Деловодна информация
00189
ДД-1-Г-01.8 19/02/2018 (дд/мм/гггг)
не
00189-2018-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Севлиево 000215889
пл. Свобода № 1
Севлиево BG322 5400 България
инж. Мирослав Банков +359 675396121
sevlievo@sevlievo.bg +359 67532773

Интернет адрес/и

www.sevlievo.bg

http://www.sevlievo.bg/bg/article/2938/smr-vodoprovod-stokite-psv-s-burq-s-dobromirka-2018-2020.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.sevlievo.bg/bg/article/2938/smr-vodoprovod-stokite-psv-s-burq-s-dobromirka-2018-2020.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на СМР на обект „Реконструкция на довеждащ водопровод до ПСПВ „Стоките“ и източен водопроводен клон за питейна вода“от ПСПВ "Стоките" до разпределителна шахта при с. Буря - с. Добромирка
45330000      
Строителство

Участъкът от подобект: „Източен водопровод, клон от ПСПВ "Стоките" до разпределителна шахта при с. Буря - с. Добромирка – ЕТАП 1”, е обособен като такъв в одобрената проектно-сметна документация за обекта (Участък 1: ВОДОПРОВОД от т. 38 до т. 57 и от т. 74 до т. 1120 (ОШ № 1), предмет на настоящата Обществена поръчка, в който е предвидено да бъде извършена реконструкция и подмяна на съществуващия преносен провод (по реда на § 53, ал. 4 от ЗУТ) с дължина 2 353,31 м’.
Подлежащият на реконструкция и подмяна преносен водопровод е част от централната водоснабдителна система на ВиК Оператора в обособената територия в Община Севлиево, изграден и въведен в експлоатация в периода от 1958 – 1962 год. като част от Водоснабдителна група „Севлиево – Велико Търново”. Този преносен водопровод е с изтекъл експлоатационен срок, в много лошо техническо състояние, с чести и сериозни аварии, водещи до прекъсване на водоподав. по него. Подробна инфо за предмета на поръчката, видовете СМР в ТП Час В.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45330000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

на територията на община Севлиево

Участъкът от подобект: „Източен водопровод, клон от ПСПВ "Стоките" до разпределителна шахта при с. Буря - с. Добромирка – ЕТАП 1”, е обособен като такъв в одобрената проектно-сметна документация за обекта (Участък 1: ВОДОПРОВОД от т. 38 до т. 57 и от т. 74 до т. 1120 (ОШ № 1), предмет на настоящата Обществена поръчка, в който е предвидено да бъде извършена реконструкция и подмяна на съществуващия преносен провод (по реда на § 53, ал. 4 от ЗУТ) с дължина 2 353,31 м’.
Подлежащият на реконструкция и подмяна преносен водопровод е част от централната водоснабдителна система на ВиК Оператора в обособената територия в Община Севлиево. Този преносен водопровод е с изтекъл експлоатационен срок, в много лошо техническо състояние, с чести и сериозни аварии, водещи до прекъсване на водоподаването по него, които изключително затрудняват и влошават предоставянето на водоснабдителната услуга на потребителите в населените места на общините Априлци, Севлиево, Габрово и Дряново, които се водоснабдяват от централната водоснабдителна система. Подлежащият на реконструкция и подмяна преносен водопровод е част от централната водоснабдителна система на ВиК Оператора в обособената територия в Община Севлиево, изграден и въведен в експлоатация в периода от 1958 – 1962 год. като част от Водоснабдителна група „Севлиево – Велико Търново”. Този преносен водопровод е с изтекъл експлоатационен срок, в много лошо техническо състояние, с чести и сериозни аварии, водещи до прекъсване на водоподаването по него, които изключително затрудняват и влошават предоставянето на водоснабдителната услуга на потребителите в населените места на общините Априлци, Севлиево, Габрово и Дряново, които се водоснабдяват от централната водоснабдителна система.
По-подробна информация за предмета на поръчката, видовете СМР, другите дейности и изискванията към изпълнението се съдържа в Техническата спецификация – Част В от настоящата документация.
Важно! През целия период на изпълнение на предмета на поръчката, водоподаването по реконструираните участъци на преносния водопровод след ПСПВ – с. Стоките ще бъде осъществявано по предвидения в Техническата спецификация седмичен график за работа на строежа.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение (П1)    20
Срок за отстраняване на авария в гаранционния срок (П2)    30
Предложен гаранционен срок (П3)    10
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
1250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Всеки участник трябва да е вписан в Централен професионален регистър на строителя (ЦПРС) за строежи от първа категория, четвърта група съгласно Закона за камарата на строителите (ЗКС) и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, или в еквивалентен регистър за еквивалентни категории и групи строежи съгласно законодателството на държава, в която е установен.
Информацията за съответствието с изискването по т. 1 се попълва в Част IV, раздел А от ЕЕДОП.
Участникът, от когото това е изискано в хода на процедурата съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, представя, освен ако информацията може да бъде потвърдена от публичен регистър с безплатен достъп или участникът е посочил институцията, която осигурява достъп или друг начин за установяване на посоченото обстоятелство, валиден документ за вписване в еквивалентен на ЦПРС регистър за еквивалентни категория и групи строежи съгласно законодателството на държавата, в която е установен. Информацията за вписването по т. 1 в България е публично достъпна, поради което Възложителят служебно ще провери съответствието на участниците с поставените изисквания. Ако информацията не може да бъде потвърдена от Възложителя, от участника ще бъде изискано представянето на съответния документ/и.
За участника, определен за изпълнител, преди сключването на договор за Обществената поръчка трябва да е валидно вписването в ЦПРС към Камарата на строителите за строежи от първа категория, четвърта група съгласно ЗКС, за което Възложителят ще провери служебно. Определеният изпълнител не е длъжен да представи удостоверение за вписването, освен ако Възложителят не е успял да установи това обстоятелство.
Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, съгласно чл. 3, ал. 3 от ЗКС изискването по т. 5.1.1 следва да е изпълнено за поне един от участниците в обединението, освен ако съобразно разпределението на участието в изпълнението се предвижда самостоятелно изпълнение на строежи или отделни СМР по чл. 3, ал. 2 от ЗКС от невписан/и в ЦПРС участник/ци в обединението – тогава всички участници в обединението, за които се предвижда да извършват самостоятелни строителни работи, трябва да бъдат вписани в ЦПРС.
Когато участник предвижда участието на подизпълнител/и, изискванията по т. 1 се отнасят до този/тези подизпълнител/и, който/които ще изпълнява/т строителство съгласно разпределението на дейностите, които ще извършва/т.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

2. За доказване на съответствие с минималните изисквания за икономическо и финансово състояние участникът, определен за изпълнител, съответно участникът, от когото това е изискано в хода на процедурата съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, представя доказателство за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, напр. копие на застрахователна полица.5.2.2.2. Когато документът по т. 2 е достъпен чрез публичен безплатен регистър или информацията или достъпът до нея се предоставя от съответния компетентен орган на Възложителя по служебен път, участникът посочва необходимата информация за интернет адрес или органа, издаващ документа/предоставящ информацията, в Част IV, Раздел Б, т.5) от ЕЕДОП.

2. Всеки участник трябва да разполага с валидна застраховка за професионална отговорност на строителя за строежи от първа категория, четвърта група съгласно изискванията на чл. 137 и 171 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и чл. 5, ал. 2, т. 1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, с минимална застрахователна сума в размер на 600 000 (шестстотин хиляди) лв. За участник-чуждестранно лице следва да разполага с валидна еквивалентна застраховка за професионална отговорност/гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Участниците следва да декларират съответствието си с изискването за застраховка за професионална отговорност, като попълнят необходимата информация в Част IV, Раздел Б, т. 5 от ЕЕДОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

3. За доказване на декларираните обстоятелства относно наличието на опит в изпълнението на строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката, участникът, определен за изпълнител, съответно участник, от когото това е изискано в хода на процедурата съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, представя списък на строителните дейности по т. 5.3.1.1, изпълнени през последните 5 (пет) години, придружен с удостоверение/я за добро изпълнение, което/то съдържа/т стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
4. За доказване съответствието с изискването за минимален брой и вид машини, съоръжения, оборудване и транспортни средства участникът, определен за изпълнител, съответно участник, от когото това е изискано в хода на процедурата съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, представя списък-декларация за машините, съоръженията и транспортните средства, които ще бъдат използвани за изпълнението на поръчката, с посочване на технически характеристики или друго индивидуализиране.
5. За доказване на изискването по т. 5. участникът, определен за изпълнител, съответно участник, от когото това е изискано в хода на процедурата съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, представя заверени копия на валидни сертификати или еквивалентни документи за внедрени системи за управление на качество (БДС EN ISO 9001:20.. или еквивалентен) и на околната среда (БДС EN ISO 14001:20.. или еквивалентен), или еквивалентни мерки, с обхват, съобразно предмета на поръчката.
6. За доказване наличието на изискуемия експертен екип /персонал/ избраният за изпълнител участник, съответно участник, от когото това е изискано в хода на процедурата съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, представя списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, в който са вписани позицията в екипа, трите имена и е посочена професионалната компетентност на всяко от лицата. Участникът, определен за изпълнител, преди сключването на договора за Обществената поръчка трябва да докаже, че техническият ръководител е назначен по трудов договор.


3. Опит в изпълнението на строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката, а именно: През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на оферти, участникът следва да има опит в успешното изпълнение на работи с предмет и обем, идентични или сходни с тези на Обществената поръчка, а именно да има изпълнена най-малко 1 (една) дейност, идентична или сходна с предмета на поръчката. За дейност, „сходна с предмета на поръчката“ се приема извършването на строителство, рехабилитация или реконструкция на преносен водопровод с дължина не по-малко от 2000 метра. Информацията за опита на участниците по т. 3 се попълва в Част IV, Раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП.
4. Инструменти, съоръжения и оборудване, минимално необходими за изпълнение на поръчката, а именно: Мин. бр. и вид инструменти, съоръжения и оборудване, в т.ч. транспортни средства, необходими за изпълнение на дейностите по настоящата Обществена поръчка, с които трябва да разполага участник в процедурата, е следният:
- Верижен багер - 2 бр.
- Комбиниран багер – 4 бр.
- Самосвали – 2 бр.
- Товарен камион с кран – 1 бр.
- Машина за заваряне на HDPE - тръби до ? 500 мм - 2 бр.
- Мобилен агрегат - 2 бр. В Част IV, Раздел В, т. 9 от ЕЕДОП участниците попълват информация, необходима за преценка на тяхното съответствие с изискванията на Възложителя по т. 4 "Минималният брой и вид инструменти, съоръжения и оборудване"
5. Системи и стандарти за управление на качеството и за опазване на околната среда. Всеки участник трябва да прилага минимум следните системи, всяка с обхват в областта на строителството:
а) внедрена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентна;
б) внедрена система за управление на околната среда БДС EN ISO 14001:2004 или еквивалентна.
5.3.3.2. Сертификатите за внедрени системи трябва да са валидни и да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Когато участникът не е имал достъп до тези сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини, той може да представи други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на система за управление на качеството и на околната среда. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните. Участникът предоставя информация за валидни сертификати за внедрените системи в Част IV, Раздел Г от ЕЕДОП.
6. Участникът трябва да разполага с персонал, който да включва най-малко лица с образование и професионална квалификация, както следва: а) Ръководител на екипа – 1 бр., със:
• завършено висше образование и придобира професионална квалификация „строителен инженер” с образователно-квалификационна степен „магистър“ по някоя от специалностите: „ВиК“, „ХМС“, „ХТС“ или еквивалентна образователна степен с еквивалентни професионална квалификация и специалност, придобити в чужбина, в област, еквивалентна на посочената;
• минимум 5 (пет) години професионален опит по специалността;
• опит като ръководител на екип/проект в изпълнението на поне 1 (един) инфраструктурен обекта за водопровод.
б) Технически ръководител – 1 бр., със:
• завършено образование съгласно чл. 163a, ал. 4 от ЗУТ, а за чуждестранно лице – съгласно чл. 163a, ал. 3 от ЗУТ;
• минимум 3 (три) години опит като технически ръководител;
• опит като технически ръководител в изпълнението на поне 1 инфраструктурен обекта за водопровод. Продължава в поле IV.3 Допълнителна информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % (едно на сто) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя от изпълнителя преди сключване на договора под формата на:
• парична сума, внесена по сметката на Възложителя, или
• безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинал, издадена в полза на Възложителя, или
• застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/03/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

16/07/2018 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/03/2018 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

В административната сграда на Община Севлиево, с адрес: гр. Севлиево, пл."Свобода" № 1, зала 202

В административната сграда на Община Севлиево, с адрес: гр. Севлиево, пл."Свобода" № 1, зала 202
Информация относно упълномощените лица и процедурата на отваряне:
Отварянето на офертите е публично и на него магот да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от III.1.3, т. 6 Минимални състав и изисквания към персонала /екипа/ за изпълнение на поръчката
в) Експерт „ВиК“ – 1 бр., със:
• завършено висше образование и придобира професионална квалификация „строителен инженер” с образователно-квалификационна степен „магистър“ по някоя от специалностите: „ВиК“, „ХМС“, „ХТС“ или еквивалентна образователна степен с еквивалентни професионална квалификация и специалност, придобити в чужбина, в област, еквивалентна на посочената
• минимум 3 (три) години професионален опит по специалността;
• опит в изпълнението на поне 1 (един) обект на поне 1 (един) инфраструктурен обекта за водопровод.
г) Експерт Координатор по безопасност и здраве – 1 бр., със:
• успешно преминат курс/обучение по безопасност и здраве и валидно удостоверение/сертификат или друг документ, удостоверяващ това;
• минимум 3 (три) години опит като координатор по безопасност и здраве;
• опит като координатор по безопасност и здраве в изпълнението на поне 1 (един) обект на техническата инфраструктура в областта на водоснабдяването.
д) Експерт Отговорник по качеството – 1 бр., със:
• успешно преминат курс/обучение по качество в строителството и валидно удостоверение/сертификат или друг документ, удостоверяващ това;
• минимум 3 (три) години опит като отговорник по качеството;
• опит като отговорник по качеството в изпълнението на поне 1 (един) обект на техническата инфраструктура в областта на водоснабдяването.
Забележка: Изискването за експерти по б. „г“ и „д“ може да бъде изпълнено и чрез едно лице, отговарящо на изискванията, но различно от лицата, посочени за предходните позиции Ръководител на екипа, Технически ръководител и Експерт „ВиК“.
За изпълнение на изискванията за образование се приема и висше образование, придобито преди влизането в сила на ПМС № 125 от 2002 г., когато е в област и/или направление, еквивалентни на посочените по-горе.
Участниците в поръчката трябва да декларират съответствието си с изискването за минимален експертен екип, като посочат в Част IV, Раздел В, т. 6 от ЕЕДОП информация, от която е видно изпълнението на съответните минимални изисквания на Възложителя.
Експертите, които не са в нормативно регулирано отношение (сключено действащо трудово или приравнено на него правоотношение) с участника, са трети лица по смисъла на чл. 65 от ЗОП и по отношение на тях са приложими съответните условия и изисквания, посочени в т. 6 от този раздел.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация - съгласно разпоредбата на чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/02/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва