Деловодна информация
00118
1200 - 337 15/11/2017 (дд/мм/гггг)
не
00118-2017-0026 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Сливен 000590654
бул. Цар Освободител № 1
Сливен BG342 8800 България
инж. Христо Георгиев +359 44611100
g_tujarova@abv.bg +359 44662350

Интернет адрес/и

www.sliven.bg

http://www.sliven.bg/index.csp?f=PublicOrders


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.sliven.bg/index.csp?f=8-00118-2017-016
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на строително-монтажни/ремонтни работи (СМР/СРР) по проект „Подобряване на образователната инфраструктура в гр. Сливен“, финансиран от ОП „Региони в растеж“, по четири обособени позиции
45200000      
Строителство

Възлаганите в настоящата процедура СМР са част от проект,насочен към подобряване на образователната инфраструктура в Община Сливен.
Обособена позиция 1 - "Реконструкция, основен ремонт и саниране на детска градина "Детство"
Обособена позиция 2 - "Реконструкция на детска градина "Зорница"
Обособена позиция 3 - "Реконструкция на детска градина "Мак"; Обособена позиция 4 - "Реконструкция на детска градина "Папазян"
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4020383.07      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

"Реконструкция, основен ремонт и саниране на детска градина "Детство" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

град Сливен, детска градина "Детство"

Възлаганите в настоящата процедура СМР са част от проект,насочен към подобряване на образователната инфраструктура в Община Сливен.Основните СМР са:За обособена позиция 1 - "Реконструкция, основен ремонт и саниране на детска градина "Детство": доставка и монтаж на външна PVC дограма - 274 m2 , доставка и монтаж на топлоизолация на покрив - 962 m2 , доставка и монтаж на топлоизолация по неизолирани външни стени - 1297,5 m2, доставка и полагане на фасадна минерална мазилка - 1309.5 m2, доставка и монтаж на асансьор - 1бр.
Критериите по-долу
 
ДА Работна програма за изпълнение на строителството (РП)    25
Управление на критичните точки (УКТ)    25
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
847283.26      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ДБФП BG16RFOP001-1.015-0001-C01,по проект „Подобряване на образователната инфраструктура в гр.Сливен”,по приоритетна ос 1„Устойчиво и интегрирано градско развитие",ОП„Региони в растеж“ 2014-2020 г.

Участник, чието ценово предложение надхвърля финансовия ресурс, за обособената позиция ще бъде отстранен от участие в настоящата процедура.

II.2) Описание 1

"Реконструкция на детска градина "Зорница" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

гр. Сливен, детска градина "Зорница"

Възлаганите в настоящата процедура СМР са част от проект,насочен към подобряване на образователната инфраструктура в Община Сливен.Основните СМР са:За обособена позиция 2 - "Реконструкция на детска градина "Зорница": доставка и монтаж на външна PVC дограма - 367.20 m2 , доставка и монтаж на топлоизолация на покрив - 819.60 m2 , доставка и монтаж на топлоизолация по неизолирани външни стени - 1706 m2, доставка и полагане на хидроизолация на покрив –1639.20 m2 , доставка и монтаж на асансьор – 3 бр.
Критериите по-долу
 
ДА Работна програма за изпълнение на строителството (РП)    25
Управление на критичните точки (УКТ)    25
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1319739.31      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ДБФП BG16RFOP001-1.015-0001-C01,по проект „Подобряване на образователната инфраструктура в гр.Сливен”,по приоритетна ос 1„Устойчиво и интегрирано градско развитие",ОП„Региони в растеж“ 2014-2020 г.

Участник, чието ценово предложение надхвърля финансовия ресурс, за обособената позиция ще бъде отстранен от участие в настоящата процедура.

II.2) Описание 1

"Реконструкция на детска градина "Мак" 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

гр. Сливен, детска градина "Мак"

Възлаганите в настоящата процедура СМР са част от проект,насочен към подобряване на образователната инфраструктура в Община Сливен.Основните СМР са:За обособена позиция 3 - "Реконструкция на детска градина "Мак": доставка и монтаж на външна PVC дограма - 90.67 m2, доставка и полагане на „сандвич” панели – 380 m2 , доставка и монтаж на топлоизолация по неизолирани външни стени – 478 m2, доставка и полагане на паркет -144.64 m2, доставка и полагане на боя по стени и/или тавани - 3044.27 m2
Критериите по-долу
 
ДА Работна програма за изпълнение на строителството (РП)    25
Управление на критичните точки (УКТ)    25
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
979937.16      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ДБФП BG16RFOP001-1.015-0001-C01,по проект „Подобряване на образователната инфраструктура в гр.Сливен”,по приоритетна ос 1„Устойчиво и интегрирано градско развитие",ОП„Региони в растеж“ 2014-2020 г.

Участник, чието ценово предложение надхвърля финансовия ресурс, за обособената позиция ще бъде отстранен от участие в настоящата процедура.

II.2) Описание 1

"Реконструкция на детска градина "Папазян" 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

град Сливен, детска градина "Папазян"

Възлаганите в настоящата процедура СМР са част от проект,насочен към подобряване на образователната инфраструктура в Община Сливен.Основните СМР са:За обособена позиция 4 - "Реконструкция на детска градина "Папазян": доставка и монтаж на външна PVC дограма - 179.63 m2 , доставка и монтаж на топлоизолация на покрив - 1006 m2, доставка и монтаж на топлоизолация по неизолирани външни стени – 1025 m2, доставка и полагане на паркет – 640 m2 , доставка и монтаж на асансьор – 1 бр.
Критериите по-долу
 
ДА Работна програма за изпълнение на строителството (РП)    25
Управление на критичните точки (УКТ)    25
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
873423.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ДБФП BG16RFOP001-1.015-0001-C01,по проект „Подобряване на образователната инфраструктура в гр.Сливен”,по приоритетна ос 1„Устойчиво и интегрирано градско развитие",ОП„Региони в растеж“ 2014-2020 г.

Участник, чието ценово предложение надхвърля финансовия ресурс, за обособената позиция ще бъде отстранен от участие в настоящата процедура.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За всички обособени позиции:
Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката, както следва: І - ва група: строежи от високото строителство (жилищно, общественообслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения, строежи от ІV категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4, буква "б" от ЗУТ, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) -Приложение № 1.
Преди сключване на договора за обществената поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/). В случай, че участникът е чуждестранно лице той следва да представи Удостоверение за временно или постоянно вписване в ЦПРС към Камарата на строителите.
ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИЯ РАЗДЕЛ В ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

За всички обособени позиции:
1.Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за съответната категория строеж, както следва:
първа група, четвърта категория, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден еквивалентен документ.
Участникът попълва поле 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП – Приложение № 1.
Преди сключване на договор за обществената поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИЯ РАЗДЕЛ В ЕЕДОП.


За всички обособени позиции:
1.Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за съответната категория строеж, както следва:
първа група, четвърта категория, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден еквивалентен документ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да отговаря на следните изисквания:1.Всеки Участник трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем идентични или сходни с тези на съответната обособена позиция на поръчката.Участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета и обема на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИТЕ РАЗДЕЛИ В ЕЕДОП.2.За всички обособени позиции:
2. Участникът следва да разполага с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.Участникът попълва поле 6 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи списък на персонала и ръководния състав, включително и доказателства за минимални изисквания към тях
ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИЯ РАЗДЕЛ В ЕЕДОП.


1.Всеки Участник трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем идентични или сходни с тези на поръчката,както следва: изпълнение на строителство, идентично или сходно с предмета и обема на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата. Под строителство, „сходно“ с предмета и обема на поръчката следва да се разбира строително-монтажни работи по:1.1.ОП1:доставка и монтаж на външна PVC дограма-274 m2 , доставка и монтаж на топлоизолация на покрив - 962 m2 , доставка и монтаж на топлоизолация по неизолирани външни стени- 1297,5 m2,доставка и полагане на фасадна минерална мазилка-1309.5 m2,доставка и монтаж на асансьор-1бр.;1.2.ОП2:доставка и монтаж на външна PVC дограма-367.20 m2,доставка и монтаж на топлоизолация на покрив-819.60 m2,доставка и монтаж на топлоизолация по неизолирани външни стени-1706 m2,доставка и полагане на хидроизолация на покрив–639.20m2,доставка и монтаж на асансьор–3 бр.1.3.ОП3:доставка и монтаж на външна PVC дограма-90.67m2,доставка и полагане на „сандвич” панели–380m2,доставка и монтаж на топлоизолация по неизолирани външни стени–478m2,доставка и полагане на паркет-144.64m2,доставка и полагане на боя по стени и/или тавани-3044.27m2;1.4.ОП4:доставка и монтаж на външна PVC дограма-179.63 m2,доставка и монтаж на топлоизолация на покрив-1006m2,доставка и монтаж на топлоизолация по неизолирани външни стени–1025m2,доставка и полагане на паркет–640m2,доставка и монтаж на асансьор–1бр.2.За всички обособени позиции:
2. Участникът следва да разполага с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:Технически ръководител на обекта–с проф. област (квалификация):строителен инженер,архитект,строителен техник или еквивалентна и отговарящ на изискванията за образов. ценз,съгласно чл.163а,ал.2 от ЗУТ с професионален опит като технически ръководител–мин. 3/три/год.;Експерт–контрол на качеството–притежаващ Удостов. за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ,със стаж не по-малко от 1(една) го. като ЕКК.Да има опит при изпълнението на минимум 1 (един) строителен обект, като изпълняващ длъжността,за която е предложен;Експерт по ЗБУТ–да прит. валидно удостоверение за обучение съгласно Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009г. или еквивалентно.Да има най-малко 2(две) години опит като контрол по спазването на здравословни и безопасни условия на труд.Да има опит при изпълнението на минимум 1(един) строителен обект,ато изпълняващ длъжността, за която е предложен.
VI.3Допълнителна информация.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията за изпълнение на поръчката са указани в документацията за обществена поръчка.За участниците не следва да са налице обстоятелствата по чл.54, чл. 101, ал. 11 от ЗОП и обстоятелствата по чл.3,т.8 във вр. с чл.5,ал.1,т.3 от ЗИФОДРЮДРСЛТДС.Гаранц. за изп. на договора е в размер на 5% от стойността на договора за съотв. ОП на общ. поръчка,без включен ДДС.Условията,размера и начина на плащане са посочени в раздел IX от докум. за общ. поръчка.Възложителят сключва писмен договор за съотв. ОП на общ. поръчка с определения изпълнител по реда и разпоредбите на чл.112 от ЗОП при условие, че при подписване на договора опр. изпълнител изпълни условията на чл. 112 ал. 1 от ЗОП.В съответствие с чл.67, ал.6 участникът, избран за изпълнител предоставя актуални документи удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Докум. се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/12/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/12/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

стая № 17, в сградата на Община Сливен, гр. Сливен, бул. "Цар Освободител" № 1

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
2. Когато участник е чуждестранно лице той представя съответен еквивалент на изискващите се документи за доказване на критериите за подбор съгласно законодателството на държавата, в която е установен.
3. Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, и техническите способности и професионалната компетентност.
4. Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения.
5. Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
6. Възложителят изисква от участника да замени посоченото от него трето лице, ако то не отговаря на някое от условията по т. 5.
7. Когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица, той може да докаже изпълнението на критериите за подбор с капацитета на трети лица при спазване на условията по т. 3 и т. 5. В приложимите случаи по т. 3 ? т. 7 се попълва част II, буква B на приложения към документацията за обществена поръчка образец – ЕЕДОП.
8. Когато участника ползва подизпълнители последните трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от обществената поръчка, който ще изпълняват.
9. Преди сключването на договор за обществената поръчка участникът, определен за изпълнител, предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 4 и ал. 2 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Сливен
бул. Цар Освободител 1
Сливен 8800 България
g_tujarova@abv.bg +359 44611127
www.sliven.bg +359 44662350

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/11/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва