Деловодна информация
00349
АВ-1214 06/10/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
06/10/2017 (дд/мм/гггг)
00349-2017-0021 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

БЪЛГАРСКО НАЦИОНАЛНО РАДИО 000672343
бул. Драган Цанков № 4
София BG411 1040 България
Десислава Лилова +359 29336323
dlilova@bnr.bg +359 29336307

Интернет адрес/и

http://bnr.bg/

https://www.profilnakupuvacha.com/1470


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.profilnakupuvacha.com/1470,12024
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Доставка на компютри и периферна техника за нуждите на БНР"
30200000      
Доставки

Обществената поръчка е за сключване на рамково споразумение за доставка на компютри и периферна техника за нуждите на БНР. Видът на конкретното оборудване, системи, консумативи и количествата ще се определят от възложителя в зависимост от конкретните нужди. Посочените количества, съгласно техническата спецификация са прогнозни и възложителят не се ангажира със закупуването им през периода на действие на рамковото споразумение.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2500000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30230000      
48822000      
30213000      
30213100      
30232110      
30232000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG311
BG333
BG331
BG341
BG344
BG421
BG425
BG413

БНР-София, РРС Видин, РРС Шумен, РРС Варна, РРС Бургас, РРС Стара Загора, РРС Пловдив, РРС Кърджали, РРС Благоевград.

Поръчката включва доставка на компютри и периферна техника за нуждите на БНР. Видът на конкретното оборудване, системи, консумативи и количествата ще се определят от възложителя в зависимост от конкретните нужди. Посочените количества, съгласно техническата спецификация са прогнозни и възложителят не се ангажира със закупуването им през периода на действие на рамковото споразумение.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
2500000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Критерият за възлагане на обществената поръчка ще се извърши съгласно чл. 70, ал.2, т. 3 от ЗОП и методика за комплексна оценка и начин за определяне на оценката по всеки показател, описани в Раздел I, т.7.2. от документацията за участие.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания за годност към участниците за възлагане на обществената поръчка.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците за възлагане на обществената поръчка.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците трябва да са изпълнили дейности, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката последните 3 (три) години от дата на подаване на офертата. Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел В, т. 1б) от ЕЕДОП с посочване на информация за услугите с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите. В случаите по чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП изискването се доказва със Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка.
Под „доказателство за извършената доставка” се разбира: удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата.


Участниците трябва да са изпълнили през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата доставки с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на възлагане на поръчка. Под доставки с предмет, „идентичен“ или „сходен“ с предмета на възлагане на поръчка, следва да се разбира: извършването на доставки на компютри и периферна техника.
Под „изпълнена“ следва да се разбира тази доставка, чието изпълнение е приключило, преди датата на подаване на офертата, независимо от датата на възлагането й.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Настоящата обществена поръчка следва да бъде изпълнена съгласно изискванията на Възложителя посочени в:
а) Решение за откриване на процедурата;
б) Обявление за обществена поръчка;
в) Техническа спецификация;
г) Проект на договор за изпълнение на обществена поръчка;
д) Указания към участниците;
е) Образци на документи за участие в процедурата;
и действащите в областта на предмета на поръчката законови разпоредби
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

ДА
  
Рамково споразумение с няколко оператора
  3
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/11/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/11/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. София, бул. Драган Цанков № 4 - сградата на БНР

Офертите в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка ще се отворят в публично заседание на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова комуникация.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. От участие в процедурата се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1 и чл.55, ал.1 от ЗОП и по чл.3, т. 8 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.
Информация относно липсата или наличието на обстоятелства по т.1 се попълва в ЕЕДОП в Част III, Раздел А, Б, В, Г.
2. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и:
а) кандидат или участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията;
б) участник, който е представил оферта, която не отговаря на: предварително обявените условия на поръчката; правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 към чл. 115 от ЗОП;
в) участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято обосновка не е приета на основание чл. 72, ал. 3 - 5 от ЗОП;
г) кандидати или участници, които са свързани лица по смисъла на §2,т.45 от ЗОП.
д) участник, които не е представил мостри по указания начин или не е представил мостра за някои от предлаганите артикули.
3. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите и строителството, предмет на поръчката, както следва:
а) относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите: Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; интернет адрес: http://www.nap.bg/
б) относно задълженията, свързани с опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите: Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.; София 1000, ул. „Уилям Гладстон“ № 67,Телефон: 02/ 940 6331; Интернет адрес: http://www3.moew.govemment.bg/
в) относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: Интернет адрес: http://www.mlsp.govemment.bgСофия 1051, ул. Триадица №2, Телефон: 8119 443
4. При подписване на рамковото споразумение потенциалните изпълнители не внасят гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение се предоставя преди подписване на всеки конкретен договор от изпълнителя, определен от рамковото споразумение. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността без ДДС. Гаранцията се представя в една от формите, предвидени в чл. 111, ал. 5 в ЗОП.
5. Плащането от страна на Възложителя на възнаграждението по всеки конкретен договор, сключен въз основа на подписаното рамково споразумение ще се извършва по следния начин:
- 50% авансово плащане в 20 (двадесет) дневен срок от подписване на договора
- 50 % окончателно плащане в 20 (двадесет) дневен срок от приемане на изпълнението по договора без забележки.
6.Конкретните поръчки, попадащи в обхвата на рамковото споразумение ще се възлагат след провеждане на вътрешен конкурентен избор. За провеждане на избора ще отправени писмени покани до всички лица, с които е сключено рамковото споразумение. В поканите ще се посочват конкретните дейности, обект на изпълнение по съответния договор, срокът за получаване на оферти, а когато е приложимо и други изисквания към изпълнението като максимален срок за изпълнение, максимална стойност на договора и други. Възложителят ще определя изпълнител на съответната поръчка, възлагана по реда на рамковото споразумение на база „икономически най-изгодна оферта“, съгласно критерий за възлагане „оптимално съотношение качество/цена“, която ще бъде приложена към поканата, отправена им за подаване на оферти, за всеки отделен случай на възлагане.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал. 1, т.1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедура и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 06/10/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва