Деловодна информация
00039
ПОЧРОП-01-12-999 19/02/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
19/02/2018 (дд/мм/гггг)
00039-2018-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Павликени 000133901
бул. Руски № 4
Павликени BG321 5200 България
Славена Грозева +359 61051357/+359 889886177
obshtina@pavlikeni.bg +359 61052642

Интернет адрес/и

http://www.pavlikeni.bg

http://www.pavlikeni.bg/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=79&task=viewcategory&catid=258&lang=bg%20


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.pavlikeni.bg/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=79&task=viewcategory&catid=323&lang=bg
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Реконструкция и рехабилитация на четвъртокласна общинска пътна мрежа в Община Павликени“ с две обособени позиции
45233000      
Строителство

Обособена позиция 1: Рехабилитация и реконструкция на път IV 34235 VTR 1202/III 405 Павликени – Дъскот – Паскалевец – граница общ./ Павликени – Велико Търново VTR 1012/ от км 8 + 780.00 до км 13+738.23 – Етап I
Подземна тръбна мрежа за широколентов интернет на път IV 34235 VTR 1202/III 405 Павликени – Дъскот – Паскалевец – граница общ./ Павликени – Велико Търново VTR 1012/ от км 8 + 780.00 до км 13+738.23 – Етап I.
Обособена позиция 2: Рехабилитация и реконструкция на път IV 40527 /VTR 1208 / III 403 Сухиндол – Павликени – Върбовка / VTR 1200/ от км 0+000 до км 8 + 176.80,
Рехабилитация и реконструкция на път IV 40527 /VTR 1208 / III 403 Сухиндол – Павликени – Върбовка / VTR 1200/ от км 0+000 до км 8 + 176.80 – тротоари,
Подземна тръбна мрежа за широколентов интернет на път IV 40527 /VTR 1208 / III 403 Сухиндол – Павликени – Върбовка / VTR 1200/ от км 0+000 до км 8 + 176.80.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
5634538.17      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Рехабилитация и реконструкция на път IV 34235 VTR 1202/III 405 Павликени – Дъскот – Паскалевец – граница общ./ Павликени – Велико Търново VTR 1012 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
45233140      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

община Павликени

Обособена позиция 1: Рехабилитация и реконструкция на път IV 34235 VTR 1202/III 405 Павликени – Дъскот – Паскалевец – граница общ./ Павликени – Велико Търново VTR 1012
Рехабилитация и реконструкция на път IV 34235 VTR 1202/III 405 Павликени – Дъскот – Паскалевец – граница общ./ Павликени – Велико Търново VTR 1012/ от км 8 + 780.00 до км 13+738.23 – Етап I
Подземна тръбна мрежа за широколентов интернет на път IV 34235 VTR 1202/III 405 Павликени – Дъскот – Паскалевец – граница общ./ Павликени – Велико Търново VTR 1012/ от км 8 + 780.00 до км 13+738.23 – Етап I
План и профил: Проектираният пътен участък е част от Общинската пътна мрежа – четвърти клас. Етап1 започва на км 8+780 и завършва при км 13+738.23. Радиусите на хоризонталните криви отговарят за проектна скорост 50 km/h за участъците на открит път и 50km/h за населените места. Релефът е равнинен.
Съществуващи габарити: Проектна скорост: 50 km/h, Габарит: 8,00 m, Пътното платно: 6,00 m, включващо: Ленти за движение: 2 х 3.00 m и Банкети: 2 х 1.00 m
В населеното място двустранно са изпълнени видими бетонови бордюри 18/35 cm, с тротоари. Видимата част от тях варира между 5-10cm.
Отводняване: Отводняването е повърхностно и се извършва посредством необлицовани окопи без дренаж, бетонови бордюри и водостоци. Състоянието на водостоците като цяло е добро. Нуждаят се от почистване на втоците, оттоците и радиетата. Водостоците са с достатъчни размери на отвора и дължина.
Пътни кръстовища: В разглеждания участък не попада кръстовища от републикански път. Прилежащи към пътя са селскостопански пътища и асфалтови улици.
Пресичания с комуникации: Разглежданият участък се пресича от електро проводи и кабели ниско напрежение.
Организация на движението: Състоянието на съществуващите пътни знаци е сравнително добро. На доста места сигнализацията се нуждае от актуализация и допълване с нови пътни знаци. Маркировката е износена и също има нужда от актуализация.
Пълният обхват на дейностите, които трябва да се извършат, са посочени в Техническата спецификация – част отдокументацията за участие в процедурата.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Тп)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
2293940.93      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор 04/07/2/0/00194 за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по подмярка 7.2. от мярка 7 от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 - 2020 г.

II.2) Описание 1

Рехабилитация и реконструкция на път IV 40527 /VTR 1208 / III 403 Сухиндол – Павликени – Върбовка / VTR 1200 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
45233140      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

община Павликени

Обособена позиция 2: Рехабилитация и реконструкция на път IV 40527 /VTR 1208 / III 403 Сухиндол – Павликени – Върбовка / VTR 1200/
Рехабилитация и реконструкция на път IV 40527 /VTR 1208 / III 403 Сухиндол – Павликени – Върбовка / VTR 1200/ от км 0+000 до км 8 + 176.80
Рехабилитация и реконструкция на път IV 40527 /VTR 1208 / III 403 Сухиндол – Павликени – Върбовка / VTR 1200/ от км 0+000 до км 8 + 176.80 – тротоари
Подземна тръбна мрежа за широколентов интернет на път IV 40527 /VTR 1208 / III 403 Сухиндол – Павликени – Върбовка / VTR 1200/ от км 0+000 до км 8 + 176.80
Разглеждания път е част от Общинската пътна мрежа – четвърти клас. Трасето преминава през регулациите на едно населено място:с Върбовка – от km 6+350 до km 7+176.80. Радиусите на хоризонталните криви отговарят за проектна скорост 50 km/h за участъците на открит път и 50 km/h за населените места. Релефът е равнинен.
Съществуващи габарити:
За участък от км 0+000 до км 6+350:
- Габарит: 8,00 m
- Пътното платно: 6.00 m, включващ:
- Ленти за движение: 2 х 3.00 m
- Банкети: 2 х 1.00 m
За участък от км 6+350 до км 7+176.80 – регулация на с. Върбовка:
- Проектна скорост: 50 km/h
- Габарит: съгласно регулацията
- Пътното платно: 6.0 m, включващ:
- Ленти за движение: 2 х 3,00 m
- Тротоари: съгласно регулацията
В населеното място двустранно са изпълнени видими бетонови бордюри 18/35 cm, с тротоари. Видимата част от тях варира между 5-10cm.
Отводняване: Отводняването е повърхностно и се извършва посредством необлицовани окопи без дренаж, бетонови бордюри и водостоци. Състоянието на водостоците като цяло е добро. Нуждаят се от почистване на втоците, оттоците и радиетата. Водостоците са с достатъчни размери на отвора и дължина.
Пътни кръстовища: В разглеждания участък попада кръстовище с републикански път. Кръстовището при км 0+000 и не е предмет на настоящото задание. Прилежащи към пътя са селскостопански пътища и асфалтови улици.
Пресичания на проводи: Разглежданият участък се пресича от електро проводи и кабели с ниско напрежение.
Организация на движението: Състоянието на съществуващите пътни знаци е сравнително добро. На доста места сигнализацията се нуждае от актуализация и допълване с нови пътни знаци. Маркировката е износена и също има нужда от актуализация.
Пълният обхват на дейностите, които трябва да се извършат, са посочени в Техническата спецификация – част от документацията за участие в процедурата.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Тп)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
3340597.24      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор 04/07/2/0/00194 за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по подмярка 7.2. от мярка 7 от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 - 2020 г.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът (съответно член/овете на обединение, които ще изпълняват строителство) следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи със следния обхват: строителни дейности по обекти втора група, трета категория, за Обособени позиции 1 и 2, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3, буква „а“ от Закона за устройство на територията и чл. 5, ал. 6, т. 2, подт. 2.3., подт. 2.3.1. от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя.
Съгласно чл.60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени.
Обстоятелството се удостоверява с посочване в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А.Годност на данните за вписването в ЦПРС, посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, а за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
Доказване: При сключване на договора, участникът, избран за изпълнител, следва да представи документ за вписване в ЦПРС, валиден към датата на сключване на договора.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците в обществената поръчка следва да са застраховани за риска, „Професионална отговорност на строителя“ съгласно чл.171 от ЗУТ, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектът, предмет на поръчката е втора група, трета категория строежи – за Обособени позиции 1 и 2 ).
За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние, т.5, за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 3 (за Обособени позиции 1 и 2) от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката (обектът, предмет на поръчката за Обособена позиции 1 и 2 е втора група, трета категория строежи).
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи заверено копие на актуализирана/валидна застрахователна полица или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/ съобразно декларираното в ЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица.


Участниците в обществената поръчка следва да са застраховани за риска, „Професионална отговорност на строителя“ съгласно чл.171 от ЗУТ, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектът, предмет на поръчката е втора група, трета категория строежи – за Обособени позиции 1 и 2).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил строителство, с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
Забележка: За „предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката“, следва да се разбира изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа с дължина, както следва: За Обособена позиция 1: не по-малко от 4 км. (четири километра), за Обособена позиция 2: не по-малко от 7 км. (седем километра). В случай, че участник подава оферта и за двете обособени позиции едновременно минималните изисквания ще се считат за покрити при изпълнени изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа с дължина не по-малко от 7 км (седем километра) .
За удостоверяване на поставеното изискване участниците представят Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, (попълва се съответната част от ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности, т.1а);
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи документи, удостоверяващи изпълненото строителство съобразно декларираното в ЕЕДОП, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка и които документи съдържат информация за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът (съответно член/овете на обединение, които ще изпълняват строителство) следва да прилага следните системи (при участие по която и да е от обособените позиции):
- система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен с обхват на сертификация – строителство, и
- система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен с обхват на сертификация – строителство.
Удостоверяване: При подаване на офертата, съответствие с изискването се декларира в част ІV, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП. С ЕЕДОП участникът предоставя информация дали съответните документи са на разположение в електронен формат – посочва се уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа, обхвата на регистрацията и периода на валидност.
Доказване: При сключване на договора възложителят изисква заверени копия на сертификати за управление на качеството и за опазване на околната среда.


1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил строителство, с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
Забележка: За „предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката“, следва да се разбира изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа с дължина, както следва: За Обособена позиция 1: не по-малко от 4 км. (четири километра), за Обособена позиция 2: не по-малко от 7 км. (седем километра). В случай, че участник подава оферта и за двете обособени позиции едновременно минималните изисквания ще се считат за покрити при изпълнени изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа с дължина не по-малко от 7 км (седем километра) .
2. Участникът (съответно член/овете на обединение, които ще изпълняват строителство) следва да прилага следните системи (при участие по която и да е от обособените позиции):
- система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен с обхват на сертификация – строителство, и
- система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен с обхват на сертификация – строителство.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. По отношение на участник не трябва да са налице обстотятелства по чл.54 ал.1 т.1-7 от ЗОП и чл.55 ал.1 т.1-5 от ЗОП, като констатирането на което и да е от условията ще доведе до отстраняване на участника с изключения на изрично посочените случаи в ЗОП.Основание за отстраняване по чл. 55, ал. 1, т. 2 е лишаването на участника от правото да упражнява дейност или професия в областта на строителството.
2. Участникът, определен за Изпълнител, при подписване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 1% от стойността на договора за обществена поръчка. Условията и сроковете за задържане, респ. освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за авансово предоставените средства се представя от участника, определен за изпълнител, преди получаването им, за пълния размер на предоставяните авансово средства. По отношение Гаранциите важат разпоредбите на чл. 111 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/04/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/04/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Павликени, бул. "Руски" № 4, заседателната зала на ІІІ етаж в сградата на общинската администрация.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или упълномощените им представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Офертите се отварят по реда на чл. 54 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:
Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
- Информационен телефон на НАП - 0700 18 700;
- интернет адрес: http://www.nap.bg/
Относно задълженията, опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите:
- Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;
- София1000, ул. "У. Гладстон" № 67,Телефон: 02/ 940 6331;
- Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/
Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
- Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
- София 1051, ул. Триадица №2, Телефон: 8119 44
2. Не могат да участват в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка участници, които са дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим и контролираните от тях лица включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим.
3. Място за получаване на офертите е Информационния център за граждани, находящ се в гр. Павликени, пк 5200, бул. "Руски" № 4, в сградата на общинската администрация, в работното време от 08,30 до 12,00 часа и от 13,00 до 17,30 часа, до датата и часа, посочени по-горе в обявлението.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за отркриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/02/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва