Деловодна информация
00752МВР
12491оп-52 05/02/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
05/02/2018 (дд/мм/гггг)
00752-2018-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на вътрешните работи 000695235
ул. Шести септември №29
София BG411 1000 България
Иван Илиев +359 29401511
dop@mvr.bg +359 29401608

Интернет адрес/и

www.mvr.bg

https://mvr.bg/dop/профил-на-купувача/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.mvr.bg/aop/dynamicProvider58/5d5ebb18-a5aa-476d-bdb8-194256fc1700/2018-Dostavka-i-montaj-obzorno-senzorna-sistema-za-nabludenie-za-helikopter
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Дирекция Обществени поръчки - МВР 000695235
пл. Св.Неделя № 6
София BG411 1000 България
Ваньо Тодоров +359 29401543 /+359 29401549
dop@mvr.bg +359 29401608

Интернет адрес/и

www.mvr.bg

https://mvr.bg/dop/профил-на-купувача/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Обществен ред и безопасност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка и монтаж на обзорно сензорна система за наблюдение за хеликоптер
35125000      
Доставки

Предмет на обществената поръчка е: Доставка и монтаж на 1 брой обзорно сензорна система (ОСС) за хеликоптер, включваща:
2.1. електро-оптична наблюдателна система;
2.2. цифрово устройство за HD видеозапис;
2.3. система за предаване на кодиран HD видеосигнал от ОСС към наземни станции (1,3 ? 1,6 MHz);
2.3. конзола за оператора на ОСС оборудвана с един TFT LCD цветен матов HD дисплей с минимален размер 20 инча и пултове за управление на елетро-оптичната система, устройството за видеозапис и системата Down Link.
ОСС ще се монтира на хеликоптер А 109Е с борден номер 511.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4262861.68      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
35125000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Сервизна база на Участника, определен за изпълнител. Продължава в раздел II.2.14. "Допълнителна информация"

Доставка и монтаж на един брой обзорно сензорна система за наблюдение за хеликоптер.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
4262861.68      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
5

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
поддейност 5 от грантово споразумение № HOME/ 2016/ ISFB/ AG/ EMAS/ 0035 в рамките на фонд "Вътрешна сигурност" на ЕС.

Продължение от раздел II.2.3. "Място на изпълнение" по-горе, както следва: За целите на валидиране е посочен условен знак BG, но следва да се има предвид, че мястото е сервизната база на участника, определен за изпълнител.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изискване относно годност за упражняване на професионалната дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изискване относно икономическото и финансовото състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка /референция или подписани протоколи за изпълнение/;
2. Участникът да разполага със сервизна база. Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица;
3. Участникът да разполага с квалифициран персонал в област: техническо обслужване и ремонт на авиационна техника, притежаващ валиден лиценз, издаден от компетентните авиационни власти за изпълнение на предмета на поръчката. В списъка на квалифицирания персонал, който ще изпълнява поръчката, следва да се посочи професионалната компетентност на персонала съгласно § 2, т. 41 от ДП на ЗОП, а именно: образование или допълнителна квалификация, и/или умения, усвоени в процеса на упражняване на определена длъжност или позиция в изпълнение на трудови, служебни или граждански правоотношения.
На етап подаване на оферти всички изисквания за допустимост се декларират от участниците в ЕЕДОП, а доказателствата се изискват при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП.


1. Участникът следва да е изпълнил минимум 1 (една) доставка, идентична или сходна с тази на поръчката през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата, съгласно изискването на чл. 63, ал. 1, т. 1 б. “б“ от ЗОП. Под сходен с предмета на настоящата обществена поръчка се считат дейности по доставка и монтаж на видеосистема за наблюдение и заснемане, монтирана на летателен апарат. За последните три години се счита периодът, който обхваща времето до датата, определена за краен срок за подаване на офертите. При подаване на офертата участникът декларира това обстоятелство в част IV, б. "В", т. 1б от ЕЕДОП. Съгласно чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП, преди сключване на договор, участникът, определен за изпълнител, следва да представи списък на доставките с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършването им;
2. Участникът следва да разполага със сервизна база с необходимите инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката. Допуска се използване на капацитета на трети лица. При подаване на офертата участникът декларира това обстоятелство в част IV, б. "В", т. 9 от ЕЕДОП. Съгласно чл. 64, ал. 1, т. 9 от ЗОП, преди сключване на договор, участникът, определен за изпълнител, следва да представи декларация за сервизната база, която ще бъде използвана за изпълнение на поръчката;
3. Участникът следва да предостави списък на квалифицирания персонал /минимум двама специалисти/, който ще изпълнява поръчката, в който списък следва да се посочи професионалната компетентност на персонала съгласно § 2, т. 41 от ДП на ЗОП, а именно: образование или допълнителна квалификация, и/или умения, усвоени в процеса на упражняване на определена длъжност или позиция в изпълнение на трудови, служебни или граждански правоотношения. При подаване на офертата всички изисквания за допустимост се декларират от участника в част IV, б. "В", т. 6 от ЕЕДОП. Съгласно чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП, преди сключване на договор, участникът, определен за изпълнител, следва да представи доказателствата при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
ДА

На осн. чл. 74, ал. 4 от ЗОП обществената поръчка ще се възложи чрез открита ускорена процедура предвид съществената заплаха във външнополитически план от значит. засилване на миграционния натиск през границите на Р. България, явяващи се външни за ЕС и осигуряване носенето на службата по наблюдението и от служителите на СОВН - ГДГП. Очакванията са за увеличаване на броя на опитите за незаконно преминаване на границите ни през следващите месеци вследствие на динамиката на актуалните събития в кризисните райони в Близкия изток и др. региони. Тази несигурност генерира нови хуманитарни кризи и увеличаване на потока от мигранти към желаната от тях дестинация. С цел осигуряване на по-ефективен контрол на границите и създаване на готовност за реакция при съществуващата заплаха от увеличен миграционен натиск по българо-турската граница и с оглед наличието на финансов ресурс до 30.09.2018 г. е необходимо технологично време от 5 м. за изп. на подобен вид доставка и монтаж.

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/02/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/02/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. София, пл. Света Неделя № 6

Офертите се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово oсведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Участникът следва да притежава одобрение за Организация за проектиране (DOA), съгласно изискванията на EASA (Европейска агенция за авиационна безопасност) Part 21J и одобрение за Организация за производство на летателни апарати, съгласно изискванията на EASA Part 21G, за типа хеликоптер A 109E.
2. В случай, че участникът не е производител, Възложителят изисква от участника да представи протокол от изпитване от орган за оценяване на съответствието или други подходящи доказателства за съответствие с изскванията съгласно чл. 52, ал. 1 и ал. 3 от ЗОП с оглед гарантиране качеството на доставяните изделия, посочени в т.1.2 и 1.3 от Техническата спецификация, неразделна част от документацията за обществената поръчка.
• Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, за който е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1,т.1, т.3 и т.5 и чл. 107 от ЗОП, както и по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС. Възложителят ще отстранява и участник, който по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плика „Предлагани ценови параметри ” елементи, свързани с предлаганата цена и/или части от нея. При подаване на офертата участниците декларират липсата на основанията за отстраняване в ЕЕДОП, съгласно чл. 67, ал. 1 от ЗОП. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, чието предложение за изпълнение на поръчката не изпълнява всички условия на техническата спецификация.
Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, се изисква копие от документа, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и правата и задълженията на участниците в обединението; разпределението на отговорността между членовете на обединението; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението във връзка с настоящата обществена поръчка.
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността му. Гаранцията за изпълнение на договора е, както следва:
- 80 % (осемдесет на сто) от гаранцията за изпълнение служи за обезпечаване на изпълнението на договора;
- 20 % ( двадесет на сто) от гаранцията за изпълнение служи за обезпечаване на гаранционното поддържане.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава съгласно разпоредбите на чл. 197, ал. 1, т. 3 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Дирекция Обществени поръчки-МВР
пл. Св. Неделя №6
София 1000 България
dop@mvr.bg +359 29401549
www.mvr.bg +359 29401608

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/02/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва