Деловодна информация
02030
9737 09/10/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
09/10/2017 (дд/мм/гггг)
02030-2017-0020 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Главна дирекция Изпълнение на наказанията 129010029
бул. Ген. Николай Г. Столетов № 21
София BG411 1309 България
Васил Василев +359 28139-257/+359 28139-258/+359 28139-106/+359 28139-122
lop@gdin.bg +359 28139107/+359 29311746

Интернет адрес/и

www.gdin.bg

http://profile.gdin.bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profile.gdin.bg/64751943a61ecf8d641ab39762f02309
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

изпълнение на наказанията

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на хранителни продукти на едро за нуждите на затвора гр. Белене, затвора гр. Ловеч, затвора гр. Пазарджик, затвора гр. Плевен, затвора гр. Пловдив и ЗО „Смолян“, по обособени позиции
15800000      
Доставки

Предмет на обществената поръчка е доставка на хранителни продукти на едро за нуждите на затвора гр. Бобов дол, затвора гр. Враца, затвора гр. София, по обособени позиции: Обособена позиция № 1 - „Хляб и хлебни изделия“; Обособена позиция № 2 - „Мляко и млечни изделия“; Обособена позиция № 3 - „Месо и месни продукти“; Обособена позиция №4 - „Риба – замразена“; Обособена позиция №5 - „Месни, рибни и месорастителни консерви“; Обособена позиция №6 - „Плодове и зеленчуци“ ; Обособена позиция № 7 - „Подправки и чай"; Обособена позиция № 8 - „Яйца кокоши" ; Обособена позиция № 9 - „Други хранителни продукти". Доставките ще се извършват по предварителна заявка, съгласно техническата спецификация и ценовото предложение на изпълнителя, до достигане на стойността по договора или за срок от 36 месеца.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
9173026.39      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Хляб и хлебни изделия“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15811100      
15811000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315
BG314
BG423
BG421
BG424

гр. Белене, гр. Ловеч, гр. Пазарджик, гр. Плевен, гр. Пловдив и гр. Смолян

Предмет на обособена позиция 1 е доставка на хляб и хлебни изделия. Прогнозни количества за 36 месеца:
1 Хляб „Добруджа“ - 1 278 000 кг.
2 Хляб „Tипов“ - 76 400 кг.
3 Баничка с извара - 460 000 бр.
4 Кифла с мармалад - 440 000 бр.
Доставките ще се извършват по предварителна заявка, съгласно техническата спецификация и ценовото предложение на изпълнителя, до достигане на стойността по договора или за срок от 36 месеца.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1989232      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Мляко и млечни изделия“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15511000      
15500000      
15551300      
15511700      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315
BG423
BG314
BG421
BG424

гр. Белене, гр. Ловеч, гр. Пазарджик, гр. Плевен, гр. Пловдив и гр. Смолян

Предмет на обособена позиция 2 е доставка на мляко и млечни продукти. Прогнозни количества за 36 месеца:
1. Краве кисело мляко 2% - 257 000 кг.
2. Сухо частично обезмаслено мляко - 18 100 кг.
3. Сирене бяло саламурено от краве мляко - 106 000 кг.
4. Кашкавал от краве мляко - 11 300 кг.
5. Извара - 9 000 кг.
Доставките ще се извършват по предварителна заявка, съгласно техническата спецификация и ценовото предложение на изпълнителя, до достигане на стойността по договора или за срок от 36 месеца.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1501096      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Месо и месни продукти“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15110000      
15100000      
15113000      
15111100      
15131100      
15131420      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315
BG423
BG314
BG421
BG424

гр. Белене, гр. Ловеч, гр. Пазарджик, гр. Плевен, гр. Пловдив и гр. Смолян

Предмет на обособена позиция 3 е доставка на месо и месни продукти. Прогнозни количества за 36 месеца:
1 Кайма смес - 48 100 кг.
2 Кренвирши от птиче месо - 21 700 кг.
3 Колбас малотраен – телешки - 22 300 кг.
4 Телешко шкембе – замразено - 4 000 кг.
5 Наденица – варено пушена - 48 100 кг.
6 Кебапчета - 348 000 бр.
7 Кюфтета - 456 000 бр.
8 Пиле грил - 116 900 кг.
9 Свинско трупно месо - 89 100 кг.
10 Телешко трупно месо - 12 500 кг.
Доставките ще се извършват по предварителна заявка, съгласно техническата спецификация и ценовото предложение на изпълнителя, до достигане на стойността по договора или за срок от 36 месеца.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2088419      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Риба – замразена“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03311000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315
BG423
BG314
BG421
BG424

гр. Белене, гр. Ловеч, гр. Пазарджик, гр. Плевен, гр. Пловдив и гр. Смолян

Предмет на обособена позиция 4 е доставка на риба – замразена. Прогнозни количества за 36 месеца:
1. Скумрия – замразена -97 400 кг.
Доставките ще се извършват по предварителна заявка, съгласно техническата спецификация и ценовото предложение на изпълнителя, до достигане на стойността по договора или за срок от 36 месеца.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
387652      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Месни, рибни и месорастителни консерви“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15235000      
15131310      
15131000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315
BG423
BG314
BG421
BG424

гр. Белене, гр. Ловеч, гр. Пазарджик, гр. Плевен, гр. Пловдив и гр. Смолян

Предмет на обособена позиция 5 е доставка на месни, рибни и месорастителни консерви. Прогнозни количества за 36 месеца:
1 Пастет - 16 050 кг.
2 Русенско варено - 14 980 кг.
3 Рибни консерви - 4 180 кг.
4 Пиле с ориз – 950 кг.
5 Боб с наденица - 3 450 кг.
6 Боб с кюфтета - 6 450 кг.
7 Мусака - 1 550 кг.
Доставките ще се извършват по предварителна заявка, съгласно техническата спецификация и ценовото предложение на изпълнителя, до достигане на стойността по договора.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
300983.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Плодове и зеленчуци“ 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03220000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315
BG423
BG314
BG421
BG424

гр. Белене, гр. Ловеч, гр. Пазарджик, гр. Плевен, гр. Пловдив и гр. Смолян

Предмет на обособена позиция 6 е доставка на плодове и зеленчуци. Прогнозни количества за 36 месеца:
1 Картофи - 400 000 кг.
2 Домати - 19 000 кг.
3 Краставици - 25 900 кг.
4 Кромид лук - 109 100 кг.
5 Чушки пресни - 7 400 кг.
6 Моркови - 44 100 кг.
7 Чесън стар - 2 450 кг.
8 Зеле прясно - 164 800 кг.
9 Дини - 5 500 кг.
10 Ябълки - 211 000 кг.
11 Портокали - 15 300 кг.
12 Праскови - 17 300 кг.
13 Магданоз пресен (връзка) - 3 400 вр.
14 Праз лук - 5 800 кг.
15 Пъпеши - 3 000 кг.
15 Тикви - 5 000 кг.
Доставките ще се извършват по предварителна заявка, съгласно техническата спецификация и ценовото предложение на изпълнителя, до достигане на стойността по договора или за срок от 36 месеца.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
942062.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Подправки и чай“ 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15872200      
15863000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315
BG423
BG314
BG421
BG424

гр. Белене, гр. Ловеч, гр. Пазарджик, гр. Плевен, гр. Пловдив и гр. Смолян

Предмет на обособена позиция 7 е доставка на подправки и чай. Прогнозни количества за 36 месеца:
1 Червен пипер - 4 220 кг.
2 Черен пипер - 750 кг.
3 Чубрица суха – ронена - 1 346 кг.
4 Дафинов лист- 40 кг.
5 Кимион - 125кг.
6 Канела - 23 кг.
7 Джоджен сух - 248 кг.
8 Девисил - 12 кг.
9 Чай билков - 38 400 кут.
Доставките ще се извършват по предварителна заявка, съгласно техническата спецификация и ценовото предложение на изпълнителя, до достигане на стойността по договора или за срок от 36 месеца.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
103208.69      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Яйца кокоши“ 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03142500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315
BG423
BG314
BG421
BG424

гр. Белене, гр. Ловеч, гр. Пазарджик, гр. Плевен, гр. Пловдив и гр. Смолян

Предмет на обособена позиция 8 е доставка на кокоши яйца. Прогнозни количества за 36 месеца
1. Яйца кокоши - 930 000 бр.
Доставките ще се извършват по предварителна заявка, съгласно техническата спецификация и ценовото предложение на изпълнителя, до достигане на стойността по договора или за срок от 36 месеца.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
155310      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Други хранителни продукти“ 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15600000      
15431100      
15411200      
15871110      
03212211      
03211300      
03221210      
15872400      
15851000      
15820000      
15625000      
15612100      
15831000      
15332230      
15331425      
03222400      
15331461      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315
BG423
BG314
BG421
BG424

гр. Белене, гр. Ловеч, гр. Пазарджик, гр. Плевен, гр. Пловдив и гр. Смолян

Предмет на обособена позиция 9 е доставка на хранителни продукти. Прогнозни количества за 36 месеца
1 Нишесте - 6 950кг.
2 Маргарин - 33 300 кг.
3 Слънчогледово олио - 101 400 л.
4 Оцет - винен - 8 890 л.
5 Леща - 38 550 кг.
6 Зрял фасул - 58 460 кг.
7 Ориз - 61 950 кг.
8 Боза - 56 000 л.
9 Сол - 28 900 кг.
10 Макарони, фиде - 48 700 кг.
11 Бисквити обикновени - 2 240 кг.
12 Вафли обикновени - 16 490 кг.
13 Грис пшеничен - 2 750 кг.
14 Пшеничено брашно - 40 900 кг.
15 Бяла захар - 81 300 кг.
16 Слънчогледова тахан халва - 26 600 кг.
17 Мармалад - 26 650 кг.
18 Доматено пюре - 4 410 кг.
19 Лютеница - 27 100 кг.
20 Зеле кисело - 18 100 кг.
21 Туршия смесена - 15 900 кг.
22 Маслини - 10 050 кг.
Доставките ще се извършват по предварителна заявка, съгласно техническата спецификация и ценовото предложение на изпълнителя, до достигане на стойността по договора или за срок от 36 месеца.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1705063      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Минимално изискване:
Участникът следва да разполага с обект, регистриран по чл. 12 от Закона за храните, за производство или за търговия с храни на едро от животински и от неживотински произход, с обхват на регистрацията, включващ всички групи храни от предмета на поръчката спрямо обособените позиции, за които подава оферта/и.
При участник обединение на физически и/ или юридически лица всяко физическо/ юридическо лице, включено в обединението, което ще извършва дейност, за която е необходима посочената регистрация, следва да притежава удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните, за производство или за търговия с храни на едро от животински и от неживотински произход, включващо групите храни от предмета на поръчката спрямо обособените позиции, за които се подава оферта, съобразно извършваната от лицето дейност, издадено от съответната ОДБХ. Националните регистри на обектите за производство и търговия на храни са публични и се публикуват в Интернет (чл. 14 ал. 3 от Закона за храните).
За доказване на съответствието с това изискване участникът, определен за изпълнител, представя заверено копие на Удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните. Когато участник е чуждестранно лице, участникът следва да е вписан в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен.
Доказване:
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор, само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - част ІV, раздел А „Годност“ на ЕЕДОП. При участие на обединение, което не е юридическо лице доказването на поставеното изискване се извършва чрез попълване на съответния раздел в ЕЕДОП, който е представен от тези членове на обединението, които са ангажирани с изпълнението на дейностите, за които е необходима регистрация по чл. 12 от ЗХ за съответната обособена/и позиция/и. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители доказването на годността се извършва чрез попълване на съответния раздел в ЕЕДОП, който е представен от подизпълнителя/ите, които ще изпълняват дейности, за които е необходима регистрация по чл. 12 от ЗХ за съответната обособена/и позиция/и.
За доказване на съответствието с това изискване участникът, определен за изпълнител, представя заверено копие на Удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката изчислен на база годишни обороти.
Под „оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ се разбира сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирани от дейности, попадащи в обхвата на обществената поръчка /§ 2 от ДР. на ЗОП/.
Под „обхват“ се разбира: доставка на хранителни стоки.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез попълване на информация в Част ІV, Раздел Б, т. 2б) от ЕЕДОП.
За доказване на съответствието с това изискване участникът, определен за изпълнител, предоставя справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.


Участникът следва да има реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (съобразно §2, т. 67 от ДР на ЗОП), изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или започнал дейността си, не по-малък от една трета от прогнозната стойност за обособената позиция, за която участникът подава оферта.
Под „оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ се разбира сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирани от дейности, попадащи в обхвата на обществената поръчка (§ 2, т. 67 от ДР на ЗОП).
Под „обхват“ се разбира: доставки на хранителни продукти.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата. Документи за доказване на изискването - съгласно чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП: списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка.
2. Участникът следва да разполага с техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката (само за обособени позиции 2, 3, 4 и 8). При подаване на оферта участниците, подаващи оферти за обособени позиции 2, 3, 4 или 8 декларират съответствието с минималното изискване, чрез попълване на Част ІV, Раздел В, т. 9 от ЕЕДОП, където участникът представя информация за техническото оборудване, което ще бъдат използвано за изпълнение на поръчката, необходима да се установи съответствие с изискванията на Възложителя. Поставеното изискване се доказва с документа по чл. 64, ал.1, т. 9 ЗОП – Декларация техническото оборудване, което ще бъде използвано за изпълнение на поръчката.
3. Участникът следва да има внедрени и да прилага:
a. система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват предмета на поръчката.
b. система за управление на безопасността на храните в съответствие с ISO 22000:2005 или еквивалент, с обхват предмета на поръчката.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица съгласно чл. 64, ал. 5 от ЗОП . Участникът, определен за изпълнител, представя сертификат (заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден към датата на подаване на офертите), издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. Участникът, определен за изпълнител, представя документите по т. 1 - 3 преди сключване на договор за обществена поръчка. При подаване на оферта участниците попълват само съответните раздели в ЕЕДОП. Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


1. Участникът следва да е изпълнил 1 (една) доставка с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата.
Под „сходен“ предмет се разбира: доставка на хранителни стоки на едро като тези, включени в предмета на съответната обособена позиция.
Под „сходен“ обем се разбира една трета от прогнозните количества на доставките за съответната обособена позиция.
2.Участниците, подаващи оферти за някоя от следните обособени позиции 2, 3 4 или 8, трябва да разполагат с минимум 2 броя специализирани транспортни средства, регистрирани за превоз на храни, съобразно изискванията на чл. 246, ал. 1 от Закона за ветeринарномедицинската дейност, Регламент (ЕО) 852 от 2004 за хигиената за храните и Наредба № 1/26.01.2016 г. за хигиената за храните, в зависимост от обособената позиция, за която участват. Транспортните средства предвидени от участника за доставка на продукти от животински произход трябва да са регистрирани от ОДБХ по реда на чл. 246 от ЗВМД.
Ако участникът подава оферта за повече от една обособена позиция (важи само за обособени позиции 2, 3, 4 или 8), е достатъчно той да разполага с минимум две специализирани транспортни средства, за да отговаря на този критерий за подбор.
4. Участниците трябва да имат внедрена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват предмета на поръчката;
5. Участникът следва да прилага внедрена система за управление на безопасността на храните в съответствие с ISO 22000:2005 или еквивалент, с обхват предмета на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В откритата процедура може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява доставки съгласно законодателството на държавата, в която то е установено.
Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал.1 и чл. 107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/11/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/11/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

ГД "Изпълнение на наказанията", гр. София, бул. "Ген. Николай Г. Столетов" № 21, административната сграда на ГДИН

На публичното заседание за отваряне на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договор за обществена поръчка, е 4% (четири на сто) от стойността му за съответната обособена позиция без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от Изпълнителя преди сключване на договора под формата на парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
2. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, чието предложение за изпълнение на поръчката не изпълнява всички условия на техническата спецификация,както и участник който по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плика „Предлагани ценови параметри” елементи, свързани с предлаганата цена и/или части от нея.
3. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, се представя документ по чл. 37, ал. 4 от ППЗОП -документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: - правата и задълженията на участниците в обединението; - разпределението на отговорността между членовете на обединението; - дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно срока по чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/10/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва