Деловодна информация
00368
УТ-03-68 24/10/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
24/10/2017 (дд/мм/гггг)
00368-2017-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Главиница 000565380
ул. Витоша 44
Главиница BG325 7630 България
Айсун Кошуджу +359 86362060
obshtina@glavinitsa.bg +359 83632040

Интернет адрес/и

https://www.glavinitsa.bg/

http://sop.bg/glavinitsa-177/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://sop.bg/glavinitsa-177/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Сключване на рамково спор-е за израб и/или прераб. на инвестиц. проекти във фазa “техническa”, обезпеч. изграждане на различни видове строежи на тер-ята на общ. Глав. и технологични проекти (планове)
71200000      
Услуги

Изработване и/или преработка на инвестиционни проекти във фазa “техническa”, обезпечаващи изграждане на различни видове строежи на територията на община Главиница и технологични проекти (планове) за залесяване с цел кандидатстване за получаване на безвъзмездна финансова помощ по „Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г.“, „Програми за териториално сътрудничество 2014-2020 г.“ и „Финансов механизъм на Европейското икономическо пространство. Норвежки финансов механизъм 2014-2021 г.“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
750000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71240000      
71320000      
71242000      
71250000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

Община Главиница

Изработване и/или преработка на инвестиционни проекти във фазa “техническa”, обезпечаващи изграждане на различни видове строежи на територията на община Главиница и технологични проекти (планове) за залесяване с цел кандидатстване за получаване на безвъзмездна финансова помощ по „Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г.“, „Програми за териториално сътрудничество 2014-2020 г.“ и „Финансов механизъм на Европейското икономическо пространство. Норвежки финансов механизъм 2014-2021 г.“.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка    70
подпоказател: Концепция за изпълнение предмета на поръчката (Обосновка на участника)    50 т.
Подпоказател: Професионална компетентност на персонала за изпълнение на дейности по проектиране    50 т.
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
750000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„ПРСР 2014-2020 г.“, „Програми за териториално сътрудничество 2014-2020 г.“ и „Финансов механизъм на ЕИП", "Норвежки ФМ 2014-2021"

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се поставят изисквания
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава валидна „Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл.171 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/, за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени. с покритие в размер съгласно прогнозната стойност.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - част ІV, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“ на ЕЕДОП.
Документи за доказване на изискването - съгласно чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност" с изискуемото покритие – копие от застрахователна полица или еквивалент, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.


Участникът следва да притежава валидна „Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл.171 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/, за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени. с покритие в размер съгласно прогнозната стойност.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил услуги идентични или сходни с предмета и обема на поръчката през последните три години, считано от датата на подаване на офертата.
При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV, Раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП за проектиране с предмет идентичен или сходен с този на поръчката.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва със Списък на услугите, сходни или еднакви с предмета на поръчката за последните 3 (три) години, считано до датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за изпълнението им.
2. Участникът следва да прилага:
- Система за управление на качеството;
- Система за опазване на околната среда.
При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV, Раздел Г от ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се удостоверява със заверени копия на сертификати за управление на качеството и за опазване на околната среда.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато кандидат или участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.


1. Участникът следва да е изпълнил успешно минимум една идентична или сходна с предмета и обема на поръчката услуги през последните три години, считано от датата на подаване на офертата.
Под сходни с предмета и обема на поръчката услуги следва да се имат предвид услуги по изготвяне на инвестиционни проекти във фаза „техническа” за реконструкция и/или основен ремонт и/или изграждане на сграда, за паркоустройство и/или благоустрояване, за инженерна техническа инфраструктура и транспортна инфраструктура.
2. Участникът следва да е въвел система за управление на качеството, съответстваща на стандарт EN ISO 9001:2008 или EN ISO 9001:2015, или еквивалентен (с обхват в областта на проектирането).
3. Участникът следва да е въвел система за опазване на околната среда при работа, съответстваща на стандарт EN ISO 14001:2004 или еквивалентен (с обхват в областта на проектирането).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Лично състояние на участникът:
За участника не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл.55, ал.1, т.1 и т. 4 от ЗОП и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. Липсата на горепосочените обстоятелства се декларира в ЕЕДОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

ДА
  
Рамково споразумение с един оператор
  
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/11/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/11/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Община Главиница, ул. Витоша 44

На отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

С оглед вида на настоящата процедура при сключване на рамковото споразумение потенциалният изпълнител по него не представя гаранция за изпълнение.
Гаранцията, която следва да обезпечи изпълнението на всеки конкретно възложен договор е в размер на 3 % (три процента) от неговата стойност без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми:
а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя;
б) банкова гаранция в полза на Възложителя;
в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Участникът избран за изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане на
срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/10/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва