Деловодна информация
00418
42-01-158-(1) 17/11/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
17/11/2017 (дд/мм/гггг)
00418-2017-0020 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Дупница 000261630
пл. Свобода 1
Дупница BG415 2600 България
Мария Пилева +359 70159270
admin_dupnitsa@dupnitsa.bg +359 70159257

Интернет адрес/и

http://www.dupnitsa.bg/

http://e-obp.eu/bp/Dupnitsa

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Сапарева баня 000261616
ул. Германея 1
Сапарева баня BG415 2650 България
Евелина Нешева +359 70723378
sap_oba@abv.bg +359 70723480

Интернет адрес/и

www.saparevabanya.bg.

http://e-procurement.bg:8080/pk/00761#343.

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бобов дол 000261363
ул. 27 Октомври 2
Бобов дол BG415 2670 България
Детелина Борисова +359 70262323
obshtina@bobovdol.eu +359 70262355

Интернет адрес/и

www.bobovdol.eu

http://sop.bg/bobovdol-178/


I.2) Съвместно възлагане

ДА
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://e-obp.eu/bp/Document/%7BE9342E4E-D9EA-4975-B8B5-B7689D3739B7%7D
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Предоставяне на услуги по третиране на смесени битови отпадъци на общините Дупница, Сапарева баня и Бобов дол
90500000      
Услуги

Предметът на настоящата поръчка е „Предоставяне на услуги по третиране на смесени битови отпадъци на общините Дупница, Сапарева баня и Бобов дол, включващи: предварително третиране, транспортиране, предаване за оползотворяване (рециклиране, термично или чрез други методи) и предаване за обезвреждане на отпадъци, генерирани на територията на общините Дупница, Сапарева баня и Бобов дол.“ Поръчката се възлага и при условията на чл. 79, ал. 1, т. 10 от ЗОП. Възможността е за повторно възлагане за още 24 месеца, при идентични на настоящата поръчка обем, количество на допълнителни услуги и условия. Общата стойност на новата поръчка е включена и е посочена при определяне стойността на настоящата.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4200000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

Tериторията на общините Дупница, Сапарева баня и Бобов дол.

Услугата по настоящата поръчка е извършване на дейности по предварително третиране на около 19 000 тона/година смесени битови отпадъци на общините Дупница, Сапарева баня и Бобов дол, на сепарираща инсталация, собствена на или наета или ползвана на друго правно основание от участника, транспортиране и/или предаване за последващо оползотворяване на отделените годни за оползотворяване отпадъци и транспортиране и/или предаване за обезвреждане до/на депо на останалите след сепарирането негодни за оползотворяване отпадъци.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
4200000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

да


След изтичане на 24 месеца е възможно повторно възлагане за още 24 месеца. Възлагането ще бъде при идентични на настоящата поръчка обем, количество на допълнителни услуги и условия. Общата стойност на повторното възлагане е в размер на на 2 100 000 лв. и е включена в стойността на настоящата поръчка (4 200 000 лв.)
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обща прогнозна стойност на поръчката: до 4 200 000 (четири милиона и двеста хиляди) лева без ДДС.
1. За настоящата поръчка: до 2 100 000 лв. (два милиона и сто хиляди) лева без ДДС.
2. За повторение на поръчката, при условията на чл. 79, ал. 1. т. 10 от ЗОП: до 2 100 000 лв. (два милиона и сто хиляди) лева без ДДС.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изпълнителят следва да притежава действащо Разрешение за дейности с отпадъци, издадено по реда на ЗУО, за дейности по предварително третиране на мин. 19 000 тона/година смесени битови отпадъци с код 20 03 01, издадено за инсталацията и площадката, с която участникът подава оферта, като обстоятелството се декларира в Част IV: Критерии за подбор, буква “А” Годност: 2) от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Доказване на съответствието с това изискване става по реда на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, като участниците посочват информацията, необходима да се установи съответствието с изискването на Възложителя.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът да има реализиран за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си, минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.

1.Mинимален оборот в сферата на предварително третиране на смесени битови отпадъци с код 20 03 01, в размер на 2 100 000 лв. (два милиона и сто хиляди) лева. като обстоятелството се декларира в Част IV: Критерии за подбор, буква “Б” Икономическо и финансово състояние от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Доказване на съответствието с това изискване става по реда на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, като участниците посочват информацията необходима да се установи съответствието с изискванията на Възложителя.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да има опит в извършване на дейности идентични или сходни с предмета на поръчката - по предварително третиране на отпадъци с код 20 03 01 съгласно Наредба № 2 за класификация на отпадъците.
2. Изпълнителят следва да притежава действащо Разрешение за дейности с отпадъци, издадено по реда на ЗУО.
3. Система за управление качеството, отговаряща на изискванията на стандарт EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентна, с обхват включващ дейности, свързани с предмета на поръчката;
4. Система за управление на околна среда съгласно изискванията на регламент (EO) № 1221/2009 с обхват включващ дейности, свързани с предмета на поръчката - регистрация по ЕМAS Схема за управление по околната среда и одитиране за дейност/и свързан/и с третиране на отпадъци или еквивалент


1. Опитът се доказва с минимум една услуга, изпълнена/и през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, при която/които са предварително третирани минимум 38 000 (тридесет и осем хиляди) тона отпадъци с код 20 03 01 и от тях са отделени и предадени за оползотворяване рециклируеми отпадъци (минимум хартия, пластмаса, стъкло, метал), инертна фракция и RDF, като обстоятелството се декларира в Част IV: Критерии за подбор, буква “В”: Технически и професионални способности, 1а) от ЕЕДОП.
2. Изпълнителят следва да притежава действащо Разрешение за дейности с отпадъци, издадено по реда на ЗУО, за дейности по предварително третиране на мин. 19 000 тона/година смесени битови отпадъци с код 20 03 01, издадено за инсталацията и площадката, с която участникът подава оферта, като обстоятелството се декларира в Част IV: Критерии за подбор, буква “А” Годност: 2) от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
3. Да прилага Система за управление качеството, отговаряща на изискванията на стандарт EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентна, с обхват включващ дейности, свързани с предмета на поръчката/.
4. Да прилага Система за управление на околна среда съгласно изискванията на регламент (EO) № 1221/2009 с обхват включващ дейности, свързани с предмета на поръчката - регистрация по ЕМАS Схема за управление по околната среда и одитиране за дейност/и свързан/и с третиране на отпадъци или еквивалент.
При подаване на оферта, съответствието с изискванията по 3 и 4 участниците декларират в част IV: Критерии за подбор., буква „Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП като посочва информация (№, дата на издаване, срок на валидност, сертифициращ орган и обхват на сертификация)
Доказване на съответствията с изброените изисквания става по реда на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, като участниците посочват информацията, необходима да се установи съответствието с изискванията на Възложителя.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участниците следва да декларират, че офертите им са изготвени при спазване на задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната или в държавата, където трябва да се предоставят услугите, и които са приложими към предоставяните услуги.
Съгласно чл. 47, ал. 4 от ЗОП, участниците могат да получат необходимата информация за приложимите правила и изисквания от:
1. НАП: адрес: гр. София, ул. „Аксаков“ № 21, тел.: 02/ 98593821, http://nap.bg/.
2. Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“: адрес: гр. София, бул. „Дондуков“ № 3, тел.: 0700 17 670, http://www.gli.government.bg/.
3. Министерство на труда и социалната политика: адрес: гр. София, ул. „Триадица“ № 2, тел.: 02 8119 443, https://www.mlsp.government.bg/.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/12/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/12/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

сградата на Община Дупница, на адрес: гр. Дупница, пл. Свобода 1

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник: а) за когото са налице обстоятелствата, предвидени в чл.54, ал. 1 от ЗОП; б) обстоятелствата, предвидени в чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 2, т. 3, т. 4 и т. 5 от ЗОП; в) Не могат да бъдат самостоятелни участници в процедурата и ще бъдат отстранени свързаните лица по смисъла на §1, т. 45 от ДР на ЗОП; г) Участници-дружествата, за които се отнасят забраните, посочени в чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици и чл.22 от ЗПУКИ; д) който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията; е) участник, който е представил оферта, която не отговаря на: е.1) предварително обявените условия на поръчката; е.2) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 от ЗОП; ж) участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП; з) Не може да подава самостоятелно оферта лице, което участва в обединение или е дало съгласие да бъде подизпълнител на друг участник; и) В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.
2. Възложителят не поставя каквито и да е изисквания относно правната форма, под която обединението ще участва в процедурата за възлагане на поръчката;
3. Преди подписването на Договора за обществена поръчка, Изпълнителят трябва да представи на Възложителя гаранция за изпълнение в размер на 1 % от прогнозната стойност на поръчката без ДДС, която служи за обезпечаване на изпълнението на задълженията на Изпълнителя по договора. Гаранцията, обезпечаваща изпълнението договора се представя под формата на парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на Изпълнителя.
Продължава в VI.4.3.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

I.Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
II. Продължение от VI.3:
4. В съответствие с чл.181, ал.2 от ЗОП при провеждане на настоящата процедура, оценката на техническите и ценовите предложения на участниците ще бъде направена преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор.
5. Начин на плащане:
5.1. За предоставяне на услугите, възложителят заплаща възнаграждение на изпълнителя на база единичните цени, предложени от изпълнителя в ценовото му предложение.
5.2. В цените по т. 5.1 са включени всички разходи на изпълнителя за изпълнение на услугата, като възложителят не дължи заплащането на каквито и да е други разноски, направени от изпълнителя.
5.3. Единичните цени, посочени в т. 5.1, са фиксирани/крайни за времето на изпълнение на договора и не подлежат на промяна, освен в случаите, изрично уговорени в този Договор и в съответствие с разпоредбите на ЗОП.
5.4.Възложителят заплаща на изпълнителя стойността на конкретно извършената работа за изтекъл период от един месец на база реално извършена работа, установена с Обобщения констативен протокол, въз основа на който се изготвя месечен Акт. В месечния Акт стойността на извършената за съответния месец работа представлява резултат от реалните обеми извършена работа умножени по предложените от изпълнителя единични цени.
5.5. Възложителят се задължава да извършва всяко дължимо плащане в срок до 30 дни, считано от приемане от възложителя на месечния Акт за установяване на извършените и подлежащи на заплащане видове работи и след получаването на фактура от изпълнителя, при спазване на условията по обществената поръчка.
5.6. Всички плащания по договора се извършват в лева чрез банков превод по банковата сметка на изпълнителя.
6. Предвид обстоятелството, че всички предложения от офертите на участниците се представят чрез числова стойност, която се оповестява в момента на отваряне на офертите, на основание чл. 104, ал. 2 от ЗОП възложителят предвижда оценката на техническите и ценовите предложения на участниците да се извърши преди провеждане на предварителен подбор. В този случай проверката за наличие на основания за остраняване и съответствие с критериите за подбор се извършва по начин, който не се влияе от резултатите от оценката на техническите и ценовите предложения.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/11/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва