Деловодна информация
00833ВСС
ВСС-4947 02/05/2018 (дд/мм/гггг)
не
00833-2018-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Висш съдебен съвет 121513231
ул. Екзарх Йосиф № 12
София BG411 1000 България
Валери Михайлов - Директор на Дирекция ИТСС +359 29304936
v.mihaylov@vss.justice.bg +359 29807632

Интернет адрес/и

http://www.vss.justice.bg/

http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20180424JfAk2845086


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20180424JfAk2845086
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Съдебна власт

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Централизиране на информацията от Системата за управление на съдебните дела (САС) в Единния портал за електронно правосъдие“
72320000      
Услуги

Предметът на поръчката включва изпълнието на Дейност 2 „Централизиране на информацията от Системата за управление на съдебните дела (САС) в Единния портал за електронно правосъдие“, в която се включват следните етапи:
- Анализ на състоянието на САС и съдържащата се в нея информация, подлежаща на прехвърляне към Единния портал информация, възможностите и начините за трансфер на информацията;
- Разработване на план за трансфер и тестване;
- Извършване на интеграцията на информацията от САС в Единния портал за електронно правосъдие.
- Анализ на състоянието на САС и съдържащата се в нея информация, подлежаща на прехвърляне към Единния портал информация, възможностите и начините за трансфер на информацията;
- Разработване на план за трансфер и тестване;
- Извършване на интеграцията на информацията от САС в Единния портал за електронно правосъдие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
77858.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

- Анализ на състоянието на САС и съдържащата се в нея информация, подлежаща на прехвърляне към Единния портал информация, възможностите и начините за трансфер на информацията;
- Разработване на план за трансфер и тестване;
- Извършване на интеграцията на информацията от САС в Единния портал за електронно правосъдие.
Гаранцията за изпъл. на договора е в размер на 5 (пет) на сто от стойност. на договора без ДДС. Десет на сто от сумата на гаранц. обезпечава периода на гаранци.поддръжка. Гаранцията се представя от Изпълнителя преди сключване на договора под формата на: (1) парична сума, внесена по сметката на Възложителя, или (2) безусловна и неотменяема банкова гаранция, в оригинал, издадена в полза на Възложителя, или (3) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на Изпълнителя. 1.3.В случай че гаранцията е под формата на парична сума, Изпълнителят представя доказателство, че сумата е внесена по сметката на Възложителя: IBAN: BG60BNBG96613300173801, BIC: BNBGBGSD, Банка: БНБ
Възложителя предвижда авансово плащане в размер на 20 % (двадесет процента) от Цената съгласно Ценово предложение в срок до 10 (десет) календарни дни от подписване на договора и издаване на фактура от Изпълнителя. За гарантиране на авансово изплатената сума по договора, участникът избран за изпълнител, следва да представи на Възложителя гаранция за авансово плащане, при сключването на договора.за авансово плащане е в размер на 100% (сто процента) от размера на авансовото плащане с вкл. ДДС.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
77858.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
7

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Доразвитие и централизиране на порталите в СП за достъп на граждани до информация, е-услуги и е-правосъдие“ с регистрационен номер BG05SFOP001-3.001-0013, финансиран по ОПДУ

Настоящата обществена поръчка се възлага в изпълнение на Дейност 2. „Централизиране на информацията от Системата за управление на съдебните дела (САС) в Единния портал за електронно правосъдие“
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база на годишните обороти, за последните три приключили финансови в зависимост от датата на създаване или започване на дейността им, съгласно чл. 61, ал. 1, т. 1, предложение второ, от ЗОП.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за оборот се прилагат за обединението участник.
При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискванията за оборот се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
При позоваване на капацитета на трети лица по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор. В тези случаи участникът трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения.
За участник, подизпълнител или трето лице, което е чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „Б“ – „Икономическо и финансово състояние“, т. 2а от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП: Справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. „Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ по смисъла на §2, т. 67 от Допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки е: сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейност, попадащи в обхвата на обществената поръчка.


Участниците следва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, в размер на 75 000,00 (седемдесет и пет хиляди) лв. за последните три приключили финансови години (2015 г., 2016 г. и 2017 г.), в зависимост от датата на създаване или започване на дейността им.
За целите на настоящата поръчка, под „дейност, попадаща в обхвата на обществената поръчка” се разбира софтуерна разработка и осъществяване на дейности по внедряване, тестване, интеграция и поддръжка на информационни системи.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, най-много за последните три години от датата на подаване на офертата, съгласно чл. 63, ал. 1, т. 1, б. „б“ от ЗОП.
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „В“ – „Технически и професионални способности“, т. 1б от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
2. Участниците следва да прилагат стандарти за управление на качеството.
Участниците декларират в ЕЕДОП, част IV „Критерии за подбор“, Раздел Г, вкл. точно позоваване на документа и посочване на обхвата, за който са сертифицирани.
3. Участниците следва да разполагат с персонал за изпълнение на поръчката, с определена професионална компетентност, съгласно чл. 63, ал. 1 т. 5 от ЗОП.
По отношение изискванията към всички експерти:
1) За успешно приключил проект се счита дейност или набор от дейности, резултатът от които е надлежно предаден и приет и/или внедрен в срок и без възражения на съответния възложител (поръчващ).
2) Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един експерт.
При подаване на оферта участниците декларират в ЕЕДОП в част IV „Критерии за подбор“, Раздел В, т. 6, съгласно чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП, вкл. следната информация за всеки от предлаганите експерти:
1) Имената и позицията, която ще изпълнява лицето;
2) Информация за образование и допълнителна квалификация, когато е приложимо, вкл. (наименование) на документ (диплома, сертификат и т.н.), №, дата на издаване; дата на валидност, когато е приложимо;
3) Орган или служба, издала документа;
4) Описание на професионален опит, когато е приложимо, с посочване на работодател, период на наемане, заемана позиция, отговорности и задължения, участие в проекти, период на участие, посочване на заеманата в проекта позиция, отговорности и задължения ; както и
5) Вида на правоотношението между експерта и участника в процедурата (трудово или гражданско), а в случай че експертът е извън структурата на участника– информация за третото лице.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Поставеното изискване се доказва с документ по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП - списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.


1. През последните три години, считано от датата на подаване на офертата участниците трябва да са изпълнили успешно минимум 2 (две) дейности, които са идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка, а именно:
-Най-малко 1 дейност, свързана с разработване, внедряване и поддържане на уеб-базирана информационна система, с използване на СУБД (система за управление на бази данни) и
-Най-малко 1 дейност, свързана с миграция на бази данни и/или интернет страници.
2. Участниците следва да прилагат стандарти за управление на качеството:
1) система за управление на качеството БДС ЕN ISO 9001 или еквивалент, в съответствие с чл. 64, ал. 3 от ЗОП, с обхват: разработване, внедряване и поддръжка на информационни системи
2) система за управление на сигурността на информацията, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 27001 или еквивалент, с обхват разработване, внедряване и поддръжка на информационни системи
3) система за управление на ИТ услуги, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 20000-1 или еквивалент с обхват разработване, внедряване и поддръжка на информационни системи.
3. Участниците следва да разполагат с персонал за изпълнение на поръчката, с определена професионална компетентност, съгласно чл. 63, ал. 1 т. 5 от ЗОП, както следва:
1) Ръководител на проект: Висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър“ или по-висока или екв. в област „Природни науки, математика и информатика“, професионално направление „Информатика и компютърни науки“ (или екв.) или в област „Технически науки“, професионално направление „Комуникационна и компютърна техника“ (или екв.) или „Социални, стопански или правни науки“, професионално направление „Право“ или „Администрация и управление“ (или еквивалент) или „Икономика“ (или еквивалент), съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионални направления, приет с Постановление № 125 на МС от 24.06.2002 г., а когато е придобито извън страната – в област, екв. на посочените.
Допълнителна квалификация: Успешно издържан изпит за прилагане на методология за управление на проекти PMBOK или Prince2 или PMP- Project Management Professional или PMI (Project Management Institute) Agile или екв.
Общ професионален опит: Минимум 5 /пет/ години общ професионален опит.
Специфичен професионален опит: Участие като ръководител на проект в най-малко 1 (една) дейност, свързана с разработване, внедряване и поддържане на информационни системи.
2) Системен администратор: Висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или по-висока или екв. в област „Природни науки, математика и информатика“, професионално направление „Информатика и компютърни науки“ (или екв.) или в област „Технически науки“, професионално направление „Комуникационна и компютърна техника“ (или екв.т), съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионални направления, приет с Постановление № 125 на МС от 24.06.2002 г., а когато е придобито извън страната – в област, екв. на посочените.
Професионален опит: Минимум 3 /три/ години опит като системен администратор в реализацията на проекти, включващи внедряване и поддръжка на Windows сървър-базирани информационни системи.
3) Програмист – 2 бр.: Висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или по-висока или екв. в област „Природни науки, математика и информатика“, професионално направление „Информатика и компютърни науки“ (или екв.) или в област „Технически науки“, професионално направление „Комуникационна и компютърна техника“ (или екв.), съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионални направления, приет с Постановление № 125 на МС от 24.06.2002 г., а когато е придобито извън страната – в област, екв. на посочените.
Професионален опит: не по-малко от 3 /три/ години опит като програмист при разработване и внедряване на уеб-базирани информационни системи с използване на система за управление на база данни.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участник в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява дейностите, включени в предмета на поръчката съгласно законодателството на държавата, в която е установено, като всеки участник трябва да отговаря на предварително обявените изисквания на Възложителя в документацията за обществената поръчка, както и на изискванията на ЗОП и Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки (ППЗОП).
За участие в процедурата участникът подготвя и представя оферта, която трябва да съответства напълно на условията, съдържащи се в обявлението и в документацията за участие.
Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник,възникнало преди или по време на процедурата: (Продължава в раздел VI.3. Допълнителна информация)
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/05/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/05/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Висш съдебен съвет - гр. София, ул. Екзарх Йосиф № 12

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от раздел III. 2.2) Условия за изпълнение на поръчката. а) осъден е с влязла в сила присъда, освен ако е реаб., за престъп. по чл. 108а, чл. 159а - 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194 - 217, чл. 219 - 252, чл. 253 - 260, чл. 301 - 307, чл. 321, 321а и чл. 352 - 353е от НК или престъпления, анал. на посочените в друга дч или трета страна; б) има задълж. за данъци и зад. осиг. вноски по см. на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК и лихвите по тях, към държ. или към общ. по седал. на Възложителя и на участ., или анал. задължения, уст. с акт на компетентен орган, съгл. зак. на държ., в която участ. е установен, освен ако е допуснато разсрочване, отсрочване или обезпечение на задълж. или задълж. е по акт, който не е влязъл в сила; в) налице е неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5 от ЗОП; г) установено е, че: (1) е представил документ с невярно съдърж., свърз. с удостов. липсата на основания за отстр. или изпъл. на критериите за подбор; (2) не е предоставил изискваща се инф., свързана с удост. липсата на осн. за отстр. или изпъл. на критериите за подбор; д) е установено с влязло в сила нак.пост., принуд. адм. мярка по чл. 404 от КТ или съд. р., нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 118, чл. 128, чл. 228, ал. 3, чл. 245 и чл. 301 – 305 от КТ или анал. задълж., уст. с акт на ком. орган, съгл. зак. на държ., в която кандидатът или участ. е установен; е) налице е конф. на интереси, който не може да бъде отстранен. Oсн. по т. 2.1.1, б. „а”, и „е” се отнасят за лицата, които представляват участ., за лицата, които са членове на упр. и надз. органи на участника, и за други лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи. 2.1.3.Отстранява се и участ. в проц. - обед.от физ. и/или юрид.лица, когато за член на обед.е налице някое от посочените по т. 2.1.1 по-горе осн. за отстр.. 2.2. Основания за отстр. съгл. чл. 55, ал. 1 от ЗОП, опр. от Възложителя: 2.2.1. Участ., за когото е налице и някое от следните обст., посочени в обявл., възникнали преди или по време на проц.: а) обявен е в несъстоятелност или е в произв. по несъст., или е в проц. по ликв., или е сключил извънсъд. спораз. с кредит. си по см. на чл. 740 от ТЗ, или е преуст. дейността си, а в случай че участ. е чужд. лице - се намира в подобно положение, произтичащо от сходна проц., съгл. зак. на държ., в която е установен; б) сключил е спораз. с други лица с цел наруш. на конкурен., когато наруш. е уст. с акт на комп. орган; в) доказано е, че е виновен за неиз. на договор за общ. поръчка или на договор за концесия за строит. или за други лица, които имат прав. да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи. 2.2.3.Участ. в проц. - обед. от физ. и/или юрид.когато за член на обед. е налице някое от посочените по т. 2.2.1 осн. за отстр. 2.3.1.а) Участници, които са свързани лица; б) Участ., който няма право да участва в общ. поръчки на осн.чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮДРКЛТДС, освен когато не са налице усл. по чл. 4 от зак.; Участ., който не отговаря на пост. критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обяв.за общ.Участ., който е представил оферта, която не отговаря на: (1) предв.обяв.условия на поръчката; (2) правила и изисквания, свързани със соц. и труд. право, приложими колект.спораз. и/или
и/или разпор. на межд.разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 от ЗОП. д) Лица, които не отговарят на условията на чл. 101, ал. 9 и 10 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба пред Комисия за защита на конкуренцията може да се подава:
1. Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
2. Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 7 от ЗОП срещу решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата;
3. Съгласно чл. 197, ал. 2 във връзка с чл. 196, ал. 5 от ЗОП срещу действие или бездействие на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
ВСС, Дирекция Правна, отдел Нормативна дейност и процесуално представителство
ул. Екзарх Йосиф № 12
София 1000 България
vss@vss.justic.bg +359 29304916
http://www.vss.justice.bg/ +359 29819176

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва