Деловодна информация
00233
ЖИ-3951 29/01/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
29/01/2018 (дд/мм/гггг)
00233-2018-0011 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза №110
София BG411 1233 България
Владимир Георгиев +359 029326135
v_georgiev@rail-infra.bg +359 029310663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://rail-infra.bg/профил-на-купувача/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/текущи-процедури/?YlvmS1RacnH797zA9WTVFlpL0dmi%2bqX3Z6OXGBhxGmlHuZcK%2buye8e1T%2bYWSFB1j7W8MPEMCQPq%2bSIy%2fOebddw%3d%3d
друг адрес: (моля, посочете друг адрес)
ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза №114 А
София BG411 1233 България
инж.Иван Кирков +359 029322421
v_georgiev@rail-infra.bg +359 029310663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://rail-infra.bg/профил-на-купувача/

до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза №110
София BG411 1233 България
Евгения Русимова +359 029326115
v_georgiev@rail-infra.bg +359 029310663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://rail-infra.bg/профил-на-купувача/

ДА http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/текущи-процедури/?YlvmS1RacnH797zA9WTVFlpL0dmi%2bqX3Z6OXGBhxGmlHuZcK%2buye8e1T%2bYWSFB1j7W8MPEMCQPq%2bSIy%2fOebddw%3d%3d

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Поддържане на жп инфраструктура

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка и въвеждане в експл. на 2 бр. желез. мот. влек. „тежък тип” с тов. платф. и кр. устр., за междур. 1435 мм и св. с тях д. раб. устр., консум.,сп.инстр.,техн.док. и док. за поддр. и рем. раб.
34621200      
Доставки

Предметът на поръчката включва доставка и въвеждане в експлоатация на 2 броя железопътни моторни влекачи „тежък тип” с товарна платформа и краново устройство, за междурелсиe 1435 мм и свързаните с тях допълнителни работни устройства, консумативи, специални инструменти, технически документи и документи за поддръжка и ремонтни работи“, както следва:
1.Железопътен моторен влекач „тежък тип“ с товарна платформа и краново устройство за междурелсие 1435 мм. и свързаните с тях допълнителни работни устройства, консумативи, специални инструменти, технически документи и документи за поддръжка и ремонтни работи със снегорин - 1 бр.
2.Железопътен моторен влекач „тежък тип“ с товарна платформа и краново устройство за междурелсие 1435 мм. и свързаните с тях допълнителни работни устройства, консумативи, специални инструменти, технически документи и документи за поддръжка и ремонтни работи без снегорин - 1 бр.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
6450000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34621200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Република България, град София, гара „Илиенци“. Получател: ДП „НК ЖИ”- Централно управление, адрес за кореспонденция: гр. София 1233, бул. „Княгиня Мария Луиза” №110.

Предметът на поръчката включва доставка и въвеждане в експлоатация на 2 броя железопътни моторни влекачи „тежък тип” с товарна платформа и краново устройство, за междурелсиe 1435 мм и свързаните с тях допълнителни работни устройства, консумативи, специални инструменти, технически документи и документи за поддръжка и ремонтни работи“, както следва:
1.Железопътен моторен влекач „тежък тип“ с товарна платформа и краново устройство за междурелсие 1435 мм. и свързаните с тях допълнителни работни устройства, консумативи, специални инструменти, технически документи и документи за поддръжка и ремонтни работи със снегорин - 1 бр.
2.Железопътен моторен влекач „тежък тип“ с товарна платформа и краново устройство за междурелсие 1435 мм. и свързаните с тях допълнителни работни устройства, консумативи, специални инструменти, технически документи и документи за поддръжка и ремонтни работи без снегорин - 1 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
6450000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се изисква
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се изисква

не се изисква
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството, с обхват на сертификация предмета на поръчката - специализирани машини за железен път.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора/документи за създаване на обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, съответствието с критерия за подбор се доказва и от тях, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
При подаване на офертата, участникът декларира информацията относно съответствието с критерия за подбор за технически и професионални способности в раздел Г Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление на Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
За доказване на техническите и професионални способности на участниците се представят следните документи, във връзка с поставените изисквания:
- Сертификати, издадени от независими лица, които са акредитирани по серията европейски стандарт от ИА „Българска служба за акредитация” (БСА) или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството при условията на чл. 64, ал. 7 от ЗОП.
Документите се представят при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.


1. Участникът да има внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2008/ БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват на сертификация, включващ предмета на поръчката - специализирани машини за железен път. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството при условията на чл. 64, ал. 7 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Плащане: Авансово плащ.:-10% от стойн. на дост. Авансът ще се изпл. в срок до 15 р. дни след подп. на дог., чрез б. превод с/щу предст. на иск. за плащ. изд. от Изпълн. и гаранция, обезп. 100% аванс. пред. средства. Гаранц. е със срок на валидн. до изтич. на срока на дост. или възст. на аванс. пред. средства и се освоб. до 3 дни след връщ. или усв. на аванса.Второ плащ.:-75 % от стойн. на дост. Плащан. ще бъде изв. чрез б. превод с/щу предст. факт., двустр. подп. пр.-пред. прот. за прием. на маш. в стр. на Произв. в срок до 15 раб. дни след предст. на док. при възлож.При последов. дост. на 2-та бр. влек., втор. плащ. се изв. на отд. плащ., всяко в срок до 15 р. дни след прием. на маш. от Възлож. и подп. на пр.-пред. прот. в стран. на Произв. Разм. на всяко отд. 2 плащ. е 75% от стойн. на влек-/ите и е съобр. с вида и един. му цена. 3 плащ.:-15% от стойн. на дост. чрез б. пр. с/щу предст. факт. двустр. подп. пр-пред. прот. за прим. на вл. в стр. на възл. серт. за съотв. об. в
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 092-181345
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
786664

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/03/2018 (дд/мм/гггг)   16:45 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/03/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

ДП „Национална компания „Железопътна инфраструктура“, гр. София, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 110, партер - заседателна зала.

На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители и представ. на средств. за масово осведомяване при спазв. на установения режим за достъп до сградата на ДП НКЖИ. Документът за упълномощаване,оригинал или зав. копие,се предоставя на комисията. За зав. документ се счита този,в/у копието на който е записано "вярно с оригинала" и са поставени подпис и печат.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

При сключване на договора, участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС.Изпълнителят се задължава да предостави гаранция за обезпечаване на авансово предоставените средства в размер на 10% от стойността на доставката. Гаранцията се освобождава до 3 (три) дни след връщане или усвояване на аванса. Гаранцията се представя в една от следните форми:А) безусловна, неотменяема банкова гаранция, в оригинал или
Б) постъпила парична сума внесена по разплащателна сметка на ДП НКЖИ, IBAN:BG62STSA93 0000 2442 1731 BIC: STSABGSF, банка: „Банка ДСК” ЕАД, удостоверено с платежно нареждане или
В) застраховка, която обезпечава изпълнението или авансово предоставените средства чрез покритие на отговорността на изпълнителя, оригинал, срок на валидност-срока на договора плюс един месец.
Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за обезпечаване изпълнението се уреждат в договора.
В откритата процедура може да участва участник,който отговаря на условията на чл.10,ал.1 от ЗОП.Възложителят няма условие за създаване на юридическо лице(ЮЛ),когато участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица.Възложителят отстранява от процедурата участник,за когото са налице основанията по чл.54,ал.1,т.1-7 от ЗОП,чл.55,ал.1,т.1,т.4 и т.5 от ЗОП и чл.107 от ЗОП,както и обстоятелствата по чл.3,т.8 и чл.4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС (декларира се в ЕЕДОП).Всеки член на обединението,което не е ЮЛ,и подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор,и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.Уч.,за когото са налице основания по чл.54,ал.1,т.1-7 от ЗОП и чл.55,ал.1,т.1,4 и 5 от ЗОП има право да представи доказателства по чл.56 от ЗОП.Съгл.чл.67, ал.1 от ЗОП при подаване на офертата участникът декларира липса на основанията за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП.Когато участникът е обединение,което не е ЮЛ,при подаване на офертата за участие,за всеки член на обединението се представя отделен ЕЕДОП.Когато участникът е посочил,че ще използва подизпълнители,при подаване на офертата за участие,за всeки от тях се представя отделен ЕЕДОП.Документите,чрез които се доказва информацията,посочена в ЕЕДОП се представят при условията на чл.67,ал.5 и ал.6 от ЗОП.Документите се представят от всеки член на обединението,което не е ЮЛ,както и от подизпълнителите.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, задължително се представя копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка.Документът трябва да съдържа и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка:1. правата и задълженията на участниците в обединението;2. разпределението на отговорността между членовете на обединението;3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, определянето на партньора, който представлява обединението за целите на обществената поръчка, както и обстоятелството, че лицата в обединението поемат солидарна отговорност, заедно и поотделно, за участието си и изпълнението на поръчката.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП - в 10 дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
ДП Национална компания Железопътна инфраструктура - отдел Правен - Ася Рошкова - гл. юрисконсулт в под. ЖПС
бул. Княгиня Мария Луиза №110
София 1233 България
a.roshkova@rail-infra.bg +359 029322331
http://rail-infra.bg/профил-на-купувача/ +359 029310663

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/01/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва