III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
Участниците следва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база на годишните обороти, за последните три приключили финансови в зависимост от датата на създаване или започване на дейността им, съгласно чл. 61, ал. 1, т. 1, предложение второ, от ЗОП. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат за обединението участник. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискванията за оборот се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. При позоваване на капацитета на трети лица по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор. В тези случаи участникът трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения. За участник, подизпълнител или трето лице, което е чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата. Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „Б“ – „Икономическо и финансово състояние“, т. 2а от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП: Справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. „Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ по смисъла на §2, т. 67 от Допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки е: сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейност, попадащи в обхвата на обществената поръчка.
Участниците следва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, в размер на 75 000,00 (седемдесет и пет хиляди) лв. за последните три приключили финансови години (2015 г., 2016 г. и 2017 г.), в зависимост от датата на създаване или започване на дейността им. За целите на настоящата поръчка, под „дейност, попадаща в обхвата на обществената поръчка” се разбира софтуерна разработка и осъществяване на дейности по внедряване, тестване, интеграция и поддръжка на информационни системи.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1. Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, най-много за последните три години от датата на подаване на офертата, съгласно чл. 63, ал. 1, т. 1, б. „б“ от ЗОП. Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „В“ – „Технически и професионални способности“, т. 1б от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. 2. Участниците следва да прилагат стандарти за управление на качеството. Участниците декларират в ЕЕДОП, част IV „Критерии за подбор“, Раздел Г, вкл. точно позоваване на документа и посочване на обхвата, за който са сертифицирани. 3. Участниците следва да разполагат с персонал за изпълнение на поръчката, с определена професионална компетентност, съгласно чл. 63, ал. 1 т. 5 от ЗОП. По отношение изискванията към всички експерти: 1) За успешно приключил проект се счита дейност или набор от дейности, резултатът от които е надлежно предаден и приет и/или внедрен в срок и без възражения на съответния възложител (поръчващ). 2) Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един експерт. При подаване на оферта участниците декларират в ЕЕДОП в част IV „Критерии за подбор“, Раздел В, т. 6, съгласно чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП, вкл. следната информация за всеки от предлаганите експерти: 1) Имената и позицията, която ще изпълнява лицето; 2) Информация за образование и допълнителна квалификация, когато е приложимо, вкл. (наименование) на документ (диплома, сертификат и т.н.), №, дата на издаване; дата на валидност, когато е приложимо; 3) Орган или служба, издала документа; 4) Описание на професионален опит, когато е приложимо, с посочване на работодател, период на наемане, заемана позиция, отговорности и задължения, участие в проекти, период на участие, посочване на заеманата в проекта позиция, отговорности и задължения ; както и 5) Вида на правоотношението между експерта и участника в процедурата (трудово или гражданско), а в случай че експертът е извън структурата на участника– информация за третото лице. В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Поставеното изискване се доказва с документ по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП - списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
1. През последните три години, считано от датата на подаване на офертата участниците трябва да са изпълнили успешно минимум 2 (две) дейности, които са идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка, а именно: -Най-малко 1 дейност, свързана с разработване, внедряване и поддържане на уеб-базирана информационна система, с използване на СУБД (система за управление на бази данни) и -Най-малко 1 дейност, свързана с миграция на бази данни и/или интернет страници. 2. Участниците следва да прилагат стандарти за управление на качеството: 1) система за управление на качеството БДС ЕN ISO 9001 или еквивалент, в съответствие с чл. 64, ал. 3 от ЗОП, с обхват: разработване, внедряване и поддръжка на информационни системи 2) система за управление на сигурността на информацията, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 27001 или еквивалент, с обхват разработване, внедряване и поддръжка на информационни системи 3) система за управление на ИТ услуги, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 20000-1 или еквивалент с обхват разработване, внедряване и поддръжка на информационни системи. 3. Участниците следва да разполагат с персонал за изпълнение на поръчката, с определена професионална компетентност, съгласно чл. 63, ал. 1 т. 5 от ЗОП, както следва: 1) Ръководител на проект: Висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър“ или по-висока или екв. в област „Природни науки, математика и информатика“, професионално направление „Информатика и компютърни науки“ (или екв.) или в област „Технически науки“, професионално направление „Комуникационна и компютърна техника“ (или екв.) или „Социални, стопански или правни науки“, професионално направление „Право“ или „Администрация и управление“ (или еквивалент) или „Икономика“ (или еквивалент), съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионални направления, приет с Постановление № 125 на МС от 24.06.2002 г., а когато е придобито извън страната – в област, екв. на посочените. Допълнителна квалификация: Успешно издържан изпит за прилагане на методология за управление на проекти PMBOK или Prince2 или PMP- Project Management Professional или PMI (Project Management Institute) Agile или екв. Общ професионален опит: Минимум 5 /пет/ години общ професионален опит. Специфичен професионален опит: Участие като ръководител на проект в най-малко 1 (една) дейност, свързана с разработване, внедряване и поддържане на информационни системи. 2) Системен администратор: Висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или по-висока или екв. в област „Природни науки, математика и информатика“, професионално направление „Информатика и компютърни науки“ (или екв.) или в област „Технически науки“, професионално направление „Комуникационна и компютърна техника“ (или екв.т), съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионални направления, приет с Постановление № 125 на МС от 24.06.2002 г., а когато е придобито извън страната – в област, екв. на посочените. Професионален опит: Минимум 3 /три/ години опит като системен администратор в реализацията на проекти, включващи внедряване и поддръжка на Windows сървър-базирани информационни системи. 3) Програмист – 2 бр.: Висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или по-висока или екв. в област „Природни науки, математика и информатика“, професионално направление „Информатика и компютърни науки“ (или екв.) или в област „Технически науки“, професионално направление „Комуникационна и компютърна техника“ (или екв.), съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионални направления, приет с Постановление № 125 на МС от 24.06.2002 г., а когато е придобито извън страната – в област, екв. на посочените. Професионален опит: не по-малко от 3 /три/ години опит като програмист при разработване и внедряване на уеб-базирани информационни системи с използване на система за управление на база данни.
|