Деловодна информация
00087
 
да
да
10/04/2018 (дд/мм/гггг)
00087-2018-0046 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община 000696327
ул. Московска 33
София BG411 1000 България
Станислава Цветкова +359 29377530
s.tsvetkova@sofia.bg +359 29377561

Интернет адрес/и

www.sofia.bg%20

https://www.sofia.bg/municipality-sofia-buyer-profile


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=89371&companyId=20779
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Инженеринг /проектиране и строителство/ за основен ремонт на ул. „Кукуш” и улица „Йосиф Щросмайер” по съществуващо положение, район Илинден
45000000      
Строителство

Инженеринг /проектиране и строителство/ за основен ремонт на ул. „Кукуш” и улица „Йосиф Щросмайер” по съществуващо положение, район Илинден.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4600000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

1. Основен ремонт на ул. „Кукуш”: В транспортно-комуникационно отношение ул. „Кукуш” е III Б клас районна артерия и е част от първостепенната улична мрежа на гр. София. Ориентировъчната дължина на улицата е 1500 м. Съществуващата пътна настилка в участъка от бул. „Сливница” до ул. „Билянини извори“ е асфалтова, а в участъка до ул. „Йосиф Щросмайер“ е от среден паваж. Двата участъка са в лошо състояние с видими дефекти като огъвания, напуквания, пропадания, дупки, които са предпоставка за основен ремонт. Пътната настилка е за тежко движение. Пътното платно на улицата е с габарит 2х4.00м и тротоари с променлива ширина от 2.00м, а на места и по 5.00м. Има съществуващи паркинги с ширина от 5.50м до 10м. 1.1. Проектиране. Част ”Геодезия”; Част “Инженерна геология и хидрология“; Част “Пътна”; Част “ВОД”; Част „ПОД”; Част „Канализация”; Част „Водопровод”; Част „Електро и Телекомуникация”; Част „Улично осветление”; Част „Газификация”; Част „Ландшафтна архитектура”; Част „ПУСО”; Част “ПБЗ”;
1.2. Строителство. СМР следва да се извършат в съответствие с одобрените проекти, предмет на настоящата поръчка.
2. Основен ремонт на улица „Йосиф Щросмайер” по съществуващо положение.
2.1. Описание. В транспортно-комуникационно отношение ул. „Йосиф Щросмайер” е III Б клас районна артерия и е част от първостепенната улична мрежа на гр. София. Ориентировъчната дължина на улицата е 700 м. Пътното платно е с ширина 14 м. Съществуващата пътна настилка е от среден паваж, който е в лошо състояние с видими дефекти, като огъвания, пропадания, дупки, които са предпоставка за основен ремонт. Пътната настилка е за тежко движение. Тротоарната настилка е с различна ширина.
2.2. Проектиране. Част ”Геодезия”;Част “Инженерна геология и хидрология“;Част “Пътна” ;Част “ВОД”;Част „ПОД”;Част “Отводняване и Канализация“;Част “Водоснабдяване”;Част „Електро“ и „Телефонизация“;Част „Улично осветление”;Част „Газификация”;Част „Ландшафтна архитектура”;Част „ПУСО”
Част “ПБЗ”.
2.3. Строителство. СМР следва да се извършат в съответствие с одобрените проекти, предмет на настоящата поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за проектиране    3
Срок за изпълнение на СМР    7
Технически показатели, в това число:    40
Технология и организация на изпълнението на строителството    20
Управление на риска    9
Организация на ръководството на обекта    5
Мерки за намаляване на затрудненията за живущите и бизнеса (собственици, наематели на търговски площи) в целевата зона, обект на интервенция, при изпълнение на СМР    6
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
4600000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
390

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът на изпълнение на дейностите, предмет на обществената поръчка, е съгласно предложението на участника, като срокът не може да надвишава 30 дни за проектиране и 360 календарни дни за строителство, считано от датата на която участникът е уведомен за налично финансиране. Оценката по финансовите показатели включва:"цена за проектиране”-до 5т.;„предлагана цена за изпълнение на СМР: до 45т.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, към Камарата на строителите за втора група (строежи от транспортната инфраструктура), трета категория строеж, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
1.1 Участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по отношение на вписването си в ЦПРС или аналогичен регистър.
За доказване на професионалната годност (правоспособността) за упражняване на професионална дейност участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата, съобразно националните база данни, в която се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен са длъжни да предоставят информацията.
Документът, с който се доказва изискването е копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от категорията строеж, за съответната група и категория строеж. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава, в случай, че възложителят се възползва от визираната в чл. 67, ал. 5 от ЗОП възможност. Преди сключване на договор за обществена поръчка и в съответствие с чл. 112, ал. 1, т.4 от ЗОП, чуждестранното лице следва да извърши регистрация и да представи документ за вписване в ЦПРС.
Забележка: В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство.
Съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП преди сключването на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти;
1.1. Участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по отношение на реализираният оборот.
За доказване на изискването участникът представя един или няколко от следните документи:
1. удостоверения от банки;
2. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква;
3. справка за общия оборот.
Забележка: Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
2. Всеки участник трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност“.
2.1. Участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по отношение на валидна застраховка „Професионална отговорност“ като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи III категория.
За доказване на изискването участникът представя докаателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ за съответната категория.
3. Съгласно чл. 67, ал. 1 от ЗОП при подаване на оферта участникът декларира съответствие с критериите за подбор и липса на основания за отстраняване чрез представяне на ЕЕДОП. Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, могат да бъдат изисквани допълнително при условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП.
Съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП преди сключването на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. Всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти в размер на 4 000 000 (четири милиона) лева, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
2. Всеки участник трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност“ като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи III категория.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да има опит в проектирането на обекти, сходни с предмета на поръчката;
1.1. Относно опит в проектирането: участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по отношение на услугите, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите. Посочва се информацията, необходима да се установи съответствие с изискванията на възложителя. Като доказателство за поставеното изискване участникът предоставя списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на услугата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
2. Участникът трябва да има опит в извършването на пътно строителство;
2.1. Относно опит в строителството: участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по отношение на строителството изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета на поръчката. Посочва се информацията, необходима да се установи съответствие с изискванията на възложителя.
Като доказателство за поставеното изискване участникът предоставя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, съгласно чл. 64, ал.1, т.1 от ЗОП.
3. Участникът трябва да разполага с необходимия брой технически лица и/или организации, включени или не в структурата му, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, включително лицата, които ще изпълняват проектирането и строителството.
3.1. ДОКАЗВАНЕ: 3.1.1.ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТИРАНЕТО: Участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по отношение на екипа от проектанти с пълна проектанска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и чл.10 от Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране или аналогични, съгласно законодателството на държавата в която е установен. Посочва информацията, необходима да се установи съответствието с изискванията на Възложителя. За доказване на обстоятелствата участникът представя: списък на техническите лица, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
3.1.2.ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОИТЕЛСТВОТО: Участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по отношение на инженерно-техническият персонал. Посочва информацията, необходима да се установи съответствието с изискванията на Възложителя. За доказване на обстоятелствата участникът представя: списък на техническите лица, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
4. Участникът следва да прилага Система за управление на качеството EN ISO 9001 или еквивалентна;
4.1. Участникът декларира в ЕЕДОП информация за обстоятелствата по отношение на внедрена система за управление на качеството EN ISO 9001 ( или еквивалент) с обхват включващ изпълнение на строително-монтажни работи, с посочване на номер, дата на издаване, сертификационен орган и срок на валидност на сертификата. Доказването на съответствието с изискването става с представяне на копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството EN ISO 9001 с обхват на сертификата, изпълнение на строително-монтажни работи.


1. Участникът трябва да има опит в проектирането на обекти, сходни с предмета на поръчката (пътни обекти в градски условия), изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на оферта: да е изготвил или участвал в изготвянето на технически и/или работни инвестиционни проекти за сходни обекти (пътни обекти в градски условия). Поне 1 от проектите трябва да включва проектиране на пътни работи за изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на улици с дължина не по-малка от 2.2 км. като изискването може се докаже кумулативно от няколко обекта. Поне един от проектите трябва да включва част „Геодезия”. Поне един от проектите трябва да включва част „Геология” и/или „Геология и Хидрогеология”. Поне един от проектите трябва да включва част „ВиК”. Поне един от проектите трябва да включва част „Електро” и/или „Улично осветление”. Поне един от проектите трябва да включва част „Озеленяване” и/или „Ландшафтна архитектура”.
2. Участникът трябва да има опит в извършването на пътно строителство - за последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнил строително-монтажни работи на сходни обекти за изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на пътни обекти в градски условия. Поне 1 от обектите трябва да включва изпълнение на пътни работи за изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на улици с дължина не по-малка от 2.2 км. като изискването може се докаже кумулативно от няколко обекта. Поне един от обектите трябва да включва част „ВиК”. Поне един от обектите трябва да включва част „Електро” и/или „Улично осветление”. Поне един от обектите трябва да включва част „Озеленяване” и/или „Ландшафтна архитектура”.
3. Участникът трябва да разполага с необходимия брой технически лица и/или организации, включени или не в структурата му, вкл. такива, които отговарят за контрола на качеството, вкл. лицата, които ще изпълняват проектирането и строителството, както следва: 3.1. ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТИРАНЕТО: 3.1.1. Ръководител на обекта: стр. инж. със степен магистър, със спец. „Транспортно строителство”, профил „Пътно строителство” или екв. и да има проф. опит по специалността не по-малко от 5 г.; 3.1.2. инж.-геодезист: магистър по „Геодезия” или екв.; 3.1.3. инж. „Пътно строителство”: инж. със степен магистър със спец. „Транспортно строителство”, профил „Пътно строителство” или екв.; 3.1.4. инж. „ВиК”: стр. инж. със степен магистър със спец. „ВиК” или екв.; 3.1.5. инж. „Конструкции“, спец. „Транспортно строителство“ или ПГС (ССС), със степен магистър или екв.; 3.1.6. електроинженер със степен магистър или екв.; 3.1.7. ландшафтен арх.: магистър със специалност „Ландшафтна архитектура”, “Озеленяване” или екв.; 3.1.8. инж. „Газоразпределителни системи и мрежи“ със степен магистър или екв.; 3.1.9. инж.-геолог със степен магистър или екв.Забележка: Ръководителят на проекта и членовете на проектантския екип трябва да притежават пълна проектантска правоспособност и да са регистрирани в Регистъра на инженерите с пълна проектантска правоспособност към Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране (КИИП), Регистъра на архитектите, ландшафтните архитекти и урбанистите с пълна проектантска правоспособност към Камарата на архитектитеили съответен регистър на държавата в която са установени, за транспортно строителство и транспортни съоръжения и геодезия;
3.2. ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОИТЕЛСТВОТО: 3.2.1. Ръководител на обекта: стр. инж. със степен магистър, със спец. „Транспортно строителство”, профил „Пътно строителство” или екв. и да има проф.опит по специалността не по-малко от 5 г.; 3.2.2. инж.-геодезист: магистър по „Геодезия” или екв.;3.2.3.инж. „Пътно строителство”: инженер със степен магистър със спец. „Транспортно строителство”, профил „Пътно строителство” или екв.; 3.2.4. инж. „ВиК”: стр. инж. със степен магистър със спец. „ВиК” или екв.; Продължава в раздел "Допулнителна информация"...
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/05/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/05/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, ул. Париж №3, Заседателна зала №109

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно чл.54, ал.(2) от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от раздел III.1.3: 3.2.5. инж.„Конструкции“, спец. „Транспортно строителство“ или ПГС (ССС), със степен магистър или екв.;3.2.6. електроинженер със степен магистър или екв.;3.2.7. ландшафтен архитект: магистър със спец. „Ландшафтна архитектура”, “Озеленяване” или екв.;3.2.8.инж. „Газоразпределителни системи и мрежи“ със степен магистър или екв.;3.2.9. стр. инженер – отговорник по качеството, Отговорник по контрола на качеството–да има придобито образование и проф. квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал.2 от ЗУТ, да притежава минимум 3 г. проф. опит като контрол по качеството в строителството; да има валиден сертификат за преминат курс за контрол на качеството.3.2.10. инж. – координатор по безопасен труд, отговарящ на изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба №2 за мин.изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР. За отговорника по качеството и координатора по безопасен труд е допустимо съвместяване на две позиции. 4. Участникът следва да прилага Система за управление на качеството EN ISO 9001 или еквивалентна, с обхват, включващ изпълнение на строително-монтажни работи.
_____________________________
1. ОСНОВАНИЯ ЗА ОТСТРАНЯВАНЕ: 1.1. За участниците в процедурата следва да не са на лице основанията по чл.54, ал.1, т.1,т. 2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП и чл.55, ал.1, т.1 и т.4 от ЗОП.; 2. Липсата на обстоятелства, свързани с националните основания за отстраняване се декларира в ЕЕДОП в полето „Прилагат ли се специфичните национални основания за изключване“. Отговор „не“ се отнася за всички обстоятелства. При отговор „да“ лицето трябва да посочи конкретното обстоятелство, както и евентуално предприетите мерки за надеждност.
Национални основания за отстраняване са:
- осъждания за престъпления по чл. 194 – 208, чл. 213а – 217, чл. 219 – 252 и чл. 254а – 255а и чл. 256 - 260 НК (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП);
- нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
- нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност в сила от 23.05.2018 г. (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
- наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 44 от ДР на ЗОП между кандидати/ участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП);
- наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;
- обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.“
2.ГАРАНЦИИ 2.1.1.ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ:Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение се освобождава от Възложителя поетапно, както следва:
•сумата, съставляваща 75 % от стойността на гаранцията за изпълнение за съответния обект се освобождава в 30-дневен срок след подписване на констативен акт за установяване годността за приемане на строежа
•сумата, съставляваща останалите 25 % от стойността на гаранцията за изпълнение за съответния обект се освобождава в 30-дневен срок след изтичане на предложените гаранционни срокове.
2.1.2. ГАРАНЦИЯ ЗА АВАНСОВО ПЛАЩАНЕ е в размер на 100% от стойността на аванса (до 20%). Тя се представя от избрания изпълнител при искането за авансово плащане за изпълнение на СМР. Гаранцията за авансово плащане се освобождава след извършване на първо междинно плащане с приспаднат целия аванс.
Поръчката е без осигурено финансиране.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/04/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва