Деловодна информация
00747
03.00-41 20/04/2018 (дд/мм/гггг)
не
00747-2018-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА ГОРНА МАЛИНА 000776178
ПЛ. РОДОЛЮБИЕ №1
С. ГОРНА МАЛИНА BG412 2131 България
инж. Елена Маринова +359 71522320
gmalina@abv.bg +359 71522252

Интернет адрес/и

www.gornamalina.eu

http://www.gornamalina.eu/profil-na-kupuvacha.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://gornamalina.eu/profil-na-kupuvacha.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Реконструкция на разпределителна водопроводна мрежа на с. Априлово, Община Горна Малина, Област София
45000000      
Строителство

ПРЕДМЕТ на настоящата обществена поръчка e „Реконструкция на разпределителна водопроводна мрежа на с. Априлово, Община Горна Малина, Област София“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2442984.93      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Община Горна Малина

Реконструкция на разпределителна водопроводна мрежа с. Априлово, община Горна Малина засяга съществуващата улична мрежа – публична общинска собственост, за която е приложена уличната регулация.
Общата дължина на реконструираната водопроводна мрежа на територията на с. Априлово е 12 979,20м.
С разглеждания проект се предвижда реконструкция на разпределителната водопроводната мрежа на с. Априлово, Община Горна Малина в границата на действащия регулационен план за населеното място, както и подмяна на сградните водопроводни отклонения.
Новите водопроводи ще се изпълнят от полиетиленови тръби с висока плътност PE100 RS, за налягане 10атм.
Трасетата на реконструираните участъци от водопроводната мрежа минават по улици – публична общинска собственост, в съответствие с чл. 67 от Закона за устройство на територията, за които се приложена уличната регулация. Съгласно чл. 56, ал. 2 от Закона за общинската собственост за тях не са съставени актове за публична общинска собственост. Представено е Удостоверение № 31 от 12.09.2017год. от Кмет на община Горна Малина че строежът, засяга улици публична общинска собственост, за които е приложена уличната регулация.
Проектът е разработен, съобразно предвижданията на подробния устройствен план на населеното място, при спазване изискванията на Закона за устройство на територията и Наредба № 8 от 28 юли 1999 год. за правила и норми за разполагане на технически проводи и съоръжения в населени места на МРРБ.
Проектът обхваща Реконструкция на техническа инфраструктура, представляваща разпределителна водопроводна мрежа на с. Априлово, Община Горна Малина, Област София.
Критериите по-долу
 
ДА Оценка по показател „срок за изпълнение на СМР    10
Оценка по технически показатели, в т.ч.:Технология и организация на изпълнението на поръчката, до20 т.;Управление на риска , до 10т.; Организация на ръководството на проекта и строежа до 20т.    50
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
2442984.93      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
500

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът трябва да е вписан в Централния регистър на Камарата на строителите за: „II - ра категория, буква “б”, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2, буква „б“ от ЗУТ и чл. 4, (2), т. 4 от Наредба № 1 за номенклатурата на видовете строежи (oбн. ДВ, бр. 72 от 15 Август 2003г., изм. ДВ, бр. 23 от 22 Март 2011г., изм. и доп. ДВ, бр. 98 от 11 Декември 2012г.) – „разпределителни проводи, съоръжения и устройства към тях в областта на водоснабдяването, канализацията, електроснабдяването, топлоснабдяването, газоснабдяването и други дейности“ категория строеж, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
1.2. ДОКАЗВАНЕ: Участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по отношение на вписването си в ЦПРС или аналогичен регистър. За доказване на професионалната годност (правоспособността) за упражняване на професионална дейност участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата, съобразно националните база данни, в която се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен са длъжни да предоставят информацията.
Документът, с който се доказва изискването е копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от категорията строеж, за съответната група и категория строеж. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава, в случай, че възложителят се възползва от визираната в чл. 67, ал. 5 от ЗОП възможност. Преди сключване на договор за обществена поръчка и в съответствие с чл. 112, ал. 1, т.4 от ЗОП, чуждестранното лице следва да извърши регистрация и да представи документ за вписване в ЦПРС.
Забележка: В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство.
Съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП преди сключването на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците следва да имат застраховка по чл.171 от ЗУТ;
1.1. Участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по отношение на валидна застраховка „Професионална отговорност“ като лице, изпълняващо строителна дейност;
2. Всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти;
2.1. Участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по отношение на реализиран минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти.
2.3. За доказване на икономическо и финансово състояние участниците представят един или няколко от следните документи:
2.3.1. Удостоверения от банки;
2.3.2. Доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ за посочената категория;
2.3.3. Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква;
2.3.4. Справка за общия оборот или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1. Участниците следва да имат застраховка по чл.171 от ЗУТ, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт;
2. Всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти в размер на 4 600 000 (четири милиона и шестстотин хиляди) лева, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си;
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнил дейност/и с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на офертата;
1.1. ДОКАЗВАНЕ: участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по отношение на строителството изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата. Посочва се информацията, необходима да се установи съответствие с изискванията на възложителя.
Като доказателство за поставеното изискване участникът предоставя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, съгласно чл. 64, ал.1, т.1 от ЗОП.
2. Участникът трябва да разполага с необходимия брой технически лица и/или организации, включени или не в структурата му, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, включително лицата, които ще изпълняват строителството;
2.1. Участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по отношение на инженерно-техническият персонал. Посочва информацията, необходима да се установи съответствието с изискванията на Възложителя. За доказване на обстоятелствата участникът представя: списък на техническите лица, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
3. Участникът трябва да прилага система за управление на качеството ISO 9001 (или еквивалентна);
3.1. Участникът декларира в ЕЕДОП информация за обстоятелствата по отношение на внедрена система за управление на качеството EN ISO 9001 ( или еквивалент) с обхват включващ изпълнение на строително-монтажни работи с посочване на номер, дата на издаване, сертификационен орган и срок на валидност на сертификата.
Доказването на съответствието с изискването става с представяне на копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството EN ISO 9001 с обхват на сертификата, изпълнение на строително-монтажни работи.
Ако съответният документ по т.3.1 е на разположение в електронен формат, участниците следва да посочат уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, както и точно позоваване на документа.
Забележка: Сертификатът по т.3.1 трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
4. Съгласно чл. 67, ал. 1 от ЗОП при подаване на оферта участникът декларира съответствие с критериите за подбор и липса на основания за отстраняване чрез представяне на ЕЕДОП. Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, могат да бъдат изисквани допълнително при условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП.
Съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП преди сключването на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1.Участникът трябва да е изпълнил дейност/и с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на офертата.
За сходни с предмета на настоящата поръчка се считат СМР на обект/и за реконструкция на водопроводи и пътна инфраструктура. Под обем следва да се разбира ново строителство и/или реконструкция, и/или рехабилитация на водопровод с минимална дължина 10 000 м. и на пътна инфраструктура с дължина 10 километра.
Изискването на възложителя може да бъде доказано с един или няколко обекта, като общият обем на СМР дейностите на обектите следва да покрива изискването на Възложителя.
2. ИЗИСКВАНЕ: Участникът трябва да разполага с необходимия брой технически лица и/или организации, включени или не в структурата му, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, включително лицата, които ще изпълняват строителството, както следва: Ключов експерт 1: Ръководител на обекта – да притежава квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект" или лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника", съгласно чл. 163а от Закона за устройство на територията /или еквивалент/, с опит като ръководител минимум 5 обекта; инженер – геодезист: магистър по „Геодезия” или еквивалент; Минимум 5 години опит по специалността; инженер „Пътно строителство”: инженер със степен магистър със специалност „Транспортно строителство”, профил „Пътно строителство” или „Строителство на транспортни съоръжения” или еквивалент; Минимум 5 години опит по специалността; инженер „ВиК”: строителен инженер със степен магистър със специалност „ВиК” или еквивалент, Минимум 5 години опит по специалността. инженер част „Конструктивна“, специалност „Транспортно строителство“ или ПГС или еквивалент, със степен магистър или еквивалент; Минимум 5 години опит по специалността; инженер-геолог със степен магистър или еквивалент. Минимум 5 години опит по специалността; строителен инженер – отговорник по качеството, притежаващ познания и техническа компетентност в областта на контрол върху качеството на изпълнение на строителството; Минимум 3 години опит по специалността; инженер – координатор по безопасен труд, отговарящ на изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба №2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. Минимум 3 години опит по специалността; 1 бр. ключов експерт по „План за управление на строителните отпадъци“ - висше образование, образователна степен “Магистър” в областта на строителното инженерство или еквивалент; Минимум 1 години опит по специалността; За отговорника по качеството и координатора по безопасен труд е допустимо съвместяване на две позиции.
3. Участникът трябва да прилага система за управление на качеството ISO 9001 (или еквивалентна) с обхват, включващ строително-монтажни работи.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да сключи и да поддържа надлежно по време на проектирането и изпълнението на строителните работи за своя сметка застраховка “професионална отговорност”, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (Д.В. бр.17/2004г.).
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/05/2018 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/05/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на Община Горна Малина

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно чл.54, ал.(2) от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ: гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на пет на сто (5%) от стойността на договора за обществената поръчка без ДДС. Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка.
1.1. Гаранциите се предоставят в една от следните форми:
1.1.1. парична сума;
1.2.2. банкова гаранция;
1.2.3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
2. ОСНОВАНЯ ЗА ОТСТРАНЯВАНЕ:
2.1. За участниците в процедурата следва да не са на лице основанията по чл.54, ал.1, т.1,т. 2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП и чл.55, ал.1, т.1 и т.4 от ЗОП.
2.2. За участниците не трябва да важат забраните, посочени в чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
2.3. За участниците не трябва да важат забраните, посочени в чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ).
2.4. Прогнозната стойност на поръчката е максималният финансов ресурс, с който възложителят разполага. В случай, че участник предложи цена за изпълнение, която е по- висока от посочената, ще бъде отстранен от участие в процедурата.
2.5. Ако участник предложи срок за изпълнение, по- дълъг от посочения, то той ще бъде отстранен от участие в процедурата.
2.6. В случай, че Участник не представи Линеен график, който не отговаря на горните изисквания, същият ще бъде отстранен от участие в процедурата.
Съгласно чл. 67, ал. 1 ЗОП при подаване на оферта участникът декларира липса на основания за отстраняване чрез представяне на ЕЕДОП.
3. Плащането се извършва съгласно клаузите в проекта на договор.
4. Съгласно чл. 67, ал. 1 от ЗОП при подаване на оферта участникът декларира съответствие с критериите за подбор и липса на основания за отстраняване чрез представяне на ЕЕДОП. Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, могат да бъдат изисквани допълнително при условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП.
Съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП преди сключването на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/04/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва