Деловодна информация
02712Северноцентрално държавно предприятие ДП ТП Държавно ловно стопанство Воден-Ири Хисар
ПОЧР-06-90 11/01/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
11/01/2018 (дд/мм/гггг)
02712-2018-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Северноцентрално държавно предприятие ДП ТП Държавно ловно стопанство Воден-Ири Хисар 2016168050193
м. Воден
с.Острово BG324 7326 България
Антоанета Тонева +359 885961039
voden@scdp.bg +359 84898875

Интернет адрес/и

www.scdp.bg

https://scdp.bg/procedures


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://scdp.bg/procedures
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
ДА https://scdp.bg/procedures

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

горско и ловно стопанство

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка чрез покупка на резервни части и консумативи, необходими за транспортни средства и селскостопанска техника и машини
34300000      
Доставки

ДДоставка чрез покупка на резервни части и консумативи, необходими за транспортни средства и селскостопанска техника и машини собственост на „Северноцентрално държавно предприятие”гр.Габрово, стопанисвани от ТП ДЛС „Воден-Ири Хисар“ за срок до 12 календарни месеца
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
49200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

търговски обект на изпълнителя

Доставка чрез покупка на резервни части и консумативи, необходими за транспортни средства и селскостопанска техника и машини собственост на „Северноцентрално държавно предприятие”гр.Габрово, стопанисвани от ТП ДЛС „Воден-Ири Хисар“ за срок до 12 календарни месеца
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
49200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

няма
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

съгласно утвърдената документация

съгласно утвърдената документация
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ :
Участникът в процедурата трябва да отговаря на минималните изисквания технически възможности и квалификация, както следва:
1. Участникът следва да е извършил поне две доставки, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, като същите да са изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата.
Под „сходни“ с предмета на поръчката следва да се разбира доставка на резервни части, автостъкла и консумативи за МПС.
Участникът декларира наличното обстоятелство в ЕЕДОП, част IV- Критерии за подбор, буква „В“, точка 1 «б».
На основание чл. 67, ал. 5 във връзка с чл. 64, ал. 1, т. 2 и чл. 63, ал. 1, т. 1, буква „б” ЗОП, е необходимо участникът да представи списък на доставките, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка. Доказателството за извършена доставка се представя под формата на удостоверение, издадено от получателя/ ползвателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. От удостоверенията следва да бъдат видни конкретните извършени доставки и изпълнителя, който ги е реализирал. Описаните удостоверения се прилагат към офертата в заверено от участника копие и в тях следва да се съдържа подпис на издателя.
2.Участникът следва да разполага с минимум следното оборудване:
• минимум 1 бр. търговски обект- собствен или нает-изискването се доказва с посочване на собствени или наети обекти
• участникът следва да е реализирал оборота в сферата, която е предмет на поръчката през последните три финансови години /2014г.,2015г.,2016г./, минимум 49 000.00 лева. без включен ДДС


Участникът в процедурата трябва да отговаря на минималните изисквания технически възможности и квалификация, както следва:
•Участникът следва да е извършил поне две доставки, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, като същите да са изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата
• минимум 1 бр. търговски обект- собствен или нает
• участникът следва да е реализирал оборота в сферата, която е предмет на поръчката през последните три финансови години /2014г.,2015г.,2016г./, минимум 49 000.00 лева. без включен ДДС.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранция за изпълнение съгласно чл.111, ал.1, 2от ЗОП – парична сума в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора , вносима, респ. представена след като кандидатът бъде определен за изпълнител на поръчката - по банков път. Гаранцията може да бъде предоставена под формата на банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие отговорността на изпълнителя.
Гаранциите във формата на парична сума се внасят по банков път по сметка на Възложителя.
В случай на представяне на банкова гаранция за изпълнение на договора , същата трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 30 календарни дни, след изтичане срока на договора, като същата следва да бъде неотменяема и безусловна, като се посочва и Решението на Възложителя, с което участникът е определен за изпълнител.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/02/2018 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 90

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/02/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

с. Острово, обл.Разград, адм.сграда ДЛС "Воден-Ири Хисар"

съгласно разпоредбите на ЗОП
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на чл.54, ал.1, т.1,т. 2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП и чл.55, ал.1, т.1, т.3 и т.4 от ЗОП.
При подаване на оферта участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП. В него се предоставя съответната информация, изисквана от възложителя, и се посочват националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, са длъжни да предоставят информация. Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно Закона за обществените поръчки
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/01/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва