Деловодна информация
00226
ЕП-236 03/10/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
03/10/2017 (дд/мм/гггг)
00226-2017-0058 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Плевен 000413974
пл. Възраждане № 2
Плевен BG314 5800 България
Мирослав Илиев, Христина Балинова +359 64881273
stefan.milev@pleven.bg +359 64822414

Интернет адрес/и

www.pleven.bg

http://eservices.pleven.bg/procurements.aspx?ProviderID=422ce1ea-7fa8-4708-9af4-be7f4d708f14


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://eservices.pleven.bg/procurement.aspx?ProviderID=422ce1ea-7fa8-4708-9af4-be7f4d708f14&Guid=01ba1d61-32c3-427d-a004-04c7e4cadeb5
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Внедряване на Система за видеонаблюдение, в т. ч. проектиране, доставка, внедряване, строителство и авторски надзор в изпълнение на проект „Развитие на интегриран градски транспорт - гр. Плевен“, по п ОП-64
32323500      
Доставки

В рамките на изпълнението на обществената поръчка следва да бъдат изпълнени минимум следните дейности/работи: 1 - Изготвяне на обстойно проучване на възможностите за свързаност на кръстовищата (точки за видеонаблюдение); 2 - Изготвяне на работен проект за внедряване на Система за видеонаблюдение, (след одобрение на ключовите кръстовища в обхвата на проекта); 3 - Извършване на СМР и осъществяване на авторски надзор - Обособяване на Контролен център на системата; 4 - Извършване на СМР и осъществяване на авторски надзор - изграждане на канални мрежи, комуникационна свързаност и монтаж на камери
5 - Извършване на доставки, монтаж, внедряване на компоненти/артикули/софтуер за изграждане на система за видеонаблюдение в гр. Плевен; 6 - Геодезическо заснемане на обекта за издаване на удостоверение по чл. 54а от ЗКИР за въвеждане в експлоатация
7 - Интегарация на съществуваща система за видеонаблюдение и система за управление на светофарни контролери; 8 - Провеждане на обучение; 9 -
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2216228      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
32323500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

гр. Плевен

съгласно Техническата спецификация включва:
1. Изготвяне на обстойно проучване на възможностите за свързаност на всяко едно от кръстовищата (точки за видеонаблюдение) и на Доклад за възможностите за свързаност на всяка една точка (кръстовище) за видеонаблюдение;
2. Изготвяне на работен проект за внедряване на Система за видеонаблюдение, (след одобрение на ключовите кръстовища в обхвата на проекта);
3. Извършване на Строително-монтажни работи /СМР/ в съответствие с Техническата спецификация - Приложение № 1 и съгласно одобрения от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и компетентните органи проект и приложените към него количествено-стойностни сметки;
4. Осъществяване на авторски надзор по време на изпълнението на СМР;
5. Геодезическо заснемане – в съответствие с изискванията на ЗКИР, за издаване на удостоверение по чл. 54а от ЗКИР за въвеждане в експлоатация;
6. Доставка на необходимото завнедряване на Системата за видеонаблюдение оборудване, машини, съоръжения, софтуер и въвеждане (внедряване) на системата в експлоатация;
7. Интеграция на съществуваща система за видеонаблюдение и система за управление на светофарни контролери;
8. Провеждане на обучение;
9. Пробен период на работа на системата за видеонаблюдение в гр. Плевен - извършване на функционални тестове и въвеждане на система за видеонаблюдение гр. Плевен в експлоатация.
Критериите по-долу
 
ДА Оценка на техническото предложение ОТП    60
ТП1 – Оценка на срока за проектиране    30
ТП2 – Оценка на срока на изпълнение на строително-монтажните работи    30
ТПЗ – Оценка на общия срок за цялостно изпълнение на поръчката    40
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
2216228      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
14

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект „Развитие на интегриран градски транспорт - гр. Плевен“, по процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020“

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участник или съдружник/ци в обединение или подизпълнител/и, които ще участват пряко в изпълнение на строителните дейности, следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя (http://register.ksb.bg/) на Камарата на строителите в България (http://www.ksb.bg/), съгласно чл. 3 от Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи по чл. 137 ал. 1 от Закон за устройство на територията (ЗУТ) – втора група: строежи от транспортната инфраструктура, ІІ-ра (втора) категория.
За чуждестранни лица – трябва да имат регистрация в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, за изпълнение на дейности по СМР, аналогични на изискваната категория.
За доказване съответствието с изискването на т. 7.1., Участникът декларира обстоятелствата в ЕЕДОП, в част IV „Критерии за подбор“, Буква А, т. 1.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да е реализирал минимален общ оборот, най-много за последните три приключили финансови в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, съгласно чл. 61, ал. 1, т. 1, предложение първо, от ЗОП.; 2. Участникът следва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база на годишните обороти, най-много за последните три приключили финансови в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, съгласно чл. 61, ал. 1, т. 1, предложение второ, от ЗОП.; 3. Участник или съдружник/ци в обединение или подизпълнител/и, които ще участват пряко в изпълнение на строителните дейности, следва да притежава застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за категорията строеж, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (Обн. ДВ. бр.17/02.03. 2004г.), или съответен валиден аналогичен документ.

1.Участникът следва да има минимален общ оборот, в размер на не по-малко от 4 400 000 (четири милиона и четиристотин хиляди) лв. без ДДС за последните три приключили финансови години общо (2014, 2015, 2016) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
За доказване съответствието с изискването на т. 7.2.1., Участникът попълва (декларира) в ЕЕДОП, част IV „Критерии за подбор“, Буква Б, т. 1а.; 2. Участникът следва да има минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката*, изчислен на база годишните обороти , в размер на не по-малко от 2 000 000 (два милиона) лв. без ДДС за последните три приключили финансови години общо (2014, 2015, 2016) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата. *„Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ по смисъла на §2, т. 67 от Допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки е: сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирани от дейности, попадащи в обхвата на обществената поръчка.
* Под „дейности, попадащи в обхвата на обществената поръчка” се имат предвид извършени дейности – услуги и доставки за проектиране и изграждане на система за видеонаблюдение; За доказване съответствието с изискването на т. 7.2.2., Участникът попълва (декларира) в ЕЕДОП, част IV „Критерии за подбор“, Буква Б, т. 2а.
3. Участникът следва да има застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ. Минималната застрахователна сума/застрахователното покритие да съответства за обекти втора категория; За доказване съответствието с изискванията на т. 7.2.3., Участникът предоставя (декларира) в ЕЕДОП, в част IV „Критерии за подбор“, Буква Б, т. 5: Застрахователната сума по неговата застрахователна полица „Професионална отговорност“ следва да покрива минималната застрахователна сума за строежи II- ра категория.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил дейност/и с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, най-много за последните три години от датата на подаване на офертата.; 2. Участникът следва да прилага система за управление на качеството, стандарт EN ISO 9001:2008 или ISO 9001:2015 или еквивалентен, в съответствие с чл. 64, ал. 3 от ЗОП, с обхват отговарящ на предмета на поръчката.; 3. Участникът следва да прилага система за управление на сигурността на информацията, стандарт EN ISO 27001:2013 или еквивалентен, с обхват отговарящ на предмета на поръчката.; 4. Участникът следва да разполага с eкип от експерти и специалисти за изпълнение на поръчката, с определена професионална компетентност, съгласно чл. 63, ал. 1 т. 5 от ЗОП, както следва: Ръководител проект, Експерт - „Проектант системата за видеонаблюдение“, Експерти – „Електронна техника“ – двама, Експерт - „Интеграция на системи, тестване и настройки“,Експерт – „Архитект“, Строителен инженер – Конструктор по част „Конструкции“, Експерт – Геодезист, Експерт „Организация на движението“, Технически ръководител, Експерт „Контрол по качеството“ и Координатор по безопасност и здраве в строителството.

1. Участникът следва да е изпълнил поне една дейност която включва съвкупно изпълнението на: проучване, проектиране, доставка, изграждане и въвеждане в експлоатация на система за видеонаблюдение свързано с контрола и управлението на трафика в градска среда. За доказване съответствието с горното изискване, Участникът предоставя (декларира) в ЕЕДОП, част IV „Критерии за подбор“, Буква В, т. 1 б. „б“: списък на доставките или услугите, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите. *Информацията следва да включва дейности, чието изпълнение е приключило. 2. Участникът следва да прилага система за управление на качеството, стандарт EN ISO 9001:2008 или ISO 9001:2015 или еквивалентен, в съответствие с чл. 64, ал. 3 от ЗОП, с обхват отговарящ на предмета на поръчката; За доказване съответствието с изискването на т. 7.3.2., Участникът предоставя (декларира) в ЕЕДОП, в част IV „Критерии за подбор“, Буква Г: сертификати, изготвени от независими органи и доказващи, че икономическият оператор отговаря на стандартите за осигуряване на качеството, както и описание на обхвата, за който е участникът е сертифициран. Сертификатът трябва да е валиден; 3. Участникът следва да прилага система за управление на сигурността на информацията, стандарт EN ISO 27001:2013 или еквивалентен, с обхват отговарящ на предмета на поръчката;За доказване съответствието с изискването на т. 7.3.3., Участникът предоставя (декларира) в ЕЕДОП, в част IV „Критерии за подбор“, Буква Г: сертификати, изготвени от независими органи и доказващи, че икономическият оператор отговаря на стандартите за осигуряване на качеството, както и описание на обхвата, за който е участникът е сертифициран. Сертификатът трябва да е валиден;
4.1. Ръководител на екипа, следва да е с придобита образователно-квалификационна степен „магистър” в областта „Технически науки” или „Природни науки, математика и информатика” или „Социални, стопански и правни науки” съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 2002 г., или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочените области; Експерта следва да има опит като ръководител на поне един успешно приключил проект, включващ дейностите от предмета на поръчката.
4.2. Експерт - „Проектант системата за видеонаблюдение“ – следва да е с придобита образователно-квалификационна степен „магистър” в областта „Технически науки” съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 2002 г., електроинженер или „еквивалент“, с пълна проектантска правоспособност по част: „КИП и А”” или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочените области/ професионални направления. Експерта следва да е изготвил поне един успешно приключил инвестиционен проект за изграждане и внедряване на система за видеонаблюдение.
4.3. Експерти – „Електронна техника“ – двама. Следва да са с придобита образователно-квалификационна степен минимум „бакалавър” в областта „Технически науки” съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 2002 г., с професионално направление „Електротехника, електроника и автоматика” или „Информатика и компютърни науки”, или „Комуникационна и компютърна техника”, или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочените области/професионални направления. Да притежават опит в изпълнението на поне един успешно приключил проект за изграждане и внедряване на система за видеонаблюдение.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Цената по настоящия договор се заплаща както следва:
1.първо плащане в размер на стойността за изготвяне на обстойно проучване на възможностите за свързаност на всяко едно от кръстовищата, Доклад за възможностите за свързаност на всяка една точка (кръстовище) за видеонаблюдение и на работния, в срок до 30 (тридесет) дни, считано от датата на влизане в сила на Разрешение за строеж, и представена оригинална фактура;
2.междинни плащания в размер до достигане на 80 % (осемдесет на сто) от стойността по договора, в срок до 30 (тридесет) дни след представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на съответните документи, междинен доклад за напредъка и оригинална фактура;
3.окончателно плащане в размер на остатъчната стойност на договора в срок до 30 (тридесет) дни, след окончателното въвеждане в експлоатация на Системата за видеонаблюдение, подписан от страните констативен протокол за приемане на изпълнението , окончателен доклад и представена оригинална фактура.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/11/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 12

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/11/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателна зала - III етаж в сградата на Община Плевен, с адрес: гр. Плевен, пл. Възраждане № 2

Заседанието по отваряне на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от раздел III.1.3)Технически и професионални възможности
4.4.Експерт - „Интеграция на системи, тестване и настройки“, следва да е с придобита образователно-квалификационна степен минимум „бакалавър” в областта на „Природни науки, математика и информатика” или „Технически науки” съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 2002 г., с професионално направление „Математика” или „Информатика и компютърни науки”, или „Комуникационна и компютърна техника”, или 4.5.Експерт – „Архитект“, който има квалификация „Архитект“ или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочените области/професионални направления. Експерта следва да има пълна проектантска правоспособност (ППП);4.6.Технически ръководител, който има квалификация „строителен инженер”, специалност ПГС/ССС или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочените области/професионални направления. Експерта следва да има опит като технически ръководител на поне един успешно приключил проект за изграждане и внедряване на система за видеонаблюдение; 4.7.Строителен инженер – Конструктор по част „Конструкции“ – с придобита образователна степен магистър „Конструкции“ или еквивалентно; пълна проектантска правоспособност технически контрол по част "Конструкции" или еквивалентна (ППП); 4.8.Експерт – Геодезист, с придобита образователна степен „магистър”, специалност „Геодезия” или еквивалентна специалност; пълна проектантска правоспособност или еквивалентна (ППП);4.9. Експерт „Организация на движението“ - следва да е с придобита образователно-квалификационна степен минимум „бакалавър” в областта на „Природни науки, математика и информатика” или „Технически науки” съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 2002 г., или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочените области/професионални направления. Експерта следва да има опит в изпълнението на поне един успешно приключил проект за изграждане и внедряване на система за видеонаблюдение
4.10.Експерт „Контрол по качеството“ - да притежава Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент, да има опит като експерт „Контрол по качеството“; 4.11.Координатор по безопасност и здраве в строителството - Да притежава валидно удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07- 2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно, да има опит като експерт „БЗС“
Забележки: Участникът може да предложи участието и на други - допълнителни експерти в изпълнението, ако прецени такова участие за необходимо. Възложителят не поставя минимални изисквания към допълнителните експерти.
Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един експерт.
В случай, че лицата от предложения екип се явяват трети лица за участника, се представят отделни ЕЕДОП за всяко лице, както и доказателства, че участника ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения, в съответствие с чл. 65, ал. 3 от ЗОП.
Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора e 5% (пет на сто) от стойността му, 50% от гаранция се задържа за гаранционна поддръжка на системата
Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице основанията за отстраняване, свързани с личното състояние на участниците, по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата.Участник които е представил оферта която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката ще бъде отстранен от процедурата на основание чл. 107, т.2, б. „а“ от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно члл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/10/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва