Деловодна информация
00267Община Пловдив
17РОП 95 08/12/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
08/12/2017 (дд/мм/гггг)
00267-2017-0109 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Пловдив 000471504
пл. Централен № 1
Пловдив BG421 4000 България
инж. Танева, гл.юрк. Милкова +359 32656447
smsti_op@dir.bg +359 32260398

Интернет адрес/и

http://www.plovdiv.bg/

http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20171206fdpJ5714836
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Облагородяване на територията на Площад "Централен" - гр. Пловдив
45000000      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е облагородяване на територията на Площад „Централен“ – гр. Пловдив, включващо следните обекти:
1. Реконструкция и ревитализация на площад „Централен“ – проектиране, изпълнение на строителството и осъществяване на авторски надзор;
2. Социализация, консервация, реставрация и експониране на Форум „Запад“ - проектиране, изпълнение на строителството и осъществяване на авторски надзор;
3. Подлез „Тримонциум“ - проектиране;
4. Социализация, консервация, реставрация и експониране на Форум „Север“ - проектиране, изпълнение на строителството и осъществяване на авторски надзор;
5. „Подлез при Централна поща” – транспортен възел на бул. „Цар Борис ІІІ Обединител” – бул. „Княгиня Мария Луиза” – ул. „Гладстон” – изпълнение на основен ремонт по одобрен проект.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
10250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45220000      
71000000      
71320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив

Предметът на настоящата обществена поръчка включва проектиране, изпълнение на строителство и осъществяване на авторски надзор, с цел Облагородяване на територията на Площад „Централен“ – гр. Пловдив, с приблизителна обща площ 30 000 кв.м., включващо следните обекти:
1. Реконструкция и ревитализация на площад „Централен“ – проектиране (изработване на комплексен проект за инвестиционна инициатива по чл.150 от ЗУТ), изпълнение на строителството и осъществяване на авторски надзор;
2. Социализация, консервация, реставрация и експониране на Форум „Запад“ - проектиране (изработване на идеен и работен инвестиционен проект), изпълнение на строителството и осъществяване на авторски надзор;
3. Подлез „Тримонциум“ - проектиране (изработване на идеен инвестиционен проект);
4. Социализация, консервация, реставрация и експониране на Форум „Север“ - проектиране (изработване на идеен и работен инвестиционен проект), изпълнение на строителството и осъществяване на авторски надзор;
5. „Подлез при Централна поща” – транспортен възел на бул. „Цар Борис ІІІ Обединител” – бул. „Княгиня Мария Луиза” – ул. „Гладстон” – изпълнение на основен ремонт по одобрен проект.
Критериите по-долу
 
ДА Технически показател ТП    45
Цена
55
II.2.6) Прогнозна стойност
10250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
800

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Технически показател ТП, включва следните подпоказатели: Срок за изп-е на обект1-С1, с тежест 2,3 точки; Срок за изп-е на обект2-С2, с тежест 0,5 точки; Срок за изп-е на обект3-С3, с тежест 0,2 точки; Срок за изп-е на обект4-С4, с тежест 0,5 точки; Срок за изп-е на обект5-С5, с тежест 1,5 точки; Концепции за изготвяне на проектна документация и за изпълнение на СМР/СРР/КРР -К, с тежест 40т.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи първа група, първа категория - строежи по чл. 137, ал. 1, т. 1, буква "м" – недвижими културни ценности с категория "национално значение" и втора група, втора категория и трета група, трета категория и да притежава удостоверения за това, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или в съответен регистър на държавата, в която е учреден. При подаване на офертата, изпълнението на това изискване се декларира в Част IV: Критерии за подбор, Раздел А: Годност, т. 1 от ЕЕДОП, като се посочват и съответните национални бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или се посочват компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информация. Документите за доказване - удостоверенията за вписване в ЦПРС, ще се представят при условията на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Попълва се съответната информация в част IV, раздел „Б“, т.5 от ЕЕДОП. За доказване на изискването се представя доказателство за наличие на застраховка „Професионална отговорност в проектирането и строителството“, при условията на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП.
2. Попълва се информация в част IV, раздел "Б“, т.2а от ЕЕДОП. За доказване на изискването се представят доказателства съгласно чл.62, ал.1 и 2 от ЗОП, при условията на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП. В случай, че е осигурен пряк и безплатен достъп до публичен регистър, в който е публикувана тази информация, Възложителят няма да изисква представянето на документите.


1. За изпълнението на поръчката е необходимо участниците да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност“ по чл. 171 от ЗУТ с минимална застрахователна сума за проектирането- в размер на 300 000 лв. и за строителството - в размер на 600 000 лв.
2. Участниците в процедурата следва да са реализирали минимален оборот от строителство, през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер на прогнозната стойност на обществената поръчка – 10 250 000 лева без ДДС.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Настоящата обществена поръчка включва проектиране и строителство, поради което Възложителят поставя изисквания за опит и в част Проектиране и в част Строителство, както следва:
1.1. Списък на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката за частта Проектиране, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, който се попълва подробно в част IV, раздел "В", т.1 б в ЕЕДОП. Доказателствата за извършените услуги се представят при условията на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП.
Под услуга със „сходен предмет“ следва да се разбира проектиране на обекти- недвижима културна ценност и проектиране на площадни пространства, което да включва всички проектни части от настоящата обществена поръчка.
1.2. Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка за частта Строителство, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, който се попълва подробно в част IV, раздел "В", т.1а в ЕЕДОП (следва да съдържа предмет, вид, обем, стойност, дата на приключване на строителството). Удостоверенията за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на приключване на строителството, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, се представят при условията на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП.
Под строителство със "сходен предмет" следва да се разбира извършване на основен ремонт и/или изграждане и/или реконструкция на недвижима културна ценност, основен ремонт и/или изграждане и/или реконструкция на площад и основен ремонт и/или изграждане и/или реконструкция на голямо пътно съоръжение, който да включва всички проектни части от настоящата обществена поръчка.
2. Списък на ръководния и технически персонал, предвиден за изпълнение на предмета на обществената поръчка; Попълва се в част IV, раздел "В", т.6 от ЕЕДОП, като се посочва професионалната компетентност на лицата. Списъкът трябва да бъде подробен (имена; образование - специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение, професионална квалификация, данни за правоспособността, опит - месторабота, период, длъжност, основни функции; позиция, която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка). Документите за доказване по чл.64, ал.1, т.6 от ЗОП ще се представят при условията на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП.
Забележка: Едно физическо лице може да изпълнява функциите на повече от един експерт в офертата на участника, при условие че притежава необходимата правоспособност и квалификация. Посочените експерти в част Проектиране не могат да изпълняват функции на експерти в част Строителство и обратното.
3. Попълва се информация в част IV, раздел "Г" от ЕЕДОП. Ще се представи заверено копие от валиден Сертификат за внедрена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001 или еквивалент, при условията на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП;
4. Попълва се информация в част IV, раздел "Г" от ЕЕДОП. Ще се представи заверено копие от валиден Сертификат за внедрена система за управление на околната среда БДС EN ISO 14001 или еквивалент, при условията на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП.


1. Участниците трябва да притежават опит в изпълнението на дейности, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, поради което следва да имат изпълнени проектиране на обекти- недвижима културна ценност и проектиране на площадни пространства, което да включва всички проектни части от настоящата обществена поръчка, в последните три години за частта Проектиране и извършване на основен ремонт и/или изграждане и/или реконструкция на недвижима културна ценност, основен ремонт и/или изграждане и/или реконструкция на площад и основен ремонт и/или изграждане и/или реконструкция на голямо пътно съоръжение, който да включва всички проектни части от настоящата обществена поръчка, в последните 5 год. за частта Строителство.
2. Участниците следва да разполагат с екип за изпълнение на поръчката, който е разпреден за част Проектиране и част Строителство, по следния начин:
2.1. Екип за изпълнение на проектирането, всеки от който притежава пълна проектантска правоспособност (ППП), изд. от КИИП/КАБ или еквивалентен документ, за който се представя подробен списък, в който е посочена професионалната компетентност на лицата, със следните минимални изисквания:
2.1.1. ръководител на екипа – специалност „Архитектура“ или еквивалентна, притеж. мин.5 г. проф.опит като проектант и е вписан в списъка на лицата по чл.165 от Закона за културното наследство;
2.1.2. експерт „Пътно строителство“ – спец. „Транспортно строителство“ или еквивалентна, притеж. мин.5 г. проф.опит като проектант;
2.1.3. експерт „Електро“ – спец. „Електроснабдяване“ или еквивалентна, притеж. мин.5 г. проф.опит като проектант;
2.1.4. експерт „ВиК“ – спец. „Водоснабдяване и канализация” или еквивалентна, притеж. мин.5 г. проф.опит като проектант;
2.1.5. експерт „Геодезия“ – спец. „Геодезия“ или еквивалентна, притеж. мин.5 г. проф.опит като проектант;
2.1.6. експерт „Геология“ – спец. „Геология“ или еквивалентна, притеж. мин.5 г. проф.опит като проектант;
2.1.7. експерт „Ландшафтен архитект“ – спец. „Ландшафтна архитектура“ или еквивалентна, притеж. мин.5 г. проф.опит като проектант;
2.1.8. експерт „Конструктор“ – спец. „Строителство на сгради и съоръжения“ или еквивалентна, притеж. мин.5 г. проф.опит като проектант;
2.1.9. експерт „ОВК“ – спец. „Топлотехника“ или еквивалентна, притеж. мин.5 г. проф.опит като проектант;
2.1.10. експерт „Консерватор Реставратор“ – специалност „Консервация“, „Реставрация“, „Скулптура“ или еквивалентна, който притежава минимум 5 год. професионален опит като проектант с ППП в областта на консервацията, реставрацията и експонирането на антични зидове/ артефакти и е вписан в списъка на лицата по чл.165 от Закона за културното наследство
2.1.11. експерт „ПБЗ“ – висше образование, инженер или еквивалентна, който притежава валидно удостоверение за безопасност и здраве.
2.1.12. експерт „ПУСО“ – висше образование, инженер или еквивалентна; да е завършил успешно квалификационен курс на обучение: „Нормативен контекст, основни положения и практически указания по приложението на Наредба за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали“ и притежаващ такъв сертификат или еквивалент.
2.2. Екип за изпълнение на строителството: лица, които извършват техническото ръководство при изпълнение на строителството, включващ специалисти с позиции, квалификация и професионален опит, с минимални изисквания, както следва:
2.2.1.Техн. р-тел на обекта:„Конструктор“-висше обр., спец. „ССС“/екв., притеж. най-малко 10 г. проф. опит като такъв;
2.2. Екс.„Пътно строителство“: спец.„Транспортно строителство”/екв., притеж. 5 г. опит по спец.;
2.3. Екс.„Архитект“: висше обр., спец.„Архитектура“/екв., притеж. 5 г. опит по спец.;
2.4. Екс.„ВиК“: висше обр., спец.„ВиК”/екв., притеж. 5 г. опит по спец.;
... Продължава в VI.3) Допълнителна информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от поръчката участник, за когото са налице основанията за отстраняване, свързани с личното състояние по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т. 3 - 5 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. Когато участникът е обединение от физически и/или юридически лица, посочените основания за отстраняване се прилагат и за всеки член на обединението. Основанията за отстраняване се прилагат до изтичане на сроковете по чл. 57, ал. 3 от ЗОП.
Когато участник предвижда използването на подизпълнител по смисъла на § 2, т. 34 от ДР на ЗОП или се позовава на капацитета на трети лица по чл. 65, ал. 1 от ЗОП, следва да се има предвид, че основанията за отстраняване са прилагат и за подизпълнителите и за третите лица. Съгласно чл.67, ал.1 от ЗОП, при подаване на офертата, участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствието с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, а документите се представят при условията на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/01/2018 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/01/2018 (дд/мм/гггг)   13:30 (чч:мм)

гр. Пловдив, пл. Централен № 1, ет.12, заседателна зала

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

.. Продължение от III.1.3)
2.5. Екс.„Електроинженер”: висше обр., спец.„Електроснабдяване“/екв., притеж. удост-е за придобита квалификационна група по безопасност при работа по електрообзавеждане с напрежение до и над 1000V / екв. и 5 г. опит по спец.;
2.6.Екс. „Геодезия“: висше обр., спец.„Геодезия”/екв., притеж. 5 г. опит по спец.;
2.7. Екс.„Геология“: висше обр., спец.„Геология”/екв., притеж. 5 г. опит по спец.;
2.8. Екс.„Материали“: висше обр., притеж. 5 г. опит в стр.лаборатория;
2.9. Експерт „Консерватор реставратор на каменна пластика“: висше обр., спец.„Консервация и реставрация“/екв., който притеж.5 г. опит по спец. и е вписан в регистъра по чл.165 от ЗКН;
2.10. Експерт „Ландшафтен архитект“ – висше образование, специалност „Ландшафтна архитектура“ или еквивалентна, който притежава 5 год. опит по специалността;
2.11. Експерт „ОВК“ – висше образование, специалност „Топлотехника“ или еквивалентна, който притежава 5 год. опит по специалността;
2.12. Координатор по безопасност и здраве: строителен инженер или техник или еквивалентно, притежаващ удостоверение за безопасност и здраве в строителството съгласно Наредба № 2 от 22.03.2004 год. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР или еквивалентен документ и 5 год. опит като такъв;
3. Наличие на внедрена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001 или еквивалент с обхват на действие: проектиране и строителство.
4. Наличие на внедрена система за управление на околната среда БДС EN ISO 14001 или еквивалент с обхват на действие: проектиране и строителство.
Гаранции
Гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора - представя се от избрания изпълнител преди подписването на договора и е в размер на 5 (пет) % от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията се предоставя при условията на чл.111 от ЗОП. Условията за задържането и освобождаването на гаранцията са подробно разписани в проектодоговора.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/12/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва