Деловодна информация
00864
К-1536 14/11/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
14/11/2017 (дд/мм/гггг)
00864-2017-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Исперих 000505821
ул. Дунав №2
Исперих BG324 7400 България
Севим Адем - Секретар на община Исперих +359 84312178
op_isperih@abv.bg +359 84314712

Интернет адрес/и

www.isperih.bg

http://e-procurement.bg:8080/pk/00864#70


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://e-procurement.bg:8080/pk/00864#70
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Сметосъбиране и сметоизвозване на твърди битови отпадъци от територията на община Исперих “
90511000      
Услуги

Предмета на обществената поръчка включва дейности по сметосъбиране и сметоизвозване на твърдите битови отпадъци (ТБО), от 23 населени места на територията на Община Исперих и град Исперих, които се получават в резултат на жизнената дейност на хората по домовете, административни, социални и обществени сгради. Към тях се приравняват и отпадъците от търговски обекти, обекти за отдих и развлечения. Към настоящия момент сметосъбирането и сметоизвозването на битови отпадъци на територията на Община Исперих се извършва, като битовите отпадъци се събират в контейнери тип „Бобър” с обем 1,10 куб.м.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1100000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90511000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

На територията на община Исперих

Предмета на обществената поръчка включва дейности по сметосъбиране и сметоизвозване на твърдите битови отпадъци (ТБО), от 23 населени места на територията на Община Исперих и град Исперих, които се получават в резултат на жизнената дейност на хората по домовете, административни, социални и обществени сгради. Към тях се приравняват и отпадъците от търговски обекти, обекти за отдих и развлечения. Към настоящия момент сметосъбирането и сметоизвозването на битови отпадъци на територията на Община Исперих се извършва, като битовите отпадъци се събират в контейнери тип „Бобър” с обем 1,10 куб.м.
Критериите по-долу
 
ДА Методология за изпълнение– П2    40%
Цена
60%
II.2.6) Прогнозна стойност
1100000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
23

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да притежава регистрационен документ за изпълнение на услуги по събиране и транспортиране на отпадъци, издаден в съответствие с реда на Член 35, ал. 5 на Закона за управление на отпадъците или еквивалентен.
При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изискване.

Възложителят не поставя изискване.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата услуга, чиито предмети обем е идентичен или сходен с предмета на поръчката.
2. Участникът в процедурата да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката;
3. Изисква се участник в процедурата да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO ЕN 9001:2008 (или еквивалентeн сертификат);
4. Изисква се участник в процедурата да прилага система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO ЕN 14001:2004 (или еквивалентeн сертификат)


1. Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум 1 (една) услуга, чийто предмет и обем е идентичен или сходен с предмета на поръчката, а именно услуги по сметосъбиране и сметоизвозване на битови отпадъци от населени места.
2. Изисква се участникът в процедурата да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката, не по-малко от:
Специализирана техника и машини:
• Минимум 3 (три) броя специализирани автомобили за обслужване на съдове за битови
• отпадъци – 1,1м3 тип ‚Бобър‘ с вместимост на надстройката минимум 18 м3 и максимум 24 м3. Специализираните автомобили за обслужване на съдове за битови отпадъци трябва да са произведени след 2010 г., да бъдат с устройство за уплътняване на отпадъка тип вариопреса или ротопреса и задължително трябва да отговарят на стандарт не по-малък от ЕURO 5.
• Минимум един брой специализиран автомобил за измиване и дезинфекциране на 1,1 м3 контейнери тип Бобър за битови отпадъци.
• Минимум 1 (един) самосвал
• Минимум един челен товарач
• Контейнер тип “Бобър“ с обем 1,1 м3 – не по малко от 1030 бр.
• Улични кошчета – не по-малко от 165 бр.
Описаната техника и съдове за отпадъци могат да бъдат собственост на участника, закупени на лизинг или наети.
3. Изисква се участник в процедурата да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO ЕN 9001:2008 (или еквивалентeн сертификат), в обхват с обхват в областта на сметосъбирането, сметоизвозването на твърди битови отпадъци от населени места, приложим към предмета на поръчката, издадени от акредитирани органи, установени държавата или в други държави–членки на ЕС.
4.Изисква се участник в процедурата да прилага система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO ЕN 14001:2004 (или еквивалентeн сертификат), в обхват с обхват в областта на сметосъбирането, сметоизвозването на твърди битови отпадъци от населени места, приложим към предмета на поръчката, издадени от акредитирани органи, установени държавата или в други държави–членки на ЕС.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/12/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/12/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

В заседателната зала на община Исперих на ул. Дунав №2 - партерен етаж

Отварянето на офертите съгласно чл.54, ал.2 от ППЗОП се извършва на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. За сключване на договора за обществената поръчка, избраният изпълнител предоставя гаранция за изпълнение в размер на 5 % (пет на сто) от Цената за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от следните форми:
парична сума в размер равен на 5% (пет на сто) от Прогнозната стойност на поръчката, преведена по сметката на Възложителя: IBAN BG55IORT81163300500000; BIC IORTBGSF
Безусловна и неотменима банкова гаранция за изпълнение, издадена в полза на Възложителя (по образец на банката издател, одобрена от Възложителя) покриваща размер от 5% (пет на сто) от Прогнозната стойност на поръчката без ДДС;
Застраховка в полза на Възложителя, която обезпечава задълженията на Изпълнителя за изпълнението на Договора, с покритие в размер на 5% (пет на сто) от Прогнозната стойност на поръчката (по образец на застрахователя, одобрена от Възложителя).
2. В откритата процедура може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, което отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДЗС. Възложителят няма да отстрани от процедурата участник на основание чл.54, ал.1 и чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП, ако същият представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване. За целта участникът представя посочените в чл. 56, ал. 1 от ЗОП доказателства.
При подаване на оферта участникът декларира липсата на основанията за отстраняване чрез представяне на единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). ЕЕДОП се попълва в съответствие с чл.67 от ЗОП и указанията в документация за участие.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/11/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва