Деловодна информация
00098
12-00-21 06/02/2018 (дд/мм/гггг)
не
00098-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ 000024745
ЦАРИЦА ЙОАННА №2
ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ BG413 2900 България
Марина Герова-началник отдел Обществени поръчки +359 888006080
oba@gotsedelchev.bg +359 888006080

Интернет адрес/и

www.gotsedelchev.bg

http://pk.gotsedelchev.bg/index.php?pg=188&objtype=1&sortfield=issuedate%20desc


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://pk.gotsedelchev.bg/index.php?pg=188&objtype=1&sortfield=issuedate%20desc&obj_id=965
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на СМР за обновяване на образ. инфраструктура в гр.Гоце Делчев по 3 об.п. ГД/2018/ПС/С/2
45000000      
Строителство

Предметът на обществената поръчка включва изпълнение на строителни и монтажни работи за цялостно обновяване на Второ основно училище “Гоце Делчев”, Обединено детско заведение №1 “Калинка” и Целодневна детска градина №4 “Радост” в гр.Гоце Делчев.
Предметът на поръчката включва изпълнението на следните дейности за всеки един от строежите: времено строителство; демонтажни работи; доставка на необходимите материали и оборудване; строителни и монтажни работи; контролни измервания, единични, комплексни и приемни изпитания изпълнявани от лицензирани органи;съставяне на строителни книжа, изработване на изпълнителна и екзекутивна документации; въвеждане на строежите в експлоатация по реда на чл. 177 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), с регистриране пред органа, издал разрешението за строеж, въвеждане на строежа в експлоатация и преминаване през процедура по реда на ЗУТ за въвеждане в експлоатация на всеки от строежите; гаранциона отговорност на СМР;
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4635836.72      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

:  1

II.2) Описание 1

Обновяване на Второ основно училище “Гоце Делчев”, гр. Гоце Делчев 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45200000      
45321000      
45454000      
45421000      
45331000      
45112710      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

гр.Гоце Делчев

Обект "Обновяване на Второ основно училище "Гоце Делчев", гр. Гоце Делчев” е трета категория строеж. Общата площ на имота е 9499 кв.м и РЗП 4207,52 кв. Дейностите, които се включва поръчката са: времено строителство; демонтажни работи; доставка на необходимите материали и оборудване; строителни и монтажни работи; контролни измервания, единични, комплексни и приемни изпитания изпълнявани от лицензирани органи; • съставяне на строителни книжа, изработване на изпълнителна и екзекутивна документации; • въвеждане на строежите в експлоатация по реда на чл. 177 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), с регистриране пред органа, издал разрешението за строеж, въвеждане на строежае в експлоатация и преминаване през процедура по реда на ЗУТ за получаване на Разрешение за ползване; гаранционна отговорност за изпълнените строителни и монтажни работи.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок в години на изпълнените СМР на обекта    10
Качество на вложените строителни материали    60
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
2465210.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
365

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект “Обновяване на образователната инфраструктура в гр.Гоце Делчев”, договор №РД-02-37-7/12.01.2018, по ОПРР

II.2) Описание 1

Обновяване на ЦДГ №4 “Радост”, гр. Гоце Делчев 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45200000      
45321000      
45454000      
45421000      
45331000      
45112710      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

гр.Гоце Делчев

Обновяване на ЦДГ №4 "Радост", гр. Гоце Делчев”. Категория на строежа- четвърта. Площ на имота 3757 кв.м. и РЗП 860 кв.м. Поръчката включва изпълнението на следните дейности: времено строителство; демонтажни работи; доставка на необходимите материали и оборудване;строителни и монтажни работи;контролни измервания, единични, комплексни и приемни изпитания изпълнявани от лицензирани органи; съставяне на строителни книжа, изработване на изпълнителна и екзекутивна документации;въвеждане на строежа в експлоатация по реда на чл. 177 от ЗУТ, с регистриране пред органа, издал разрешението за строеж, въвеждане на строежа в експлоатация и преминаване през процедура по реда на ЗУТ за получаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация на строежа; гаранционна отговорност за изпълнените строителни и монтажни работи.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок в години на изпълнените СМР на обекта    10
Качество на вложените строителни материали    60
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
902511.72      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
210

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Община Гоце Делчев е бенефициент, по проект “Обновяване на образователната инфраструктура в гр.Гоце Делчев”, договор №РД-02-37-7/12.01.2018, по ОПРР

II.2) Описание 1

Обновяване на ОДЗ №1 “Калинка”, гр. Гоце Делчев 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45200000      
45321000      
45454000      
45421000      
45331000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

гр.Гоце Делчев

Обновяване на ОДЗ №1 “Калинка”, гр. Гоце Делчев. Категория на строежа- четвърта. Обща площ на имота 4739 кв.м. и РЗП 1772,93 кв.м. Дейностите, които ще се извършват на строежа са: времено строителство; демонтажни работи; доставка на необходимите материали и оборудване; строителни и монтажни работи; контролни измервания, единични, комплексни и приемни изпитания изпълнявани от лицензирани органи; съставяне на строителни книжа, изработване на изпълнителна и екзекутивна документации; въвеждане на строежа в експлоатация по реда на чл. 177 от ЗУТ, с регистриране пред органа, издал разрешението за строеж, въвеждане на строежа в експлоатация и преминаване през процедура по реда на ЗУТ за получаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация на строежа; гаранционна отговорност за изпълнените строителни и монтажни работи.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок в години на изпълнените СМР на обекта    10
Качество на вложените строителни материали    60
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
1268114.17      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект “Обновяване на образователната инфраструктура в гр.Гоце Делчев”, договор №РД-02-37-7/12.01.2018, по ОПРР

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има право да изпълнява строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство:
-За обособена позиция № 1 - за строежи от Първа група, Трета категория съгласно Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС);
-За обособена позиция № 2 - за строежи от Първа група, Четвърта категория съгласно ПРВВЦПРС;
-За обособена позиция № 3 - за строежи от Първа група, Четвърта категория съгласно ПРВВЦПРС.
Участникът попълва поле 1) на раздел А: „Годност“, Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП), т.1.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на об.п. - за повече информация: http://register.ksb.bg/). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да копие на документ, удостоверяващ правото да се изпълняват строежи, съобразно обекта на съответната обособена позиция, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците да имат застраховка “Професионална отговорност” с покритие, произтичащо от нормативен акт.
2. Участникът да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на съответната обособена позиция, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години (2015г., 2016г. и 2017г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.


1. Застраховката следва да покрива минималната застрахователна сума за съотв. категория строеж: за обособена позиция № 1 - трета категория строежи, а за обособена позиция № 2 и 3 - четвърта категория строежи, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
Участникът попълва поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние, Част IV: „Критерии за подбор“, т.5 от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, която да обхваща категория строеж съобразно предмета на обособената позиция, а именно – За обособена позиция № 1 - трета категория строежи, а за обособени позиции № 2 и 3 - четвърта категория строежи. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
2. Участникът да е реализирал оборот в сферата, попадаща в обхвата на съответната обособена позиция:
За Обособена позиция № 1, в размер на не по-малко от 2 300 000 лв. без ДДС
За Обособена позиция № 2, в размер на не по-малко от 900 000 лв. без ДДС
За Обособена позиция № 3, в размер на не по-малко от 1 200 000 лв. без ДДС
Оборотът следва да е изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години (2015 г., 2016 г. и 2017 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
“Оборот в сферата попадаща в обхвата на поръчката” е оборот, който е реализиран от извършено строителство за преустрои?ство и/или реконструкция и/или основен ремонт на сграда/и и/или строителство на нови сгради.
Участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т.2a) от ЕЕДОП съгласно описаното в нея.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Данните могат да обхващат най-много последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил строителство с предмет и обем, идентичен или сходен с тези на поръчката, най-много за последните 5 години от датата на подаване на офертата.
2. Участникът трябва да прилага система за управление на качеството
3.Участникът трябва да прилага стандарти за опазване на околната среда
4. Участникът трябва да разполага с персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.


1. Опит в изпълнение на поне 1 (една) дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата. “Строителство с предмет и обем идентичен или сходен с този на съответната обособена позиция” е строителство, което включва изпълнение на най-малко следните видове СМР: поставяне на външни настилки от асфалт и бордюри; поставяне на подови настилки в помещения в сграда; ремонт на покрив; поставяне на хидро и топлоизолации; полагане на фасадна боя; поставяне на врати и на дограма, изграждане на вентилационна и отоплителна инсталация; монтиране на пожароизвестителна инсталация; поставяне на метални конструкции. За об. поз. 2 и 3 в допълнение към горното и доставка и монтаж на съоръжения и оборудване за детска площадка; по доставка и монтаж на соларни инсталации (слънчеви колектори и бойлер/разширителен съд).Посочените видове СМР трябва да обхващат РЗП, идентична или сходна на РЗП на обекта на съответната об. позиция: За об. п. № 1 – 4207м2; За об. п. № 2 – 860м2; За об. п. № 3- 1772 м2.***Посочените видове работи могат да бъдат изпълнени на различни строежи.
Участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за общ. поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида, както и дали то е изпълнено в съответствие с норм. изисквания.
2. Да прилага система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват съобразно предмета на възлаганата обществена поръчка - строителство. Попълва се Част IV: Критерии за подбор, раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление от ЕЕДОП съгласно описаното в нея. Преди сключване на дог. за общ. поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител заверено копие от Сертификата, удостоверяващ въвеждането на системата за управление на качеството. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА “БСА” или от друг нац. орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на ЕОА, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от ЗНАООС. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквив. мерки за осигуряване на качеството, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквив. на изискваните.
3. Участникът следва да прилага стандарт EN ISO 14001:2015 за опазване на околната среда или еквивалентен с обхват съобразно предмета на възлаганата общ. поръчка. Участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление от ЕЕДОП съгласно описаното в нея. Преди сключване на договор за общ. поръчка, възложителят изисква от определения за изпълнител заверено копие от Сертификата, удостоверяващ прилагането на стандарта за опазване на околната среда. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА“БСА” или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на ЕОА, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от ЗНАООС. Възложителят приема еквив. сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. (Продължава в Раздел VI.3) Допълнителна информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът, определен за изпълнител предоставя гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се предоставят в една от следните форми:
•парична сума – чрез превод по следната банкова сметка на възложителя: IBAN BG63FINV91503316629685; BIC:FINVBGSF
•банкова гаранция;
•застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Изпълнителят, в случай, че поиска аванс - предоставя и гаранция, която обезпечава авансово предоставените средства, в размера на тези средства и се освобождава до три дни след връщане или усвояване на аванса. Гаранцията по негов избор се предоставя в една от следните форми: парична сума; банкова гаранция; застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/03/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/03/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр.Гоце Делчев, ул.Царица Йоанна №2, 1 ет.Залата на Общински съвет

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват частниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят приема и други доказателства за екв. мерки за осиг. на качеството, когато кандидат или участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
4.1. Участниците трябва да разполагат най-малко със следния ръководен състав и персонал за изпълнението на поръчката/отнася се за всяка обособена позиция/
1.Ръководител екип – с професионална квалификация Строителен инженер, общ професионален стаж - 10 г., от които като Ръководител екип – на най-малко 2 обекта, в които да има дейности по изграждане, основен ремонт, реконструкция или рехабилитация на сграда за обществено ползване.
2.Технически ръководител – 4 човека за всяка от частите Архитектурна, Електро, ВиК, ТОВиК, всеки от които:
-да има квалификация „Строителен инженер”, „Инженер“ или „Строителен техник” съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна;
-да притежава минимум 5 (пет) години професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ (или на еквивалентна позиция);
3.Експерт „Контрол по качеството”- 1 човек: -да притежава висше образование с професионална квалификация „Строителен инженер” или еквивалентна; -да притежава правоспособност за контрол върху качеството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент, 1 (една) години опит на длъжност, свързана с контрол по качеството при изпълнение на СМР; 4.Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството -1 човек:
-да притежава актуално Удостоверение/Сертификат за „Длъжностно лице за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно. Забележка: Едно лице не може да съвместява две или повече длъжности за съответната обособена позиция. 4.2.Технически персонал за изпълнение на различните видове работи:-работници бетонови работи -3 бр.; -работници сухо строителство – 3 бр.; -работници мазилки, шпакловки и бояджийски работи – 4 бр.; -работници ВиК инсталации – 2 бр.;-работници ел. инсталации – 2 бр.;-работници монтаж дограма – 4 бр.; -работници настилки и облицовки – 4 бр.;-работници топло и хидроизолационни работи – 4 бр.;-нискоквалифициран/и (общи) работници – 4 бр.;Участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, т.2) от ЕЕДОП съгласно описаното в нея. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата. Участникът трябва да отговаря на критериите за подбор за всяка ОП, за която подава оферта.
Отстранява се от участие: лице, за което са налице пречките по чл. 55, ал.1 от ЗОП. предложена цена, която е по-висока от прогнозната за съответната об. позиция. На основание чл. 46, ал. 5 от ЗОП Възложителя ще възложи на един изпълнител максимум 1 об. позиция. В случай, че даден участник е участвал само за една об. позиция и е бил класиран на първо 1 място, то Възложителят го определя за изпълнител на тази об. позиция. Правилата, които ще се прилагат, когато участник е спечелил повече от 1 об. позиция, са както следва: В случай, че класираният на първо място участник по съответната об. позиция е единствен класиран участник, то Възложителят ще го определи за изпълнител, без да взема под внимание прогнозната стойност по тази об. позиция. В случай, че участникът е класиран на 1 място за повече от 1 об. позиция, участникът ще бъде определен за изпълнител на об. позиция, която е с по-висока прогнозна стойност.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срок за подаване на жалби - 10 дневен срок от:
1. по чл. 197, ал.1, т. 4 ЗОП- след изтичането на срока по чл.179 ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
2. Получаване на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата.
Жалбата по чл.196, ал.5 от ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено- от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 06/02/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва