III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя: „Първа група“ строежи от високото строителство, прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения - „строежи по чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „е“–недвижими културни ценности с категория на „местно значение“ от ЗУТ, съгласно изискванията на ЗКС и ЗУТ, ако участника в процедурата е чуждестранно ФЛ или ЮЛ следва да има регистрация в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. *Мотиви: Предвид, че вече изграденото ефектно осветление на територията на община Варна е на обекти-паметници на културата, Възложителя изисква „Първа група“ строежи от високото строителство, прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения - „строежи по чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „е“–недвижими културни ценности с категория на „местно значение“ от ЗУТ Участникът попълва (декларира) в част ІV., буква „А“, точка 1 от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) тези изисквания. В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя: копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара- „Първа група“ строежи от високото строителство, прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения - „строежи по чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „е“–недвижими културни ценности с категория на „местно значение“ от ЗУТ .В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава; В случай, че участникът участва като обединение/ консорциум, такава регистрация трябва да има всеки член на обединението/консорциума, който ще извършва дейности по техническа поддръжка, ремонтно-възстановителни работи и изграждане на ефектно, архитектурно осветление. |
III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
1. Участникът следва да притежава минимален оборот в сферата на предмета на поръчката в размер на не по-малко от 2 000 000 лв. (или равностойността на посочената стойност в друга валута) общо за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Участникът попълва (декларира) в част ІV., буква „Б“, точка 2а от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) тези изисквания. В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя: справка за оборота попадащ в сферата на поръчката за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си; 2. Участникът следва да притежава валидна застраховка “Професионална застраховка в строителството ” по смисъла на чл.171 от ЗУТ, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в строителството, или съответен валиден аналогичен документ. Участникът попълва (декларира) в част ІV., буква „Б“, точка 5 от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) тези изисквания. В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя: копие на валидна застраховка “Професионална застраховка в строителството ” по смисъла на чл.171 от ЗУТ, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в строителството, или съответен валиден аналогичен документ. Забележка В случай, че участникът участва като обединение/ консорциум, такава застраховка трябва да има всеки член на обединението/консорциума, който ще извършва дейности по техническа поддръжка, ремонтно-възстановителни работи и изграждане на ефектно, архитектурно осветление. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
1. Участникът следва да притежава минимален оборот в сферата на предмета на поръчката в размер на не по-малко от 2 000 000 лв. (или равностойността на посочената стойност в друга валута) общо за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Забележка: оборот в сферата на предмета на поръчката се счита оборот от техническа поддръжка и/или ремонтно-възстановителни работи и/или изграждане на ефектно и/или архитектурно и/или фасадно и/или празнично осветление. 2. Участникът следва да притежава валидна застраховка “Професионална застраховка в строителството ” по смисъла на чл.171 от ЗУТ, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1. Участникът следва да е изпълнил през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, услуги чийто предмет и обем е идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка, считано от датата на подаване на офертата . Участникът следва да предостави (декларира) в част ІV., буква „В“, буква 1б от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) тези изисквания. В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП, следва да се представи: списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените услуги; 2. Участникът да разполага със съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката Участникът попълва (декларира) в поле 9 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП. В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя: списък на техническите средства и съоръжения необходими за изпълнение на поръчката; 3. Участникът следва да разполага с екип който да организира и изпълнява дейностите, предмет на обществената поръчка. Участникът следва да попълва (декларира) в част ІV., буква „В“, точка 6 от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) тези изисквания), в който подробно описва данните за образованието за всяко лице от изискуемия ръководен и изпълнителски персонал, така че да се удостовери съответствие с минимално поставените изисквания за професионална компетентност. В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя: - Списък на техническите лица, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, в който е посочен професионалната компетентност на лицата съобразно минималните изисквания на Възложителя. 4. Участникът да има въведена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2008 (или еквивалентна) с обхват електросъоръжения , с включена доставка и/или монтаж на осветителна техника/тела. Забележка: Съгласно чл.64, ал. 6 от ЗОП се дава възможност за представяне и на други доказателства за еквивалентни мерки за управление на качеството. Участникът следва да предостави (декларира) в част ІV., буква „Г“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя: Сертификат на участника за въведена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001-2008 (или еквивалентна) с обхват електросъоръжения, , с включена доставка и/или монтаж на осветителна техника/тела издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
1. Участникът следва да е изпълнил през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, услуги чийто предмет и обем е идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка, считано от датата на подаване на офертата . *Забележка:. Идентични или сходни с предмета на обществената поръчка са дейности по техническа поддръжка и/или ремонтно-възстановителни работи и/или изграждане на ефектно и/или архитектурно и/или фасадно и/или празнично осветление на обект -паметник на културата. *Мотиви: Това изискване е наложено от вида на работите, които се налага да се извръшват на обектите на обществената поръчка, които са от голямо обществено значение и че по голяма част от обектите са паметници на културата. Необходимо е участника да притежава опит за изпълнение на специфични обекти , които съответстват на предмета и обема на настоящата обществената поръчка. 2. Участникът да разполага със следния минимален брой и вид инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, както следва:- 1 бр. автовишка до 15м;- 1 бр. автовишка до 12 м и до 200 кг.;- 1 бр. машина за рязане на асфалт; 1 бр. лек автомобил за обход;- 1 бр. лекотоварен автомобил;- 1 бр. товарен автомобил;- 1 бр. уред за търсене и откриване на подземни повреди по кабелни трасета 3. Участникът следва да разполага с екип който да организира и изпълнява дейностите, предмет на обществената поръчка. Екипът следва да е съставен минимум от:Общи работници (неквалифициран персонал) – 3;Ел. монтьори – средно образование – 8;Правоспособни шофьори, категория „С” – 2;Технически ръководител – ел. инженер – 1 4. Участникът да има въведена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2008 (или еквивалентна) с обхват електросъоръжения , с включена доставка и/или монтаж на осветителна техника/тела. Забележка: Съгласно чл.64, ал. 6 от ЗОП се дава възможност за представяне и на други доказателства за еквивалентни мерки за управление на качеството.
|
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
|