разполагат с валиден сертификат с обхват, приложим към предмета на обществената поръчка.
3. Участниците следва да разполагат с денонощен оперативен център (включен или не в структурата на участника), който да оказва съдействие на охраната в извънредни ситуации.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на дейността    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
1355130      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Методиката за определяне на комплексната оценка на офертите е описана в РАЗДЕЛ IV. КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА от Документацията за участие.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да разполагат с лиценз за извършване на охранителна дейност, валиден за територията на обектите от съответната обособена позиция, издаден по реда на Закона за частната охранителна дейност (ЗЧОД). Лицензът трябва задължително да включва дейността по чл. 5, ал. 1, т. 2 от ЗЧОД.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителя не поставя изисквания за икономическото и финансовото състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката по съответната обособена позиция за която се подава оферта, през последните 3 (три) години (считано от датата на подаване на офертата).
2. Участниците следва да прилагат система за управление на качеството EN ISO 9001:2008 / EN ISO 9001:2015 или еквивалент (с обхват, приложим към предмета на обществената поръчка).


1. През последните 3 (три) години, участникът следва да е изпълнил успешно поне една услуга с предмет и обем идентичен или сходен с този на съответната обособена позиция, за която участва. Под „последни три години” следва да се разбира времето до крайния срок за получаване на оферти в процедурата.
Под „идентичен или сходен предмет“ следва да се разбира осигуряване на въоръжена физическа охрана.
Обемът на посочените услуги следва да отговаря минимум на обема за съответната обособена позиция, посочен в Техническата спецификация - брой на охраняваните обекти и брой на постовете, както следва:
За обособена позиция № 1: 5 обекта (от които поне един да е стратегически обект, съгласно Постановление № 181 на Министерски съвет от 20.07.2009 г.), 7 поста;
За обособена позиция № 2: 5 обекта (от които поне един да е стратегически обект, съгласно Постановление № 181 на Министерски съвет от 20.07.2009 г.), 6 поста;
За обособена позиция № 3: 5 обекта, 7 поста;
За обособена позиция № 4: 6 обекта (от които поне един да е стратегически обект, съгласно Постановление № 181 на Министерски съвет от 20.07.2009 г.), 10 поста.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/06/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/06/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Министерство на земеделието, храните и горите на адрес гр. София, бул. Христо Ботев № 55

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал.1 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРКЛ. Участникът декларира липсата на основания за отстраняване и съответствие с критериите за подбор, чрез представяне в елекртонен вид на попълнен и подписан с електронен подпис ЕЕДОП.
Документите, доказващи липсата на основания за отстраняване са посочените в чл. 58 от ЗОП и се представят от участника избран за изпълнител преди сключване на договор за обществена поръчка.
Документите, доказващи съответствието с критериите за подбор се представят преди сключване на договора за възлагане на обществена поръчка съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП и са: Заверено копие от валиден лиценз за извършване на охранителна дейност. За чуждестранните лица – с еквивалентен документ от компетентния орган в държавата, в която са установени; Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, придружен с доказателства за извършените дейности; Заверено копие от валиден сертификат за внедрена СУК EN ISO 9001:2008/ EN ISO 9001:2015 или еквивалент с обхват, приложим към предмета на обществената поръчка.
При подписване на договор се представя декларация по чл. 59, ал. 1, т. 3 от Закона за мерки срещу изпирането на пари.
Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:
1. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
- Информационен телефон на НАП - 0700 18 700;
- Интернет адрес: http://www.nap.bg/.
2. Относно задълженията за опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите:
- Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14:00 до 17:00 ч.;
- София 1000, ул. „У. Гладстон“ № 67, Телефон: 02/ 940 63 31;
- Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/.
3. Относно задълженията за закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
- София 1051, ул. „Триадица“ № 2, Телефон: 02/ 811 94 43;
- Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg.
ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ
1. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител на поръчката, при подписване на договора, в размер на 4 % (четири процента) от общата му стойност без ДДС.
2. Условията за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение са определени в проекта на договор.
3. Участникът определен за изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
4. Гаранцията за изпълнение се представя под формата на банкова гаранция – в оригинал, парична сума (оригинал на платежно нареждане) или застраховка (оригинал на полица), която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Ако гаранцията за изпълнение на договора се представя под формата на парична сума, тя се превежда по сметката на Министерството на земеделието, храните и горите в БНБ – ЦУ:
IBAN – BG08 BNBG 9661 3300 1500 02;
BIC – BNBGBGSD;
като банковите такси по превода са за сметка на наредителя. В случай че гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, същата трябва да бъде безусловна, неотменима и платима изцяло или частично в посочен от възложителя размер при първо писмено поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка или че възложителят е прекратил договора поради виновно неизпълнение на задължения на изпълнителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от Закон за обществените поръчки, жалба може да се подаде в 10 - дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от Закон за обществените поръчки пред Комисия за защита на конкуренцията.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва